Nee dus.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als je nu serieus probeert te insinueren dat ik pro-Putin ben dan ben je echt niet bij je hoofd en heb je nog nooit iets gelezen wat ik heb gepost hier.
Nee, daar gaat het dus niet om want het blijkt een jaarlijkse oefening.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:04 schreef Ulx het volgende:
[..]
Poetin moet als eerste met zijn ogen knipperen. Hij moet terug zijn hok in. Niet wij. Daar gaat dit om.
De soldaten daar zullen dat echt prioriteit geven.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:13 schreef polderturk het volgende:
Kherson gaat vallen.
Gaat Rusland de bevolking ontvoeren? Mogen ze na de oorlog weer terug?
[ twitter ]
Het is bedoeld als een stap voorwaarts om hem een stap achterwaarts te dwingen. Het is volgens de mensen die hem van dichtbij kennen ook het enige waar hij naar luistert om iets niet te doen. Zwak optreden, halfslachtig en weifelend is voor hem een go.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind spierballentaal prima en militaire oefeningen ook. Ik begrijp alleen de nadruk op het nucleaire niet zo. Ik ben een beetje bang dat dit de stap naar een tactische Nike door Putin dichterbij brengt. In de zin van een oefening met munitie.
Nou, dan blijf ik erbij dat met conventionele wapens oefenen aan de grens tussen Litouwen en Rusland een veel beter signaal is.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is bedoeld als een stap voorwaarts om hem een stap achterwaarts te dwingen. Het is volgens de mensen die hem van dichtbij kennen ook het enige waar hij naar luistert om iets niet te doen. Zwak optreden, halfslachtig en weifelend is voor hem een go.
Die soldaten waarover we nu al twee weken geruchten horen dat ze willen vluchten of dat ze zich willen overgeven maar dat niet mogen van de legerleiding…quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:15 schreef Ulx het volgende:
[..]
De soldaten daar zullen dat echt prioriteit geven.
Kan Musk geen tunnel graven die deze soldaten kunnen gebruiken om te vluchten naar het westen. Maakt ie ook weer eens vrienden aan de goede kant.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Die soldaten waarover we nu al twee weken geruchten horen dat ze willen vluchten of dat ze zich willen overgeven maar dat niet mogen van de legerleiding…
Ja. Heb het ook gezien vandaag. De bevolking wordt geavanceerd. Een gedeelte dan..Filtratiekampen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:13 schreef polderturk het volgende:
Kherson gaat vallen.
Gaat Rusland de bevolking ontvoeren? Mogen ze na de oorlog weer terug?
[ twitter ]
Dat vind dan wel weer lachen aan die Russen: ze zijn keihard naar iedereen, ook naar zichzelf.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Heb het ook gezien vandaag. De bevolking wordt geavanceerd. Een gedeelte dan..Filtratiekampen.![]()
Maar zag ook een groepje Russen die hun leidinggevende doodgeschoten heeft, omdat ze zich wilden overgeven en dat niet mochten van die leidinggevende.
Waarna ze zich overgaven.
Laat de Wijk dat niet horen.quote:
Een mensenleven meer of minder kijken ze kennelijk niet op.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat vind dan wel weer lachen aan die Russen: ze zijn keihard naar iedereen, ook naar zichzelf.
Daar moet je echt niet aan denken inderdaad. Wat heeft het Westen de Krim vreselijk in de steek gelaten.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:33 schreef Korenfok het volgende:
Ik ben benieuwd (en hou mijn hart vast) welke ellende en massa graven er uit de gebieden komen waar rusland al aantal jaar het voor het zeggen, zoals de Krim.
Nou, ik ben toch wel regelmatig in mijn leven behoorlijk afgeweken van het algemenere narratief, maar er heeft nog nooit iemand 'wappie' naar mij geroepen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Precies, net zo'n dooddoener als te pas en te onpas "wappie" roeptoeteren bij iedereen die ook maar een beetje afwijkt van het sociaal geaccepteerde narratief![]()
Als het werkgerelateerd is wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:55 schreef Momo het volgende:
Kunnen Russen eigenlijk nog wel naar Nederland reizen met visum nu (via Istanbul ofzo waarschijnlijk)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |