Er al een SW, Febo is het gejank ook zatquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:51 schreef cheanny het volgende:
[..]
denk niet dat ie blij is met dat gepraat over Djedi's vriendjeaandacht!
Dacht van Martinquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft hij van en meid kloppe bekomen?
wat is met kim k ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht van Martin
KimK misschien gewoon zwanger of zo ...Jerrold.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Van Jerrold kloppequote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft hij van en meid kloppe bekomen?
wat is met kim k ?
en die vriendjes kunnen lekker zonder controle en gezeik een jaar hun gang gaan!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:54 schreef Kakadylo het volgende:
Al die jonge meiden laten hun prille vriendje achter en praten het zich vervolgens zo aan alsof het ware liefde is
OMG,jij bent erg.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:55 schreef cheanny het volgende:
[..]
en die vriendjes kunnen lekker zonder controle en gezeik een jaar hun gang gaan!
Maar dat mag je natuurlijk niet zeggen want dan sta jij de volgende keer op die stip met 17 stemmen!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:55 schreef cheanny het volgende:
[..]
en die vriendjes kunnen lekker zonder controle en gezeik een jaar hun gang gaan!
Een KUT !!!quote:
Dat werkt niet hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2022 16:59 schreef HappyCharly het volgende:
Wabda heeft water in haar mond, ze snijdt uien en dat helpt blijkbaar. Wat een ruuuuuuust
los als ?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:02 schreef Kakadylo het volgende:
Zo'n Jeff zou het liefst even individueel helemaal los willen gaan op iedereen mits het geen gevolgen heeft
Niemand weet het hier Mario, vanmiddag werd er gezegd dat ze ziek op bed lag. Niet wat ze heeft.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:02 schreef mario390 het volgende:
dat in en topic met 15 niet mag info te
kregen van en zieke bw is sneu
Doet hij al,dus zie het niet.quote:
huilen wegen uiquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:03 schreef HappyCharly het volgende:
Wanda Kenzy en Mirthe samen aan het koken. Eigenlijk heel gezellig. Verbaasd hen volgens mij ook..
was zij vanaf 12 00 niet in beeld ?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:03 schreef mangalie het volgende:
[..]
Niemand weet het hier Mario, vanmiddag werd er gezegd dat ze ziek op bed lag. Niet wat ze heeft.
In iemands face. Is toch anders namelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doet hij al,dus zie het niet.
Iemand zei griep.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:03 schreef mangalie het volgende:
[..]
Niemand weet het hier Mario, vanmiddag werd er gezegd dat ze ziek op bed lag. Niet wat ze heeft.
Juist in iemands face.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In iemands face. Is toch anders namelijk.
Slikt juist vooral veel in. Volgens hemzelf kan ie iedereen breken binnen een mum van tijd. Grootspraak in mijn optiek.quote:
Ja hoor, ze was heel veel in beeld. Dokter erbij, toen een chirurg, operatie geslaagd, patient deud.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
was zij vanaf 12 00 niet in beeld ?
oje zo en expert kwam ook in uto heb nu nog oogenpijn vanquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:08 schreef cheanny het volgende:
Tantrasex met Esther... ik wil het niet horen.. nog nooit zo blij geweest met een SL
Ja ze zit al uren op de WCquote:
Iemand breken is niet moeilijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:10 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Slikt juist vooral veel in. Volgens hemzelf kan ie iedereen breken binnen een mum van tijd. Grootspraak in mijn optiek.
dat weest ik niet dat niemand weetquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:10 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ja hoor, ze was heel veel in beeld. Dokter erbij, toen een chirurg, operatie geslaagd, patient deud.
Heb je dat niet gezien? Zat je op de verkeerde stream te kijken, jammer, pech gehad.
Mijn god Mario, de hele tijd vragen waar wij geen antwoord op weten omdat het niet in beeld was.
Jeff heeft baat bij Wendy en KimD.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:12 schreef Kakadylo het volgende:
Jeffrey heeft baat bij een soortgelijke rechterhand. Jasper is vooral een volgeling en Berend heeft een te vervullen character.
hoezo?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jeff heeft baat bij Wendy en KimD.
Die passen in mijn groepje.quote:
Dat was rond 11 uur.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:18 schreef Vlinder1974 het volgende:
weet iemand of de zoemer met de eliminatie van Quincy ook in de ochtend was?
Eliminatie? Dat is niet bij EJVJL hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:18 schreef Vlinder1974 het volgende:
weet iemand of de zoemer met de eliminatie van Quincy ook in de ochtend was?
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:19 schreef HappyCharly het volgende:
Mooi hoe Eunice over tantra praat
Drop of dronderquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iemand breken is niet moeilijk.
Je moet zelf ook zo zijn wil je iets met haar. Nou ok doei danquote:
Kater is een geile donderquote:
quote:
Gekneusde rib.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:29 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Is Nadir Nepziek of moet de ambulance komen?
Sowieso. Babette, Alicia, Mirthe zijn daarin bv. ook interessant. Al zijn zij teveel individualistisch bezig. Het is gewoonweg pech dat Johan is weggestuurd aangezien zij een tandem waren geworden. Isaac zou het dan als de humanere versie compleet hebben gemaakt. Marciano vanuit zijn perspectief asap wieberen aangezien alle signalen daarin op rood staan. Berend speelt ook een slim schaakspel. Vertrouwelingen, aanhang en aanwas heb je nodig om zo de meerderheid te verwerven. Al weten we vrij weinig over de eliminatiespellen waarbij je er vanuit mag gaan dat er een hoge moeilijkheidsgraad aan gekoppeld zal zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jeff heeft baat bij Wendy en KimD.
Klopt ze vertrekken wanneer ze willen of het zat zijn. Scheelt weer in productiekosten.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:20 schreef Seattle het volgende:
[..]
Eliminatie? Dat is niet bij EJVJL hoor
soort mental coaching.. ik krijg een zwak voor Martin.. vind hem liefquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Wtf zijn Martin en Babette aan het doen?
Fan hierquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
soort mental coaching.. ik krijg een zwak voor Martin.. vind hem lief
Ze zijn sowieso echt slecht in Nederlands.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:28 schreef pingu66 het volgende:
De jongeren,en Marciano :
Kanker vet
Lijpe .....
Met die guys
Wajooo
Bro
Maat
Broer
DIE traingsprogramma
HUN
Ik denk dat je langzamerhand moeten wennen dat me en mijn en een boel andere taal dingen veranderen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn sowieso echt slecht in Nederlands.
Die, dat, de, het. Blijkbaar heel lastig om correct te gebruiken.
kom een dagje hier meedraaienquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn sowieso echt slecht in Nederlands.
Die, dat, de, het. Blijkbaar heel lastig om correct te gebruiken.
Ik pieker er niet over.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je langzamerhand moeten wennen dat me en mijn en een boel andere taal dingen veranderen.
ik weiger 'me moeder' te accepterenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je langzamerhand moeten wennen dat me en mijn en een boel andere taal dingen veranderen.
Nee snap ik maar het mobiel en autocorrectie is wel wat het isquote:
eenschquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:33 schreef Soury het volgende:
Martin is veranderd? In een positieve manier volgens Babette
Beter dan mij is toch al goedgekeurd?quote:
Ik vond hem altijd al leukquote:
Het hangt af of ze de genomineerde willen laten gaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sowieso. Babette, Alicia, Mirthe zijn daarin bv. ook interessant. Al zijn zij teveel individualistisch bezig. Het is gewoonweg pech dat Johan is weggestuurd aangezien zij een tandem waren geworden. Isaac zou het dan als de humanere versie compleet hebben gemaakt. Marciano vanuit zijn perspectief asap wieberen aangezien alle signalen daarin op rood staan. Berend speelt ook een slim schaakspel. Vertrouwelingen, aanhang en aanwas heb je nodig om zo de meerderheid te verwerven. Al weten we vrij weinig over de eliminatiespellen waarbij je er vanuit mag gaan dat er een hoge moeilijkheidsgraad aan gekoppeld zal zijn.
Je bent toch echt uit haar gekomen, beter accepteer je datquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik weiger 'me moeder' te accepteren
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:39 schreef Seattle het volgende:
[..]
Je bent toch echt uit haar gekomen, beter accepteer je dat
Een rotkopquote:
Ik zeg niksquote:
quote:
Ja zwaaiquote:
Koffie?quote:
Nou doe maar lekker snelquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:45 schreef Flory het volgende:
[..]![]()
Even snel bijlezen, moet eerst eten
Voor mensen met een iq onder de 90 wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beter dan mij is toch al goedgekeurd?
Huh?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:47 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja muts dan moet je me natuurlijk niet ook nog quoten
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor mensen met een iq onder de 90 wel.
Sssst...anders krijgen we weer een slquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:47 schreef HappyCharly het volgende:
JW aan de afwas (dat deed ie toch niet?)
Babette hoort hem uit over vrouwen
Gelukkig is er ook een eqquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor mensen met een iq onder de 90 wel.
Heb jij die?quote:
Wat een slap gelulquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:48 schreef Kakadylo het volgende:
Zie wel de nodige overeenkomsten. Gerry werd gehaat door met name de vrouwen (femme fatale). Martin gehaat door de mannen (showpony). Al moet ik ze in het geval van Martin daarin wel gelijk geven al zal het ook voortkomen uit het zich geforceerd willen bewijzen en leuk gevonden willen worden. Beiden kon ik in ieder geval vanaf het begin juist wel waarderen als je er tenminste doorheen wil (en vooral kunt) kijken. Je kunt je ook afvragen waarom iemand doet wat ie doet. Nietwaar?
Leuke voor de rondvraagquote:
Gerry is er al enige weken uit fyiquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:48 schreef Kakadylo het volgende:
Zie wel de nodige overeenkomsten. Gerry werd gehaat door met name de vrouwen (femme fatale). Martin gehaat door de mannen (showpony). Al moet ik ze in het geval van Martin daarin wel gelijk geven al zal het ook voortkomen uit het zich geforceerd willen bewijzen en leuk gevonden willen worden. Beiden kon ik in ieder geval vanaf het begin juist wel waarderen als je er tenminste doorheen wil (en vooral kunt) kijken. Je kunt je ook afvragen waarom iemand doet wat ie doet. Nietwaar?
Tijd om in te ruilen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:50 schreef Harry het volgende:
JW: mijn laatste relatie was 17 jaar jonger. Negen jaar iets mee gehad.
Ze zitten er al een tijdje, misschien met boodschappen uitpakken meteen daarna de handjes wassen.quote:
JW ziet er veel jonger uit dan 63.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:50 schreef Harry het volgende:
JW: mijn laatste relatie was 17 jaar jonger. Negen jaar iets mee gehad.
Zeker leuke man welquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
JW ziet er veel jonger uit dan 63.
Ik zou hem doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dank jequote:
Is dat een probleem?quote:
Ik weet nog niet wat ik van zijn karakter vind maar hij is absoluut aantrekkelijk, zeker voor zijn leeftijd. En dat weet hij ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee en neequote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
was zij nu te zien? of ligt zij in en
separate kamer?
Oh jééquote:
Huh?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Neehoor, you do you. Ik hou voor mijn innerlijke autist een lijstje bij wie man/ vrouw en bi/ he/ ho of wat dan ook.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
was zij nu te zien? of ligt zij in en
separate kamer?
Klopt. Hij ziet er goed uit. Zijn karakter is wat minder.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik van zijn karakter vind maar hij is absoluut aantrekkelijk, zeker voor zijn leeftijd. En dat weet hij ook.
?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Neehoor, you do you. Ik hou voor mijn innerlijke autist een lijstje bij wie man/ vrouw en bi/ he/ ho of wat dan ook.
Biheho klinkt net als een raar lachjequote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoe lang is je lijstjequote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Met sommige opvattingen is hij wel een oude man.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:55 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Klopt. Hij ziet er goed uit. Zijn karakter is wat minder.
Tis alleen een redelijk leuk uiterlijk
extra zout voor degene die dat stukje bestek gaat gebruikenquote:
Voor een autist best langquote:
Is ook wel wat stoer gedrag lijkt me.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met sommige opvattingen is hij wel een oude man.
Ah okquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Net gestart met FF, wacht in spanning op antwoord
en mezelf
Nee Marciano heeft een eigen bed. Maar slaapt vaak bij Kim Kquote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar marcikuto was te zien
en zij is selfde bed
Oh hihihi.....quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik ben geen autist, het was een grapje..
Wist je dat er ook een SC is hier?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zo viesquote:
Happy Erik.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 17:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
die gaat doodquote:
Ey, ik wijk ook eens 1 keertje af...quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:00 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wist je dat er ook een SC is hier?
Nee en geenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:00 schreef Ebinas het volgende:
Is de dokter al geweest voor Nadir?
Wat zijn ze overlevingskansen?
Ribjes gekneusd,klapje van Jerrold.quote:
Au, tijdens het trainen gebeurd?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ribjes gekneusd,klapje van Jerrold.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ey, ik wijk ook eens 1 keertje af...
Speciaal voor jou; volgens mij staat JW wel een klein beetje te flirten met Babette.. aan zijn blikken en lachjes te zien..
Niks mis mee hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ey, ik wijk ook eens 1 keertje af...
Speciaal voor jou; volgens mij staat JW wel een klein beetje te flirten met Babette.. aan zijn blikken en lachjes te zien..
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Au, tijdens het trainen gebeurd?
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Au, tijdens het trainen gebeurd?
Nja als de rib gekneusd is dan, was het geen tikjequote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
ik heb niet gezien,maar van wat ik begreep een tikje op borsthoogte
onder z'n tepeltjequote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
ik heb niet gezien,maar van wat ik begreep een tikje op borsthoogte
Misschien wel tijdens de tv uitzendingen ..quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]![]()
Jammer genoeg zijn er geen beelden van.
ik weet ook niet wie de diagnose heeft gesteld.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja als de rib gekneusd is dan, was het geen tikje
heeft nog niemand gedaan, arts moet nog komenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
ik weet ook niet wie de diagnose heeft gesteld.
wss "deskundigen" in de loods
Ja allebei een klein beetje met elkaar.. kan ook gewoon voor de leuk zijn...quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks mis mee hoorIk zie juist Babette flirten. Maar ik heb het wel vaker mis
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:05 schreef pingu66 het volgende:
Nadir raakt van de regen in de drop.
Isaac had het over kneuzinkje JW zegt het ook ...quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
heeft nog niemand gedaan, arts moet nog komen
Flirten is altijd leuk in een RLSquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:05 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja allebei een klein beetje met elkaar.. kan ook gewoon voor de leuk zijn...
Ben benieuwd wat de arts zegtquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
heeft nog niemand gedaan, arts moet nog komen
Hij is nu aan iedereen aan het vragen of ze het ook ooit hebben gehad.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:05 schreef Ebinas het volgende:
Kweet niet hoor. Maar die jongen pakt al heel wat dagen uren lang stream/tv tijd.
Negatieve aandacht is ook aandacht
Moet er verder toch ook niets gebeuren.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:06 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij is nu aan iedereen aan het vragen of ze het ook ooit hebben gehad.
Afvallen gaat goed als ze nog een paar cm. draaitquote:
Ik twijfelde nog maar nu facebook dat zegt geloof ik het ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:06 schreef mario390 het volgende:
facebook jaa zegt nadir is en ansteller
Gekneusde rib.Kan ik niks mee kneus.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Afvallen gaat goed als ze nog een paar cm. draait
Sorry maar zo lelijk. Beter met een kroesquote:
zij kommentieren,dat alles doet hij vor aandachtquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:07 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ik twijfelde nog maar nu facebook dat zegt geloof ik het ook.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:07 schreef Kakadylo het volgende:
Zoe zou bij mij stijgen als ze nu met Nadir zou gaan knuffelen en hem iets te hard tegen haarzelf aan zou drukken
Hier is het geen facebookquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij kommentieren,dat alles doet hij vor aandacht
Dan is het waarquote:
Datt heb ik dus met Hendrik.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:11 schreef Ebinas het volgende:
Ok gooi de mijn wel in de prullenbak FF![]()
[ afbeelding ]
Helemaal eens met jou. Het doet haar goed zo bezig zijn en ze neemt het serieus. Anderen lekker kritiek uiten vanaf de zijlijn, maar zij doet het tenminstequote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nu Maddie uit de verkiezingen is mag ik haar welD'r stem is vreselijk, maar haar karakter niet
Een eens eens!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:13 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind laila stom.. gewoon willekeurige mening. Ze mag van mij weg, voegt niks toe.
Wanneer komt er nou een eliminatie>???
Ja en ze is oprecht aardig naar mensen en ze is niet perfect, maar wel leuk! Ik zou het daar prima met d'r kunnen vindenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:13 schreef Seattle het volgende:
[..]
Helemaal eens met jou. Het doet haar goed zo bezig zijn en ze neemt het serieus. Anderen lekker kritiek uiten vanaf de zijlijn, maar zij doet het tenminste
Het is alleen jammer dat ze zich door haar onzekerheid wat teveel heeft ingelikt bij groepje Wanda. Ze past veel beter bij Wendy en Babette etcquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en ze is oprecht aardig naar mensen en ze is niet perfect, maar wel leuk! Ik zou het daar prima met d'r kunnen vinden
Even ter verduidelijking, in mijn woordenboek is een Willy een penis... bedoel je dat?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:16 schreef mario390 het volgende:
altijd opstream kreg ik witte willi![]()
![]()
wat?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:16 schreef mario390 het volgende:
altijd opstream kreg ik witte willi![]()
![]()
Ja, maar dat zei ze 's nachts ook laatstquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:17 schreef Seattle het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat ze zich door haar onzekerheid wat teveel heeft ingelikt bij groepje Wanda. Ze past veel beter bij Wendy en Babette etc
Voerquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking, in mijn woordenboek is een Willy een penis... bedoel je dat?
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking, in mijn woordenboek is een Willy een penis... bedoel je dat?
Precies. En helaas is ze wat mij betreft te onzeker en te zoekende/ wil het graag goed doen waardoor ze onhandige keuzes maakt en verkeerde mensen kiest. Dus ik vind haar redelijk ok maar vrees dat het mis zal gaan..quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:17 schreef Seattle het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat ze zich door haar onzekerheid wat teveel heeft ingelikt bij groepje Wanda. Ze past veel beter bij Wendy en Babette etc
Je voert Marioquote:
ik heb zelfs nog nooit ee intro van haar gelezen... kun je nagaan hoe onboeiend ik haar vind..quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:17 schreef Kakadylo het volgende:
Leila heeft zich in het spel gepraat met enkele valse teksten terwijl ze totaal oninteressant is
O ja? Heb ik even gemistquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar dat zei ze 's nachts ook laatst
Dat hoop ik niet... we gaan het meemakenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Precies. En helaas is ze wat mij betreft te onzeker en te zoekende/ wil het graag goed doen waardoor ze onhandige keuzes maakt en verkeerde mensen kiest. Dus ik vind haar redelijk ok maar vrees dat het mis zal gaan..
Toen ging ze flink over Wanda tegen Wendy. Ze is niet echt blij met Wanda, maar bleef wel netjesquote:
Het is dus de vraag als ze weer manager af is bij wie ze weer aansluit. Ik denk dat ze zich gewoon weer gaat inlikken bij wanda en trawantenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:17 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik zou ze beide niet willenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Is Maddy nu gewoon een betere psych dan Babette?
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
Mandy groeit best goed in de rol van Mamager.
Dat is wel zoquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
Mandy groeit best goed in de rol van Mamager.
Ze kunnen jou ook niet aan.quote:
Dan zou ze me tegen vallen. Maar zou heel goed kunnen!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het is dus de vraag als ze weer manager af is bij wie ze weer aansluit. Ik denk dat ze zich gewoon weer gaat inlikken bij wanda en trawanten
trawanten, mooi woordquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het is dus de vraag als ze weer manager af is bij wie ze weer aansluit. Ik denk dat ze zich gewoon weer gaat inlikken bij wanda en trawanten
Dat is waarquote:
Hohohoho eten eerste 4quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |