Ik trek alles van Nadir in twijfelquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:40 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Alicia trekt de gekneusde rib? van Nadir in twijfel .
Dat was mijn vraag niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik trek alles van Nadir in twijfel
Behalve zijn schijnheiligheid
Dan klopt het dus wel. Isaac weet wel waar hij het over heeft.quote:
Maar hij is nog steeds geen arts. Dus blijft een aanname.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan klopt het dus wel. Isaac weet wel waar hij het over heeft.
Prioriteitenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:00 schreef mootie het volgende:
Zoe weet wel 3 make-upmerken, maar geen 3 continenten
Best wel knap.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:00 schreef mootie het volgende:
Zoe weet wel 3 make-upmerken, maar geen 3 continenten
Hij is marinier geweest toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar hij is nog steeds geen arts. Dus blijft een aanname.
daar zou je weleens gelijk in kunnen hebbenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:02 schreef D. het volgende:
Ik gok dat Zoe niet eens weet wat continenten zijn
Voor welk team ben jij D.?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:06 schreef D. het volgende:
*borrel inschenkt en nootjes pakt
Ik zit er klaar voor
Wie je het het meeste guntquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Moet ik voor de winnaar kiezen, of de tafel met meest sympathieke mensen?
Bingoquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:10 schreef Sestra666 het volgende:
#dtv
wat hebben ze nu gekozen nav de opdracht? Kan het niet vinden
Die eist alle groepsactiviteiten op.quote:
Opdracht? Heb ik weer wat gemist??quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:10 schreef Sestra666 het volgende:
#dtv
wat hebben ze nu gekozen nav de opdracht? Kan het niet vinden
Zit wel een beetje in t vaarwater van GJquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:12 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hij is van het animatieteam, jeweettoch
Zie het streamverslag!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Opdracht? Heb ik weer wat gemist??
Neuh, Bern is toch meer voor kleuterschoolniveauquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:13 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Zit wel een beetje in t vaarwater van GJ![]()
klusquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:16 schreef Sestra666 het volgende:
wat zijn de namen van de andere kabouters v kabouter plop![]()
weet toch geen hond
Tja, maar dat zegt dan iets over jezelf...quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:16 schreef mootie het volgende:
Geen probleem met Bern als presentator, duidelijke, heldere stem.
Beter dan dat campinggedoe van GJ.
Euh Martin, Jasper enquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:16 schreef Sestra666 het volgende:
wat zijn de namen van de andere kabouters v kabouter plop![]()
weet toch geen hond
ik vind het over de topquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:16 schreef mootie het volgende:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:14 schreef Ireth het volgende:
J
[..]
Ja zat er al te lezen, sjonge wat een spanning weer
Gelukkig mogen meningen verschillen. Vind zelf dat GJ het veel leuker doet. Bern is zo'n standaard gelul.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:16 schreef mootie het volgende:
ook nietquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:19 schreef Seattle het volgende:
[..]
Woont dichter bij Almere waarschijnlijk
Eens! Leuk gedaan ook trouwens.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:16 schreef mootie het volgende:
Stream verversen?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:20 schreef Seattle het volgende:
Nou zo is het niet leuk. Jullie lopen minimaal 2 vragen voor
Kinderrondequote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:19 schreef mootie het volgende:
De vragen zijn wel idioot makkelijk tot nu toe.
Nee, dat een leraar.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
4 huizen van harry potter
geen idee
dummbledoor?
ik doe refreshen en dan live klikkenquote:
Ik loop ook achter , het is wat het is.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:20 schreef Seattle het volgende:
Nou zo is het niet leuk. Jullie lopen minimaal 2 vragen voor
misschien als ze kleinkinderen hebbenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:22 schreef spapaars het volgende:
Voor de ouderen daar helemaal niets met z'n kabouter Flop vragen
Wat zijn de 4 huizen van Harry Potter?quote:
Wat maakt dat uit, dit was de kinderronde . En dan nog, het gaat om het ideequote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:22 schreef spapaars het volgende:
Voor de ouderen daar helemaal niets met z'n kabouter Flop vragen
Mijn dochter (lichtelijk autistisch) weet niet hoe je een ei moet koken, maar de kleuren van de regenboog weer wel. En ze snapt niet dat ik dat weer niet weetquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
De laatste kleur in de regenboog ofzo.
Okquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn dochter (lichtelijk autistisch) weet niet je een ei miet koken, maar de kleuren van de regenboog weer wel. En ze snapt niet dat ik dat weer niet weet![]()
![]()
Maar ik kan wel eieren koken
Zo heeft ieder een talent.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mijn dochter (lichtelijk autistisch) weet niet hoe je een ei moet koken, maar de kleuren van de regenboog weer wel. En ze snapt niet dat ik dat weer niet weet![]()
![]()
Maar ik kan wel eieren koken
Iemand moet het toch doenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:25 schreef BeriBeri het volgende:
Wat is dit voor iets zielige
Wil die sneuhaas ook al presentator worden ofzo
Hij denkt dat hij dat al is.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:25 schreef BeriBeri het volgende:
Wat is dit voor iets zieligs
Negerzoen mag nog best wel, maar hebben ze zelf aangepast.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:27 schreef greysbones het volgende:
negerzoenen mocht niet meer
bordspel aangepast
welk spel?
Hij doet al vanaf het begin spelletjes en dat soort dingen opzetten en leiden .quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:25 schreef BeriBeri het volgende:
Wat is dit voor iets zieligs
3te mann of de lift ofquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
nl-se horror film
zorgde voor veel ophef
Sinterklaas
of hoe heette deze film?
nee recentquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
3te mann of de lift of
amsterdam
Sintquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
nl-se horror film
zorgde voor veel ophef
Sinterklaas
of hoe heette deze film?
Sint.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:26 schreef greysbones het volgende:
nl-se horror film
zorgde voor veel ophef
Sinterklaas
of hoe heette deze film?
SIntquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
achzo maar was is in de film gebeurd
dat het en skandal was?
het wordt steeds gekker.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
SInt
kinderen dachten dat het over SInterklaas ging een kinderfilm
oke, maar de komen toch niet in kinoquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
SInt
kinderen dachten dat het over SInterklaas ging een kinderfilm
helemaal niet wijsquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
het wordt steeds gekker.
De film Het paard van Sinterklaas mag ook niet meer vertoond worden.
ja kloptquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:32 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke, maar de komen toch niet in kino
zijn te jong
Het is in ieder geval leuker dan weerwolven.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:34 schreef greysbones het volgende:
je kunt zeggen wat je wil
maar ze vermaken zich wel
dat is zeker waarquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is in ieder geval leuker dan weerwolven.
Evergreenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:37 schreef greysbones het volgende:
euuh
waarom als ik het op zoek is het de Ever Given
Alles is leuker dan weerwolvenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is in ieder geval leuker dan weerwolven.
das gekquote:
Pubquiz.quote:
volgens mij de rederij en de naam van het schip (maar weet het niet zeker)quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
das gek
op de ene site zeggen ze ever given
en rtl nieuws evergreen
Pub als in kroegquote:
Ik ga uit van de naam op het schipquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
das gek
en rtl nieuws evergreen
Op de boot staat ook Evergreenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
das gek
en rtl nieuws evergreen
De Ever Given, een van de grootste vrachtschepen ter wereld, zou door een onverwacht sterke windvlaag uit koers zijn geraakt. Zo is het megaschip dwars vastgelopen in het kanaal, aldus een verklaring van de Taiwanese rederij Evergreen aan het Franse persagentschap AFP.24 mrt. 2021quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:39 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij de rederij en de naam van het schip (maar weet het niet zeker)
Ik ook, snap dan ook niet echt waarom Bern steeds zo negatief hier op fok staat.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:44 schreef Ireth het volgende:
Vind dit wel grappig om naar te kijken
Hoogtepuntje uit de TV uitzending van vanavondquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:45 schreef Sestra666 het volgende:
Staat een leuk filmpje op insta/tiktok van EJVJL over Erik en een kom uitlikken![]()
kan helaas t linkje niet plaatsen
Mwah, vind Bern als deelnemer weinig aan. Staat niet onderaan mijn lijstje, maar ook niet bovenaan. Maar qua streams vind ik dit gewoon wel leuk om te kijken.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:46 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik ook, snap dan ook niet echt waarom Bern steeds zo negatief hier op fok staat.
ik vind dat er een hele grote middenmoot is....quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwah, vind Bern als deelnemer weinig aan. Staat niet onderaan mijn lijstje, maar ook niet bovenaan. Maar qua streams vind ik dit gewoon wel leuk om te kijken.
go easyyyyy on me babequote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:10 schreef mario390 het volgende:
deze kenn ik ook niet, schijnt nieuw te zijn
die is niet echt nieuwquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja wat nieuw is kenn ik bijna niet
preciesquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vond het echt zo'n adele-zeiknummer
wanneer komen de oplosingen van de muziekvragen?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
precies
als je al niet zwaar depressief bent
wordt je het wel van Adele
nuquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
wanneer komen de oplosingen van de muziekvragen?
Ze gingen toch verstoppertje spelen op zaterdagavond??quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:17 schreef greysbones het volgende:
en dan krijgen we zaterdagavond BINGO
ow jaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze gingen toch verstoppertje spelen op zaterdagavond??
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:14 schreef mario390 het volgende:
1 toto afrika
2 geen idee
3 shallow gaga,b.cooper
4 geen idee
5.adele
dat ene nummer had niemandquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:19 schreef chufi het volgende:
Hoeveel zullen al die nummers goed hebben..? Lekkende Martin en/of Alicia ...
Ja bij die blondinesquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat ene nummer had niemand
en ik denk dat vooral Martin van het valspelen is
de 4 roddelsisters weesten dat erste niet Of?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat ene nummer had niemand
en ik denk dat vooral Martin van het valspelen is
Is er nog een dokter voor hem geweest?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:25 schreef greysbones het volgende:
Nadir zit echt zwaar depressief te wezen op die bank
ik heb echt geen ideequote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:26 schreef juul. het volgende:
[..]
Is er nog een dokter voor hem geweest?
er zat een klein zigeunermeisjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:29 schreef chufi het volgende:
Mijn huis !!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ze kunnen niet snel schrijven op wc-rollenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:28 schreef greysbones het volgende:
bern het duurt te lang
beetje tempo nu
dat ja.....krijg het altijd beetje benauwd van haar!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zat een klein zigeunermeisje
huilend op een steen
huilend huilend helemaal alleen
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:29 schreef chufi het volgende:
Mijn huis !!!echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schrijven ze op dit?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze kunnen niet snel schrijven op wc-rollen
Ik denk dat Bern het meeste heeft gedaan, zeker aan voorbereiding en uitwerkingquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:29 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Sasha samen met Bern de vragen heeft bedacht, Jut en Jul
Jaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:41 schreef mario390 het volgende:
als en skateborder highsider doet
komt van hem auaaaaaaaaaa
was dat de vraag?
Ja, mee eens.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:54 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik vind dat er een hele grote middenmoot is....
Dit bedoel ik nou, heel vaak negatief terwijl ze niet mee doen met tuzies of roddelen hebben het leuk met elkaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:29 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Sasha samen met Bern de vragen heeft bedacht, Jut en Jul
Wat kinderachtigquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:53 schreef Hendrik83 het volgende:
Oh en dat mogen we niet weten van de Febo
We vinden het te lang duren en er is voetbal op een andere zender.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:54 schreef mario390 het volgende:
is wat gebeurd in nederland? niemand hier
en om half 2 zijn dann 15 hier
Moria dus ook ... en dat in Wipe Outquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:53 schreef Hendrik83 het volgende:
Oh en dat mogen we niet weten van de Febo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |