Gurney die alles en iedereen altijd beschuldigt van 'extreme uitspraken' en zichzelf altijd als een baken van redelijkheid ziet.quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is nu een zeer verstandige uitspraak! De eerste de laatste twee pagina's.
Precies, meestal rusten we al met 0-3 en maken we daarna nog wel een vierde.quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou erg onlogisch zijn.
Maar he, wie weet.
Met wat wij achterin weg geven ga je sowieso wat kools incasseren.quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:41 schreef onlogisch het volgende:
Matchday boys.
Wat denken we ervan?
0-3.
Oh ik nam aan dat dat over afgelopen zomer ging. Dit seizoen hadden we hem er goed bij kunnen hebben.quote:Op zondag 16 oktober 2022 13:50 schreef Pistolero het volgende:
Slot wilde dus in de zomer van 2021 per se Clasie en/of Eiting naar Feyenoord halen. Pas toen dat niet lukte werd er doorgeschakeld naar Aursnes.![]()
Misschien wordt het maar eens tijd dat Slot zich niet meer gaat bemoeien met de tranfers, ernstige van Geel vibes.
Ik vind het heel jammer, het zou een sterk signaal zijn als hij hem wel zou dragen, maar z'n uitleg kan ik wel enigszins begrijpen.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)igieuze-overwegingen
Je schaamt je toch kapot voor die reacties onder artikel.
Ik vind dat hele armbandjes-statement gedoe ook vrij nutteloos. Maar dat je aanvoerder om religieuze redenen(lees: homofobie) zo'n armband niet wil dragen is natuurlijk een schande en vrij kwalijke zaak. Niet echt lekker voor de uitstraling van de club zeg maar.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:23 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Heb liever iemand die zijn eigen mening heeft dan dat die de band zou dragen voor de vorm.
quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:32 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk dat het Kokcu meer gezeik geeft dat hij nu dat bandje niet draagt dan wel. Respect dus voor die keuze, niet de makkelijkste weg.
Denk dat wegens religieuze overwegingen zo’n bandje niet omdoen erg weinig te maken heeft met ‘je eigen mening vormen’.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:23 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Heb liever iemand die zijn eigen mening heeft dan dat die de band zou dragen voor de vorm.
Inderdaad. Als hij bij een andere club had gespeeld was dit nooit gebeurd!quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:32 schreef RipCity het volgende:
Typisch Feyenoord weer. Zeker al gezien het eerdere gedoe richting de supportersvereniging.
Dat is waarschijnlijk andersom. Zijn ‘achterban’ met hun importcultuur zou ‘m zeker verguizen als hij de band draagt. Dat zou ‘m pas gezeik opleveren. Hij schikt zich als een nat vloeitje. 0 respect voor.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:32 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk dat het Kokcu meer gezeik geeft dat hij nu dat bandje niet draagt dan wel. Respect dus voor die keuze, niet de makkelijkste weg.
Nouja, je snapt dus wat ik bedoel.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat wegens religieuze overwegingen zo’n bandje niet omdoen erg weinig te maken heeft met ‘je eigen mening vormen’.
Omdat het niet de makkelijkste keuze is (wat het dragen van zo'n dom armbandje is).quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wat een bizarre logica is dit. Nogal logisch en terecht dat het niet dragen van die armband hem gezeik oplevert. Waarom zou je daar in godsnaam respect voor moeten hebben..?
Ik vind het persoonlijk wel enorm vervelend dat dit nu bij ons gebeurt na alle ellende over de Roze Kameraden.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Inderdaad. Als hij bij een andere club had gespeeld was dit nooit gebeurd!
Hij mag toch zelf weten of hij dat bandje draagt of niet? Ja, het is uit religieuze overwegingen. Poeh poeh.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:37 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Nee, leg uit. Het slaat namelijk nergens op.
Dus je moet respect hebben dat die de moeilijke keuze heeft gemaakt om homofoob te zijnquote:Op zondag 16 oktober 2022 15:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat het niet de makkelijkste keuze is (wat het dragen van zo'n dom armbandje is).
Waar haalt hij het gore lef vandaan om religieus te zijnquote:Op zondag 16 oktober 2022 15:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dus je moet respect hebben dat die de moeilijke keuze heeft gemaakt om homofoob te zijn
De makkelijkste keuze is geen aanvoerder worden zodat je nooit voor dit dilemma komt te staan.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat het niet de makkelijkste keuze is (wat het dragen van zo'n dom armbandje is).
Dat sowieso.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:40 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Waar haalt hij het gore lef vandaan om religieus te zijn
quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:40 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dus je moet respect hebben dat die de moeilijke keuze heeft gemaakt om homofoob te zijn
Wat is er politiek aan deze discussie?quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:41 schreef fetX het volgende:
Laten we hier vooral een politieke discussie gaan voeren. Dat was de laatste keer namelijk ook zo’n succes!
Inddquote:Op zondag 16 oktober 2022 15:41 schreef fetX het volgende:
Laten we hier vooral een politieke discussie gaan voeren. Dat was de laatste keer namelijk ook zo’n succes!
Ja.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen armbandje dus homofoob. Jaja.
Ik denk dat Kökcu regelmatig de straat op gaat op zoek naar homo's om in elkaar te slaan.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen armbandje dus homofoob. Jaja.
Lokale Notabele slijpt de messen alvast.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:41 schreef fetX het volgende:
Echt he, jij ook maat. Ik laat het hier lekker voor wat het is.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:42 schreef Scrummie het volgende:
Jongens en meisjes, fijne wedstrijd alvast he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mee eens, vrij pijnlijk allemaal.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:25 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind dat hele armbandjes-statement gedoe ook vrij nutteloos. Maar dat je aanvoerder om religieuze redenen(lees: homofobie) zo'n armband niet wil dragen is natuurlijk een schande en vrij kwalijke zaak. Niet echt lekker voor de uitstraling van de club zeg maar.
Maar goed, homofobie viert hoogtijdagen onder de supporters dus in dat opzicht past het wel bij de club.
Rasmussen masterclass incomingquote:Op zondag 16 oktober 2022 15:44 schreef hhh38 het volgende:
Dankzij deze interessante discussie zou je bijna vergeten dat de opstelling al binnen is.
[ twitter ]
Dilrosun
Laten we ook niet doen alsof Rotterdam pro-homo is. Moet je zo een regenboogband dragen en lopen in een willekeurige wijk in zuid, dan moet je echt lef hebben.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:42 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik denk dat Kökcu regelmatig de straat op gaat op zoek naar homo's om in elkaar te slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |