Dat is niet helemaal waar, er was inderdaad een reeks van vijf potjes waar Slot aan een bepaald team vasthield maar dat was gedeeltelijk omdat Geert en Szymanski niet fit waren. Plus die ploeg was gewoon niet echt stabiel, dat middenveld werkte niet, dus ik denk dat er hoe dan ook wel gewisseld zou zijn (ook omdat Lopez nog geen twee potjes in een week kon).quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat je wat moeite hebt met begrijpend lezen vind ik niet verbazingwekkend.
Maar goed, in andere woorden; het vele wisselen viel wel mee tot aan vorige week toen we ineens 5-3-2 gingen spelen en eigenlijk de blessure van Idrissi, daarvoor was het redelijk stabiel waarbij vooral op rechtsbuiten af en toe iemand anders stond.
Het moet gelijk allemaal zo extreem voor dat soort users. Terwijl de situatie enorm helder is: een getalenteerde jongen die nu nog duidelijk niet klaar is voor een basisplek.quote:Op zondag 16 oktober 2022 08:02 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vind Paixao ook nog niet voldoende overtuigen voor de basis, maar om hem meteen af te schrijven is natuurlijk weer je reinste opportunistische idioterie.
Dit is nu een zeer verstandige uitspraak! De eerste de laatste twee pagina's.quote:Op zondag 16 oktober 2022 08:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het moet gelijk allemaal zo extreem voor dat soort users. Terwijl de situatie enorm helder is: een getalenteerde jongen die nu nog duidelijk niet klaar is voor een basisplek.
Waarom zou het in hemelsnaam 0-3 worden.quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:41 schreef onlogisch het volgende:
Matchday boys.
Wat denken we ervan?
0-3.
Omdat we dat AZ he-le-maal koekwous gaan spelen, daarom.quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zou het in hemelsnaam 0-3 worden.
Dat zou erg onlogisch zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat we dat AZ he-le-maal koekwous gaan spelen, daarom.
Dit denk ik ook.quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:41 schreef onlogisch het volgende:
Matchday boys.
Wat denken we ervan?
0-3.
Gurney die alles en iedereen altijd beschuldigt van 'extreme uitspraken' en zichzelf altijd als een baken van redelijkheid ziet.quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is nu een zeer verstandige uitspraak! De eerste de laatste twee pagina's.
Precies, meestal rusten we al met 0-3 en maken we daarna nog wel een vierde.quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou erg onlogisch zijn.
Maar he, wie weet.
Met wat wij achterin weg geven ga je sowieso wat kools incasseren.quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:41 schreef onlogisch het volgende:
Matchday boys.
Wat denken we ervan?
0-3.
Oh ik nam aan dat dat over afgelopen zomer ging. Dit seizoen hadden we hem er goed bij kunnen hebben.quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:50 schreef Pistolero het volgende:
Slot wilde dus in de zomer van 2021 per se Clasie en/of Eiting naar Feyenoord halen. Pas toen dat niet lukte werd er doorgeschakeld naar Aursnes.![]()
Misschien wordt het maar eens tijd dat Slot zich niet meer gaat bemoeien met de tranfers, ernstige van Geel vibes.
Ik vind het heel jammer, het zou een sterk signaal zijn als hij hem wel zou dragen, maar z'n uitleg kan ik wel enigszins begrijpen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)igieuze-overwegingen
Je schaamt je toch kapot voor die reacties onder artikel.
Ik vind dat hele armbandjes-statement gedoe ook vrij nutteloos. Maar dat je aanvoerder om religieuze redenen(lees: homofobie) zo'n armband niet wil dragen is natuurlijk een schande en vrij kwalijke zaak. Niet echt lekker voor de uitstraling van de club zeg maar.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:23 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Heb liever iemand die zijn eigen mening heeft dan dat die de band zou dragen voor de vorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |