Datt heb ik dus met Hendrik.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:11 schreef Ebinas het volgende:
Ok gooi de mijn wel in de prullenbak FF![]()
[ afbeelding ]
Helemaal eens met jou. Het doet haar goed zo bezig zijn en ze neemt het serieus. Anderen lekker kritiek uiten vanaf de zijlijn, maar zij doet het tenminstequote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nu Maddie uit de verkiezingen is mag ik haar welD'r stem is vreselijk, maar haar karakter niet
Een eens eens!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:13 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind laila stom.. gewoon willekeurige mening. Ze mag van mij weg, voegt niks toe.
Wanneer komt er nou een eliminatie>???
Ja en ze is oprecht aardig naar mensen en ze is niet perfect, maar wel leuk! Ik zou het daar prima met d'r kunnen vindenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:13 schreef Seattle het volgende:
[..]
Helemaal eens met jou. Het doet haar goed zo bezig zijn en ze neemt het serieus. Anderen lekker kritiek uiten vanaf de zijlijn, maar zij doet het tenminste
Het is alleen jammer dat ze zich door haar onzekerheid wat teveel heeft ingelikt bij groepje Wanda. Ze past veel beter bij Wendy en Babette etcquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en ze is oprecht aardig naar mensen en ze is niet perfect, maar wel leuk! Ik zou het daar prima met d'r kunnen vinden
Even ter verduidelijking, in mijn woordenboek is een Willy een penis... bedoel je dat?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:16 schreef mario390 het volgende:
altijd opstream kreg ik witte willi![]()
![]()
wat?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:16 schreef mario390 het volgende:
altijd opstream kreg ik witte willi![]()
![]()
Ja, maar dat zei ze 's nachts ook laatstquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:17 schreef Seattle het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat ze zich door haar onzekerheid wat teveel heeft ingelikt bij groepje Wanda. Ze past veel beter bij Wendy en Babette etc
Voerquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking, in mijn woordenboek is een Willy een penis... bedoel je dat?
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking, in mijn woordenboek is een Willy een penis... bedoel je dat?
Precies. En helaas is ze wat mij betreft te onzeker en te zoekende/ wil het graag goed doen waardoor ze onhandige keuzes maakt en verkeerde mensen kiest. Dus ik vind haar redelijk ok maar vrees dat het mis zal gaan..quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:17 schreef Seattle het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat ze zich door haar onzekerheid wat teveel heeft ingelikt bij groepje Wanda. Ze past veel beter bij Wendy en Babette etc
Je voert Marioquote:
ik heb zelfs nog nooit ee intro van haar gelezen... kun je nagaan hoe onboeiend ik haar vind..quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:17 schreef Kakadylo het volgende:
Leila heeft zich in het spel gepraat met enkele valse teksten terwijl ze totaal oninteressant is
O ja? Heb ik even gemistquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar dat zei ze 's nachts ook laatst
Dat hoop ik niet... we gaan het meemakenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Precies. En helaas is ze wat mij betreft te onzeker en te zoekende/ wil het graag goed doen waardoor ze onhandige keuzes maakt en verkeerde mensen kiest. Dus ik vind haar redelijk ok maar vrees dat het mis zal gaan..
Toen ging ze flink over Wanda tegen Wendy. Ze is niet echt blij met Wanda, maar bleef wel netjesquote:
Het is dus de vraag als ze weer manager af is bij wie ze weer aansluit. Ik denk dat ze zich gewoon weer gaat inlikken bij wanda en trawantenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:17 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik zou ze beide niet willenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Is Maddy nu gewoon een betere psych dan Babette?
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
Mandy groeit best goed in de rol van Mamager.
Dat is wel zoquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:21 schreef FreshFruit het volgende:
Mandy groeit best goed in de rol van Mamager.
Ze kunnen jou ook niet aan.quote:
Dan zou ze me tegen vallen. Maar zou heel goed kunnen!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het is dus de vraag als ze weer manager af is bij wie ze weer aansluit. Ik denk dat ze zich gewoon weer gaat inlikken bij wanda en trawanten
trawanten, mooi woordquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het is dus de vraag als ze weer manager af is bij wie ze weer aansluit. Ik denk dat ze zich gewoon weer gaat inlikken bij wanda en trawanten
Dat is waarquote:
Hohohoho eten eerste 4quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |