Voor de VS hoef je geen heel reisplan in te dienen. Je vult een ESTA in, moet hooguit doorgeven wat je starthotel gaat zijn, maar verdere reizen daar vragen niet naar hoor en ik ben er nu al zeven keer geweest. Zo'n praatje heb ik ook maar 1x gehad en dat kwam neer op ''ben je hier voor zaken of voor plezier''.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:08 schreef RetepV het volgende:
[..]
Even relativeren. In de VS is het niet anders.
Of misschien wel. Want in de VS wordt je ook nog kort door een officier van het Ministry of Homeland Security ondervraagd voordat je binnen mag komen. Als je hem niet kan overtuigen van alles, dan stuurt hij je gewoon terug.
Sowieso als je al niet snapt dat elite wat anders is dan volk / cultuur, dan heb je er erg weinig van begrepen. Blijft lastig discussiren met mensen die hun eigen werkelijkheid bij elkaar gefantaseerd hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:08 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat ontken ik niet, maar jij snapt niet wat er wel gebeurt is...
Hoezo niet? Training on the job is trending.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:47 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Training aan het front en op het slagveld is geen goed idee!
Grappig dat daar dus meerdere filmpjes van zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:13 schreef Heph844 het volgende:
[ twitter ]
Beetje kort door de bocht
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:13 schreef Heph844 het volgende:
[ twitter ]
Ik kreeg vragen over mijn Wit-Russische visum. Of ik voorstander van een dictatuur was enzoquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Voor de VS hoef je geen heel reisplan in te dienen. Je vult een ESTA in, moet hooguit doorgeven wat je starthotel gaat zijn, maar verdere reizen daar vragen niet naar hoor en ik ben er nu al zeven keer geweest. Zo'n praatje heb ik ook maar 1x gehad en dat kwam neer op ''ben je hier voor zaken of voor plezier''.
Je bent al dood voor je het front hebt gezienquote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een mongolen zijn het ook die russen....
Het Mongoolse volk wordt daar niet blij van (ook wat onderdrukt is in de Sovjet-Unie en is nu weer de lul als ze in Rusland wonen) laten we ipv mongolen gewoon Russen gebruiken is misschien beter als scheldwoord en dekt de lading perfect.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:15 schreef Red_85 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat een mongolen zijn het ook die russen....
100 punten voor discipline.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:13 schreef Heph844 het volgende:
[ twitter ]
Sterker nog, dezelfde patronen die in het Sovjetleger liepen zie je nu ook naadloos terug: de lage status van en het onevenredige beroep op etnische minderheden. Als centraalaziaat kreeg je niet eens een wapen maar alleen een schop in je handen gedrukt en voor de rest mocht je de plee schoonmaken voor het Russische Herrenvolk. Verlof kwam maar niet, salaris ook niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:45 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Vraagje, weet jij dat alle culturen behalve de Russische cultuur werden onderdrukt in de Sovjet-Unie? Weet je ook dat iedereen die wat presseerde in de Sovjet-Unie gezien werd als Rus in de Sovjet-Unie ook al was hij dat niet? Als je dat niet weet ga maar weer is terug naar Amazon en koop een goed boek over de Sovjet-Unie dan snap je misschien de permanente haat in Oost-Europa tegen de Russen.
We zijn ook niet gelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:44 schreef RetepV het volgende:
Het is een scheve vriendschap, niet gebaseerd op gelijkheid. En dat mogen wij best wel eens leren te beseffen.
Er is ook geen 'we' in Europa, maar allemaal individuele, soevereine natiestaten. Je kan wel de macht van alle landen in Europa bij elkaar optellen en dan doen alsof 'we' sterk zijn maar dat is een illusie. Dat zie je nu ook met allerlei bananenrepublieken in de EU die de boel frustreren.quote:
Toch wordt er een federaal Europa met schuldenunie door onze strot gedrukt terwijl daar helemaal geen draagvlak voor is.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:33 schreef Confetti het volgende:
[..]
Er is ook geen 'we' in Europa, maar allemaal individuele, soevereine natiestaten. Je kan wel de macht van alle landen in Europa bij elkaar optellen en dan doen alsof 'we' sterk zijn maar dat is een illusie. Dat zie je nu ook met allerlei bananenrepublieken in de EU die de boel frustreren.
Toen ik in 2016 in Kiev was had je zo’n rommelmarkt bij de Andriyivski Stairs. Toen lagen die pleerollen er ook al. Is niet nieuw ofzo.quote:
Dit is al de 4de van vandaag.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Lol! Dit is de eerste drone dogfight ooit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar kunnen we die kopen?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 14:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Toen ik in 2016 in Kiev was had je zo’n rommelmarkt bij de Andriyivski Stairs. Toen lagen die pleerollen er ook al. Is niet nieuw ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |