Moet je nagaan dat ik daar exact aan dacht en vervolgens maar die song dropte (en nee dit is geen Babetje!)quote:
Teer zieltje.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:36 schreef greysbones het volgende:
Ach moest Alicia weer even een steek naar Jeff geven
wordt wel een beetje sneu
Nadir greep/kneep in z'n borst, slquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:37 schreef greysbones het volgende:
moeten de trainers even geinstrueerd worden door de FEBO
aiquote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nadir greep/kneep in z'n borst, sl
Voer maar af....quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nadir greep/kneep in z'n borst, sl
Vind ik niet te vergelijken. Wanda slaat oorlogstaal uit en is met niks anders bezig.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:38 schreef freaky40 het volgende:
Wat dat betreft is Alicia een wat behoudendere versie van Wanda. Wanda spreekt het uit en roddelt dat het een aard heeft maar Alicia is een beetje sneaky.
Daarom ook het contrast.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:40 schreef engine het volgende:
[..]
Vind ik niet te vergelijken. Wanda slaat oorlogstaal uit en is met niks anders bezig.
Erik vind zichzelf een uitstekend mensen lezer.. dus de bedoelingen van een paar gehaaide vrouwen zal 'ie ook wel doorzien..quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:04 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
In zijn geval kunnen ze beter eerlijk zijn ipv die man valse hoop geven. Hij begrijpt signalen al niet goed
Jaloezie.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:44 schreef Kakadylo het volgende:
GJ en Jeffrey liggen mekaar ook wel al spreken ze bewust niet veel met elkaar al mag je dat dus niet van Alicia denken..
In dit geval kan ik mij daar wel iets bij voorstellen. Boksen kan pijn doenquote:
Ik geloof hem gewoon niet..quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In dit geval kan ik mij daar wel iets bij voorstellen. Boksen kan pijn doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |