abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206310722
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 16:12 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Ben belastingadviseur. :D
En je advies is, ontwijken toch?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206310838
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 15:09 schreef Sportex het volgende:

[..]
Waarin?
De nonsens dat de hele wereld al jaren pcr tests gebruikt om virusdeeltjes op te sporen, terwijl iemand heeft gezegd dat dat niet kan.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  donderdag 13 oktober 2022 @ 16:29:19 #78
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206310850
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 16:09 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Een klant kussen :')
Eerst pics graag van die klant.
  donderdag 13 oktober 2022 @ 16:31:29 #79
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_206310868
Hier merk je dat 50-50 van de mensen wel of niet aan handen schudden doet. Klant kussen is echt heel ver weg :D
pi_206310903
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 15:29 schreef galantis het volgende:

[..]
Wat moeten mondkapjes dan gaan doen? Die paar procent van de ziekenhuisbezetting afromen? :')
We moeten gewoon iets doen, dat is het enige waar het om draait.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_206310927
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 16:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Net terug van 4 verschillende klantenbezoeken achter elkaar. Ze zaten allemaal te snotteren en hoesten. Gelukkig is het woord corona geen een keer gevallen.

Heb wel handen geschud en zelfs gekust, dus wie weet kom ik ook eindelijk aan de beurt!
Oudste beroep ter wereld?
blablablabla
pi_206310929
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 16:35 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
We moeten gewoon iets doen, dat is het enige waar het om draait.
Wat dat betreft, zijn er psychologen in de zaal die dat fenomeen kunnen uitleggen...

Soort religieus gedrag is het.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206310946
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 16:38 schreef Elan het volgende:

[..]
Oudste beroep ter wereld?
In feite wel. Veel mensen denken dat dat prostitutie is, maar het schijnt dat belastingheffing al veel langer bestaat. En daar moest natuurlijk destijds ook al in geadviseerd worden.
pi_206310966
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 16:29 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Eerst pics graag van die klant.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_206310970
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 16:31 schreef Momo het volgende:
Hier merk je dat 50-50 van de mensen wel of niet aan handen schudden doet. Klant kussen is echt heel ver weg :D
Oh echt! Hier is dat alweer maanden zo gewoon. Verschilt dat dan per regio of zo? Denk het wel .
pi_206310975
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 15:36 schreef Elan het volgende:

[..]
Op dit moment slaat het puur vanuit Covid nergens op, er liggen amper mensen in het ziekenhuis laat staan de IC. Maar we gaan straks ook weer griep krijgen en dan is het wel spannend hoe druk het precies gaat worden en of de ziekenhuizen het aan kunnen. Dan kan zo'n maatregel en die paar % waar jij het over hebt wellicht wel weer relevant zijn.
Dit is eigenlijk geen argument meer, vorig jaar zou het allemaal ook hartstikke spannend worden met flurona en er is uiteindelijk niks gebeurd. Januari-april, ook nog onderdeel van het griepseizoen is ook zonder maatregelen doorgekomen. Er is niks wezenlijk anders tussen de periode toen en nu.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_206310981
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 16:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
Oh ik vind het best ingrijpend gedwongen te worden ergens aan mee te doen dat pure symboliek behelst.

Alsof je vrouwen dwingt een hoofddoek op te zetten ofzo, ga weg. Religie hou je achter de achterdeur en niet in het openbaar.
Ben ook nu niet voor zo een mondkapjesplicht laat dat duidelijk zijn. Maar als de ziekenhuizen (te) vol dreigen te raken vind ik het een stuk minder ingrijpend (en vooral goedkoper) dan zoiets als anderhalve meter (her) invoeren. Maar snap dat dat voor jou heel anders kan zijn. Vooralsnog is geen enkele maatregel relevant onder de huidige ziekenhuisbezetting. Want dan kan je inderdaad wel bezig blijven.
blablablabla
  donderdag 13 oktober 2022 @ 16:43:37 #88
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_206310982
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 16:31 schreef Momo het volgende:
Ik heb net de ouderavonden achter de rug, maar vrijwel iedereen stak gewoon zijn of haar hand uit.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_206310987
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 16:42 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Oh, laat maar komen, daar zijn best wat leuke adviesjes te geven. En tussendoor lekker een beetje over muziek lullen.
pi_206310992
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 15:36 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Het is allemaal geploeter achter de komma. Maar goed, laat die Duitsers inderdaad maar lekker, moeten ze ook niet klagen als toeristen de boel gaan mijden daar omdat ze er geen zin in hebben.
En van alle beschikbare soorten mondkapjes ook nog eens de duurste verplichten. Je zult maar een groot gezin hebben. Dat kost de Duitser toch flink wat centen, naast de alsmaar duurder wordende boodschappen en vaste lasten.
pi_206310996
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 16:43 schreef Elan het volgende:

[..]
Ben ook nu niet voor zo een mondkapjesplicht laat dat duidelijk zijn. Maar als de ziekenhuizen (te) vol dreigen te raken vind ik het een stuk minder ingrijpend (en vooral goedkoper) dan zoiets als anderhalve meter (her) invoeren. Maar snap dat dat voor jou heel anders kan zijn. Vooralsnog is geen enkele maatregel relevant onder de huidige ziekenhuisbezetting. Want dan kan je inderdaad wel bezig blijven.
Ze werken allemaal niet ik ben er klaar mee, we zien wel wat de politie doet. Handhaven? Fout gedrag.
pi_206311001
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 16:43 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Dit is eigenlijk geen argument meer, vorig jaar zou het allemaal ook hartstikke spannend worden met flurona en er is uiteindelijk niks gebeurd. Januari-april, ook nog onderdeel van het griepseizoen is ook zonder maatregelen doorgekomen.
Vorig jaar was bijna alles dicht joh. Kan je toch niet vergelijken met de situatie nu.

We hebben wederom amper een griepseizoen gehad. Het tweede jaar op rij. Je moet niet raar kijken als die dit jaar wel flink gaat huishouden.
blablablabla
pi_206311035
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 16:45 schreef Elan het volgende:

[..]
We hebben wederom amper een griepseizoen gehad. Het tweede jaar op rij. Je moet niet raar kijken als die dit jaar wel flink gaat huishouden.
Is al begonnen, veel mensen zijn ziek..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_206311037
Not that shit again. Draag je mondkapje en red jezelf of anderen als je dat wil. Have fun! :
En als zoveel mensen er wel het nut van inzien, waarom zie ik dan echt niemand met een mondkapje op lopen?
Gewoon als een dom schaap wachten tot ome Ernst het je verplicht terwijl je het toch al wilde.
Mensen zullen wel altijd een mysterie blijven.
Go hard or go home
pi_206311113
quote:
9s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 16:47 schreef Noek het volgende:
Not that shit again. Draag je mondkapje en red jezelf of anderen als je dat wil. Have fun! :
En als zoveel mensen er wel het nut van inzien, waarom zie ik dan echt niemand met een mondkapje op lopen?
Gewoon als een dom schaap wachten tot ome Ernst het je verplicht terwijl je het toch al wilde.
Mensen zullen wel altijd een mysterie blijven.
Het is gewoon kudde gedrag, 50% van de bevolking is misschien gewoon schaapje. :+
pi_206311127
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 16:47 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Is er überhaupt een beetje gevaccineerd qua griepprik?

Volgens mij ligt de piek traditioneel.in januari/februari. Maar goed, valt weinig over te zeggen op voorhand hoe zwaar of licht zon seizoen verloopt heeft te maken met welke variant en welke groep die het meeste raakt (goh) .
blablablabla
pi_206311193
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 16:47 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Hier was bijna niemand niet besmet de afgelopen 2 weken. Of veel ziek maar niet positief testen.
Het is alweer overal.
Go hard or go home
  donderdag 13 oktober 2022 @ 17:08:17 #98
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_206311232
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 17:03 schreef Noek het volgende:

[..]
Hier was bijna niemand niet besmet de afgelopen 2 weken. Of veel ziek maar niet positief testen.
Het is alweer overal.
Resistance is futile.
pi_206311241
Ik hoop wel dat die thuiswerkonzin wegblijft; begin de 31e bij een nieuwe opdracht (grote verzekeraar) en echt geen zin om iedereen vanachter mijn bureau te leren "kennen" en ingewerkt te worden.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
  donderdag 13 oktober 2022 @ 17:09:34 #100
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_206311249
quote:
15s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 17:08 schreef nostra het volgende:
Ik hoop wel dat die thuiswerkonzin wegblijft; begin de 31e bij een nieuwe opdracht (grote verzekeraar) en echt geen zin om iedereen vanachter mijn bureau te leren "kennen" en ingewerkt te worden.
Gezellig naar de digitale vrijdagmiddagborrel!
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')