SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Ja, van wie was dit ook al weer? 🤔
Geen probleem.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, ik kon geen nieuw topic openen…
Amateurquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, ik kon geen nieuw topic openen…
Ben je nu in Nederland en dronken?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:44 schreef Fogel het volgende:
Oh, zag nu op die foto dat je niet onder invloed van alcohol mocht zijn in die bungeebal. Dat is me bijna gelukt na een dag bokbier drinken in Zutphen
Nee nee, nu niet meer.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben je nu in Nederland en dronken?
Heb je ook getest of je nog door het slotje kon posten?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beta testen, hè.
En dat werkt dus (nog) niet….
Ohja, ik wacht nog wel met de nieuwe layout totdat de huidige uitgezet wordtquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beta testen, hè.
En dat werkt dus (nog) niet….
Ja, al meerdere keren.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je ook getest of je nog door het slotje kon posten?
Welnee, het went snel.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ohja, ik wacht nog wel met de nieuwe layout totdat de huidige uitgezet wordt
Verandering, brrrr.
Tja, ik had echt geen idee dat ze nog iets anders dan Engels- of Zweedstalig deden eigenlijk.quote:
Ze hebben er goedkope alcohol1)quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:57 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Misschien weet zij wel iets over Zweden dat wij niet weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Ja, wist jij dat niet? In 1948 heeft Zweden een referendum in Spanje gehouden en de uitkomst was dat Spanje sindsdien bij Zweden hoort.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:57 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Misschien weet zij wel iets over Zweden dat wij niet weten.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, wist jij dat niet? In 1948 heeft Zweden een referendum in Spanje gehouden en de uitkomst was dat Spanje sindsdien bij Zweden hoort.
Ik hoorde het al, het geluid van het intro is net iets anders.quote:
Ben dat artikel aan het lezen. Wat heeft hij veel geld verbrast.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:01 schreef MadMaster het volgende:
My name is MC Miker G…
[ afbeelding ]
Compleet naar de klote gegaan, zoals dat heet…quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben dat artikel aan het lezen. Wat heeft hij veel geld verbrast.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:04 schreef livelink het volgende:
Veel plezier onder de sunshower, Melting. En dank je wel!!
Goedemorgen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 06:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morning!
Ga jij zondag nog naar Overloon?
Waarschijnlijk gaan wij ook die kant op, ja…quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 06:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
En jazeker. Ik ben er bij.
Jij ook?
Leuk! Wie weet tot dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 07:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan wij ook die kant op, ja…
Het gaat de goede kant op! De neusverkoudheid is zo goed als over en de griepprik die ik morgen zou krijgen heb ik uitgesteld.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:07 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen just me. Hoe voel je je nu?
Goed plan! Eerst maar helemaal uitzieken en het feest achter de rug hebben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:16 schreef just me het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op! De neusverkoudheid is zo goed als over en de griepprik die ik morgen zou krijgen heb ik uitgesteld.
Ik zal blij zijn als het feest achter de rug is. In het begin was de commissie leuk maar nu zijn er 2 die de boel erg naar zich toetrekken en weet je wat... ze doen maarquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Goed plan! Eerst maar helemaal uitzieken en het feest achter de rug hebben.
Ja, dat is vaak wat er gebeurt in dat soort commissies. Vervelend dat je het niet meer zo naar je zin hebt wat dat betreft. Hopelijk kan je van het feest zelf nog wel genieten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zal blij zijn als het feest achter de rug is. In het begin was de commissie leuk maar nu zijn er 2 die de boel erg naar zich toetrekken en weet je wat... ze doen maar
Vooral genieten van het feest en laat ze de rambam krijgen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:19 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zal blij zijn als het feest achter de rug is. In het begin was de commissie leuk maar nu zijn er 2 die de boel erg naar zich toetrekken en weet je wat... ze doen maar
Veel plezier alvast!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:44 schreef just me het volgende:
Het is niet anders.. ik concentreer me op de mensen waar goed mee samen te werken was
en morgen...
party time
jullie gaan rustig verder met inpakken/uitzoeken ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 08:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Iedereen veel plezier vandaag met wat hij/zij ook gaat doen
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 08:49 schreef just me het volgende:
goedemorgen
[..]
jullie gaan rustig verder met inpakken/uitzoeken ?
Nee, opmeten in het nieuwe huis en gordijnen bestellen. En wachten op post nlquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 08:49 schreef just me het volgende:
goedemorgen
[..]
jullie gaan rustig verder met inpakken/uitzoeken ?
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 09:39 schreef MadMaster het volgende:
Morning!![]()
Retedruk programma dit weekend en wat onverwachte klusjes in huisdus ik weet nu niet of we morgen naar Overloon kunnen gaan.
Vanavond ben ik sowieso niet hier aanwezig wegens een etentje…
nee joh, ik ga me voorbereiden op het feest vanavond, we komen om 13.00 uur bij elkaar om de boel op te leuken en voor te bereiden. Het feest begint al om 18.00 uur. En morgenochtend moeten we weer alles in de normale staat terugbrengen dus ik zal blij zijn als ik zondag middag op de bank kan ploffenquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 09:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ga jij nog golfen dit weekend?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 10:28 schreef just me het volgende:
[..]
nee joh, ik ga me voorbereiden op het feest vanavond, we komen om 13.00 uur bij elkaar om de boel op te leuken en voor te bereiden. Het feest begint al om 18.00 uur. En morgenochtend moeten we weer alles in de normale staat terugbrengen dus ik zal blij zijn als ik zondag middag op de bank kan ploffen
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 10:29 schreef Fogel het volgende:
Ben blij met mijn programma dit weekend; relaxen.
En als ik dat moe ben doe ik wel iets nuttigs, evt iets dat niet nuttig is.
Het etentje?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 09:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Zo druk?
Ik zou het uit proberen te stellen.
Nee, de onverwachte klusjes.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het etentje?
Voorlopig komt het er dan niet van...
Het is al middag hoor.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 15:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Hallo vanuit het nieuwe huis, de wifi werkt
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:06 schreef DJ11 het volgende:
Het aller-, allerbelangrijkste is geregeld
Morgen gaan we hopelijk de gordijnen definitief bestellen. Ik hoop wel dat hij in de kerstvakantie eens aan het draaien gaatquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, morgen maar een draaibeurt vanuit het nieuwe huis.
Thema: Echo!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 16:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, morgen maar een draaibeurt vanuit het nieuwe huis.
Thema: Echo!
Vooraf-track om 17:56 uurquote:Programma voor vandaag:
18:00 uur: << recent new music >>
19:00 uur: DJ11 - Saturn
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |