SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Waaaat?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:10 schreef DJMO het volgende:
Ja. Even croissant naar binnen smijten en de deur uit. Lang genoeg geluierd
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:20 schreef Maanvis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, jouw schuld. Jij zei om half zeven dat ik terug moest naar bed. Daardoor heb ik tot 9 uur in bed gelegenquote:
Ik bedoel dat ik dacht dat je niet meer weg zou gaan, dat was tenmisnte wel mijn bedoeling toen ik je weg stuurdequote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, jouw schuld. Jij zei om half zeven dat ik terug moest naar bed. Daardoor heb ik tot 9 uur in bed gelegen
Ik en niet weg gaan? onbestaanbaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik dacht dat je niet meer weg zou gaan, dat was tenmisnte wel mijn bedoeling toen ik je weg stuurde
je maakte een gruwelijke DT fout vanochtend dus ik kon je in die toestand niet wegsturenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik en niet weg gaan? onbestaanbaar.
Huh, wat dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je maakte een gruwelijke DT fout vanochtend dus ik kon je in die toestand niet wegsturen
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 06:54 schreef DJMO het volgende:
Ik zit te twijfelen... wakker blijven, en gewoon lekker op pad gaan straks, of nog even terug m'n bed induiken en maar kijken hoelaat ik wakker wordt ...
quote:
ja idd ontoerekeningsvatbaar om op straat te gaan.quote:
* DJMO kijkt naar glas en zegt proostquote:
Drink jij weer?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO kijkt naar glas en zegt proost
Voor het slapen gaan een goed glas wijn ja.quote:
hallo meneer beerquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:59 schreef Papabear het volgende:
Morgenavond afspraak voor de Corona booster-prik. Dat wordt weer 3 dagen een stijve schouder![]()
Dag knulquote:
Dank u welquote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:11 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dag knul
Fijn dat je nu wat meer respect begint te krijgen voor de wat oudere medemensch
Wordt zeer gewaardeerd
wat is dat eigenlijk een goed glas wijn?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor het slapen gaan een goed glas wijn ja.
Ik wacht even op de ervaringen van anderen voordat ik hem pakquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:59 schreef Papabear het volgende:
Morgenavond afspraak voor de Corona booster-prik. Dat wordt weer 3 dagen een stijve schouder![]()
Ik heb hem vorige week gehad. Twee dagen een gevoelige arm en twee nachten supergoed geslapen. Dat kan ik altijd na die Corona vaccin.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik wacht even op de ervaringen van anderen voordat ik hem pak. Heb oud en nieuw gemist door de vorige prik
ik iets te goed geslapen, ik kwam mijn bed niet meer uitquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb hem vorige week gehad. Twee dagen een gevoelige arm en twee nachten supergoed geslapen. Dat kan ik altijd na die Corona vaccin.
Ook wel eens lekker. De andere keren was ik overdag ook flink moe. Nu niet maar dat komt misschien omdat ik al zo moe ben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik iets te goed geslapen, ik kwam mijn bed niet meer uit
ik voelde me verder echt beroerd hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 00:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook wel eens lekker. De andere keren was ik overdag ook flink moe. Nu niet maar dat komt misschien omdat ik al zo moe ben.
quote:
hoe zou het met @mario390 en zijn muti zijn?quote:
Vraag ik me ook met regelmaat af, maar ik weiger dit topic te verlatenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 03:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoe zou het met @:mario390 en zijn muti zijn?
Dat had ik de eerste keer wel, de rest viel wel mee dacht ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 01:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik voelde me verder echt beroerd hoor
Helemaal goed, Mario zit in 40+ en in JAAquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 03:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoe zou het met @:mario390 en zijn muti zijn?
Kun je dat op tijd laten weten? Dan kunnen we de gemeente nog inlichten voor het nemen van maatregelen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:02 schreef DJMO het volgende:
Meer koffie!
Croissant ligt al in de aiyrfryer, zo lekker douchen en eens kijken welke plaats ik vandaag onveilig ga maken.
Utrecht, Almelo, Amsterdam, Zaandam ...quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kun je dat op tijd laten weten? Dan kunnen we de gemeente nog inlichten voor het nemen van maatregelen.
Onee, dat zijn teveel gemeenten. Duizenden agenten op de been...quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Utrecht, Almelo, Amsterdam, Zaandam ...
Denk het wel. Moet even naar de tijd kijken, wil rond 4 uur terug in Zaandam zijn om het weekend in te luiden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 08:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Onee, dat zijn teveel gemeenten. Duizenden agenten op de been...
Wat een rit. Helemaal naar Almelo vandaag ook?
DTquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 02:53 schreef chufi het volgende:
gast ... echt doe eens normaal en ga nog ff liggen in je mandje
It's alive!quote:
62 van die mafklappers opgepakt toch?quote:
Gizzy.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
62 van die mafklappers opgepakt toch?
Saai en voorspelbaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Modje met alleen zichzelf als fan moest weer stoer doen denk ik.
FF.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gizzy.![]()
Er zitten al best veel nu ja.
Vastlijmen werkt nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
FF.![]()
Het word steeds gekker, in Londen al soep tegen een van Gogh aan gesmeten door een paar wappies.
Leuk he dat probleemwijken Eindhoven weer terugkomtquote:
Had ik al gepost.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Leuk he dat probleemwijken Eindhoven weer terugkomt
Maar echt of worden we nog genept ik ken die samurai kerel niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Leuk he dat probleemwijken Eindhoven weer terugkomt
Great Minds Think Alike!quote:
De stem van dat meisje, jezus.quote:
Ow maar dat deden ze ook.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vastlijmen werkt niet
meer?
[ afbeelding ]
Meisje is 32.quote:
De mens Jeroen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:38 schreef Maanvis het volgende:
wat the hell, is deze gast echt van 1982? Die is meer dan een jaar jonger dan ik dus???
heroinekop heeft zequote:
Haar bijnaam is blurkut.quote:
blurt ze alles weg?quote:
Haar cameltoe.quote:
Voor @Paul ?quote:
Deze alpenmeiden zijn ook zeer smakelijkquote:
Heb je niet liever deze?quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Deze alpenmeiden zijn ook zeer smakelijk
als jij dat bent!quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Heb je niet liever deze?
[ afbeelding ]
BOLKquote:
Goed zo DJMO! Laat je niet afschepen...quote:Op zondag 16 oktober 2022 08:48 schreef DJMO het volgende:
[ twitter ]
De ns denkt echt dat ze klanten aan het lijntje kunnen houden geloof ik
Mjah, ik probeer al sinds 27 augustus in gesprek te gaan met de NS, onder andere over waarom ik mijn eerder ingediende claims niet terug kan zien in mijn account. Het is zeer vermoeiend om een gesprek te voeren waarbij je elke keer steeds pas na drie, vier dagen een reactie krijgtquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goed zo DJMO! Laat je niet afschepen...
Hoe doe dat, per mail? Of is er zo'n chat functie? Of bel je zo'n klantenservicenummer?quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah, ik probeer al sinds 27 augustus in gesprek te gaan met de NS, onder andere over waarom ik mijn eerder ingediende claims niet terug kan zien in mijn account. Het is zeer vermoeiend om een gesprek te voeren waarbij je elke keer steeds pas na drie, vier dagen een reactie krijgt
https://www.ns.nl/binarie(...)-voorwaarden-avr.pdfquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe doe dat, per mail? Of is er zo'n chat functie? Of bel je zo'n klantenservicenummer?
Ik probeer dus via Twitter te klagen, maar de NS webcare heeft het zó gigantisch druk naar eigen zeggen dat de afhandeling van DM's vaak meerdere dagen in beslag neemt. Denk dat ik er binnenkort maar eens een uitgebreide brief aan ga spenderenquote:10. Klachten en geschillen
10.1. Waar kunt u terecht met uw klachten?
Als u een klacht heeft kunt u deze indienen via de online
kanalen van NS Klantenservice. Op het moment van inwerkingtreding van deze Voorwaarden kunt u online een klacht
indienen via Twitter, Facebook of via de chatapplicatie op de
website van NS. Zie www.ns.nl/klantenservice/contact voor
meer informatie.
U kunt uw klacht ook telefonisch voorleggen aan
NS Klantenservice via 030 – 751 51 55 (voor dit nummer
betaalt u uw gebruikelijke belkosten).
Bovengenoemde kanalen zijn de voorkeurskanalen van NS
omdat deze kanalen NS in staat stellen om sneller op uw
klacht te reageren.
U kunt echter ook per post een klacht indienen via onderstaand postadres. Houd hier echter rekening met een langere
afhandeltijd (zie artikel 10.2):
NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht
Je kan ze ook bellen hequote:Op zondag 16 oktober 2022 10:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mjah, ik probeer al sinds 27 augustus in gesprek te gaan met de NS, onder andere over waarom ik mijn eerder ingediende claims niet terug kan zien in mijn account. Het is zeer vermoeiend om een gesprek te voeren waarbij je elke keer steeds pas na drie, vier dagen een reactie krijgt
Ik heb een bloedhekel aan bellen, en bovendien kan ik met mail / twitter / chat alles terugzoeken. Dat kan ik met een telefoongesprek niet.quote:
Nee maar met een belletje heb je wel sneller resultaat en ben je er klaar mee / is het afgehandeld.quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb een bloedhekel aan bellen, en bovendien kan ik met mail / twitter / chat alles terugzoeken. Dat kan ik met een telefoongesprek niet.
in gebreke stellen dan, niet van die gare twitter discussies voerenquote:Op zondag 16 oktober 2022 08:48 schreef DJMO het volgende:
[ twitter ]
De ns denkt echt dat ze klanten aan het lijntje kunnen houden geloof ik
Voor zolang het duurt jaquote:
zal niet de eerste keer zijn dat Excelsior PSV helptquote:
Dat was voordat ik Ajax fan was.quote:Op zondag 16 oktober 2022 20:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zal niet de eerste keer zijn dat Excelsior PSV helpt
Het wonder van 2007 staat nog op mijn netvlies
dat is nog maar even geledenquote:
Jaar of vijf geleden uit m'n hoofd.quote:
raar dat je op latere leeftijd nog ajax fan wordtquote:
Precies wat er bij mij gebeurd is dusquote:Op zondag 16 oktober 2022 21:08 schreef Maanvis het volgende:
De meesten zijn als kind successupporter van Ajax en als ze volwassen worden dan worden ze fan van een echte club
wtf lijkt de micky mouse competitie wel, 6-1 en 7-0quote:
7-1. Ik had m'n muil moeten houwequote:Op zondag 16 oktober 2022 21:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wtf lijkt de micky mouse competitie wel, 6-1 en 7-0
Kenneth perez gaat fff zitten zeiken over dat iedereen het 'slordig spel' vindt als een pass mislukt oid,en hij zegt dat het dan gewoon SLECHT isi ipv slordig.quote:
nou dan gaan we niet neuken vandaagquote:
Dat zouden we toch al niet doenquote:Op maandag 17 oktober 2022 09:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou dan gaan we niet neuken vandaag
nee, want dan heb ik hoofdpijn ;Dquote:
Ik had eigenlijk vandaag de eerste 10 km van de Camino Brabant willen lopen, maar ik wacht wel even op wat beter weer lol.quote:Op maandag 17 oktober 2022 10:09 schreef Maanvis het volgende:
het onweert hier. best raar onweer om 10 uur in de ochtend
oh geen diee wat voor het weer het wordtquote:Op maandag 17 oktober 2022 10:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk vandaag de eerste 10 km van de Camino Brabant willen lopen, maar ik wacht wel even op wat beter weer lol.
Je bent er vroeg bij vandaagquote:
ja ik ben een beetje verschoven qua ritmequote:
Zo te merken een iets gezonder dag/nacht ritme?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 06:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ik ben een beetje verschoven qua ritme
neequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 07:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Zo te merken een iets gezonder dag/nacht ritme?
quote:
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Intens verdrietig.![]()
Mijn zus is daarstraks overleden.
Gecondoleerd meissie. Heel veel sterkte voor julliequote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Intens verdrietig.![]()
Dank je, de laatste jaren af en aan wel.quote:
Dank je.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gecondoleerd meissie. Heel veel sterkte voor jullie
Heftig hee 😢. Hoe oud was ze gewordenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dank je, de laatste jaren af en aan wel.
Ze had nou weer last van haar darmen een gaatje. Maar omdat ze een verstandelijke beperking heeft was het heel moeilijk om dingen te achterhalen, bepalen behandelen etc.
Ik heb de nacht van zondag op maandag de hele nacht op de spoedeisende hulp gezeten en toen ik maandagmorgen afgelost werd had ik er al een naar gevoel bij.
Vanmorgen ging ze ineens heel snel achteruit en vielen de organen uit en ineens gleed ze onder ons vandaan.
Gelukkig wel heel vredig we waren al bang voor een lange lijdensweg, haar lichaam was op.
[..]
Dank je.
45quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Heftig hee 😢. Hoe oud was ze geworden
Verder lijden is haar bespaard. Al is het voor jullie enorm zwaar... Als je van je af wil praten. Je weet me te vindenquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dank je, de laatste jaren af en aan wel.
Ze had nou weer last van haar darmen een gaatje. Maar omdat ze een verstandelijke beperking heeft was het heel moeilijk om dingen te achterhalen, bepalen behandelen etc.
Ik heb de nacht van zondag op maandag de hele nacht op de spoedeisende hulp gezeten en toen ik maandagmorgen afgelost werd had ik er al een naar gevoel bij.
Vanmorgen ging ze ineens heel snel achteruit en vielen de organen uit en ineens gleed ze onder ons vandaan.
Gelukkig wel heel vredig we waren al bang voor een lange lijdensweg, haar lichaam was op.
[..]
Dank je.
Voor haarzelf is het echt het beste zo, ik kan het me zelf nog niet bevatten, mijn hoofd zit vol maar ik voel me helemaal leeg en uitgeput.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Verder lijden is haar bespaard. Al is het voor jullie enorm zwaar... Als je van je af wil praten. Je weet me te vinden
@FreshFruit vindt dit leukquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:13 schreef DJMO het volgende:
Soms kom je een profiel op Twitter tegen dat je denkt: dat moet wel gewoon ronduit fake zijn om mensen te triggeren_!
https://twitter.com/Werklozemoeder
[ twitter ]
Ik sta nergens meer raar van te kijken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:13 schreef DJMO het volgende:
Soms kom je een profiel op Twitter tegen dat je denkt: dat moet wel gewoon ronduit fake zijn om mensen te triggeren_!
[ twitter ]
Gezien het taalgebruik neem je dit toch al niet serieus?quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 19:13 schreef DJMO het volgende:
[ twitter ]
Nou,dit vind ik dus verre van leuk.quote:
Gelukkig ben jij wel leuk!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 03:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou,dit vind ik dus verre van leuk.
Mogguh Maa(n)tje .. beetje goed geslapen?quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:10 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, succes dan maar he @:Paul
🥂quote:
Rustig drinken 😉quote:
Gecondoleerd en veel sterkte gewenst!quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 15:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Intens verdrietig.![]()
Dank je.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:53 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Gecondoleerd en veel sterkte gewenst!
Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst.quote:
quote:
Dank jullie.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst.
Ik sta al op het stationquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja, we moeten je toch weer even doorverwijzen naar 👉keuken.
Mah, die is niet te zuipen. Houd het wel bij water.quote:
Klopt, maar dan doe ik er altijd extra suiker en melk in. En opdrinken als het nog heet is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mah, die is niet te zuipen. Houd het wel bij water.
Dank je.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:01 schreef Mrsloveable het volgende:
@:Gizmogirl28 Gecondoleerd en sterkte
Erg laat maar gecondoleerd en sterkte.quote:
Geen probleem, dank je.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Erg laat maar gecondoleerd en sterkte.
Gaat het goed, houd je het vol? Je staat er niet alleen voor toch?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Geen probleem, dank je.
Gaat wel redelijk.
Ik sta er gelukkig niet alleen voor, mijn ouders en zusje zijn er ook.
Veel regelen en schipperen, voor een groot deel is het een kind begrafenis en we willen de verzorgers er ook zoveel mogelijk bij betrekken.
quote:
Wanneer gaat DTS weer open?quote:
Alleen maar omdat @yvonne en @murp gevoelige beestjes zijn geworden die hun olifantenhuid hebben vervangen door een porseleinen schil?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Weet niet of het ooit nog open gaat hee
Nee omdat ONZ-users hebben laten zien er niet mee om te kunnen gaan meerdere kerenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Alleen maar omdat @:yvonne en @:murp gevoelige beestjes zijn geworden die hun olifantenhuid hebben vervangen door een porseleinen schil?
Beter van niet tenzij iemand geen mod meer is van onz..quote:
wat bedoel je? 1 post door 1 user richting jou?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee omdat ONZ-users hebben laten zien er niet mee om te kunnen gaan meerdere keren
oke, dan weten we wat ons te doen staat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beter van niet tenzij iemand geen mod meer is van onz..
Uhu, spel verplaatsen naar andere sub forumquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke, dan weten we wat ons te doen staat.
Noujaquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Beter van niet tenzij iemand geen mod meer is van onz..
naar MEN?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Uhu, spel verplaatsen naar andere sub forum
Is goed hoor, @capuchon_jongen @dud0r willen jullie DTS?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Uhu, spel verplaatsen naar andere sub forum
Niet daar heen natuurlijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Is goed hoor, @:capuchon_jongen @:dud0r willen jullie DTS?
Waarom is FOK dan nog open?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee omdat ONZ-users hebben laten zien er niet mee om te kunnen gaan meerdere keren
Ik laat deze discussie verder aan de admins overquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Waarom is FOK dan nog open?
Overal zijn wel ruzies.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik laat deze discussie verder aan de admins over
tis echt aanstellerij dit. en als de admins er niet tegen kunnen dan moeten ze maar eens met pensioen, ouwe milde graftakken dat het geworden zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Waarom is FOK dan nog open?
Overal zijn wel ruzies.
Ik kan me hele andere dingen herinneren idd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tis echt aanstellerij dit. en als de admins er niet tegen kunnen dan moeten ze maar eens met pensioen, ouwe milde graftakken dat het geworden zijn.
Het interesseert me niet wat de admins vinden, die komen hier echt helemaal nooit. Volgens mij is het al een paar weken geleden dat er een admin in ONZ postte.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik laat deze discussie verder aan de admins over
ZWA idd. Zyklon B grappen. Kittens die verzopen werden als grapje en de admins die dat goedkeurden?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik kan me hele andere dingen herinneren idd.
Iets met snowflakes of zow?
Da's al heel erg lang geleden denk ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ZWA idd. Zyklon B grappen. Kittens die verzopen werden als grapje en de admins die dat goedkeurden?
Dan kan ik je zeggen: er zijn op dit moment geen plannen om DTS weer te openenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het interesseert me niet wat de admins vinden, die komen hier echt helemaal nooit. Volgens mij is het al een paar weken geleden dat er een admin in ONZ postte.
jullie bepalen dat niet. Veel succes.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Dan kan ik je zeggen: er zijn op dit moment geen plannen om DTS weer te openen
Bizar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook tegen de danny policy om het dicht te laten. Kweek eens een wat dikkere huid.quote:
Ik heb geen idee dat zou je Danny moeten vragen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook tegen de danny policy om het dicht te laten. Kweek eens een wat dikkere huid.
Neequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:49 schreef Paul het volgende:
[..]
Is goed hoor, @:capuchon_jongen @:dud0r willen jullie DTS?
Erg mooi.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:09 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jullie bepalen dat niet. Veel succes.
Gewoon lekker doen, kan er weer een topic dicht gekwakt worden.quote:
Ik denk dat het verstandig is dat ik wat ik nu wil zeggen voor me hou.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gewoon lekker doen, kan er weer een topic dicht gekwakt worden.![]()
Ow wacht. ............... Dat kan alleen bij DTS natuurlijk.
Mijn dag kan je al niet erger maken dan dat ie al is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:52 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat het verstandig is dat ik wat ik nu wil zeggen voor me hou.
Oh, dat vind ik vervelend voor je.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Mijn dag kan je al niet erger maken dan dat ie al is.
Om mij mag je je mening hebben, maar je moet geen ruzie krijgen met een mede mod.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik vervelend voor je.
Maar ik denk niet dat collega @:Paul het leuk vindt als ik mijn mening geef.
ONZ is niet mijn territorium, maar je snapt het denk ik welquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 12:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Om mij mag je je mening hebben, maar je moet geen ruzie krijgen met een mede mod.
Zeker.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:01 schreef Sked het volgende:
[..]
ONZ is niet mijn territorium, maar je snapt het denk ik wel
Topic is gelukkig dicht. Ben trouwens voorstander, dan zijn we van jouw braaksels af.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 13:49 schreef Maanvis het volgende:
marc0871 in KLB / Zullen we ONZ sluiten?
Nou zeg, ik zal nog eens een topique openen en het opnemen voor FOK!kers die zich niet identificeren als man of vrouw..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 15:28 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Topic is gelukkig dicht. Ben trouwens voorstander, dan zijn we van jouw braaksels af.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:47 schreef Paul het volgende:
WAarom is hier geen verslag van gedaan door @:freshfruit
[ twitter ]
Ik heb uitgeslapen,van donderdag op vrijdag 30 uur gecosst.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:47 schreef Paul het volgende:
WAarom is hier geen verslag van gedaan door @:freshfruit
[ twitter ]
wat een gekquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb uitgeslapen,van donderdag op vrijdag 30 uur gecosst.
quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:41 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
https://www.ad.nl/video/p(...)how-in-parijs-335589
Schade kan je niet verhalen op die gasten, ik zeg kettingen om de poten en laat ze maar bij Ferrari werken totdat alles afbetaald is.quote:
Het is toch wat dat er steeds zoveel agenten op de been moeten zijn.quote:
In het weekend? Je komt eerder een widowmaker tegen dan mij in het weekendquote:Op zondag 23 oktober 2022 09:48 schreef Paul het volgende:
Vandaag in het bos lopen, wie weet kom ik djmo tegen
hoezo hee, omdat het vol is?quote:Op zondag 23 oktober 2022 10:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
In het weekend? Je komt eerder een widowmaker tegen dan mij in het weekend
In het weekend ben ik bij Rob. Dan wandel ik niet.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2022 10:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
In het weekend ben ik bij Rob. Dan wandel ik niet.
pics van rob?quote:Op zondag 23 oktober 2022 10:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
In het weekend ben ik bij Rob. Dan wandel ik niet.
Voel es aan je voorhoofdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |