quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er zit een dunne lijn tussen twijfelen over je leven en evengoed dood kunnen zijn maar jij zit inderdaad aan de verkeerde zijde.
quote:lidl-shop.nl <lidl@delivery-status.com> vr 14-10-2022 19:44
Beste Niels,
De verwachte levering vindt plaats op zaterdag, 15-10-2022 tussen 14:00 en 18:00 uur.
Ben je op dat moment niet thuis? Verander gemakkelijk het afleveradres of de afleverdatum
Morgen erg druk maar ik zal offline voor je meeduimen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]Er is weer hoop!
@:KingRoland wil je even voor me bidden dat dit goed gaat komen?
Hij was bij het grote publiek vooral bekend als het personage Hagrid in de Harry Potter-films.quote:
2x Dank! Voor het meeduimen en nu heb ik een beetje een idee wie Robbie Coltrane was!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Morgen erg druk maar ik zal offline voor je meeduimen!
[..]
Hij was bij het grote publiek vooral bekend als het personage Hagrid in de Harry Potter-films.
Mooi die films waren veelte ingewikkeld voor mij.
2 seconden te vroeg. @Muskusboktor57 vindt hier iets van.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb zojuist Woordle #483 gespeeld!
Mijn beurten: 5/6
⬜⬜⬜🟨🟨
🟩⬜🟨⬜⬜
🟩⬜🟩⬜⬜
🟩🟨🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
@:wereldgozer Stukje @:Sked
Nou jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:34 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb zojuist Woordle #483 gespeeld!
Mijn beurten: 5/6
⬜⬜⬜🟨🟨
🟩⬜🟨⬜⬜
🟩⬜🟩⬜⬜
🟩🟨🟩⬜⬜
🟩🟩🟩🟩🟩
@:wereldgozer Stukje @:Sked
Nog steeds niks ontvangen!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit met smart te wachten, zouden de vogels al gearriveerd zijn bij @:AFCNiels
Wat Nijhuis doet weet ik niet. Maar Rade Obrenovic deelt hem wel uit. En als het even tegenzit krijg jij er ook eentje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog steeds niks ontvangen!
Zou Bas Nijhuis hier een kaart voor geven?
Vechten kunnen ze in ieder geval voor geen meter.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nog steeds niks ontvangen!
Zou Bas Nijhuis hier een kaart voor geven?
[ twitter ]
Onderaan geëindigd hier. Met een niet standaard-team, bijna allemaal een jaar jonger in de tweede klasse. Niet te doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 12:37 schreef onlogisch het volgende:
Onlo jr. 3-2 verloren. niet gescoord wel een prachtige assist over 20 meter
In de middenmoot geëindigd. Toch wel een kleine deceptie
@:Lange_Lans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |