SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Waaaat?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:10 schreef DJMO het volgende:
Ja. Even croissant naar binnen smijten en de deur uit. Lang genoeg geluierd
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:20 schreef Maanvis het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, jouw schuld. Jij zei om half zeven dat ik terug moest naar bed. Daardoor heb ik tot 9 uur in bed gelegenquote:
Ik bedoel dat ik dacht dat je niet meer weg zou gaan, dat was tenmisnte wel mijn bedoeling toen ik je weg stuurdequote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, jouw schuld. Jij zei om half zeven dat ik terug moest naar bed. Daardoor heb ik tot 9 uur in bed gelegen
Ik en niet weg gaan? onbestaanbaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik dacht dat je niet meer weg zou gaan, dat was tenmisnte wel mijn bedoeling toen ik je weg stuurde
je maakte een gruwelijke DT fout vanochtend dus ik kon je in die toestand niet wegsturenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik en niet weg gaan? onbestaanbaar.
Huh, wat dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je maakte een gruwelijke DT fout vanochtend dus ik kon je in die toestand niet wegsturen
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 06:54 schreef DJMO het volgende:
Ik zit te twijfelen... wakker blijven, en gewoon lekker op pad gaan straks, of nog even terug m'n bed induiken en maar kijken hoelaat ik wakker wordt ...
quote:
ja idd ontoerekeningsvatbaar om op straat te gaan.quote:
* DJMO kijkt naar glas en zegt proostquote:
Drink jij weer?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 20:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO kijkt naar glas en zegt proost
Voor het slapen gaan een goed glas wijn ja.quote:
hallo meneer beerquote:Op donderdag 13 oktober 2022 21:59 schreef Papabear het volgende:
Morgenavond afspraak voor de Corona booster-prik. Dat wordt weer 3 dagen een stijve schouder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |