Nee, maar van mijn maag moet men zich ook niet teveel aantrekkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Draait je maag zich weer een beetje terug als ik zeg dat het rauw vleesch is waar de fabrikant al gehakt van heeft gemaakt?
Dank. Alles bij elkaar ga ik sowieso niet doen hoor, zelfs ik vind dat te ver gaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Je werkt veel, je werkt hard.
Ik wens je veel wijsheid.
Gewoon bellen! Je wil toch niet het hele weekend in onzekerheid zitten?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:37 schreef Morgane89 het volgende:
Pff, we hebben dinsdag einde middag een bod op een huis gedaan en hebben nog geen reactie. We weten niet eens zeker of er ook nog andere mensen hebben geboden omdat de makelaar t.z.t. te druk was om z'n mail bij te lezen. Zenuwslopend dit.
Waarschijnlijk 7 minuten te laatquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:06 schreef gcjoel het volgende:
Gewoon bellen! Je wil toch niet het hele weekend in onzekerheid zitten?
Hoewel mijn tip te laat is denk ik.
Ik heb nu gezien wat er gebeurd als een hotel (dit kwam uit de faillissementsverkoop van een hotel) daar jarenlang laks in is, een zwarte koffieteer laag. Wil niet weten hoe de koffie in dat hotel gesmaakt heeft. De laag was echt voelbaar dik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:09 schreef Blues het volgende:
@:Jan_Onderwater met het plaatje van die ketel kwam ik in 1 klap terug in 1977. Stage in de keuken van het ziekenhuis... schrobben moesten we die dingen, schrobben
oooooh kippensoep! Lekker met dit weer (want het regent hier in Drenthe @sigme )quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Zeiknat van de regen, maar de griepprik zit er nu ook in en de boodschappen zijn binnen. Kippensoep is in de maak in de instant pot, straks de lasagne in de oven en dan vind ik het ook weekendje (kan dat eindelijk weer zeggen)
Die koffieketel van Jan kwam duidelijk niet bij jullie vandaan dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:09 schreef Blues het volgende:
Ik heb een heerlijk, mooi glas 🍷
Na een fijne vrije vrijdag
Zalig daar @:sigme
@:Jan_Onderwater met het plaatje van die ketel kwam ik in 1 klap terug in 1977. Stage in de keuken van het ziekenhuis... schrobben moesten we die dingen, schrobben
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik heb nu gezien wat er gebeurd als een hotel (dit kwam uit de faillissementsverkoop van een hotel) daar jarenlang laks in is, een zwarte koffieteer laag. Wil niet weten hoe de koffie in dat hotel gesmaakt heeft. De laag was echt voelbaar dik.
Ik wilde wel bellen net maar daar is manlief het niet mee eens, hij denkt dat ze wel bellen of mailen als er nieuws is. Fingers crossed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon bellen! Je wil toch niet het hele weekend in onzekerheid zitten?
Hoewel mijn tip te laat is denk ik.
Ik denk dat je vaak niet wilt weten hoe slecht er wordt schoongemaakt in sommige bedrijvenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:15 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik heb nu gezien wat er gebeurd als een hotel (dit kwam uit de faillissementsverkoop van een hotel) daar jarenlang laks in is, een zwarte koffieteer laag. Wil niet weten hoe de koffie in dat hotel gesmaakt heeft. De laag was echt voelbaar dik.
Jullie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oooooh kippensoep! Lekker met dit weer (want het regent hier in Drenthe @:sigme )
[..]
Die koffieketel van Jan kwam duidelijk niet bij jullie vandaan dus
Jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Zeiknat van de regen, maar de griepprik zit er nu ook in en de boodschappen zijn binnen. Kippensoep is in de maak in de instant pot, straks de lasagne in de oven en dan vind ik het ook weekendje (kan dat eindelijk weer zeggen)
Jullie als in keuken van het ziekenhuis jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:17 schreef Blues het volgende:
Jullie?![]()
Zkh uit 77 liep ik stage, nu gesloopt trouwens.
St. Johannes de Deo, Haarlem.
Woon er nu vlakbij
Jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jullie als in keuken van het ziekenhuis ja
Ik weet het maar al te goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat je vaak niet wilt weten hoe slecht er wordt schoongemaakt in sommige bedrijven
Elke werkdag komt er iemand alle koffiemachines schoonmaken en bijvullen in mijn zkh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:19 schreef Isabeau het volgende:
Ons koffieapparaat wordt zelden schoongemaakt, echt ook super vies van binnen. Ik drink geen koffie op het werk.
edit: ons als op mijn werk, niet ons als in mijn huis
Op de verpleegafdelingen doet de voedingsassistente het en verder wordt van alle afdelingen verwacht dat ze het zelf doen (de schoonmaak mag geen appraten aanraken en doet het niet). Toen ik nog preoperatief deed haalden we de koffie altijd bij verloskunde, want dat was lekkere koffie uit een schoon apparaat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:29 schreef Blues het volgende:
Elke werkdag komt er iemand alle koffiemachines schoonmaken en bijvullen in mijn zkh.
Zal best aan de prijs zijn zo'n abbo.
Gelukkig besparen we op de papieren handdoekjes op de toiletten
Behalve het gevoel of ik een stomp erop had gehad niet, tenminste er is me niets opgevallen. Maar van moderna krreg ik de vorige keren ook pas na 4 dagen echt lastquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:59 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Kaatje1 had je nog last gehad van je coronaprik?
Ah je bent over de slootquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:11 schreef fietsie het volgende:
Zeelucht ruikt goed![]()
Afhaalchinees was ook prima ; voelt nu als vakantie
Was gewoon -niet- te voelen: je parkeert in een rijtje en na 20 minuten mag je weer wegrijden. En dan ontdek je ineens dat je de regen bent uitgevarenquote:
Ben je de auto niet uitgegaan danquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:00 schreef fietsie het volgende:
Was gewoon -niet- te voelen: je parkeert in een rijtje en na 20 minuten mag je weer wegrijden. En dan ontdek je ineens dat je de regen bent uitgevaren
Euh nee?quote:
Voordat je boven bent word je ook alweer verzocht naar de auto te gaan ja.quote:
Welkom in de jaren 50quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:27 schreef Vanyel het volgende:
Ja!
Het isolerend gordijn hangt voor de trap.
About time.
Oh lekker! Warmtequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:32 schreef fietsie het volgende:
Ik duik lekker mn sauna in met een goed boek
Ja sneu, die was toch nog niet zo oud?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Robbie Coltrane is overleden (Hagrid)
Het was een van de selectie criteria voor dit verblijf, even lekker een week er van kunnen genieten. Blijkt er ook nog een stoom douche te zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh lekker! WarmteSaunawarmte
![]()
Echt al veel te lang geleden, sauna.
Oh jippiequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zo. Niemand de deur uit.
Poes bracht een springlevende muis mee naar binnen. Die nu ergens in een holletje zit.
Als dat karwei niet snel wordt afgemaakt wordt het woonkamernachtdienst voor de katten
Is dat dat dansertje dat als eerste was?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lollig, zoontje van klasgenoot zit in de finale van Hollands got talent.
Ja, Seigo. Grappig, zijn vader heb ik echt nog nooit ritmisch zien bewegen. Zal meer van moederskant (die ik niet ken) komen denk ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:13 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Is dat dat dansertje dat als eerste was?
Sauna, ik heb daar nooit de lol van ingezien. Maar ik ben na twee minuten in zo'n ding dan ook oververhit, dat helpt vast niet mee. Geniet ervan @:fietsie!
En sterkte Cat met de muis![]()
Haha, dat komt dan vast van de andere kant idd. Schattig ventje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, Seigo. Grappig, zijn vader heb ik echt nog nooit ritmisch zien bewegen. Zal meer van moederskant (die ik niet ken) komen denk ik.
Beide poezen bij mij, muis spoorloos
Nee joh, ff lekker uitwaaieeeequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Voordat je boven bent word je ook alweer verzocht naar de auto te gaan ja.
Dat klinkt als een nuttige dag voor Cas! Op de reis na dan. Fijn dat de vloer al droog is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:37 schreef Candaasje het volgende:
Avond!
Gefeliciteerd @:Kaatje1![]()
Cas is naar de fysio geweest (hij vond de massage best prettig, maar de hele reis maar matig geloof ik), de vloerenman is hier thuis langs gekomen en onze vloer is kurkdroog bevonden (dus we hoeven geen weken te wachten met een houten vloer laten leggen), de koffie op het werk uit de automaat is niet bepaald om over naar huis te schrijven... soort slootwater... (hoewel het apparaat wel regelmatig wordt schoongemaakt) en......
Ik denk dat die mensen niet de maanden ervoor steeds tot 2 uur 's nachts hebben gewerkt, dan nog naar huis moeten rijden, overdag moeten slapen tussen een verbouwing door en ook nog een opleiding doen en vanalles moeten regelen voor die verbouwing erbijquote:...verder ben ikbekaf. Ik snap echt niet hoe mensen dat kunnen doen, vroeg opstaan en dan overdag werken, en dan nog energie over houden. Ik ben duidelijk een avondmens![]()
&vlindertje89 ik ging in het begin ook niet hoog in een 100graden sauna zitten hoor, zoiets kun je opbouwen zodat het lang zo oververhit niet aanvoelt; ik ben er iig altijd heel ontspannen doorquote:[b]Op vrijdag 14 oktober 2022 22:13 schreef vlindertje89 het volgende:[
Sauna, ik heb daar nooit de lol van ingezien. Maar ik ben na twee minuten in zo'n ding dan ook oververhit, dat helpt vast niet mee. Geniet ervan @:fietsie!
Er klonk net een pieieieiep en een mrauw!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:27 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha, dat komt dan vast van de andere kant idd. Schattig ventje.
Mehh das niet fijn. Hopelijk is muis er naar buiten vandoor gegaan dan
Gelijk hadden ze. Ik ben echt in shock over het verschil, nu al. De hut koelt ook veel minder af nu de verwarming uit is.quote:
72quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja sneu, die was toch nog niet zo oud?
Wij hebben allemaal tochtstrips rond de voordeur gedaan en dát maakte al een wereld van verschil. Gordijnen opgehangen in een extra kamer waar de deur altijd van open stond ivm kattenbak. Zelfs dat scheelde al.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 22:53 schreef Vanyel het volgende:
Gelijk hadden ze. Ik ben echt in shock over het verschil, nu al. De hut koelt ook veel minder af nu de verwarming uit is.
We leren Poes nu gewoon miauwen als hij richting gang wil, want altijd de woonkamerdeur open naar de gang kost gewoon warmte. Je voelt direct de tocht als die op een kier staat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook al heb ik een inpandige voordeur maar heb daar een paar jaar geleden ook een tochtstrip geplaatst en ook bij wat andere deuren. En de kattenbak staat in de gang ipv de kleine kamer zodat die deur dicht kan. En een dranger op de huiskamerdeur werkt ook goed
Hier staat de kamerdeur normaliter dus wel open. Want anders blijft kater eraan krabbelen. Of hij nu wel of niet eruit wil. Tochten doet het niet, maar qua warmte vasthouden is dichtdoen natuurlijk beter. Ik heb weleens gedacht er een kattenluik in te maken… maar dat vind ik ook weer een tikje overdreven. Dus in de winter krijgen ze een kiertje, en in de zomer volledig open deur.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We leren Poes nu gewoon miauwen als hij richting gang wil, want altijd de woonkamerdeur open naar de gang kost gewoon warmte. Je voelt direct de tocht als die op een kier staat.
Daartoe verwaardigen de diva’s zich niet. Zij vragen niet, zij nemen 😂.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We leren Poes nu gewoon miauwen als hij richting gang wil, want altijd de woonkamerdeur open naar de gang kost gewoon warmte. Je voelt direct de tocht als die op een kier staat.
Wij gaan waarschijnlijk volgende maand wel een kattenluikje in de deur makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hier staat de kamerdeur normaliter dus wel open. Want anders blijft kater eraan krabbelen. Of hij nu wel of niet eruit wil. Tochten doet het niet, maar qua warmte vasthouden is dichtdoen natuurlijk beter. Ik heb weleens gedacht er een kattenluik in te maken… maar dat vind ik ook weer een tikje overdreven. Dus in de winter krijgen ze een kiertje, en in de zomer volledig open deur.
Nou, tot mijn verbazing blijft hij vooral in de woonkamer liggen en zo heel af en toe wil hij richting gang. Ik hoop dat dat zo blijft.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Daartoe verwaardigen de diva’s zich niet. Zij vragen niet, zij nemen 😂.
Ik moest soms 10x per uur d deur weer dicht doen, daar had ik zo genoeg van
Ik heb wel eens oehoe oehoe gehoord! Ik denk dat jij een ander soort uil hebt gehoord.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:49 schreef AnneX het volgende:
Laat ik jullie en de rest van de wereld uit de droom helpen: uilen doen geen oehoe.
Het is meer een amechtig gekrijs.
Einde bericht.
Klopt. Een oehoe is een fantasyfiguur uit de padvinderijquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:49 schreef AnneX het volgende:
Laat ik jullie en de rest van de wereld uit de droom helpen: uilen doen geen oehoe.
Het is meer een amechtig gekrijs.
Einde bericht.
Zeker zegt de oehoe ‘oehoe’.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 23:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb wel eens oehoe oehoe gehoord! Ik denk dat jij een ander soort uil hebt gehoord.
Allemachtig! Je hebt het maar mooi gedaan! En ja, dan slaap je vast heerlijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 08:10 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Goede reis alvast @:borisz
200 km fietsen donderdagnacht/vrijdagochtend is gelukt
Etappe 4 vd 5 was het meest afzien, het was zo moeilijk om op gang te komen bij elk stoplicht![]()
De jongen die voorop reed is echt onmenselijk fit en zag er de hele rit uit alsof hij zich totaal niet aan het inspannen was. Dat je een steile helling op rijdt in je allerlichtste verzet en hij peddelt naar boven alsof het vlak is
Pauze tussen 4 en 5 goed veel gegeten, toen etappe 5 alleen maar omhoog moeten fietsen maar zonder stoplichten en dat viel wel weer mee eigenlijk
Daarna die dag nog 15 km gerend/gewandeld/gestrompeld (ruim 350 hoogtemeters) en 4,5 km gewandeld (met ook veel hoogtemeters)
Dan slaap je wel lekker, kan ik zeggen
Heldin!!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 08:10 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Etappe 4 vd 5 was het meest afzien, het was zo moeilijk om op gang te komen bij elk stoplicht![]()
De jongen die voorop reed is echt onmenselijk fit en zag er de hele rit uit alsof hij zich totaal niet aan het inspannen was. Dat je een steile helling op rijdt in je allerlichtste verzet en hij peddelt naar boven alsof het vlak is
Pauze tussen 4 en 5 goed veel gegeten, toen etappe 5 alleen maar omhoog moeten fietsen maar zonder stoplichten en dat viel wel weer mee eigenlijk
Daarna die dag nog 15 km gerend/gewandeld/gestrompeld (ruim 350 hoogtemeters) en 4,5 km gewandeld (met ook veel hoogtemeters)
Hoorde je oehoe?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 08:33 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Gisterenavond veel lekkere biertjes geproefd in Uiltje bar in Haarlem.
Nu weer met vrienden naar de Efteling, gelukkig geen last van een kater
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 08:10 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |