SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Ja, van wie was dit ook al weer? 🤔
Geen probleem.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, ik kon geen nieuw topic openen…
Amateurquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, ik kon geen nieuw topic openen…
Ben je nu in Nederland en dronken?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:44 schreef Fogel het volgende:
Oh, zag nu op die foto dat je niet onder invloed van alcohol mocht zijn in die bungeebal. Dat is me bijna gelukt na een dag bokbier drinken in Zutphen
Nee nee, nu niet meer.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben je nu in Nederland en dronken?
Heb je ook getest of je nog door het slotje kon posten?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beta testen, hè.
En dat werkt dus (nog) niet….
Ohja, ik wacht nog wel met de nieuwe layout totdat de huidige uitgezet wordtquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beta testen, hè.
En dat werkt dus (nog) niet….
Ja, al meerdere keren.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je ook getest of je nog door het slotje kon posten?
Welnee, het went snel.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ohja, ik wacht nog wel met de nieuwe layout totdat de huidige uitgezet wordt
Verandering, brrrr.
Tja, ik had echt geen idee dat ze nog iets anders dan Engels- of Zweedstalig deden eigenlijk.quote:
Ze hebben er goedkope alcohol1)quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:57 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Misschien weet zij wel iets over Zweden dat wij niet weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Ja, wist jij dat niet? In 1948 heeft Zweden een referendum in Spanje gehouden en de uitkomst was dat Spanje sindsdien bij Zweden hoort.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:57 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Misschien weet zij wel iets over Zweden dat wij niet weten.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, wist jij dat niet? In 1948 heeft Zweden een referendum in Spanje gehouden en de uitkomst was dat Spanje sindsdien bij Zweden hoort.
Ik hoorde het al, het geluid van het intro is net iets anders.quote:
Ben dat artikel aan het lezen. Wat heeft hij veel geld verbrast.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:01 schreef MadMaster het volgende:
My name is MC Miker G…
[ afbeelding ]
Compleet naar de klote gegaan, zoals dat heet…quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben dat artikel aan het lezen. Wat heeft hij veel geld verbrast.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:04 schreef livelink het volgende:
Veel plezier onder de sunshower, Melting. En dank je wel!!
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 06:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morning!
Ga jij zondag nog naar Overloon?
Waarschijnlijk gaan wij ook die kant op, ja…quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 06:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
En jazeker. Ik ben er bij.
Jij ook?
Leuk! Wie weet tot dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 07:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan wij ook die kant op, ja…
Het gaat de goede kant op! De neusverkoudheid is zo goed als over en de griepprik die ik morgen zou krijgen heb ik uitgesteld.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:07 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen just me. Hoe voel je je nu?
Goed plan! Eerst maar helemaal uitzieken en het feest achter de rug hebben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:16 schreef just me het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op! De neusverkoudheid is zo goed als over en de griepprik die ik morgen zou krijgen heb ik uitgesteld.
Ik zal blij zijn als het feest achter de rug is. In het begin was de commissie leuk maar nu zijn er 2 die de boel erg naar zich toetrekken en weet je wat... ze doen maarquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Goed plan! Eerst maar helemaal uitzieken en het feest achter de rug hebben.
Ja, dat is vaak wat er gebeurt in dat soort commissies. Vervelend dat je het niet meer zo naar je zin hebt wat dat betreft. Hopelijk kan je van het feest zelf nog wel genieten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zal blij zijn als het feest achter de rug is. In het begin was de commissie leuk maar nu zijn er 2 die de boel erg naar zich toetrekken en weet je wat... ze doen maar
Vooral genieten van het feest en laat ze de rambam krijgen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zal blij zijn als het feest achter de rug is. In het begin was de commissie leuk maar nu zijn er 2 die de boel erg naar zich toetrekken en weet je wat... ze doen maar
Veel plezier alvast!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:44 schreef just me het volgende:
Het is niet anders.. ik concentreer me op de mensen waar goed mee samen te werken was
en morgen...
party time
jullie gaan rustig verder met inpakken/uitzoeken ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 08:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Iedereen veel plezier vandaag met wat hij/zij ook gaat doen
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 08:49 schreef just me het volgende:
goedemorgen
[..]
jullie gaan rustig verder met inpakken/uitzoeken ?
Nee, opmeten in het nieuwe huis en gordijnen bestellen. En wachten op post nlquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 08:49 schreef just me het volgende:
goedemorgen
[..]
jullie gaan rustig verder met inpakken/uitzoeken ?
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 09:39 schreef MadMaster het volgende:
Morning!![]()
Retedruk programma dit weekend en wat onverwachte klusjes in huisdus ik weet nu niet of we morgen naar Overloon kunnen gaan.
Vanavond ben ik sowieso niet hier aanwezig wegens een etentje…
nee joh, ik ga me voorbereiden op het feest vanavond, we komen om 13.00 uur bij elkaar om de boel op te leuken en voor te bereiden. Het feest begint al om 18.00 uur. En morgenochtend moeten we weer alles in de normale staat terugbrengen dus ik zal blij zijn als ik zondag middag op de bank kan ploffenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 09:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ga jij nog golfen dit weekend?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 10:28 schreef just me het volgende:
[..]
nee joh, ik ga me voorbereiden op het feest vanavond, we komen om 13.00 uur bij elkaar om de boel op te leuken en voor te bereiden. Het feest begint al om 18.00 uur. En morgenochtend moeten we weer alles in de normale staat terugbrengen dus ik zal blij zijn als ik zondag middag op de bank kan ploffen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 10:29 schreef Fogel het volgende:
Ben blij met mijn programma dit weekend; relaxen.
En als ik dat moe ben doe ik wel iets nuttigs, evt iets dat niet nuttig is.
Het etentje?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 09:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Zo druk?
Ik zou het uit proberen te stellen.
Nee, de onverwachte klusjes.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het etentje?
Voorlopig komt het er dan niet van...
Het is al middag hoor.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Hallo vanuit het nieuwe huis, de wifi werkt
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:06 schreef DJ11 het volgende:
Het aller-, allerbelangrijkste is geregeld
Morgen gaan we hopelijk de gordijnen definitief bestellen. Ik hoop wel dat hij in de kerstvakantie eens aan het draaien gaatquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, morgen maar een draaibeurt vanuit het nieuwe huis.
Thema: Echo!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, morgen maar een draaibeurt vanuit het nieuwe huis.
Thema: Echo!
Vooraf-track om 17:56 uurquote:Programma voor vandaag:
18:00 uur: << recent new music >>
19:00 uur: DJ11 - Saturn
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:07 schreef livelink het volgende:
Mooi nummer is dit. Ik ga nu even eten. Ben zo terug.
Aangename luistermuziek, maar ik mis wat extra's.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:25 schreef DJ11 het volgende:
De fijne opvolger van Make Believe:Royal Wood - One Of You
Ik ben zelf ook geen superkok, maar ik ken mijn beperkingen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:27 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben ook niet zo'n kookheld, trouwens. Maar ik dring mijn kookkunsten aan niemand op en als ik een paar biertjes op heb, maak ik wel wat makkelijks klaar of bestel ik wat.
Ja, het heeft net niet die "bite" van de voorganger, maar ik vind het wel een prettig liedje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Aangename luistermuziek, maar ik mis wat extra's.
Draai je nog veel cd's eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:30 schreef DJ11 het volgende:
Uiteraard had je de stem al herkend.Het album ligt hier nu voor me, deze week opgehaald in de winkel
En dit is - zeg maar - de nieuwe single:
Charlie Winston - Sweet Tooth
Straks in de reguliere inzending nog een nummer.
Weinig. Tegenwoordig blijven ze soms zelfs in het folie zittenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Draai je nog veel cd's eigenlijk?
Ja, ik snap wel wat je bedoelt. Ben zelf wel blij met de "naturel"-sound van het nummer. Past beter bij hem dan de gelikte, elektronische sound van de laatste jaren. Eerder werk van hem klonk ook meer naturel.quote:
Het deed mij een beetje aan Occidentali's Karma denken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:36 schreef DJ11 het volgende:
Het lijkt ergens op, ik kan de vinger er niet op leggen... Iets uit de 80s.Siau - Plus Aucun Coeur Pour Aimer
Hmmm... interessant. Die associatie had ik niet, maar ik zal er de volgende keer nog eens op letten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Het deed mij een beetje aan Occidentali's Karma denken.
Je komt in de knoei met jezelfquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:46 schreef DJ11 het volgende:
Ik kom ongelukkig uit qua tijd. Gelukkig heb ik een superkort nieuw liedje als reserve:Ultraflex - Run
Ja, het is altijd een beetje mikken qua speelduurquote:
Welkomquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:56 schreef brother52 het volgende:
![]()
Even wat achtergrondmuziek bij het koken.
Goedenavond brother, wat schaft de pot?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:56 schreef brother52 het volgende:
![]()
Even wat achtergrondmuziek bij het koken.
Net een restje curry op.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 18:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond brother, wat schaft de pot?
Niks fouts aan hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:06 schreef DJ11 het volgende:
Beetje fout. maar wel lekker. Discotrack uit de 70s, in de 1989 remix:Jigsaw - Sky High (PWL remix)
Pindasoep vind ik dan over het algemeen wel te machtig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Net een restje curry op.
Nu even de basis voor pindasoep voor morgen maken.
Ik prop er ook redelijk wat groente in en eet er dan verder ook niks bij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Pindasoep vind ik dan over het algemeen wel te machtig.
Dat is eigenlijk meestal zo (en ook bewust). Fijn dat het opvaltquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:14 schreef livelink het volgende:
Lekker energiek begin van je show, DJ11!
Ik vind het toch wel wat hebben. Maar erg hitgevoelig is het niet, dat is zeker.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:23 schreef brother52 het volgende:
Ai, dit hadden ze beter in de archieven kunnen laten.
Ik vond het nog best prima aan te horen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:23 schreef brother52 het volgende:
Ai, dit hadden ze beter in de archieven kunnen laten.
Vergeleken met de rest van hun werk blijft dit behoorlijk achter.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel wat hebben. Maar erg hitgevoelig is het niet, dat is zeker.
Ik snap je punt. Tegelijk is het nog zo veel beter dan de gemiddelde Top 40-plaat van nu...quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vergeleken met de rest van hun werk blijft dit behoorlijk achter.
Het is ook helemaal niet herkenbaar als iets van Queen.
De top 40 heb ik jaren geleden al opgegeven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Tegelijk is het nog zo veel beter dan de gemiddelde Top 40-plaat van nu...
Ik ook, voor 97,5 procent*quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
De top 40 heb ik jaren geleden al opgegeven.
Dat ben ik wel met je eens, met uitzondering van de stem van Freddie. Dat was wel fijn herkenbaar en goed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vergeleken met de rest van hun werk blijft dit behoorlijk achter.
Het is ook helemaal niet herkenbaar als iets van Queen.
Aangename kennismaking wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:31 schreef DJ11 het volgende:
Maak kennis met:Haarm - Lovin' On Borrowed Time
Het gitaargeluid in de solo herken je ook uit duizenden maar ik moest in het begin heel goed luisteren of ze het echt wel waren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens, met uitzondering van de stem van Freddie. Dat was wel fijn herkenbaar en goed.
Random gokje: Jam & Spoon?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:48 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een liedje dat in 2000 wél de Top 40 haalde.
En er zit een huiskamervraag aan verbonden. Die vraag - ik stel 'm alvast - is: wie zaten hier aan de knoppen voor de single-remix?
Inderdaad..... dat hoor ik ook. Eiffel 65 dus?quote:
Geen idee welk nummer van David Guetta er nu op 1 staat.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:53 schreef DJ11 het volgende:
Ik erger me enorm aan dat gedrocht van David Guetta dat nu op #1 in de hitlijsten staat.Een slap aftreksel van dit nummer:
Eiffel 65 - Blue (Da Ba Dee) (Blue Ice Pop radio edit)
Doe mij het origineel maar.
Zeker. Eén van de mannen hierachter is Gabry Ponte, die nog steeds hits bij de vleet scoort.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:54 schreef BasEnAad het volgende:
Altijd gedacht dat dit Duitsers waren, maar Italianen dus
Een verkrachting van Blue.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee welk nummer van David Guetta er nu op 1 staat.
Gemist, omdat mijn dochter net belde. Een volgende keer maar weer draaien.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Deze week het album As I Am van Charlie Winston opgehaald bij de platenboer. Tijd om weer eens een liedje ervan te draaien:Charlie Winston feat. Ibrahim Maalouf - Don't Worry About Me
Komt goedquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Gemist, omdat mijn dochter net belde. Een volgende keer maar weer draaien.
HOERA!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Hierna gaat er - speciaal voor BasEnAad- een soort mini-alarmpje af.
Wat is een mini alarmpje?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Hierna gaat er - speciaal voor BasEnAad- een soort mini-alarmpje af.
Is dit dezelfde Air als All I need?quote:
De single ervoor was dit. Na Sexy Boy en voor All I Need.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dit dezelfde Air als All I need?
Dan vind ik deze plaat toch wel erg slecht uitgevallen.
De grote man hierachter was Rollo (Armstrong), die later nog veel meer hits had met Faithless.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:31 schreef Melting het volgende:
Welke is deze ook al weer? Lang geleden.
Artiest doesn't ring a bell.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:32 schreef DJ11 het volgende:
Zes weken Tipparade in 1994, maar wel mooi één van de fijnste dancehits aller tijden:The O.T. Quartet - Hold That Sucker Down (radio edit)
Maar ik zal ophouden met klagen over de hitlijsten, want hierna komt een ontwikkeling die mij wél aanstaat.
Gezien de hoeveelheid airplay had ik hem wel hoger verwacht.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:34 schreef DJ11 het volgende:
Eerste zakte het nummer, toen stond het 3 weken op rij (!) op #31 in de Top 40 en nu is -ie weer aan het stijgen. Zo moet het. Op #25 nu. Dus ook als 25e nummer in deze uitzending.![]()
Duncan Laurence - Electric Life
Ik vind vooral het begin mooi.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, ik vind dit nummer helemaal geweldig. In werkelijk elk opzicht.
Nog nooit van gehoord. Wel mooi nummer!quote:Won Ton Ton is een Belgische popgroep die eind jaren 80 van de 20e eeuw een hit scoorde in België en Nederland met I Lie and I Cheat ('87).
Won Ton Ton is de opvolger van de groep Chow-Chow, die halverwege de jaren 80 actief was. Nadat Chow Chow uit elkaar was gegaan, bleef zangeres Bea Van der Maat in de belangstelling staan. Dit leidde tot een nieuw platencontract voor de groep in 1987 onder de naam Won Ton Ton. Hun eerste single I Lie and I Cheat werd een top 10-hit in België en een top 20-hit in Nederland. De volgende singles Hey Marlene en Can I come near you (beide '88) scoorden veel minder. In 1989 verscheen het debuutalbum van Won Ton Ton, Home.
Melting is zich al aan het indrinken denk ik.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: mijn favoriete nieuwe nummer van de week
En daarna nog twee nummers voordat Melting het roer overneemt
Ik maak net mijn eerste blikje open.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting is zich al aan het indrinken denk ik.
Proost!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik maak net mijn eerste blikje open.
Klopt. Een single van hun tweede album Postcards From Heaven. Dat is ook het album waar High op staat.quote:
Misschien kun je Melting zo ver krijgen om High te draaien. Ik geef je weinig kans...quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:57 schreef BasEnAad het volgende:
And though it's darker than December
What's ahead is a different colour...
Dank voor de muziekjes die ik gehoord heb, DJ11.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:56 schreef DJ11 het volgende:
Het slotakkoord voor deze uitzending:The Beatles - The Long And Winding Road
Bedankt voor het luisteren, veel plezier met Melting zo meteen
Haha, ik ben allang tevreden, was een prachtige show. Ook quizvragen waardeer ik zeerquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Misschien kun je Melting zo ver krijgen om High te draaien. Ik geef je weinig kans...
De volgende show bevat alleen maar quizvragen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 20:58 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha, ik ben allang tevreden, was een prachtige show. Ook quizvragen waardeer ik zeer
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
De volgende show bevat alleen maar quizvragen.
Nineteen forever van deze:quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:04 schreef DJ11 het volgende:
Overigens was dit uitzending 375, zie ik net. Driekwart op weg naar 500.![]()
Ik ga even iets te eten maken, maar ik blijf luisteren hoor.
Fijn nummer, dit. Ik ken het nietStem klinkt wel bekend. Joe Jackson-achtig.
Kijk..... toch weer gelukt om DJ11 vanavond positief te verrassen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:05 schreef DJ11 het volgende:
Goh, had ik zelfs de zanger goed![]()
Fijne plaat. Moet m'n mapje in.
Toevalstreffer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk..... toch weer gelukt om DJ11 vanavond positief te verrassen.
Goede avond en welkom.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:06 schreef Symphonic het volgende:
Goedenavond![]()
Weer een fantastische handbalwedstrijd gezien![]()
Ze hebben gewonnen maar op doelsaldo uitgeschakeld in Europa
Dat laatste is dan wel jammer. Maar fijn dat het een mooie wedstrijd was.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:06 schreef Symphonic het volgende:
Goedenavond![]()
Jammer, maar wel fijn dat je genoten hebt..quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:06 schreef Symphonic het volgende:
Goedenavond![]()
Ik was niet in de buurt van de computer, maar had willen zeggen dat het lijkt op een nummer van Maywood. Dat andere nummer van ze... niet Rio, maar die andere.quote:
Late at night?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik was niet in de buurt van de computer, maar had willen zeggen dat het lijkt op een nummer van Maywood. Dat andere nummer van ze... niet Rio, maar die andere.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 21:17 schreef livelink het volgende:
Deze titel is te lang en ingewikkeld om te typen. En ik weet niet wie het zing.
Ik was al begonnen, maar gaf het halverwege op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |