Slot moet juist eens kappen met dat constante schuiven en wisselen. Je hebt een hele rits aan talentvolle spelers gehaald die nu stilstaan in hun ontwikkeling omdat ze niet of amper spelen. Van af en toe een half uurtje speeltijd wordt geen enkele speler beter.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het vervelend dat je op drie posities (linksback, linksbuiten en nr6) geen zekerheidjes hebt in de selectie (nouja Idrissi, maar die is geblesseerd en deed het al niet zo goed). Nu spelen we daar altijd met iemand die niet op zijn eigen plek staat, of het wordt iemand die nog niet klaar is om op dit niveau twee keer in de week te spelen (of zelfs één keer, zie Paixao en Wieffer). Op drie posities is dat best veel.
Zeker als je je bedenkt dat het op andere posities ook verschuivingen veroorzaakt. Met name op rechtsbuiten is het een wisselende shitshow met Jahanbakhsh, Wålemark, Dilrosun en Szymanski die continu van plekje wisselen en ook als linksbuiten worden opgesteld.
Ik begrijp Slot ook wel, hij kan er niet veel aan doen dat op sommige plekken slecht is ingekocht waardoor hij veel moet schuiven om zwakke punten te verhullen, maar je kan zo nergens naar toe werken en krijg je geen vastigheden in de ploeg.
Paixao heeft alles bij elkaar iets van 100 minuten speeltijd gehad. En dan ook nog eens altijd aan het einde van een wedstrijd waarin het óf totaal niet loopt, óf het al binnen is en het team het wel best vindt. En dan komen aanzetten met dat hij niks heeft laten zien.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:40 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wat? Paixao heeft nog helemaal niks laten zien. Ik zou wel Walemark eens vijf wedstrijden laten staan. Komt hij dan nog niet uit de verf dan weet je waar je aan toe bent.
Dit verhaal van je raakt weer kant noch wal. Aan het einde van een wedstrijd is het juist makkelijker om iets te laten zien als invaller zijnde. Je tegenstanders hebben de tong immers al op de schoenen liggen. Zie Dessers of Gimenez. Als basisklant hadden beide het lastiger. In 100 minuten kun je echt wel wat laten zien maar meneer Paixao komt niet verder dan balletjes terugspelen. Het enige wat hij succesvol gepasseerd heeft is de douane op Schiphol. Gozer bakt er gewoon helemaal niks van. FC Dordrecht we hebben er weer eentje!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Paixao heeft alles bij elkaar iets van 100 minuten speeltijd gehad. En dan ook nog eens altijd aan het einde van een wedstrijd waarin het óf totaal niet loopt, óf het al binnen is en het team het wel best vindt. En dan komen aanzetten met dat hij niks heeft laten zien.
Nee, dat kan niet.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dit verhaal van je raakt weer kant noch wal. Aan het einde van een wedstrijd is het juist makkelijker om iets te laten zien als invaller zijnde. Je tegenstanders hebben de tong immers al op de schoenen liggen. Zie Dessers of Gimenez. Als basisklant hadden beide het lastiger. In 100 minuten kun je echt wel wat laten zien maar meneer Paixao komt niet verder dan balletjes terugspelen. Het enige wat hij succesvol gepasseerd heeft is de douane op Schiphol. Gozer bakt er gewoon helemaal niks van. FC Dordrecht we hebben er weer eentje!
Welkom in het Feyenoordtopic. Waar afwijkende meningen al sinds jaar en dag worden geridiculiseerd zodat we lekker het vaste kliekje kunnen handhaven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Bizarre uitspraken doe ik he? Denken dat Jens Toornstra mee kan in dit elftal zodat Geertruida op rechtsback kan en Pedersen een atletiekvereniging kan zoeken.
Kijk jij eigenlijk überhaupt wel naar de wedstrijden? Vrijwel iedere uitspraak die je doet strookt totaal niet met de werkelijkheid. "Gimenez heeft het niet lastiger als basisklant". Ja, de groeten.
Deze dingen hebben precies niks met elkaar te maken. Je kan Geertruida ook nu gewoon op rechtsback zetten en het middenveld vullen met de spelers die je hebt. Oh, en Szymanski hoort uiteraard op 10.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Bizarre uitspraken doe ik he? Denken dat Jens Toornstra mee kan in dit elftal zodat Geertruida op rechtsback kan en Pedersen een atletiekvereniging kan zoeken.
Kijk jij eigenlijk überhaupt wel naar de wedstrijden? Vrijwel iedere uitspraak die je doet strookt totaal niet met de werkelijkheid. "Gimenez heeft het niet lastiger als basisklant". Ja, de groeten.
Geef het inderdaad maar op want je kan de discussie die je zelf begonnen bent niet eens volgen. Het ging erover dat het als invaller makkelijker is om impact te maken dan als basisklant. Begin jij opeens over de vergelijking met Danilo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Deze dingen hebben precies niks met elkaar te maken. Je kan Geertruida ook nu gewoon op rechtsback zetten en het middenveld vullen met de spelers die je hebt. Oh, en Szymanski hoort uiteraard op 10.
Gimenez heeft in de afgelopen anderhalve wedstrijd al meer goede acties laten zien dan Danilo in al zijn wedstrijden bij elkaar. Maar hij scoorde niet dus hij heeft het lastig, ofzo. Wat een logica weer.
Ik geef het op.
Ik vind dat Slot prima kan uitleggen waarom hij wat wisselt af en toe, al viel dat ook wel weer mee tot aan vorige week ongeveer. Dat jij niet zou kiezen voor Idrissi kan ik ook nog wel begrijpen, maar voor PSV uit ongeveer was het met Lopez en Idrissi (en ook de beginfase van PSV uit) best prima. Neemt niet dat weg dat Idrissi zwak begon en ik vind dat Slot te lang aan Danilo vast hield.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar jouw mening in deze kwesties.
Wat staat hier? Slot kan pas sinds een week uitleggen waarom hij wat wisselt, af en toe?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind dat Slot prima kan uitleggen waarom hij wat wisselt af en toe, al viel dat ook wel weer mee tot aan vorige week ongeveer.
Dat je wat moeite hebt met begrijpend lezen vind ik niet verbazingwekkend.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat staat hier? Slot kan pas sinds een week uitleggen waarom hij wat wisselt, af en toe?
Dat is niet helemaal waar, er was inderdaad een reeks van vijf potjes waar Slot aan een bepaald team vasthield maar dat was gedeeltelijk omdat Geert en Szymanski niet fit waren. Plus die ploeg was gewoon niet echt stabiel, dat middenveld werkte niet, dus ik denk dat er hoe dan ook wel gewisseld zou zijn (ook omdat Lopez nog geen twee potjes in een week kon).quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat je wat moeite hebt met begrijpend lezen vind ik niet verbazingwekkend.
Maar goed, in andere woorden; het vele wisselen viel wel mee tot aan vorige week toen we ineens 5-3-2 gingen spelen en eigenlijk de blessure van Idrissi, daarvoor was het redelijk stabiel waarbij vooral op rechtsbuiten af en toe iemand anders stond.
Het moet gelijk allemaal zo extreem voor dat soort users. Terwijl de situatie enorm helder is: een getalenteerde jongen die nu nog duidelijk niet klaar is voor een basisplek.quote:Op zondag 16 oktober 2022 08:02 schreef Kerftminister het volgende:
Ik vind Paixao ook nog niet voldoende overtuigen voor de basis, maar om hem meteen af te schrijven is natuurlijk weer je reinste opportunistische idioterie.
Dit is nu een zeer verstandige uitspraak! De eerste de laatste twee pagina's.quote:Op zondag 16 oktober 2022 08:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het moet gelijk allemaal zo extreem voor dat soort users. Terwijl de situatie enorm helder is: een getalenteerde jongen die nu nog duidelijk niet klaar is voor een basisplek.
Waarom zou het in hemelsnaam 0-3 worden.quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:41 schreef onlogisch het volgende:
Matchday boys.
Wat denken we ervan?
0-3.
Omdat we dat AZ he-le-maal koekwous gaan spelen, daarom.quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zou het in hemelsnaam 0-3 worden.
Dat zou erg onlogisch zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat we dat AZ he-le-maal koekwous gaan spelen, daarom.
Dit denk ik ook.quote:Op zondag 16 oktober 2022 09:41 schreef onlogisch het volgende:
Matchday boys.
Wat denken we ervan?
0-3.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |