Op mijn hoofd Marioquote:
Hij had het er vanmiddag wel over met mora, dat het in arabische landen moeilijker is en dergelijke maar ik weet niet of ie er nu echt voor uitkwam dat ie homo is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:52 schreef greysbones het volgende:
Als Ima geen eckte gay is
vreet ik mijn schoenen op
Soms.quote:
D.is hier helemaal geen mod. En deisyy tijdelijk tot het hier weer thuis wat rustiger is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook.D, wel iets minder maar toch.
Echt wel.quote:
Hij had een vriendinnetje heb ik hier een paar dagen geleerd. Bi dus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij had het er vanmiddag wel over met mora, dat het in arabische landen moeilijker is en dergelijke maar ik weet niet of ie er nu echt voor uitkwam dat ie homo is.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Hij had een vriendinnetje heb ik hier een paar dagen geleerd. Bi dus.
Heb ik ook gelezen maar was toch ook niet zeker, ach wat maakt het uit, we zien het nog wel of ie verder gaat met rupie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Hij had een vriendinnetje heb ik hier een paar dagen geleerd. Bi dus.
Hij heeft kinderen?!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
maar ja
hij zal niet de eerste zijn die er na 3 kinderen achter komt dat hij voor de mannen gaat
Oh ja om het even. Liever gaat hij gewoon naar huis maar dat heeft niks met zijn geaardheid te maken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb ik ook gelezen maar was toch ook niet zeker, ach wat maakt het uit, we zien het nog wel of ie verder gaat met rupie.
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:58 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ja om het even. Liever gaat hij gewoon naar huis maar dat heeft niks met zijn geaardheid te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |