Echt, waarom geef je je op danquote:
Ja lijkt geen beste selectiequote:Op donderdag 25 mei 2023 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt, waarom geef je je op danVooral die Mick, wanne debiel
En dat “Ja, man” richting een Dai mogen ze ook wel eens afstraffen trouwens.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:33 schreef Magister_Artium het volgende:
Dat beasten is wel inspirerend. Maar echt, wat voor figuren staan daar? Vinden zichzelf en hun mening zo relevant dat ze overal op in moeten gaan. Nieuwe debatcultuur en iedereen weet evenveel…
Dit. Continu weerwoord. Meine gute. En allemaal de mond vol van doorzetten en je grenzen overgaan. Die Mick ook, waarom geef je jezelf op zeg.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:33 schreef Magister_Artium het volgende:
Dat beasten is wel inspirerend. Maar echt, wat voor figuren staan daar? Vinden zichzelf en hun mening zo relevant dat ze overal op in moeten gaan. Nieuwe debatcultuur en iedereen weet evenveel…
Pfff dacht dat ik dat niet goed verstond, wtf.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:35 schreef Anne het volgende:
[..]
En dat “Ja, man” richting een Dai mogen ze ook wel eens afstraffen trouwens.
quote:
Of doen ze dat expres? Het moet wel leuke tv opleveren.quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:33 schreef Anne het volgende:
Elk seizoen weer afvallers binnen de eerste paar uren.
Ja misschien wel 1 of 2 flapdrollen om te laten zien hoe zwaar het is.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Zo'n speedmars als eerste onderdeel, iedereen is nog fris en het is ook nog prima te trainen in aanloop naar het programma. Toch blijkt het lastig te zijn.
[..]
[..]
Of doen ze dat expres? Het moet wel leuke tv opleveren.
Is dit zo? Ik ging uit van volgende week weer!quote:
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Is dit zo? Ik ging uit van volgende week weer!
Misschien hadden ze niet getraind op heuvels?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 20:52 schreef TargaFlorio het volgende:
Zo'n speedmars als eerste onderdeel, iedereen is nog fris en het is ook nog prima te trainen in aanloop naar het programma. Toch blijkt het lastig te zijn.
Of doen ze dat expres? Het moet wel leuke tv opleveren.
Minder geslapen vanwege de zenuwen/spanning.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:38 schreef svann het volgende:
[..]
Misschien hadden ze niet getraind op heuvels?
En dan dat trauma van toen ze vijf waren, dat een klasgenootje de rode en gele kleurpotloden afpakte om er zelf mee te gaan tekenen… zoiets vergeet je niet hè. Dat blijft je achtervolgen, zeker bij momenten van inspanning…quote:Op zaterdag 27 mei 2023 05:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Minder geslapen vanwege de zenuwen/spanning.
Ik moest wel lachen dat ie het zelfs beter wist toen m gezegd werd dat hij het altijd beter weetquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:00 schreef S_E het volgende:
[..]
Dit. Continu weerwoord. Meine gute. En allemaal de mond vol van doorzetten en je grenzen overgaan. Die Mick ook, waarom geef je jezelf op zeg.
Maar leuk dat het weer begonnen is!
Aaahhhh de zoon van Eric de Vlieger.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:22 schreef Meke het volgende:
Ik was bij die Mick ook wel heel benieuwd wat hij in het dagelijks leven doet. Het zal niemand verbazen dat het een ondernemer isDus geen baas om aan te rapporteren. Hij is getrouwd met Dyantha Brooks, die shownieuws presenteert, en heeft nu allerlei panden in Portugal gekocht om te flippen en door te verkopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |