Ooit gaat het gebeuren tochquote:
Met Gyazo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 06:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ooit gaat het gebeuren toch
En weet jij waarom ik dit krijg als ik een cap maak?
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Hier werkt het prima.quote:
Hier ookquote:
Heb ik ook gehad, in de tijd van BB. Geen idee waar dat nou door kwam maar nu doet alles het weer . Heel raarquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 06:14 schreef engine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nieuwe laptop en heb eigenlijk nog niet verdiept in de instellingen. Misschien dat ik het daar wel vind dan maar dacht misschien weet iemand zo de oplossing.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 06:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad, in de tijd van BB. Geen idee waar dat nou door kwam maar nu doet alles het weer . Heel raar
Misschien iets mbt hardware aan of uitschakelen?
Ik meende dat het heeft te maken met hardware versnelling , maar ik heb daar zelf toen niet aangezeten . Nu lukt wel weer .quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 06:33 schreef engine het volgende:
[..]
Nieuwe laptop en heb eigenlijk nog niet verdiept in de instellingen. Misschien dat ik het daar wel vind dan maar dacht misschien weet iemand zo de oplossing.
Eunice.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 06:34 schreef engine het volgende:
Wie slaapt er op stream 1 trouwens? Kenzi?
Ja denk het wel. Dacht ook nog even dat het Imadiddin was.quote:
Ik begon ook te twijfelen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 06:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ja denk het wel. Dacht ook nog even dat het Imadiddin was.
Op de streams is wel meer aan te merken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 06:47 schreef engine het volgende:
Jammer dat ze de stream zo ingezoomd op één persoon houden. Laat gewoon een hele slaapkamer zien
Ja daar is genoeg op aan te merken. Dat constante streamlocken, ook al is het maar kort, is soms echt heel irritant. En slapende mensen laten zien terwijl er vrij duidelijk nog mensen wakker zijn. Maar jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 06:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op de streams is wel meer aan te merken.
Zit de cap er nog op?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 06:14 schreef engine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Probeer je mij nu in het ootje te leiden?quote:
Die heeft straks koude voetenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 07:00 schreef Charmian het volgende:
Wie slaapt er op stream 2 bovenin? Aparte manier van het dekbedgebruik
en een warm hoofdquote:
Je hebt toch niets aan slapende mensenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 06:47 schreef engine het volgende:
Jammer dat ze de stream zo ingezoomd op één persoon houden. Laat gewoon een hele slaapkamer zien
Meer kans dat er iemand opstaat?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt toch niets aan slapende mensenOf je er nu een of 10 ziet
Ja die loopt dan de slaapkamer uit en dan zie je nog niets.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 07:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meer kans dat er iemand opstaat?
Een groep slapende mensen doet wat. Iemand draait. Iemand anders draait...even stil. En grote kans dat er dan weer iemand draait. Of hoest..ja dan draait er sowieso weer iemand.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt toch niets aan slapende mensenOf je er nu een of 10 ziet
En snurken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 07:15 schreef engine het volgende:
[..]
Een groep slapende mensen doet wat. Iemand draait. Iemand anders draait...even stil. En grote kans dat er dan weer iemand draait. Of hoest..ja dan draait er sowieso weer iemand.
O ja, dat zijn ook echt spannende streams om naar te kijkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 07:15 schreef engine het volgende:
[..]
Een groep slapende mensen doet wat. Iemand draait. Iemand anders draait...even stil. En grote kans dat er dan weer iemand draait. Of hoest..ja dan draait er sowieso weer iemand.
Dat zei ik nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja, dat zijn ook echt spannende streams om naar te kijken
Hardware versnelling uitgeschakeldquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 06:37 schreef puzziepie het volgende:
Ik gok hardware versnelling
Misschien heb je hier wat aan.
https://www.pchelpforum.nl/index.php?topic=1118.0
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 07:40 schreef engine het volgende:
[..]
Hardware versnelling uitgeschakeld![]()
[ afbeelding ]
Goedemorgen Sashaquote:
NEE,dat doen we niet gap.quote:
Ik maakte me al zorgen.quote:
Make-upquote:
Heeft Nadir de zak drop al terug gegeven?quote:
Je medicatie overgeslagen/vergeten?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:23 schreef FreshFruit het volgende:
Waslijn
Waslijn
Wat kan
het leven
toch mooi
zijn.
[ afbeelding ]
Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je medicatie overgeslagen/vergeten?
Goedemorgen Cos
Je bent zelf lekker.quote:
JUMBOquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:44 schreef greysbones het volgende:
weer een faal
wie zou er nu de schuld krijgen???
De Rabobank!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:44 schreef greysbones het volgende:
weer een faal
wie zou er nu de schuld krijgen???
Die printscreen moet je dan eerst uploaden, dus via gyazo, of bij een website als Imgur. En daar moet je dan weer de url van hebben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:53 schreef Poesjuh het volgende:
Staat er ergens uitleg over hoe ik een printscreen kan uploaden als afbeelding?![]()
ER staat dan voer URL in. Is dat gewoon de url die dan bij de eigenschappen van de foto staat? Of vraag ik nu iets doms? Sorry off topic dus hopelijk krijg ik niet weer een ban hiervoor net zoals vorige week van de MOD dames hier... maar ik kijk elke dag en wil jullie ook ontopic kunnen vermaken met leuke caps dus vandaar de hulpvraag
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:07 schreef Seattle het volgende:
[..]
Grappig, jouw tekst onder die foto: ‘Never argue with an idiot’
Ik lees het anders.Jeff weet het.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik lees het anders.Jeff weet het.
nee gemist??quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:14 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Weet jij waar de discussie over ging tussen wanda en mad?
ik ga even nadenkenquote:
Hup hup.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga even nadenken
weet dat ze wat met Martin had over het statiegeld
en een gesprekje met Wanda
waar wanda er constant doorheen tetterde en zei
ik weet wat je wil zeggen
Over dat maddy niet zomaar de keuken in mag van terror mondhoek Wandaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:14 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Weet jij waar de discussie over ging tussen wanda en mad?
Gyazo werkt beter met screenshots makenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:24 schreef Poesjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Is het gelukt? Ik weet dat eunice een donkere kant heeft maar jeetje![]()
er gaat iets mis, bij anderen ook las ik
Bijna.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:24 schreef Poesjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Is het gelukt? Ik weet dat eunice een donkere kant heeft maar jeetje![]()
er gaat iets mis, bij anderen ook las ik
MrsL.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gyazo werkt beter met screenshots maken
Probeer anders via deze link te uploaden https://postimages.org/nl/quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:25 schreef Poesjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Oke never mind lukt niet met link via Imgur
Gayzor moet ik weer downloaden en dat gaat me te ver
Valt best wel mee hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:29 schreef Poesjuh het volgende:
Thanx all voor de hulp, het is te omslachtig.
Ik ga gauw weer on topic anders krijg ik mijn 2e ban in 10 jr![]()
Martin in de keuken pap aan het maken voor iemand die moet sporten
nee johquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:29 schreef Poesjuh het volgende:
Thanx all voor de hulp, het is te omslachtig.
Ik ga gauw weer on topic anders krijg ik mijn 2e ban in 10 jr![]()
Martin in de keuken pap aan het maken voor iemand die moet sporten
Rare Martin is raarquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan is het lekkerder volgens hem
Ah okquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan is het lekkerder volgens hem
ik kan daar ook niks knaps aan vinden die manquote:
geen ideequote:
Nja is meer elkaar beter leren kennen.. ik vind wel grappigquote:
bizarquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:40 schreef Poesjuh het volgende:
Ohje Immadiddin zal boos worden op maddy. Hij kreeg geen blaadje voor managerschap en Eric krijgt nu wel een blaadje voor zijn namaak date.....
ima was ook wel wat voorbarig, de nieuwe manager komt pas over 3 weken, het is dan ook een beetje lullig om aan de, net gekozen, manager al om papier te vragen voor je campagne.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:40 schreef Poesjuh het volgende:
Ohje Immadiddin zal boos worden op maddy. Hij kreeg geen blaadje voor managerschap en Eric krijgt nu wel een blaadje voor zijn namaak date.....
Wil Ima manager worden?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:42 schreef Verida het volgende:
[..]
ima was ook wel wat voorbarig, de nieuwe manager komt pas over 3 weken, het is dan ook een beetje lullig om aan de, net gekozen, manager al om papier te vragen voor je campagne.
De dates van Erik zijn vandaag, dus logisch dat hij vandaag een papiertje nodig heeft.
Ima wil zich graag goed voorbereidenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:42 schreef Verida het volgende:
[..]
ima was ook wel wat voorbarig, de nieuwe manager komt pas over 3 weken, het is dan ook een beetje lullig om aan de, net gekozen, manager al om papier te vragen voor je campagne.
De dates van Erik zijn vandaag, dus logisch dat hij vandaag een papiertje nodig heeft.
ik gok dat Rupert daar dan wel een stokje voor steektquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:45 schreef Poesjuh het volgende:
Oh ik dacht eerste date zondagavond met Babette, de romantische date
En Imadi wordt door Marciano gemanipuleerd om manager te worden, dan kan marciano achter de schermen vertellen wat imad moet doen zonder dat het marciano zijn kop kost
zei hij gisteren, en hij wilde dan vast dingen opschrijven voor zijn verkiezing, en had daar dus ineens papier voor nodigquote:
haha, dan denken we daar dus heel verschillend over.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ima wil zich graag goed voorbereiden
de reden dat ze niet weet of ze daar wel een papiertje voor kon geven was echt BS
Dat Erik nu wat op papier wil schrijven voor een date en dat hij dan daar een papiertje voor krijgt
dat vind ik pas een bs reden voor een papiertje
Vrijdag is voor Erik... streamwissel dan maarquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:42 schreef Verida het volgende:
[..]
maar dat was dus niet de bedoeling van het papierquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:46 schreef Verida het volgende:
[..]
haha, dan denken we daar dus heel verschillend over.
ik vind de vraag van ima, om nu al om papier te vragen BS
en de vraag van Erik voor een papiertje vind ik slim, kan hij dingen opschrijven om te vragen.
dan Maddy en Estherquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Vrijdag is voor Erik... streamwissel dan maar
ja en?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dat was dus niet de bedoeling van het papier
duidelijk aangegeven door de FEBO via Maddy
ieuwwwquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:49 schreef D. het volgende:
Misschien voor zijn dates even zijn nagels schoonmaken
ook ima kan toch gewoon kartonnetjes gebruiken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:49 schreef Poesjuh het volgende:
Mijn mening: slim om nu al papier te vragen en alle punten te noteren waarover je onvrede constateert of verbeterideeen die in je opkomen. je kan niet alles 3 weken lang onthouden dus goede voorbereiding is het halve werk vind ik. En Imad is niet helemaal uhhh ja er is iets met hem...afgezien van vluchtelingschap...die satanische tekening levensgroot op zijn muur thuis... Maar goed mijn punt is, hij is wel een erg slimme jongen die onderschat wordt.
Pijnlijk ja.quote:
dat kan Erik dan toch ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:51 schreef Verida het volgende:
[..]
ook ima kan toch gewoon kartonnetjes gebruiken?
lege plee rollen zat in die loods
Dat is waar, maar vragen staat vrij niet waarquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:51 schreef Verida het volgende:
[..]
ook ima kan toch gewoon kartonnetjes gebruiken?
lege plee rollen zat in die loods
Vastgelijmd alleen aan JWquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:51 schreef greysbones het volgende:
Esther heeft zich ook nog aan niemand gehecht![]()
jaquote:
Erik vroeg niet om papier, maar kreeg het toch aangeboden?quote:
tuurlijk, maar dan kan hij ook een nee krijgenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:52 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dat is waar, maar vragen staat vrij niet waar
Ruben gedraagt zich heel puberaal / hormonaal vind ikquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:53 schreef greysbones het volgende:
Ruben zegt nooit wat tegen Esther
en heeft haar ook niet gefeliciteerd
erik wilde papier gaan vragenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:54 schreef Verida het volgende:
[..]
Erik vroeg niet om papier, maar kreeg het toch aangeboden?
En bovendien, de dates van Erik zijn vandaag. De eventuele verkiezing van ima is over drie weken. Tijd zat dus nog voor ima om dingen op te gaan schrijven.
Ik weet wel hoe dat komt en hoe je het moet oplossen maar dat is niet OT. Dus ik vertel even niet dat het een instelling in je browser is die je moet omzetten en het daarna gefixed is.quote:
Hij komt wat zwakbegaafd overquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:54 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ruben gedraagt zich heel puberaal / hormonaal vind ik
en ik kan me dat dus heel goed voorstellen van maddy.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
erik wilde papier gaan vragen
Maddy bood het al aan
Maddy vindt het gewoon niet leuk dat Ima daar al mee bezig is..
en dus een beetje flauw om dan niks te geven
een goede manager staat daar boven
zoe?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy wil op iemand gaan stemmen : 'Die is dom .. vind ik'
maar die is niet domquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:58 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij staat Wanda bovenaan haar lijstje nu
dropjesquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir komt in beeld. .. en je mag 0 keer raden waar hij het over heeft.....
Maar ze bedoelde niet 'dom dom' zei ze, of zoietsquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar die is niet dom
en dat weet Maddy echt wel
Zichzelfquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir komt in beeld. .. en je mag 0 keer raden waar hij het over heeft.....
Dat zei ze volgens mij meer omdat ze weet dat ze opgenomen wordt .. ze bedoelt wel dom dom.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:01 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ze bedoelde niet 'dom dom' zei ze, of zoiets
dom is gewoon een ontzettend naar woordquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:01 schreef D. het volgende:
[..]
Maar ze bedoelde niet 'dom dom' zei ze, of zoiets
die is verder wel afgevallenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:02 schreef D. het volgende:
Ik snap niet dat iedereen afvalt, en Kenzy nog steeds zoveel buik meedraagt
Een man die zegt dat het 'heel veel pijn' doet ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:02 schreef Korak het volgende:
Die zalvende manier van redeneren van Nadir is té erg
JW of Erik?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:03 schreef D. het volgende:
[..]
Een man die zegt dat het 'heel veel pijn' doet ook
Ik heb er een hekel aan wanneer mensen een ander dom noemen om één of een paar redenen. Ik vind dat erg kortzichtig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:59 schreef greysbones het volgende:
dom is iemand die niet geletterd is
volgens esther
Knap Esther om elke analfabeet even als dom weg te zetten
Ik vind de meeste bewoners daar niet bijster intelligent over komenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan wanneer mensen een ander dom noemen om één of een paar redenen. Ik vind dat erg kortzichtig.
Zo vind ik Esther soms ook kortzichtig en niet per sé openstaan voor een ander zijn of haar mening. Ik heb het idee dat zij zich vaak enorm laat meeslepen door haar emoties en haar impulsen. Ze geeft vaak erg ongenuanceerd haar mening waardoor er gauw conflicten ontstaan.
Zoals met die honing en onlangs de boter.
Ik vind dat liefquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:03 schreef Poesjuh het volgende:
En de dates van eric zijn puur om hem te helpen, hem te leren hoe hij met vrouwen kan omgaan, te oefenen met daten en wat zelfvertrouwen op te doen. Meer niet. Elkaar helpen gewoon
wat ik net al zeiquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb er een hekel aan wanneer mensen een ander dom noemen om één of een paar redenen. Ik vind dat erg kortzichtig.
Zo vind ik Esther soms ook kortzichtig en niet per sé openstaan voor een ander zijn of haar mening. Ik heb het idee dat zij zich vaak enorm laat meeslepen door haar emoties en haar impulsen. Ze geeft vaak erg ongenuanceerd haar mening waardoor er gauw conflicten ontstaan.
Zoals met die honing en onlangs de boter.
Nee, maar dat hoeft wat mij betreft ook niet. Dan krijg je echt een heel ander programmaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind de meeste bewoners daar niet bijster intelligent over komen
Precies jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ik net al zei
Dom is een naar woord
En Esther is inderdaad vaak erg hard in haar bewoordingen maar wee je gebeente als je dat naar haar zou zijn.
Ze komt vaak over als een boze schooljuf
Snap ik ook wel weer jaquote:
Nee, hoor, zeker niet, graag niet zelfs, want dat zorgt vaak voor leukere beeldenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, maar dat hoeft wat mij betreft ook niet. Dan krijg je echt een heel ander programma
degene die wel hersenen hebben daar vervelen zich het apezuurquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind de meeste bewoners daar niet bijster intelligent over komen
heh .. dat stukje toen ze haar bril kwijt was en iedereen aansprak..quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ik net al zei
Dom is een naar woord
En Esther is inderdaad vaak erg hard in haar bewoordingen maar wee je gebeente als je dat naar haar zou zijn.
Ze komt vaak over als een boze schooljuf
Juistquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:07 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, hoor, zeker niet, graag niet zelfs, want dat zorgt vaak voor leukere beelden
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
heh .. dat stukje toen ze haar bril kwijt was en iedereen aansprak..
Dat snap ik dan ook weer niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
degene die wel hersenen hebben daar vervelen zich het apezuur
zoals watquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:08 schreef D. het volgende:
[..]
Dat snap ik dan ook weer niet.
Ga dan wat doen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:07 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
heh .. dat stukje toen ze haar bril kwijt was en iedereen aansprak..
jij kijkt toch ook al langer RLS-enquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:08 schreef Harry het volgende:
Ik lees hier regelmatig, dat er wordt gesuggereerd dat de FEBO hier meeleest. Dat is niet zo!
Vanuit dit forum instructies aan de FEBO geven is dan ook zinloos.
Sinds deze zomer heb ik een goede kennis in het redactieteam van EJVJL werken.
Die kende het Fokforum niet, en de term FEBO al helemaal niet. Ze moest er, na mijn uitleg, wel om lachen.
Ze was erg verbaasd dat er kennelijk een paar honderd personen zijn die de serie op zo'n intensieve wijze volgen.
De kijkcijfers zijn voor het team zeer teleurstellend.
Haar favorietje? Dat is Erik.
Misschien moeten ze dan juist eens meelezen hier na al die jaren, komt de kijkcijfers ten goedequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:08 schreef Harry het volgende:
Ik lees hier regelmatig, dat er wordt gesuggereerd dat de FEBO hier meeleest. Dat is niet zo!
Die kende het Fokforum niet, en de term FEBO al helemaal niet. Ze moest er, na mijn uitleg, wel om lachen.
Ze was erg verbaasd dat er kennelijk een paar honderd personen zijn die de serie op zo'n intensieve wijze volgen.
De term FEBO is ook van DGK, geen idee waarom mensen dat blijven gebruiken, maar dat de redactie Fok niet kent is onzin. Er is nl. contact geweest en zij hebben bij de start wat plaatjes aangeleverd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:08 schreef Harry het volgende:
ik zou me niet overal op storten en zeker niet allerlei huishoudelijke takenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:11 schreef D. het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Ik zou me overal op storten
Desnoods de afwas
Ik welquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou me niet overal op storten en zeker niet allerlei huishoudelijke taken
vreselijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wel
Je hebt toch weinig anders te doen, lekker 2 uur lang afwassen en bijna weer een dag om
Dit geloof ik niet helemaal. Dat 1 redactielid FOK! niet kent kan ik me ergens wel voorstellen… maar dat de hele redactie FOK! Niet zou kennen geloof ik niet. Zeker niet als je aan zo’n programma meewerkt en gebruik maakt van streams.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:08 schreef Harry het volgende:
Staat een filmpje in het filmpjestopicquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:13 schreef Poesjuh het volgende:
Kim D en Jeff geen ruzie meer?
Las wat terug en kwam het tegen, waar ging dat eig over?
Vraag haar 'n keer de ins en outs van streamlocksquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:08 schreef Harry het volgende:
Jeff die een grapje iets te ver doorvoerde. Ze hebben het gelijk daarna al weer goed gemaakt. Was eigenlijk iets kleins.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:13 schreef Poesjuh het volgende:
Eunice mediteert nog steeds met jasper (en isaac de verschrikkelijke...)
Over naar gezicht en een grap die te lang door gingquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:13 schreef Poesjuh het volgende:
Eunice mediteert nog steeds met jasper (en isaac de verschrikkelijke...)
is echt een slechte tattooquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:15 schreef D. het volgende:
Ik dacht even 'Joke de Vries' te lezen, maar er staat iets anders op Babette's tattoo
Het was allemaal niet zo erg hoor. Het was laat, ze hadden wat gedronken.. grapje liep te lang door. Het is gauw opgelost. Hij heeft haar ook getroostquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:16 schreef Poesjuh het volgende:
Okée dus hij laat een ex militaire dame die zelfs zijn maatje is huilen...
Fijne vent he die jeff, zijn zogenaamde 'humor' is ook niet de mijne
heerlijke ventquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:16 schreef Poesjuh het volgende:
babettequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : ik hoorde in de badkamer [iemand] zeggen, ik ga even een luchtje opdoen voor Mirthe.
in elk geintje zit een seintje ( zei Lotus uit Utopia)quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Over naar gezicht en een grap die te lang door ging
Bij beiden alcohol in het spel .. dan worden er wel eens mindere keuzes gemaakt..quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:16 schreef Poesjuh het volgende:
het ging er juist om dat ze ingrepen gebruikt om er mooier uit te zienquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:18 schreef Verida het volgende:
[..]
in elk geintje zit een seintje ( zei Lotus uit Utopia)
grapje of geen grapje, het was heel lullig van Jeff om juist over haar huid te beginnen, het is wel duidelijk dat dat haar zwakke punt is.
min mannetje die Jeff
Volgens mij ging het niet over haar huid, maar haar cosmetische ingrepenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:18 schreef Verida het volgende:
[..]
grapje of geen grapje, het was heel lullig van Jeff om juist over haar huid te beginnen, het is wel duidelijk dat dat haar zwakke punt is.
min mannetje die Jeff
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:20 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij ging het niet over haar huid, maar haar cosmetische ingrepen
de reden dat kim ging huilen zal misschien de alcohol zijn geweest, nuchter zou zij misschien beter weerwoord hebben gegeven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bij beiden alcohol in het spel .. dan worden er wel eens mindere keuzes gemaakt..
Het ging niet over haar huid. Het ging over plastische chirurgie… En hij heeft z’n excuses aangeboden dat het te lang door ging. Als zij het prima vinden nu en achter zich laten moeten mensen het hier ook niet groter maken dan het is, vind ik. Dat probeer ik alleen aan te geven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:18 schreef Verida het volgende:
[..]
min mannetje die Jeff
Febo stamt nog uit de tijd van De Gouden Kooi, toen posten ook medewerkers van dat programma op FOK!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:08 schreef Harry het volgende:
Hij had, zoals vaak, een puntquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
het ging er juist om dat ze ingrepen gebruikt om er mooier uit te zien
en hij dat juist onzin vind
dat hij dat op een sarcastische manier doet
tja dat is zijn ding
niet iedereen kan daar altijd mee omgaan
en ik probeer aan te geven dat ik het karakter en de manier van spelen van Jeff regelmatig onder de gordel vind.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het ging niet over haar huid. Het ging over plastische chirurgie… En hij heeft z’n excuses aangeboden dat het te lang door ging. Als zij het prima vinden nu en achter zich laten moeten mensen het hier ook niet groter maken dan het is, vind ik. Dat probeer ik alleen aan te geven.
Geen idee of ze ook postten .quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:21 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Febo stamt nog uit de tijd van De Gouden Kooi, toen posten ook medewerkers van dat programma op FOK!
preciesquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:22 schreef D. het volgende:
[..]
Hij had, zoals vaak, een punt
Hij brengt ze vaak wat lomp, dat wel
Dat mag je zeker hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:23 schreef Verida het volgende:
[..]
en ik probeer aan te geven dat ik het karakter en de manier van spelen van Jeff regelmatig onder de gordel vind.
hij observeert veel en probeert mensen op hun zwakke plek te pakken en dan het liefst en plein publique
En dat is een manier van spelen die mij tegenstaat. Het zal zijn manier van spelen zijn, dat mag natuurlijk, maar niet iedereen hoeft dat te waarderen toch?
Huub heeft ook in de tijd van Utopia regelmatig gepost in de COSquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee of ze ook postten .
Wel dat er van 3 forums de admins in DGK op bezoek zijn geweest.
Meen dat Fly daar ook was met een uitgescheurde broekkruis.
Mooier zelfsquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
hij wilde haar duidelijk maken(op een enorme lompe manier) dat ze dat allemaal helemaal niet nodig heeft en dat ze prachtig is zonder al die ingrepen
Dacht daarna, ook Eric postte hier.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huub heeft ook in de tijd van Utopia regelmatig gepost in de COS
die heeft zelfs de laatste BB nog gepost hierquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dacht daarna, ook Eric postte hier.
Over haar huid?? neee awww dat is wel echt een cheap shot.. Zat hij weer klote in zijn vel of zo, reageert hij graag af op anderen. Iets met omgaan met je eigen emoties of zo...quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:18 schreef Verida het volgende:
[..]
min mannetje die Jeff
nee niet over haar huidquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:27 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Over haar huid?? neee awww dat is wel echt een cheap shot.. Zat hij weer klote in zijn vel of zo, reageert hij graag af op anderen. Iets met omgaan met je eigen emoties of zo...
Maddy kent ook dit forumquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft zelfs de laatste BB nog gepost hier
Klopt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft zelfs de laatste BB nog gepost hier
Neeeeee niet over haar huid!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:27 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Over haar huid?? neee awww dat is wel echt een cheap shot.. Zat hij weer klote in zijn vel of zo, reageert hij graag af op anderen. Iets met omgaan met je eigen emoties of zo...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:28 schreef D. het volgende:
GJ vindt het raar dat is 's morgens minder weegt dan 's avonds
Nee, werkloze levenloze nietsnutten… zijn wequote:
@Harry gooit er 1 post in en verdwijntquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt.
En dat ze FOK wel kennen blijkt wel uit, dat ze af en toe een klacht bij Danny hebben neergelegd over de filmpjes.
Hij lurkt alleen verder.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Harry gooit er 1 post in en verdwijnt
wil ons antwoord waarschijnlijk niet lezen![]()
![]()
no-lifersquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, werkloze levenloze nietsnutten… zijn we
Ja, met de credits voor Harryquote:
Op de andere stream gaat het over Jerrold die stinktquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:31 schreef greysbones het volgende:
Kan GJ daar even mee ophouden
dit geklets op zijn benen
DGK-Redaktie ofzo was die usernamequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee of ze ook postten .
Wel dat er van 3 forums de admins in DGK op bezoek zijn geweest.
Meen dat Fly daar ook was met een uitgescheurde broekkruis.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:33 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
DGK-Redaktie ofzo was die username
quote:
Jeff vindt dat knap, stinken zonder zweten, want hij sloft maar een beetje rondquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:33 schreef greysbones het volgende:
Wendy en Jeff
Jerrold stinkt
dat zijn de zoveelste die het zeggen
Mirthe heeft er wat van gezegd volgens Wendyquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:35 schreef D. het volgende:
[..]
Jeff vindt dat knap, stinken zonder zweten, want hij sloft maar een beetje rond
Ik vind het vooral verrassend dat zoveel mensen deo-loos door het leven gaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mirthe heeft er wat van gezegd volgens Wendy
nu heeft hij deo
ik snap dat ook niet
dat ruik je toch zelf ook
me2quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 10:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind het vooral verrassend dat zoveel mensen deo-loos door het leven gaan
En ja, Mirthe vond niet zozeer dat ie stonk, maar dat ie een onprettige lichaamsgeur had
Nouja, ik kom ook weleens stinkende mensen tegen, maar ik zeg er dan ook niets vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |