SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Ik snap wel dat deze waarschuwing betrekking heeft op de situatie van de inzet van kernwapens door Rusland. Maar ook na die inzet en de reactie daarop waarin het leger van Rusland wordt vernietigd, verandert er niets aan die status van Rusland als kernmacht. Wat zou hen ervan weerhouden om die in te zetten bij een aanval op henzelf?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou nee, daar zit nou net het verschil tussen de huidige situatie en de inzet van kernwapens door Rusland.
Ook niet van/in Saudi-Arabië en China? 🤔quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:39 schreef ExTec het volgende:
Aangezien rus nergens geld kan lenen, geen obligaties uit kan geven blijft er maar 1 ding over: de geldpersen.
Russia’s Budget Surplus Is Nearly Erased as War in Ukraine Drags On
Als ze het er niet mee eens zijn dan moeten ze bij het Kremlin aankloppen. Ik vind het echt vreselijk voor de nabestaanden maar er zijn nog steeds teveel mensen die deze ranzige oorlog blijkbaar wel prima vinden.quote:
Ook die willen graag hun geld terug. En die zien al lang hoe dat gaat eindigen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ook niet van/in Saudi-Arabië en China? 🤔
Als ze ze eenmaal inzetten, dan zijn ze die grens al over.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:40 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik snap wel dat deze waarschuwing betrekking heeft op de situatie van de inzet van kernwapens door Rusland. Maar ook na die inzet en de reactie daarop waarin het leger van Rusland wordt vernietigd, verandert er niets aan die status van Rusland als kernmacht. Wat zou hen ervan weerhouden om die in te zetten bij een aanval op henzelf?
Dan maakt het inderdaad niet zoveel meer uit of je je erdoor wil laten afschrikken of niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ze ze eenmaal inzetten, dan zijn ze die grens al over.
Ook eens. Vandaar dat die waarschuwing over vernietiging van het Russische leger dus waardeloos is, want je bent zelf net zo goed de sjaak.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als ze ze eenmaal inzetten, dan zijn ze die grens al over.
Er valt natuurlijk nog wel een onderscheid te maken in Oekraïne helpen Rusland het land uit te knikkeren, of het aanvallen van (internationaal erkend) Russisch grondgebied.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:49 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ook eens. Vandaar dat die waarschuwing over vernietiging van het Russische leger dus waardeloos is, want je bent zelf net zo goed de sjaak.
Welnee. De waarschuwing is juist een uitstekende zet, want ook al valt de NAVO niet aan met nukes, Rusland wordt wel geforceerd om rekening te houden met het feit dat 1 tactische nuke betekent dat ze alles of niets gaan spelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:49 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ook eens. Vandaar dat die waarschuwing over vernietiging van het Russische leger dus waardeloos is, want je bent zelf net zo goed de sjaak.
Dus twee maanden training? No way!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Toch twee weken een held des Vaderlands geweest. Treurig, heel treurig.
Cheney is altijd een vuillak geweest.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:51 schreef ExTec het volgende:
Interessante over het gebruik van tactische kernwapens.
[ twitter ]
Ze hebben militair tactisch dus gewoon geen zin.
Of gewoon als wraak.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:40 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ik snap wel dat deze waarschuwing betrekking heeft op de situatie van de inzet van kernwapens door Rusland. Maar ook na die inzet en de reactie daarop waarin het leger van Rusland wordt vernietigd, verandert er niets aan die status van Rusland als kernmacht. Wat zou hen ervan weerhouden om die in te zetten bij een aanval op henzelf?
Nee, je bent alleen de Sjaak als Rusland dan flink met kernwapens gaat gooien.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:49 schreef Repentless het volgende:
[..]
Vorige week was veel in het nieuws dat wagonladingen Russische troepen in Belarus aan kwamen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er gaat gebeuren nou in Belarus.
Dit zal Loeki bepaald niet populairder maken (en hij is al niet geliefd onder een groot deel van de bevolking).
En zijn leger wil ook eigenlijk niet vechten in en tegen Oekraïne.
Ja. Dus Rusland moet nu rekening houden dat als ze een nuke gooien, ze hun leger kwijt raken en dus nog eens voor de uitdaging worden gesteld om meer nukes te gooien teneinde moedertje Rusland te redden.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, je bent alleen de Sjaak als Rusland dan flink met kernwapens gaat gooien.
Het is geen kwestie van wel/niet mogen. Van mij mag alles. Het gaat er simpelweg om wat er gebeurt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:51 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Er valt natuurlijk nog wel een onderscheid te maken in Oekraïne helpen Rusland het land uit te knikkeren, of het aanvallen van (internationaal erkend) Russisch grondgebied.
Want waarom mag Rusland wel Oekraïne binnenvallen maar mag Oekraïne geen hulp aan andere landen vragen om haar grondgebied te beschermen dan?
Die kerndreiging (waardeloos woord) is gewoon het risico dat er is. Dat heb ik je al 5 x uitgelegd, maar je blijft dezelfde punten er door drammen als een dove autist.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:12 schreef Repentless het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van wel/niet mogen. Van mij mag alles. Het gaat er simpelweg om wat er gebeurt.
In de discussie met Monolith gaf hij aan dat we gematigd zijn in de steun aan Oekraïne vanwege het feit dat Rusland een kernmacht is. Daar ben ik het mee eens.
Wanneer Rusland een kernwapen in Oekraïne inzet, wordt aangegeven dat de NAVO het Russische leger zal vernietigen. Ik vraag me dan af waar mensen denken dat die kerndreiging van Rusland is gebleven op dat moment. Waarom denken mensen dat die kerndreiging er wel is wanneer we Oekraïne in eigen land helpen en is dat een reden om niet direct in te grijpen, en is die er niet wanneer we Rusland aanvallen na inzet van een kernwapen?
Je hoeft me niets uit te leggen, ik heb je niks gevraagd. Daarnaast leg je niks uit, je herhaalt je eigen lulverhaal.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die kerndreiging (waardeloos woord) is gewoon het risico dat er is. Dat heb ik je al 5 x uitgelegd, maar je blijft dezelfde punten er door drammen als een dove autist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |