Nee, maar van mijn maag moet men zich ook niet teveel aantrekkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Draait je maag zich weer een beetje terug als ik zeg dat het rauw vleesch is waar de fabrikant al gehakt van heeft gemaakt?
Dank. Alles bij elkaar ga ik sowieso niet doen hoor, zelfs ik vind dat te ver gaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Je werkt veel, je werkt hard.
Ik wens je veel wijsheid.
Gewoon bellen! Je wil toch niet het hele weekend in onzekerheid zitten?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:37 schreef Morgane89 het volgende:
Pff, we hebben dinsdag einde middag een bod op een huis gedaan en hebben nog geen reactie. We weten niet eens zeker of er ook nog andere mensen hebben geboden omdat de makelaar t.z.t. te druk was om z'n mail bij te lezen. Zenuwslopend dit.
Waarschijnlijk 7 minuten te laatquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:06 schreef gcjoel het volgende:
Gewoon bellen! Je wil toch niet het hele weekend in onzekerheid zitten?
Hoewel mijn tip te laat is denk ik.
Ik heb nu gezien wat er gebeurd als een hotel (dit kwam uit de faillissementsverkoop van een hotel) daar jarenlang laks in is, een zwarte koffieteer laag. Wil niet weten hoe de koffie in dat hotel gesmaakt heeft. De laag was echt voelbaar dik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:09 schreef Blues het volgende:
@:Jan_Onderwater met het plaatje van die ketel kwam ik in 1 klap terug in 1977. Stage in de keuken van het ziekenhuis... schrobben moesten we die dingen, schrobben
oooooh kippensoep! Lekker met dit weer (want het regent hier in Drenthe @sigme )quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Zeiknat van de regen, maar de griepprik zit er nu ook in en de boodschappen zijn binnen. Kippensoep is in de maak in de instant pot, straks de lasagne in de oven en dan vind ik het ook weekendje (kan dat eindelijk weer zeggen)
Die koffieketel van Jan kwam duidelijk niet bij jullie vandaan dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:09 schreef Blues het volgende:
Ik heb een heerlijk, mooi glas 🍷
Na een fijne vrije vrijdag
Zalig daar @:sigme
@:Jan_Onderwater met het plaatje van die ketel kwam ik in 1 klap terug in 1977. Stage in de keuken van het ziekenhuis... schrobben moesten we die dingen, schrobben
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik heb nu gezien wat er gebeurd als een hotel (dit kwam uit de faillissementsverkoop van een hotel) daar jarenlang laks in is, een zwarte koffieteer laag. Wil niet weten hoe de koffie in dat hotel gesmaakt heeft. De laag was echt voelbaar dik.
Ik wilde wel bellen net maar daar is manlief het niet mee eens, hij denkt dat ze wel bellen of mailen als er nieuws is. Fingers crossed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon bellen! Je wil toch niet het hele weekend in onzekerheid zitten?
Hoewel mijn tip te laat is denk ik.
Ik denk dat je vaak niet wilt weten hoe slecht er wordt schoongemaakt in sommige bedrijvenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik heb nu gezien wat er gebeurd als een hotel (dit kwam uit de faillissementsverkoop van een hotel) daar jarenlang laks in is, een zwarte koffieteer laag. Wil niet weten hoe de koffie in dat hotel gesmaakt heeft. De laag was echt voelbaar dik.
Jullie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oooooh kippensoep! Lekker met dit weer (want het regent hier in Drenthe @:sigme )
[..]
Die koffieketel van Jan kwam duidelijk niet bij jullie vandaan dus
Jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Zeiknat van de regen, maar de griepprik zit er nu ook in en de boodschappen zijn binnen. Kippensoep is in de maak in de instant pot, straks de lasagne in de oven en dan vind ik het ook weekendje (kan dat eindelijk weer zeggen)
Jullie als in keuken van het ziekenhuis jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:17 schreef Blues het volgende:
Jullie?![]()
Zkh uit 77 liep ik stage, nu gesloopt trouwens.
St. Johannes de Deo, Haarlem.
Woon er nu vlakbij
Jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jullie als in keuken van het ziekenhuis ja
Ik weet het maar al te goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat je vaak niet wilt weten hoe slecht er wordt schoongemaakt in sommige bedrijven
Elke werkdag komt er iemand alle koffiemachines schoonmaken en bijvullen in mijn zkh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:19 schreef Isabeau het volgende:
Ons koffieapparaat wordt zelden schoongemaakt, echt ook super vies van binnen. Ik drink geen koffie op het werk.
edit: ons als op mijn werk, niet ons als in mijn huis
Op de verpleegafdelingen doet de voedingsassistente het en verder wordt van alle afdelingen verwacht dat ze het zelf doen (de schoonmaak mag geen appraten aanraken en doet het niet). Toen ik nog preoperatief deed haalden we de koffie altijd bij verloskunde, want dat was lekkere koffie uit een schoon apparaat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:29 schreef Blues het volgende:
Elke werkdag komt er iemand alle koffiemachines schoonmaken en bijvullen in mijn zkh.
Zal best aan de prijs zijn zo'n abbo.
Gelukkig besparen we op de papieren handdoekjes op de toiletten
Behalve het gevoel of ik een stomp erop had gehad niet, tenminste er is me niets opgevallen. Maar van moderna krreg ik de vorige keren ook pas na 4 dagen echt lastquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:59 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Kaatje1 had je nog last gehad van je coronaprik?
Ah je bent over de slootquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:11 schreef fietsie het volgende:
Zeelucht ruikt goed![]()
Afhaalchinees was ook prima ; voelt nu als vakantie
Was gewoon -niet- te voelen: je parkeert in een rijtje en na 20 minuten mag je weer wegrijden. En dan ontdek je ineens dat je de regen bent uitgevarenquote:
Ben je de auto niet uitgegaan danquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:00 schreef fietsie het volgende:
Was gewoon -niet- te voelen: je parkeert in een rijtje en na 20 minuten mag je weer wegrijden. En dan ontdek je ineens dat je de regen bent uitgevaren
Euh nee?quote:
Voordat je boven bent word je ook alweer verzocht naar de auto te gaan ja.quote:
Welkom in de jaren 50quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:27 schreef Vanyel het volgende:
Ja!
Het isolerend gordijn hangt voor de trap.
About time.
Oh lekker! Warmtequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:32 schreef fietsie het volgende:
Ik duik lekker mn sauna in met een goed boek
Ja sneu, die was toch nog niet zo oud?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Robbie Coltrane is overleden (Hagrid)
Het was een van de selectie criteria voor dit verblijf, even lekker een week er van kunnen genieten. Blijkt er ook nog een stoom douche te zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh lekker! WarmteSaunawarmte
![]()
Echt al veel te lang geleden, sauna.
Oh jippiequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo. Niemand de deur uit.
Poes bracht een springlevende muis mee naar binnen. Die nu ergens in een holletje zit.
Als dat karwei niet snel wordt afgemaakt wordt het woonkamernachtdienst voor de katten
Is dat dat dansertje dat als eerste was?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lollig, zoontje van klasgenoot zit in de finale van Hollands got talent.
Ja, Seigo. Grappig, zijn vader heb ik echt nog nooit ritmisch zien bewegen. Zal meer van moederskant (die ik niet ken) komen denk ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:13 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Is dat dat dansertje dat als eerste was?
Sauna, ik heb daar nooit de lol van ingezien. Maar ik ben na twee minuten in zo'n ding dan ook oververhit, dat helpt vast niet mee. Geniet ervan @:fietsie!
En sterkte Cat met de muis![]()
Haha, dat komt dan vast van de andere kant idd. Schattig ventje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, Seigo. Grappig, zijn vader heb ik echt nog nooit ritmisch zien bewegen. Zal meer van moederskant (die ik niet ken) komen denk ik.
Beide poezen bij mij, muis spoorloos
Nee joh, ff lekker uitwaaieeeequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Voordat je boven bent word je ook alweer verzocht naar de auto te gaan ja.
Dat klinkt als een nuttige dag voor Cas! Op de reis na dan. Fijn dat de vloer al droog is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:37 schreef Candaasje het volgende:
Avond!
Gefeliciteerd @:Kaatje1![]()
Cas is naar de fysio geweest (hij vond de massage best prettig, maar de hele reis maar matig geloof ik), de vloerenman is hier thuis langs gekomen en onze vloer is kurkdroog bevonden (dus we hoeven geen weken te wachten met een houten vloer laten leggen), de koffie op het werk uit de automaat is niet bepaald om over naar huis te schrijven... soort slootwater... (hoewel het apparaat wel regelmatig wordt schoongemaakt) en......
Ik denk dat die mensen niet de maanden ervoor steeds tot 2 uur 's nachts hebben gewerkt, dan nog naar huis moeten rijden, overdag moeten slapen tussen een verbouwing door en ook nog een opleiding doen en vanalles moeten regelen voor die verbouwing erbijquote:...verder ben ikbekaf. Ik snap echt niet hoe mensen dat kunnen doen, vroeg opstaan en dan overdag werken, en dan nog energie over houden. Ik ben duidelijk een avondmens![]()
&vlindertje89 ik ging in het begin ook niet hoog in een 100graden sauna zitten hoor, zoiets kun je opbouwen zodat het lang zo oververhit niet aanvoelt; ik ben er iig altijd heel ontspannen doorquote:[b]Op vrijdag 14 oktober 2022 22:13 schreef vlindertje89 het volgende:[
Sauna, ik heb daar nooit de lol van ingezien. Maar ik ben na twee minuten in zo'n ding dan ook oververhit, dat helpt vast niet mee. Geniet ervan @:fietsie!
Er klonk net een pieieieiep en een mrauw!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:27 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha, dat komt dan vast van de andere kant idd. Schattig ventje.
Mehh das niet fijn. Hopelijk is muis er naar buiten vandoor gegaan dan
Gelijk hadden ze. Ik ben echt in shock over het verschil, nu al. De hut koelt ook veel minder af nu de verwarming uit is.quote:
72quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja sneu, die was toch nog niet zo oud?
Wij hebben allemaal tochtstrips rond de voordeur gedaan en dát maakte al een wereld van verschil. Gordijnen opgehangen in een extra kamer waar de deur altijd van open stond ivm kattenbak. Zelfs dat scheelde al.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:53 schreef Vanyel het volgende:
Gelijk hadden ze. Ik ben echt in shock over het verschil, nu al. De hut koelt ook veel minder af nu de verwarming uit is.
We leren Poes nu gewoon miauwen als hij richting gang wil, want altijd de woonkamerdeur open naar de gang kost gewoon warmte. Je voelt direct de tocht als die op een kier staat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook al heb ik een inpandige voordeur maar heb daar een paar jaar geleden ook een tochtstrip geplaatst en ook bij wat andere deuren. En de kattenbak staat in de gang ipv de kleine kamer zodat die deur dicht kan. En een dranger op de huiskamerdeur werkt ook goed
Hier staat de kamerdeur normaliter dus wel open. Want anders blijft kater eraan krabbelen. Of hij nu wel of niet eruit wil. Tochten doet het niet, maar qua warmte vasthouden is dichtdoen natuurlijk beter. Ik heb weleens gedacht er een kattenluik in te maken… maar dat vind ik ook weer een tikje overdreven. Dus in de winter krijgen ze een kiertje, en in de zomer volledig open deur.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We leren Poes nu gewoon miauwen als hij richting gang wil, want altijd de woonkamerdeur open naar de gang kost gewoon warmte. Je voelt direct de tocht als die op een kier staat.
Daartoe verwaardigen de diva’s zich niet. Zij vragen niet, zij nemen 😂.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We leren Poes nu gewoon miauwen als hij richting gang wil, want altijd de woonkamerdeur open naar de gang kost gewoon warmte. Je voelt direct de tocht als die op een kier staat.
Wij gaan waarschijnlijk volgende maand wel een kattenluikje in de deur makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hier staat de kamerdeur normaliter dus wel open. Want anders blijft kater eraan krabbelen. Of hij nu wel of niet eruit wil. Tochten doet het niet, maar qua warmte vasthouden is dichtdoen natuurlijk beter. Ik heb weleens gedacht er een kattenluik in te maken… maar dat vind ik ook weer een tikje overdreven. Dus in de winter krijgen ze een kiertje, en in de zomer volledig open deur.
Nou, tot mijn verbazing blijft hij vooral in de woonkamer liggen en zo heel af en toe wil hij richting gang. Ik hoop dat dat zo blijft.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Daartoe verwaardigen de diva’s zich niet. Zij vragen niet, zij nemen 😂.
Ik moest soms 10x per uur d deur weer dicht doen, daar had ik zo genoeg van
Ik heb wel eens oehoe oehoe gehoord! Ik denk dat jij een ander soort uil hebt gehoord.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:49 schreef AnneX het volgende:
Laat ik jullie en de rest van de wereld uit de droom helpen: uilen doen geen oehoe.
Het is meer een amechtig gekrijs.
Einde bericht.
Klopt. Een oehoe is een fantasyfiguur uit de padvinderijquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:49 schreef AnneX het volgende:
Laat ik jullie en de rest van de wereld uit de droom helpen: uilen doen geen oehoe.
Het is meer een amechtig gekrijs.
Einde bericht.
Zeker zegt de oehoe ‘oehoe’.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb wel eens oehoe oehoe gehoord! Ik denk dat jij een ander soort uil hebt gehoord.
Allemachtig! Je hebt het maar mooi gedaan! En ja, dan slaap je vast heerlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 08:10 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Goede reis alvast @:borisz
200 km fietsen donderdagnacht/vrijdagochtend is gelukt
Etappe 4 vd 5 was het meest afzien, het was zo moeilijk om op gang te komen bij elk stoplicht![]()
De jongen die voorop reed is echt onmenselijk fit en zag er de hele rit uit alsof hij zich totaal niet aan het inspannen was. Dat je een steile helling op rijdt in je allerlichtste verzet en hij peddelt naar boven alsof het vlak is
Pauze tussen 4 en 5 goed veel gegeten, toen etappe 5 alleen maar omhoog moeten fietsen maar zonder stoplichten en dat viel wel weer mee eigenlijk
Daarna die dag nog 15 km gerend/gewandeld/gestrompeld (ruim 350 hoogtemeters) en 4,5 km gewandeld (met ook veel hoogtemeters)
Dan slaap je wel lekker, kan ik zeggen
Heldin!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 08:10 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Etappe 4 vd 5 was het meest afzien, het was zo moeilijk om op gang te komen bij elk stoplicht![]()
De jongen die voorop reed is echt onmenselijk fit en zag er de hele rit uit alsof hij zich totaal niet aan het inspannen was. Dat je een steile helling op rijdt in je allerlichtste verzet en hij peddelt naar boven alsof het vlak is
Pauze tussen 4 en 5 goed veel gegeten, toen etappe 5 alleen maar omhoog moeten fietsen maar zonder stoplichten en dat viel wel weer mee eigenlijk
Daarna die dag nog 15 km gerend/gewandeld/gestrompeld (ruim 350 hoogtemeters) en 4,5 km gewandeld (met ook veel hoogtemeters)
Hoorde je oehoe?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 08:33 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisterenavond veel lekkere biertjes geproefd in Uiltje bar in Haarlem.
Nu weer met vrienden naar de Efteling, gelukkig geen last van een kater
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 08:10 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Wat een zorg. Hopelijk heeft ze straks alles opgegetenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Poes was vanmorgen sip en liet haar eten staan. Poes laat NOOIT eten staan.
Na een uurtje als een ineengedoken stekelig bolletje op de leuning van de bank liggen, en toen ook nog mopperen toen ik haar kroelde vond ik een bezoekje dierenarts toch wel een goeie, zo net voor het weekend(tarief).
Met vooruitziende blik poes al bij de lurfjes gegrepen en in de badkamer opgesloten. Want vervoersboxen daar is ze geen fan van.
Gelukkig kon ik een half uur later terecht. Natuurlijk had ik mijn twee goede boxen uitgeleend aan een vriendin ‘want ik hoefde de komende weken toch niet naar de DA’. Dus poes mocht in de balzaal-box mee.
Dierenarts keek verbaasd, want ze verwachtte dat er een hond uit kwam
Natuurlijk was er niks te vinden, nu bloedonderzoek vonden we beiden (alle drie eigenlijk, want poes moet dan roes) nu nog wat overdreven. Dus ben ik met nog bozere poes en het goede spul tegen misselijkheid huiswaarts gekomen.
Vanmiddag heb ik een feestje, dus ik heb een buffetje van rauw en natvoer klaargezet voor de dame. En hopelijk is dat op als ik thuis kom. Gelukkig morgen wel thuisdagje.
Papa ben jij het?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Hier nog eentje die je vast nog kent
Hoe is het nou met de levende muis afgelopen vannacht, vandaag?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ah, poes springt op schoot![]()
Eventjes. Nu weer weg.
Mooi poezelig verhaal.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Poes was vanmorgen sip en liet haar eten staan. Poes laat NOOIT eten staan.
Na een uurtje als een ineengedoken stekelig bolletje op de leuning van de bank liggen, en toen ook nog mopperen toen ik haar kroelde vond ik een bezoekje dierenarts toch wel een goeie, zo net voor het weekend(tarief).
Met vooruitziende blik poes al bij de lurfjes gegrepen en in de badkamer opgesloten. Want vervoersboxen daar is ze geen fan van.
Gelukkig kon ik een half uur later terecht. Natuurlijk had ik mijn twee goede boxen uitgeleend aan een vriendin ‘want ik hoefde de komende weken toch niet naar de DA’. Dus poes mocht in de balzaal-box mee.
Dierenarts keek verbaasd, want ze verwachtte dat er een hond uit kwam
Natuurlijk was er niks te vinden, nu bloedonderzoek vonden we beiden (alle drie eigenlijk, want poes moet dan roes) nu nog wat overdreven. Dus ben ik met nog bozere poes en het goede spul tegen misselijkheid huiswaarts gekomen.
Vanmiddag heb ik een feestje, dus ik heb een buffetje van rauw en natvoer klaargezet voor de dame. En hopelijk is dat op als ik thuis kom. Gelukkig morgen wel thuisdagje.
Broertje ging prima. Hij reed al na 80 km of zo lek, maar dat was te verwachten met dunne bandjes en grindpaden. Gelukkig had hij (na flink wat gezeur van mijn kant) een nieuw binnenbandje mee en dat is er met vereende krachten (en veel slechte grappen over pompen) weer op gezet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 08:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tele![]()
![]()
Wat enorm goed zeg. Ik heb me nog afgevraagd hoe het je verging. Deed broertje het ook goed? Waren er nog probleemgevallen in de groep?
quote:
Nu ken ik iemand die het daar absoluut niet mee eens isquote:
Je actionmannetjes?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu ken ik iemand die het daar absoluut niet mee eens is![]()
Ik kreeg bericht uit Beijing dat er een pakketje onderweg was! Zou vandaag arriveren, maar niets nada noppes. Wordt maandag zag ik net. Ik laat het overigens op een service point bezorgen, want ik weet niet of de bezorger er uit komt zonder straatnaam en huisnummer 3333. Wel een mooi nummer.
Lijken me fijne warme pantoffels, BluesWarme voeten
Hopelijk was poes alleen een klein beetje ziekjes/algehele malaise en at ze daarom niet, Cat-astrophe. Vanavond misschien alle voer op![]()
Barreltje, zijn daar geen waanzinnig lekkere snacks die ze in Nederland niet zouden verkopen, maar wat je wel zou willen?
Het is allemaal meh helaas.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:10 schreef Kaatje1 het volgende:
En hoe denkt poes over snoepjes? En op slechte eetdagen kan ik ze hier nog wel verleiden met een plakje kipfilet (kaas ook maar da’s niet aanwezig in jouw koelkast)
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het is allemaal meh helaas.
Als het morgen nog zo is ga ik de supermarkt plunderen voor verboden voedsel.
Poes doet en oogt niet doodziek maar ze is duidelijk haar zelfje niet en dat is sneu.quote:
Heeft ze bedorven muis gegeten?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Poes doet en oogt niet doodziek maar ze is duidelijk haar zelfje niet en dat is sneu.
De saus van natvoer beviel net opeens wel goed. Dat wordt morgen te dure en overhypete kattensoepjes halen denk ik.
Ging ook al door mijn hoofd maar muis die ik gisteren zag was springlevend. En ik heb ook geen restjes gevonden, meestal laten ze wat voor me over (hoera..).quote:
Dit vraagt om een recept natuurlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:47 schreef Blues het volgende:
Wij aten o.a. de onovertroffen aller allerrrrr lekkerste venkel/sinaasappel salade van g
veel plezier en groetjes van nog geen 200 km afstand uit Linzquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:00 schreef borisz het volgende:
Servus!
Geland in Wenen. Over 25 minuten in het centrum. Dan naar Hotel en koffers droppen. En dan... Koffie
Veel plezierquote:Op zondag 16 oktober 2022 09:00 schreef borisz het volgende:
Servus!
Geland in Wenen. Over 25 minuten in het centrum. Dan naar Hotel en koffers droppen. En dan... Koffie
Veel plezier!quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:00 schreef borisz het volgende:
Servus!
https://www.smulweb.nl/recepten/1062856/venkel-met-sinaasappelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Blues op 16-10-2022 11:27:41 ]
Jij bent al getrouwd! Stiekemerd!quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:13 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben klaar met mijn huppelclubje (buiten, in de zon) en net eventjes gewerkt. Als mijn echtgenote klaar is met sporten gaan we de hut maar eens opruimen
2e x is altijd het allerleukstquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:19 schreef Clubsoda het volgende:
Ja johLeuk hoor, (weer
) getrouwd zijn
Van Harte met jullie huwelijkquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:13 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben klaar met mijn huppelclubje (buiten, in de zon) en net eventjes gewerkt. Als mijn echtgenote klaar is met sporten gaan we de hut maar eens opruimen
Ik hoop niet zij daar zo over denktquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:20 schreef Blues het volgende:
[..]
2e x is altijd het allerleukst![]()
![]()
Veel liefde gewenst
Nog beterquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Van Harte met jullie huwelijk
Edit: Blues vond een beter plaatje.![]()
Owquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:22 schreef Clubsoda het volgende:
Ik hoop niet zij daar zo over denkt![]()
Dankjewel
Radio 4quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:23 schreef Barreltje het volgende:
Hier is het tijd voor mevrouw om van kitten voer over te gaan naar indoor katten voedsel.. en ze is nogal kieskeurig geloof ik....![]()
Tevens veel plezier @:borisz !
Hier zit ik heerlijk met radio 4 aan aan mn eettafel mn planning voor volgend jaar aan het maken.. 3 vakantie geplanned... nog een paar te gaan![]()
Daarna maar eens een lijst maken van de te verhuizen spullen en een quote gaan vragen bij verhuisbedrijven..
Heb je al een huis geregeld danquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:23 schreef Barreltje het volgende:
Hier is het tijd voor mevrouw om van kitten voer over te gaan naar indoor katten voedsel.. en ze is nogal kieskeurig geloof ik....![]()
Tevens veel plezier @:borisz !
Hier zit ik heerlijk met radio 4 aan aan mn eettafel mn planning voor volgend jaar aan het maken.. 3 vakantie geplanned... nog een paar te gaan![]()
Daarna maar eens een lijst maken van de te verhuizen spullen en een quote gaan vragen bij verhuisbedrijven..
Nee nee ... zo snel gaat dat allemaal niet hoor..quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Heb je al een huis geregeld danVertel!
Uhm... Dit is een ingewikkelde vraagquote:Op zondag 16 oktober 2022 11:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gehuwde mevrouwen![]()
Dus nu leven jullie niet meer in zonde?![]()
Ga je dan samenwonen met chef?quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nee nee ... zo snel gaat dat allemaal niet hoor..
Ik wil sowieso mn huis in NL op gaan zeggen en me hier gaan vestigen.. een huis daar hebben om er eens per 6 weken te zijn is toch een beetje zonde geld...
Dus die verhuizing moet geregeld worden.. ik heb nog een beetje zitten denken om eea zelf te doen, maar dat is teveel gedoe.. een busje hier huren, naarNL rijden,alles inpakken en weer terug rijden..
Wsl ga ik wel iets doen met mn eigen NLse auto, heen en weer rijden vol met dozen en breekbare spullen, maar het grootste gedeelte moet wel echt verhuist worden..
Mijn idee is om ergens tussen februari en mei de sleutel van het nieuwe huis te krijgen.. welk huis dan ook.. en dan dus van februari tot mei de zooi ergens in een opslag van het verhuisbedrijf ofzo.. allemaal dingen om uit te zoeken..
Als ik daadwerkelijk een huis heb gevonden kom ik zeker bij je terug.. er moet namelijk een groenten tuin in en een boomgaard en vanalles.. wordt nog eat met mn niet-groene handen
Neuh.quote:
Oh! Ik heb ook nog tosti in de diepvries *zet tostiijzer aan*quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:30 schreef Blues het volgende:
We zijn de vriezer weer eens aan het doen, lekkere verrassinkjes komen daaruit zeg [ link | afbeelding ]
Pannenkoeken, spinaziemuffins met blauwe kaas en nog 1 sneue tosti
quote:Op zondag 16 oktober 2022 14:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goh, tosti in de diepvries. Wat een goed idee eigenlijk.
Zie wat eten we topicquote:Op zondag 16 oktober 2022 13:48 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Oh! Ik heb ook nog tosti in de diepvries *zet tostiijzer aan*
Nee das niet zo mijn ding: ik probeer alles waar mensen zich doelbewust verzamelen wat mis te lopen als ik op vakantie ben..quote:
Dat snap ik.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:25 schreef fietsie het volgende:
Nee das niet zo mijn ding: ik probeer alles waar mensen zich doelbewust verzamelen wat mis te lopen als ik op vakantie ben..
Zondag…. Rij van parkeer naar toren…quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Wij ook, dus kozen we een tijdslot vlak tevoren waarbij je precies kon zien dat wij de enige 2 waren
quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zondag…. Rij van parkeer naar toren…
Bij mij gaan Snags ook vrij snel kapotquote:Op zondag 16 oktober 2022 17:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
Voor wie het Snag-evangelie nog wil prediken. Ik heb er te weinig verstand van.
LIF / Gezocht: fijne panty's (en leggings)
Betaalmuurquote:Op zondag 16 oktober 2022 17:48 schreef maily het volgende:
Iemand nog interesse in (deel van) bakkers-inboedel?
https://www.telegraaf.nl/(...)ele-inboedel-te-koop
Ga ik van de week doen. Want zal je net zien, koop ik een nieuw mandje, gaat er iets anders stuk.quote:
Dan zou ik voor een nieuwe gaanquote:Op zondag 16 oktober 2022 20:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmmm.Handvat van de airfryer is afgebroken. Ding is ruim 7 jaar oud. Nieuw mand is 35 euro excl verzendkosten. Of ik koop een nieuwe voor zo'n 100 euro meer.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 11:04 schreef Blues het volgende:
https://www.smulweb.nl/recepten/1062856/venkel-met-sinaasappel
Voor het wat eten we topic maak ik vaak een foto, en deze was echt grappig. De zon scheen op de stukjes vleesRecept opgeslagen. Ik vind venkel heel erg lekker, maar ik weet er meestal niet heel veel mee te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier alles rustig; gewoon aan het werk. De NS communiceert altijd mooi dat je in de app moet kijken voor je gaat reizen. Wat ze bedoelen is dat je vlák voor je wilt vertrekken in de app moet kijken. Ik keek 21 uur en mijn trein reed nog. Ik kijk net weer en die trein rijdt niet meer
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Noesquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Recept opgeslagen. Ik vind venkel heel erg lekker, maar ik weet er meestal niet heel veel mee te doen.
Hier alles rustig; gewoon aan het werk. De NS communiceert altijd mooi dat je in de app moet kijken voor je gaat reizen. Wat ze bedoelen is dat je vlák voor je wilt vertrekken in de app moet kijken. Ik keek 21 uur en mijn trein reed nog. Ik kijk net weer en die trein rijdt niet meer
Succes maar weer met de terugreisquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Recept opgeslagen. Ik vind venkel heel erg lekker, maar ik weet er meestal niet heel veel mee te doen.
Da's een goede deal!quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:58 schreef derLudolf het volgende:
Miljoenenjacht was op Texel. Ergens achteraf, geen andere huizen te zien. Mensen die het volgens mij wel konden gebruiken winnen ¤107.000
Er werd ook nog ¤107.000 verdeeld onder alle andere loten op die postcode. Maar ze waren de enige die meespeeldendus nog eens ¤107.000 voor hun andere loten.
Hoppa! Toen ik nog ergens woonde waar maar twee andere huizen dezelfde postcode hadden was dit ook mijn droom.quote:Op zondag 16 oktober 2022 21:58 schreef derLudolf het volgende:
Miljoenenjacht was op Texel. Ergens achteraf, geen andere huizen te zien. Mensen die het volgens mij wel konden gebruiken winnen ¤107.000
Er werd ook nog ¤107.000 verdeeld onder alle andere loten op die postcode. Maar ze waren de enige die meespeeldendus nog eens ¤107.000 voor hun andere loten.
Kind van haar vaderquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:15 schreef fietsie het volgende:
Er is hier vandaag een zeer zeldzaam geel vogeltje gespot op Texel.
Er stonden bij het vijvertje waar e.e.a. plaatsvindt Zweden, Zwitsers, Duitsers, een Roemeen, Belgen, Fransen en een aantal Nederlanders.
Allemaal, zoals dochterlief verwoordde, "met een peperduur stuk PVC pijp te kijken naar twee gele Komatsu graafmachines".
Dat was ook alles wat er te zien was bij het langs wandelen: enorme telelenzen en twee geparkeerde Komatsu'squote:
Zoiets ja… alleen geen rooie meer, en die was sowieso best waardeloos in kleine loopbeestjes vangen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 22:31 schreef fietsie het volgende:
@:cat-astrophe is het zo'n scenario als dit bij jou thuis?
[ afbeelding ]
Oh, snel spullen pakken en de trein eerder nemen, dat kon nog. Normaal kan ik alleen wat relaxter aan doen voor ik weg moet.quote:
Tijd voor een hotline met de NS dusquote:Op zondag 16 oktober 2022 23:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, snel spullen pakken en de trein eerder nemen, dat kon nog. Normaal kan ik alleen wat relaxter aan doen voor ik weg moet.
Ik geloof dat ik die herhaaldelijk heb aangezet en nog noooooit een mededeling voor gekregen bij uit vallen, vertraging etc.quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tijd voor een hotline met de NS dus![]()
Heb je de notificatie in de app over wijziging van treinen aanstaan? Niet dat die nog goed werkt, maar het is in ieder geval iets.
Dat is wel heel matig jaquote:Op zondag 16 oktober 2022 23:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik die herhaaldelijk heb aangezet en nog noooooit een mededeling voor gekregen bij uit vallen, vertraging etc.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dat is wel heel matig ja![]()
Ik heb hem een een keer aangezet en hij gaf inderdaad een uitgevallen trein aan… tien minuten nadat ik daar op het overstapstation al was achter gekomen. Ik kreeg wel fijn een nieuw reisadvies… trein nemen die een half uur eerder van dat station was vertrokken![]()
![]()
De zwartkopzangerquote:Op zondag 16 oktober 2022 22:15 schreef fietsie het volgende:
Er is hier vandaag een zeer zeldzaam geel vogeltje gespot op Texel.
Er stonden bij het vijvertje waar e.e.a. plaatsvindt Zweden, Zwitsers, Duitsers, een Roemeen, Belgen, Fransen en een aantal Nederlanders.
Allemaal, zoals dochterlief verwoordde, "met een peperduur stuk PVC pijp te kijken naar twee gele Komatsu graafmachines".
Heb je de reis onder ´mijn reizen´ staan met ingesteld op welke dagen en tussen welke tijdstippen je meldingen wilt ontvangen? Bij mij werkte dat altijd best prima. Ik heb de meldingen nu weer uit staan maar ik check altijd wel vlak voordat ik vertrek of alles goed gaat.quote:Op zondag 16 oktober 2022 23:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik die herhaaldelijk heb aangezet en nog noooooit een mededeling voor gekregen bij uit vallen, vertraging etc.
Succes!!quote:Op maandag 17 oktober 2022 07:35 schreef Lonaa het volgende:
Ja hai. Mijn schouder zit vast. De rechter, dit keer. Gekke gewaarwording.
Vandaag begint overigens ook "de 6 weken van chaos", ik hoop dat ik het overleef.
Da's mooi balen. Hopelijk laten ze je alsnog een beetje met rust!quote:Op maandag 17 oktober 2022 08:01 schreef Barreltje het volgende:
Hier is het vakantie week.. en iedereen zou op vakantie zijn, maar nu zijn ze dat toch niet.. daar gaat mn lekkere rustig werkweek..
Klinkt heerlijkquote:Op maandag 17 oktober 2022 08:38 schreef sigme het volgende:
Vandaag maar weer eens een uurtje inloggen op kantoor. Nu eerst koffie. Liefste in bed, ik er naast. Het is bewolkt. Wel 18 graden.
Goede vlucht!quote:Op maandag 17 oktober 2022 09:53 schreef gcjoel het volgende:
Op de luchthaven voor de terugvlucht. Vakantie voorbij
quote:Op maandag 17 oktober 2022 09:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Goede vlucht!
Vandaag voor de laatste keer bij vluchtelingenwerk. En het gaat (zeggen ze) heel druk worden)
Jij nog gefeliciteerd!quote:Op maandag 17 oktober 2022 09:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Goede vlucht!
Vandaag voor de laatste keer bij vluchtelingenwerk. En het gaat (zeggen ze) heel druk worden)
Ja maar het is toch gewoon leuk? Je bent zo lekker een met de natuur ook.quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:01 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Onder een dekentje op de bank, zin aan het maken om te gaan douchen zo![]()
Meer dan een maand geleden schoenen besteld bij Veja. Niks meer in de mail, dus ik log maar eens in. Zie ik via via dat UPS 25 sept. de boel teruggestuurd heeft want geen huisnr bekend. Berichtje oid had toch handig geweest, vooral van Veja zelf dan want wat er nu gebeurt (nog een keer verzendpoging? Order geannuleerd en geld terug?) is mij onbekend.![]()
En @ OP : ik vraag me altijd af hoe mensen zouden reageren als ik een kat of hond zou pakken en die zou vangen (liefst met een haak door de lip) en ze dan even voor een minuut of langer met hun kop in een emmer water zou douwen. Beetje zelfde vergelijkbare ' stik' ervaring als voor de vis zeg maar....
En je laat ze daarna natuurlijk ook weer vrijquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja maar het is toch gewoon leuk? Je bent zo lekker een met de natuur ook.
Behang krabbenquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:11 schreef Candaasje het volgende:
Jongens, wat een zeikweer. Ik wilde nog even naar de winkel en een klein ommetje maken door het bos![]()
Dus nu ga ik zo maar behang afkrabben![]()
Wat voor klussers komen er bij jou over de vloer Lucky?
Oh nee, wat naarquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:37 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Candaasje ik begin op 1 november, maar ga deze week 1 dag en volgende week 3 dagen werken daar en die dagen krijg ik als vrije dagen terug.
Krijg net een klote bericht. Iemand met wie ik ben opgegroeid (ken 'm al 58 jaar), mijn tweede vader eigenlijk, heeft een hele zware hersenbloeding gehad en zal daar waarschijnlijk niet uitkomen.
Jaaaa, verandering!quote:Op maandag 17 oktober 2022 07:35 schreef Lonaa het volgende:
Ja hai. Mijn schouder zit vast. De rechter, dit keer. Gekke gewaarwording.
Vandaag begint overigens ook "de 6 weken van chaos", ik hoop dat ik het overleef.
Gecondoleerd. Wat een enorm verdrietig nieuws. Heel veel sterkte.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:31 schreef Kaatje1 het volgende:
En hoor net dat hij is overleden. Pffff
Gecondoleerd.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Gecondoleerdquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Al iets gehoord?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:37 schreef Morgane89 het volgende:
Pff, we hebben dinsdag einde middag een bod op een huis gedaan en hebben nog geen reactie. We weten niet eens zeker of er ook nog andere mensen hebben geboden omdat de makelaar t.z.t. te druk was om z'n mail bij te lezen. Zenuwslopend dit.
Heel veel sterkte!quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach Kaatje wat verdrietig. Gecondoleerd.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Frustrerendquote:Op maandag 17 oktober 2022 12:11 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Nope, ergens vandaag zei de makelaar *zenuwt verder*
Gecondoleerd en sterktequote:Op maandag 17 oktober 2022 11:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Toen ik naar huis fietste was het geen zeikweer, het was meer dan dat. Dus het was weer een zwemtochtje ipv een fietstochtquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:11 schreef Candaasje het volgende:
Jongens, wat een zeikweer. Ik wilde nog even naar de winkel en een klein ommetje maken door het bos![]()
Dus nu ga ik zo maar behang afkrabben![]()
Wat voor klussers komen er bij jou over de vloer Lucky?
Oh neequote:Op maandag 17 oktober 2022 11:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:41 schreef Morgane89 het volgende:
Bod is geaccepteerd, we hebben onder voorbehoud een huis. Terug naar het prachtige Nijmegen![]()
Onder voorbehoud van financiering en keuring, maar we verwachten met beiden geen enkel probleem.
Gefeliciteerdquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:41 schreef Morgane89 het volgende:
Bod is geaccepteerd, we hebben onder voorbehoud een huis. Terug naar het prachtige Nijmegen![]()
Onder voorbehoud van financiering en keuring, maar we verwachten met beiden geen enkel probleem.
Zo, dat ging dan tóch snelquote:Op maandag 17 oktober 2022 15:41 schreef Morgane89 het volgende:
Pfff dat lijkt me zo kut!! Alles oké met hond?quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:07 schreef sigme het volgende:
Wij hadden de schrik van ons leven, vanmiddag. Rondje wandelen, hond kwijt. Echt kwijt.
We zaten al in volle paniek en rampmodus en toen kwam ze aanlopen. Na anderhalf uur.
Liefste kwam net onverrichter zake terug met auto en zij liep 20seconden voor hem aan hier het terrein op waar ik en andere hond zaten te stressen.
Heel hard water drinken en even later alles weer uitkotsen. Heel veel stress denk ik. Maar alle pootjes zitten er nog aan.quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:09 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Pfff dat lijkt me zo kut!! Alles oké met hond?
quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:41 schreef Morgane89 het volgende:
Wat leuk! Waar in Nijmegen?quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:41 schreef Morgane89 het volgende:
Gecondoleerdquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Gefeliciteerd! Veel plezier en succes met verhuizen!quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:41 schreef Morgane89 het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:41 schreef Morgane89 het volgende:
'aan staan' voor langere tijd kan echt zwaar vallen inderdaad. Heb je het komende dagen rustiger? Gaat je dochter nog af en toe de deur uit? Ik weet niet hoe oud ze is.quote:Op maandag 17 oktober 2022 15:28 schreef Celestien het volgende:
Ik heb heel drukke dagen gehad. Eerst hele dag naar een vriendin, toen werken en daarna met z'n gezin naar Amsterdam. Voor mij is dat dus best wel veel achter elkaar, zonder rustmoment/rustdag. Dus best 'op' vandaag van het constant 'aan staan'.
Helpt niet dat het momenteel herfstvakantie is & mijn dochter nogal een drukke meid is
Fijn dat de dingen die je spannend vond toch heel goed gingen!quote:Op maandag 17 oktober 2022 16:33 schreef vlindertje89 het volgende:
Gefeliciteerd @:Morgane89!
Ik sliep vannacht niet bijster goed, had beetje last van m'n nek van het hockeyen en vooral toch wat spanning voor college geven. Was eigenlijk van plan niet mee te doen, maar tegenstander was onverwachts erg sportief dus durfde het wel aan, en uiteindelijk van elk kwart zo'n tien minuten gespeeld (iets meer dan de helft). Ging goed, dus fijn om te merken, maar ook wel beetje zwaar hoofd en spierpijn in nek dus 's avonds. En vandaag ook nog wel. College geven ging ook goeddus dat was mooi. Daarna nog twee afspraken gehad en toen weer naar huis. Ik moet eigenlijk nog best wat dingen doen, maar heb net eerst even twee uur op de bank liggen chillen/slapen. Heb nu eigenlijk geen zin meer
maar zo toch maar laptop erbij pakken want morgenmiddag moet ik 23 schrijfopdrachten nagekeken hebben.
Vrees van niet. Misschien gaat ze later deze week nog even naar haar grootouders. Sowieso vrijdag, maar dan moet ik ook werken, dus dat schiet niet heel erg opquote:Op maandag 17 oktober 2022 16:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
'aan staan' voor langere tijd kan echt zwaar vallen inderdaad. Heb je het komende dagen rustiger? Gaat je dochter nog af en toe de deur uit? Ik weet niet hoe oud ze is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:01 schreef Tele6 het volgende:
Ik moet nog stofzuigen, koken, een was aanzetten en een handwas doen. GEEN ZIN.
Dit weekend hebben we uiteindelijk
• 200 km gefietst
• 15 km hardgelopen (afgewisseld met wandelen want heuvels en zere benen)
• 4,5 km gewandeld (had 2,5 moeten zijn maar we liepen verkeerd)
• 12 km hardgelopen (weer afgewisseld met wandelen)
• 10 km gefietst (had 22 moeten zijn maar ik had geen geschikte fiets voor de route)
• 4,5 km gewandeld
• 30 km gefietst (daarvoor kon ik wél een mountainbike lenen dus dat ging veel beter)
Vanochtend 60 km gefietst om de fiets van m'n ouders naar mijn huis te brengen. Daarna gedoucht, geluncht en ingekakt.Lekker voor gaan dus, jonge deerneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lust for life yo![]()
Het leven is mooi, geniet ervan!
En wrap met spinazie, hummus/muhamarrah, falafel/kaas/noten?
Hier is snel voer vaak vissticks met spinazie maar jij eet volgens mij geen vis dus dan wordt dat wat karig
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker voor gaan dus, jonge deerne
Lust for life yo![]()
En wrap met spinazie, hummus/muhamarrah, falafel/kaas/noten?
Hier is snel voer vaak vissticks met spinazie maar jij eet volgens mij geen vis dus dan wordt dat wat karig
Zeer akelig iddquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:14 schreef Clubsoda het volgende:
Wat @:Molo zegt![]()
![]()
En wat een akelig sportief weekend![]()
Ik had vandaag 2 uur hartkloppingen en nu voelt het ook alsof ik de halve dag gesport heb#verschilmoeterwezen
Wittebonensoepquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:04 schreef Tele6 het volgende:
En wat voor avondeten zal ik maken?![]()
Ik heb niks meer in huis dus ik moet ook nog boodschappen doen
ik zit te denken: lasagne? -- maar duurt te lang.
curry? -- ik heb geen currypasta meer in huis en wil niet helemaal naar de toko en vind de currypasta van de Jumbo niet lekker genoeg.
pastasalade? -- te koud en regenachtig
chili sin carne? -- dit weekend al te veel kidneybonen op, en afgelopen week ook al
Heeft iemand een idee?
Ja, soms? Er is een boel veranderd in die 2-3 jaar.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:29 schreef sigme het volgende:
@:tele6, vergelijk je jezelf wel eens met jezelf van 2 jaar geleden? Of drie?
[..]
Ik wil niet ergens heenquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, soms? Er is een boel veranderd in die 2-3 jaar.
Ik geloof dat ik niet helemaal snap waar je heen wilt met die vraag
Bezoek ook vooral de Kaisergruft, daar liggen de Habsburgers in de meest fantastische bronzen zerken.quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:01 schreef borisz het volgende:
Hoi.
Schönbrunn zo goed als in 1 dag gedaan. Heerlijke dag gehad qua weer. Zowel de Grand Tour als Zoo, Wagenmuseum, labyrinth door diverse tuinen. En niet eens alles gezien.
Nu in een Stube die in de jaren 70 is blijven hangen 😎
Het is ook voor mijn doen vrij lang. Vrij hardnekkig aanlegfoutje en een ontregeld systeem, dan krijg je dat. Maar dit was wel een goede motivatie om mijn medicatie op te halen die al een week bij de apotheek lagquote:Op maandag 17 oktober 2022 17:29 schreef sigme het volgende:
@:tele6, vergelijk je jezelf wel eens met jezelf van 2 jaar geleden? Of drie?
@:clubsoda, lang geleden had ik hartkloppingen. Geen twee uur, goddank. Kusje erop!
Van hartkloppingen had ik in mijn puberteit wat last, en later bij adrenaline-injecties. Gelukkig hoef je die niet vaak.quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:26 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het is ook voor mijn doen vrij lang. Vrij hardnekkig aanlegfoutje en een ontregeld systeem, dan krijg je dat. Maar dit was wel een goede motivatie om mijn medicatie op te halen die al een week bij de apotheek lag![]()
Dank voor alle kusjes
Waarom moet je eigenlijk adrenaline-injecties?quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Van hartkloppingen had ik in mijn puberteit wat last, en later bij adrenaline-injecties. Gelukkig hoef je die niet vaak.
Voor wie weet wanneer wel:
Dat zit in verdovingsmiddelen. Bijvoorbeeld bij de tandarts of in een willekeurige verdoving in het ziekenhuis. Adrenaline vernauwt aderen en vermindert bloeden.quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:36 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Waarom moet je eigenlijk adrenaline-injecties?
Anafylactische shock?quote:Op maandag 17 oktober 2022 19:36 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Waarom moet je eigenlijk adrenaline-injecties?
QFT voor Tele6. Je bent in je huidige relatie een soort side kick geworden, lijkt het soms. Ik gun je iemand die er helemaal voor jou is. En nogmaals diep respect voor al je sportieve activiteiten.quote:Op maandag 17 oktober 2022 17:07 schreef Molo het volgende:
Lekker voor gaan dus, jonge deerne
Lust for life yo![]()
Ik kan niks met Engels, maar ik koester mijn fora. Fok, en mijn privé-aftakking die redelijk in leven blijft nu al een jaar of wat.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:04 schreef Isabeau het volgende:
Maar als je fora mist, dan ga je toch op een forum? Die zijn er toch ook nog steeds in het Engels? Of allemaal leeg of zo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik koester FOK ookIk kan hier terecht voor vragen en sociale interactie met mensen die ik soms ook al 20 jaar ken (virtueel en/of in het echt). Echt heel fijn.
Het komt ook regelmatig voor dat als ik iets in het Nederlands zoek op Google ik pagina's van FOK tussen de resultaten heb staan.
Oh ja, mijn world of warcraft actie figuurtjes zijn erEnorme doos. En allemaal een stukje groter en zwaarder dan ik had verwacht
Ben als een kind zo blij
Ik hielp vanmorgen een medewerkster met haar test. Twee KNALroze streepjes.quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:24 schreef Blues het volgende:
Ik ging anderhalf uur eerder naar huis en meteen anderhalf uur geslapen.
Coll had ook covic vacc en nu ook positief?
Ik meteen testen, nog wel kouiig en niet helemaal lekker van de vacc maar 1 streepje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |