Ja en?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eunice krijgt evenveel als Ruben
ik zie sowieso 3 borden waar die vliegen lekker boven op de berg schijtenquote:
Ze kunnen van elk bord de helft invriezen, hebben ze nog een keer een maaltijd.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:28 schreef Seattle het volgende:
Is Wendy een zakje voer aan het vullen om in te vriezen? Slim!
Iedereen besmetten genot.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:28 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK gespot .. onderweg naar de badkamer.
ja maar wanda heeft het zo goed berekend hoeveel kh en eiwitten iedereen moet krijgen, dan is dat niet de bedoeling hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze kunnen van elk bord de helft invriezen, hebben ze nog een keer een maaltijd.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:30 schreef Kakadylo het volgende:
Woordgrapje joh. Moest van Gert-Jan.
Morgen iedereen ziekjesquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:29 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK heeft griep werd vanmiddag gezegd.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:27 schreef mario390 het volgende:
hou van pasta met käse ,leg me bijna in
maar zoveel eet selfs ik niet
Ben pro body positivity. Toch snap ik die streep blote buik niet. Zal de leeftijd zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:30 schreef Li0nHeart het volgende:
De levende vliegenverschrikker
[ afbeelding ]
Wat is dat?quote:
eten moet zij wel sonst werd zij nog swakkerquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:32 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK leeft weer en heeft een bord eten
[ afbeelding ]
Und da’s mutten wie nicht habenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
eten moet zij wel sonst werd zij nog swakker
Scheidsrechters? en je weet niet hoe het er aan toe gaat in de zenderkamer.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:35 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe kan iemand de griep krijgen als je in een gesloten iets leeft.
De oempaloempa's ?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:35 schreef Chanel5 het volgende:
Ja best een goeie vraag. Een koudtje is het niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:35 schreef Chanel5 het volgende:
Voor een paar gekneusde ribben is het een ware bikkelquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Met z'n laatste krachten krijgt Nadir nog net (g)een hap naar binnen.
[ afbeelding ]
als ik echt zo pijn heb,kann ik eten ook niksquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Kan ook zijn dat het oude opnames zijn he.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor een paar gekneusde ribben is het een ware bikkel
Ja inderdaadquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
als ik echt zo pijn heb,kann ik eten ook niks
wat en ansteller
Welke oude opnamesquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:41 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat het oude opnames zijn he.
Ik hoorde hem net nog op de achtergrond zeggen dat hij pijn heeft.
Kwam er hortend en stotend uit.
Met zijn janksmoelquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Janksmoel.quote:
Leukquote:
Je bent selluf...quote:
Ja doeg he? Je zegt dat tegen iedereenquote:
Dat is niet waarquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja doeg he? Je zegt dat tegen iedereen
ahhhquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is niet waar
[ afbeelding ]
Neequote:
Kom bij de dansles dan.quote:
Even aan mijn moeder vragenquote:
Ik ging zelfs met haar hondje lopen...quote:
als gargamel , schockt hij alle killerquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:10 schreef Soury het volgende:
Ik zou Martin casten voor een Mafia serie
Jij bent de sneue erinquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
als gargamel , schockt hij alle killer
Soury heeft wel gelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
als gargamel , schockt hij alle killer
Ja achquote:
Met alles.quote:
Prachtige harsesquote:
#teamvlindergekkebekkencappenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:14 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]![]()
ik vind het het leukst om gekke bekken te cappen
Is voor tegen de regen zodat je geen zonnebril hoeft te dragen!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:13 schreef Vlinder1974 het volgende:
ik mis echt een gen hoor.....waarom zulke lange wimpers?
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
#teamvlindergekkebekkencappen![]()
![]()
WTFquote:
Eigenlijk is het voor dames van plezier uitgevonden, geen zaad in de ogenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is voor tegen de regen zodat je geen zonnebril hoeft te dragen!
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk is het voor dames van plezier uitgevonden, geen zaad in de ogen
Sorryquote:
Meestal is een condoom verplicht.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Eigenlijk is het voor dames van plezier uitgevonden, geen zaad in de ogen
Toen bestond een condoom nog nietquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meestal is een condoom verplicht.
whahahhahaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meestal is een condoom verplicht.
we zouden eigenlijk een gekke bekken topic moeten aanmakenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
#teamvlindergekkebekkencappen![]()
![]()
Best leuk doenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:25 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
we zouden eigenlijk een gekke bekken topic moeten aanmaken
Dat mag vast wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:25 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
nee, echte griep ga je niet gezellig eten en zie je er niet zo florissant uit. Gewoon beetje ziekjesquote:
De vraag is eerder of je wordt opgepikt of niet (producers ed)quote:
geen idee of ze dat wilquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De vraag is eerder of je wordt opgepikt of niet (producers ed)
... heeft beter gezongenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De vraag is eerder of je wordt opgepikt of niet (producers ed)
Als jij zo'n topic wil, gewoon een aanmaken.. als je weet hoe het moetquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:25 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
Ik wil een opmerking maken,maar hou mij inquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:31 schreef pingu66 het volgende:
Waarom zit Sacha over satecstokjes te wrijven?
Hoe leggen we dat uit...quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:31 schreef pingu66 het volgende:
Het is erquote:
JAA / Het grote gekkebekken topicquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:29 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ik weet niet of dat zomaar mag, ik ben hier nog niet zo lang
doe jij het maar dan
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:32 schreef spapaars het volgende:
Ze kunnen toch microfoons uitschakelen?
Beste FEBO, schakel die van Martin even uit.
ik zag haar vanmorgen al satestokjes schuren. Wellicht maakt ze een mikado spel?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:31 schreef pingu66 het volgende:
Je hebt een topic te vullenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:34 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ik zag haar vanmorgen al satestokjes schuren. Wellicht maakt ze een mikado spel?
Een berg lampenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:36 schreef chufi het volgende:
Ik heb het idee dat wanneer heel Nederland onder een laag sneeuw ligt dat ze hier nog in t-shirts rondlopen
Nog meer spelletjes, tis al net een bejaardensoos daarquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:34 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ik zag haar vanmorgen al satestokjes schuren. Wellicht maakt ze een mikado spel?
nee niet ik alleen, moeten we samen doenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt een topic te vullenJAA / Het grote gekkebekken topic
Tuurlijk maar jou topicquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:37 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
nee niet ik alleen, moeten we samen doen
In principe wil iedereen dat. Er zijn echter een heleboel die kunnen zingen. Voetbalstadions kun je daarmee al vullen. Mannen hebben bovendien een unieker stemgeluid. Neem zo'n Ruben waarmee je in de studio veel kunt. Doe mij maar een Jessie J.quote:
En Esther weer aan het knedenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:37 schreef HappyCharly het volgende:
Nadir laat nog even aan Esther weten dat JW geen interesse heeft, beter blijven ze maatjes. Dat is wel schattig. Wel sneu voor Esther, zij heeft echt interesse denk ik
Wie ?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En Esther weer aan het kneden
Als een man dat doet is het hek van de damquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:38 schreef spapaars het volgende:
Doe je bril op, of is die weer verstopt?
Je zit aan de verkeerde been.
[ afbeelding ]
Waarvoor?quote:
quote:
Gerry kon tot mijn verbazing inderdaad prima zingen. Al viel ze in herhaling en overstemde ze Alicia waardoor ergernissen.quote:
Watjequote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:42 schreef Flory het volgende:
[..]
Dacht dat Nadir wachtte op een dokter?
Als Wendy al te oud was hoe zou dan op Esther worden gereageerdquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Als een man dat doet is het hek van de dam
Jij bent te lui om googel te gebruiken.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:41 schreef mario390 het volgende:
martin je kann de text niet van afrika,hou op
zij kunnt beter nur heeft zij dat niet zeigen können om dat zij naar huis isquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gerry kon tot mijn verbazing inderdaad prima zingen. Al viel ze in herhaling en overstemde ze Alicia waardoor ergernissen.
Die verlaat de schuur onder politiebegeleiding.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Als een man dat doet is het hek van de dam
wat bruik ik google wenn ik hoor dat hij niet dequote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent te lui om googel te gebruiken.
quote:
Hoop dat ze snel weer boos is. Dan is ze toch leuker.quote:
Jaja snietzelquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat bruik ik google wenn ik hoor dat hij niet de
text kann
Ook die beelden hebben ze dus niet laten zien terwijl ze er wel over beschikkenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:46 schreef engine het volgende:
[..]
Hoop dat ze snel weer boos is. Dan is ze toch leuker.
Is dit op de streams? Dan zeg ik ze op...quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat bruik ik google wenn ik hoor dat hij niet de
text kann
Die zijn zondagavond vertoond op NPO3quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ook die beelden hebben ze dus niet laten zien terwijl ze er wel over beschikken
quote:
Ik niet wat een kut geschreeuwquote:
dat is niet lalaland, dat is van de film metquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:50 schreef HappyCharly het volgende:
Alicia zingt wel echt goed.. zingt nu samen met Martin dat liedje van lalaland
ik durf de stream niet eens aan te klikkenquote:
Wel gezien hoor met die bril.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ook die beelden hebben ze dus niet laten zien terwijl ze er wel over beschikken
Erik is wel okquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik durf de stream niet eens aan te klikken
ohja, je hebt gelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is niet lalaland, dat is van de film met
Lady Gaga
Boeit me niet.quote:
stream 1 tooc,of kijk je de stream achter dequote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is dit op de streams? Dan zeg ik ze op...
De dader hebben we niet gezien. Al was ze het waarschijnlijk zelf.quote:
Omdat ie is afgevallen en het daardoor kan!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:55 schreef Soury het volgende:
Waarom wordt Erik zo door de mangel gehaald?
hoe moet datenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:55 schreef Soury het volgende:
Waarom wordt Erik zo door de mangel gehaald?
Laat die gozer met rustquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Omdat ie is afgevallen en het daardoor kan!
Vreselijk die Berndquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe moet daten
zal wel een FEBO moetje zijn
zo'n zalvende stemquote:
KimD ook.quote:
Ja je weet het vast beterquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou wel willen maar ik mag die loods niet in!
Een overdeempje.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:59 schreef greysbones het volgende:
Zou het nu niet leuk zijn als Jeff per ongeluk Isaac een dikke uppercut geeft
euhh wat heb ik gemist?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:00 schreef Kakadylo het volgende:
Dat hele verhaal omtrent Bern valt ook niet te vatten. Eerst moest de FEBO ingrijpen en daarna krijgt ie weer kusjes.
Geen idéé maar Bernd is een eikelquote:
dat begin verhaal?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Telkens vage verhalen in combinatie met SL
quote:
tja erik is autistisch maar absoluut niet domquote:
Gym docent Ok danquote:
ze zitten daar allemaal met elkaar te aaien en te doenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:05 schreef Kakadylo het volgende:
Alicia vond Nadir dan weer handtastelijk met een arm om haar schouder enzo
Laat die gozer met rustquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja erik is autistisch maar absoluut niet dom
hij heeft (denk ik ) alle sociaal wenselijke dingen zichzelf allang aangeleerd
Hoezo?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij heeft veel doosen gezien denk ik
Okquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:07 schreef Kakadylo het volgende:
Ook zoiets: Babette ligt in bed met Alicia en GJ en gaat vervolgens tegen Alicia zeggen dat GL verliefd op haar is..
Het lijkt wel een politie ondervragingquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Er wordt toch niks verkeerds gezegd?
vind er niks aanquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:08 schreef Kakadylo het volgende:
Erik is een lieve man dus krijgt van mij altijd het respect
Hij krijgt van mij ook respect. Ik vind hem niet per se lief eigenlijk. Wel authentiek.quote:
Babette is gefriendzoned door Jeffrey en toen begon het gezeikquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:07 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Babette is echt een enorme ouwe zeur
ik heb er helemaal niks meequote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:09 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij krijgt van mij ook respect. Ik vind hem niet per se lief eigenlijk. Wel authentiek.
Alweer dat zei ze gisteren ook alquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:07 schreef Kakadylo het volgende:
Ook zoiets: Babette ligt in bed met Alicia en GJ en gaat vervolgens nadien tegen Alicia zeggen dat GL verliefd op haar is..
Lief is overratedquote:
ja daar was de dame niet van gedientquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babette is gefriendzoned door Jeffrey en toen begon het gezeik
Dat we leuk tegen elkaar tegen kunnen COSsen.quote:
ze is jaloers op iedereen die meer aandacht krijgt dan haarquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:11 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ze is stiekrm jaloers op de mannelijke aandacht die alicia krijgt
dat houdt ze niet volquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:12 schreef Kakadylo het volgende:
Babs moeten ze gewoon zo'n zevershow geven in de nacht waardoor niemand ernaar kijkt en de nevenschade minimaal is
je kunt een borst beschermer aan doenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:13 schreef HappyCharly het volgende:
Als vrouwen boksen denk ik eigenlijk altijd alleen maar au.. boobs.. au buik..
weet je hoe lekker dat kan zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:14 schreef Thorelf het volgende:
ik heb echt zo een vreselijke hekel aan boksen
denk niet dat ze dat hebben...quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt een borst beschermer aan doen
en buik aanspannen
ik vond een borstbeschermer nooit fijn(karate)quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
denk niet dat ze dat hebben...
Ik kreeg vroeger beste klappen met Tae Kwondo.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:13 schreef HappyCharly het volgende:
Als vrouwen boksen denk ik eigenlijk altijd alleen maar au.. boobs.. au buik..
auau.. maar kende t fenomeen niet, dus weer wat geleerdquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vond een borstbeschermer nooit fijn(karate)
en gewoon goed verdedigen
ze loopt te snel inquote:
Kenner gespot.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze loopt te snel in
daardoor hebben haar klappen minder kracht
ik geloof serieus dat er niks is tussen die tweequote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:17 schreef Kakadylo het volgende:
Kim is een tijger. Denkt aan Jeff nu.
Is het ook. Hadden ruzie. Mag ook weleens.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geloof serieus dat er niks is tussen die twee
puur vriendschap
hoort erbijquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:19 schreef Kakadylo het volgende:
Is het ook. Hadden ruzie. Mag ook weleens.
Als je elkaar oprecht mag dan kun je veel hebben. Wil je er gewoon bij horen dan ontstaan scheurtjes.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoort erbij
wordt je vriendschap beter van
of slechter
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je elkaar oprecht mag dan kun je veel hebben. Wil je er gewoon bij horen dan ontstaan scheurtjes.
je moet je hele lichaam in je stoot gooien jaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:21 schreef Kakadylo het volgende:
Sowieso moet je vanuit je lichaam slaan en niet vanuit je armen
damn ruzie gemist. Ik denk ook dat het puur platonisch isquote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is het ook. Hadden ruzie. Mag ook weleens.
Mexx bedoel jequote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:24 schreef Kakadylo het volgende:
Zou Mexx tegen Kim gevochten hebben dan had je haar de deur uit kunnen rollen
Echt niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:24 schreef Kakadylo het volgende:
Zou Mexx tegen Kim gevochten hebben dan had je haar de deur uit kunnen rollen
Mooi programma!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:24 schreef HappyCharly het volgende:
ik ga zo ff kamp koningsbrugge kijken..
en ontopic: ze zij klaar met boksen
Daar ben ik wel zeker van. Heb ook nooit anders gedacht ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |