En Jerroldquote:
Ja, dat Mirthe Jerrold vond stinken en daarom wat afstand had genomen. Maar nu toch steeds weer ligt te knuffelen. Anderen vinden hem ook stinken zeiden zequote:
Ik was de laatste, niet tof dit.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:39 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
De afbeeldingen zijn klikbaar en leiden naar het topic van de desbetreffende kandidaat
Welkom in het Commentaar op Streams topic.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd.
Zou het zo moeilijk zijn dat tegen iemand waar je close mee bent te zeggen?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat Mirthe Jerrold vond stinken en daarom wat afstand had genomen. Maar nu toch steeds weer ligt te knuffelen. Anderen vinden hem ook stinken zeiden ze
Schandaaaalig istquote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:46 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik was de laatste, niet tof dit.
Geen idee, ben nooit close met iemand die ik vind stinken. Of ja, waarvan ik de lucht niet aantrekkelijk vind. Maar heb nergens gezien dat ze er wat van heeft gezegd of niet. Het zijn voornamelijk anderen die ik erover hoor praten eigenlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:48 schreef Flory het volgende:
[..]
Zou het zo moeilijk zijn dat tegen iemand waar je close mee bent te zeggen?
Nooit meegemaakt eigenlijk.
Is ook best lastig,maar met een beetje tact kan het best.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:48 schreef Flory het volgende:
[..]
Zou het zo moeilijk zijn dat tegen iemand waar je close mee bent te zeggen?
Nooit meegemaakt eigenlijk.
Ik zou er zelf wel iets van zeggen denk ikquote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Geen idee, ben nooit close met iemand die ik vind stinken. Of ja, waarvan ik de lucht niet aantrekkelijk vind. Maar heb nergens gezien dat ze er wat van heeft gezegd of niet. Het zijn voornamelijk anderen die ik erover hoor praten eigenlijk.
Ik heb mijn broertjes opgevoed door ze deo te geven.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik zou er zelf wel iets van zeggen denk ik
Goed zoquote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb mijn broertjes opgevoed door ze deo te geven.
Dat niet kunnen rekenen is best een dingetje.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:53 schreef Kakadylo het volgende:
Sowieso moet je eigenlijk geen grote bek hebben als je niet eens normaal kan rekenen (lees: influencersincest)
Ooit een collega gehad die stonk,dwars door de Deoleen heen.Was niet handig in een kledingwinkel.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:55 schreef Flory het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Toch is het bij vrienden/kennissen/collega's minder makkelijk denk ik
Doe maar een leuk verslag van je Airshow avonturen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, door een ernstig gebrek aan vrije tijd en mijn komende trip naar de Edwards AFB airshow
dit weekend, lukt het mij niet meer om de 24/7 filmpjes te uploaden.
Heb wel gisteravond online gezet tot 0300 uur, en zal ook nog proberen om de filmpjes van vanavond te uploaden.
Daarna ben ik echter een dag of zeven niet in staat om iets te uploaden ...
Voel je niet bezwaardquote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, door een ernstig gebrek aan vrije tijd en mijn komende trip naar de Edwards AFB airshow
dit weekend, lukt het mij niet meer om de 24/7 filmpjes te uploaden.
Heb wel gisteravond online gezet tot 0300 uur, en zal ook nog proberen om de filmpjes van vanavond te uploaden.
Daarna ben ik echter een dag of zeven niet in staat om iets te uploaden ...
Blehquote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit een collega gehad die stonk,dwars door de Deoleen heen.Was niet handig in een kledingwinkel.
Lekker slipe Floor.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 02:02 schreef Flory het volgende:
Ga iPad wegleggen, nog heel even meeluisteren.
Moet eik slapen![]()
Morgen komt er een loodgieter en geen idee hoe laat.
Have fun nog of trusten
Gerry gedroeg zich als een verliefde puber zoals ook Babette, Eunice en Kenzy, terwijl het vanuit Jeffrey totáál niet wederzijds was. Het blijft toch wel interessant dat 'liefde' blind maakt en signalen niet worden opgepikt. In zekere zin zag hij haar als een extra stem richting de overkant waar zijzelf dus ook mee in de clinch lag. Vanuit Kim en Berend was het wel oprecht. Babette uiteraard niet te vergeten. Wendy heeft haar in principe vervangen in die rol. Al kun je dat niet een-op-een vergelijken.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:31 schreef mario390 het volgende:
[..]jep willt hem altijd op zijn bek slagen
Ben jij een kloon?quote:
Wij gaan vrienden worden.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 02:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Met name in de weekenden als ik een slokje op heb!
Gaat prima zo amice.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 02:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zie je wel dat daar geen loods voor nodig is
Zulke chique woorden zijn hier niet de gewoonte werd mij verteldquote:
Ik apprecieer het ten zeerstequote:Op donderdag 13 oktober 2022 02:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zulke chique woorden zijn hier niet de gewoonte werd mij verteld
Trusten.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 02:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeffrey en KimD die het weer goed maken staat online, ga er vandoor welterusten, tot over een week ...
Dank je wel voor alle filmpjes!! En veel plezier de komende dagen :-)quote:Op donderdag 13 oktober 2022 02:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jeffrey en KimD die het weer goed maken staat online, ga er vandoor welterusten, tot over een week ...
wat is jeff en achterbakse hondquote:Op donderdag 13 oktober 2022 02:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gerry gedroeg zich als een verliefde puber zoals ook Babette, Eunice en Kenzy, terwijl het vanuit Jeffrey totáál niet wederzijds was. Het blijft toch wel interessant dat 'liefde' blind maakt en signalen niet worden opgepikt. In zekere zin zag hij haar als een extra stem richting de overkant waar zijzelf dus ook mee in de clinch lag. Vanuit Kim en Berend was het wel oprecht. Babette uiteraard niet te vergeten. Wendy heeft haar in principe vervangen in die rol. Al kun je dat niet een-op-een vergelijken.
Destijds stond ze ook op de nominatie voor het eliminatiespel en bij winst mag je iemand naar keuze wegstemmen. Al gingen hun er vanuit dat ze het niet zou halen. Als het aan Jeffrey had gelegen dan waren Quincy, Zoe én Gerry sowieso de loods niet ingekomen. Is zelfs letterlijk gezegd allemaal. Zulks is dan weer het voordeel van livestreams aangezien je meekrijgt wat ze allemaal over mekaar zeggen achter ieders rug. Zouden hunnie die beelden hebben dan breekt meteen de pleuris uit.
geniet er van :-)!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 05:57 schreef engine het volgende:
Ze slapen nog![]()
Ik kijk nog even de tv uitzending. Leuk weer
Je bent er ook lekker vroeg bij :-)quote:Op donderdag 13 oktober 2022 05:57 schreef mario390 het volgende:
gm , ik ben om half 6 wakker geworden
Lekker pittenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 06:06 schreef mario390 het volgende:
ik kijk niet de slapende mensen ik gaa ook nog terug naar bed
slaap lekker :-)!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 06:06 schreef mario390 het volgende:
ik kijk niet de slapende mensen ik gaa ook nog terug naar bed
Ja draagt ie veel en hij is niet allergisch voor spijkerbroeken hahaa. Hij draagt ze heel soms. Isaac heeft dat ook, die draagt nauwelijks andere kleding dan joggingpakken.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 06:08 schreef engine het volgende:
Ik vraag me ineens af of Marciano wel normale kleren bij heeft? Zie hem altijd in zo'n joggingspak...het zal best lekker zitten maar vind het vreemd. Is hij allergisch voor spijkerbroeken?
of hij heeft 'n sponsor voor die kleding...quote:Op donderdag 13 oktober 2022 06:08 schreef engine het volgende:
Ik vraag me ineens af of Marciano wel normale kleren bij heeft? Zie hem altijd in zo'n joggingspak...het zal best lekker zitten maar vind het vreemd. Is hij allergisch voor spijkerbroeken?
Ah Isaac ook wel ja maar die heeft wel een iets andere stijl joggingspakken ofzoquote:Op donderdag 13 oktober 2022 06:09 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja draagt ie veel en hij is niet allergisch voor spijkerbroeken hahaa. Hij draagt ze heel soms. Isaac heeft dat ook, die draagt nauwelijks andere kleding dan joggingpakken.
Goedemorgen Fritsiequote:Op donderdag 13 oktober 2022 06:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
of hij heeft 'n sponsor voor die kleding...
Goedemorgen Cos
Dat zie ik Erik ook wel doenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 06:31 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen Fritsie![]()
Ik vermoed dat hij dit pak al vanaf dag 1 aan heeft. Hij weet ook niet hoe een wasmachine werkt dus waarschijnlijk doucht hij er ook gewoon in.
wat een onzin. Kim k doet zijn was.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 06:31 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen Fritsie![]()
Ik vermoed dat hij dit pak al vanaf dag 1 aan heeft. Hij weet ook niet hoe een wasmachine werkt dus waarschijnlijk doucht hij er ook gewoon in.
En Djedi staat te douchen, dat mogen we niet zien.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 07:09 schreef Dotteke het volgende:
Allemaal slapende mensen nog in beeld. Slapen kunnen ze goed in ieder geval.
Precies. Gisteren was ze vergeten twee sokjes uit elkaar te halen. Marciano:’ Kiiim, wel uit elkaaaaar haaalen. Nu zijn ze nog naaaaat’quote:Op donderdag 13 oktober 2022 06:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat een onzin. Kim k doet zijn was.
Vreemd hè als er mensen wakker zijn ze slapende laten zien. Maar voor haar fijn dat ze zich kan douchen zonder gluurders 🤣🤣🤣quote:Op donderdag 13 oktober 2022 07:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Djedi staat te douchen, dat mogen we niet zien.
Zal wel lekker ruiken in de loods nu, wie weet worden de bewoners wel wakker van de geurquote:Op donderdag 13 oktober 2022 07:43 schreef Seattle het volgende:
Gaat Djedi pannenkoeken bakken voor de hele loods?
Ik hou niet zo van die meeldingenquote:
Morguh KWquote:Op donderdag 13 oktober 2022 07:55 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen COS!
Djedi lekker aan het krassen met een ijzeren spatel in de teflon pan.
Gelukkig heb ik dat gemistquote:Op donderdag 13 oktober 2022 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van die meeldingen
Martin is ook jammer en deelt een knuffel uit
Ja, het is weer erg met de vliegen. Ik had allang een vliegenmepper besteldquote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:05 schreef Chanel5 het volgende:
Al die vliegen...
en die pannenkoek bakt niet maar pruttelt..
O en een tip, vouw hem dubbel. makkelijker te draaien en staat leuk.
Ze is een beetje laat met afdekken, de vliegen hebben al op zowat alle pannenkoeken en appel gezeten.. diarreeroulette ontbijtquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, het is weer erg met de vliegen. Ik had allang een vliegenmepper besteld
Zeker met kaas en / of appel.![]()
![]()
![]()
wauw, ik verpest het echt weerquote:
Geeft Febo ff commentaar dat ze door zijn foute mic iedereen wakker maken.. zo kan je de schuld ook afschuvenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:24 schreef Moeraskat het volgende:
Martin krijgt weer een microfoon-check
Ja, terwijl hij hem toch echt zelf fout had zitten. Want nu kan ik hem wel horenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geeft Febo ff commentaar dat ze door zijn foute mic iedereen wakker maken.. zo kan je de schuld ook afschuven
Alleen appel, misschien nog met schil?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:26 schreef Moeraskat het volgende:
Wat gooit ze nou in de pannenkoek? Iets groens ?
Waar jij al niet op letquote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:23 schreef Moeraskat het volgende:
Voor de mannen is het misschien wel leuk om naar djedi te kijken nu. ( en voor sommige vrouwen ook)
Aangezien de borsten los in de kooi zitten, en ze soms flink met de pannen aan het schudden is.
Martin is ook lulligquote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:50 schreef Seattle het volgende:
Vind dat zo’n lullig bodywarmertje van Martin
Waar kan ik de filmpjes vinden??quote:Op donderdag 13 oktober 2022 02:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
even een DM sturen naar DGK andersquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Waar kan ik de filmpjes vinden??
Ik heb gekeken bij de index van JAA, maar daar zie ik geen updates.
Voor iedereen met geen gevoel voor humorquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:29 schreef Verida het volgende:
[..]
wat is er clownesk aan iemand die dagcreme opbrengt?
ze zijn al een half uur aan het kaartenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:30 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen ... tis 9:30 kom laat ik eens gezellig gaan kaarten
Ze heeft het kantoortje helemaal ingepikt, er liggen allemaal privéspullen in de kastjes etc.quote:
slim, dan weet ze in ieder geval zeker dat iedereen er met zijn vingers vanaf blijftquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:34 schreef Korak het volgende:
[..]
Ze heeft het kantoortje helemaal ingepikt, er liggen allemaal privéspullen in de kastjes etc.
It's a full time job (denkt ze)quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:34 schreef Korak het volgende:
[..]
Ze heeft het kantoortje helemaal ingepikt, er liggen allemaal privéspullen in de kastjes etc.
dat maakt ze er wel van jaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
It's a full time job (denkt ze)
Meer algemene middelen inslaan en dan wat minder zakgeld zou helpen, maar daar kiezen ze zelf niet voor.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:42 schreef greysbones het volgende:
Janet kan haar cornflakes niet eten
omdat er geen melk is
misschien had ze dan melk erbij moeten bestellen???
ze was pissig dat er geen melk meer wasquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Meer algemene middelen inslaan en dan wat minder zakgeld zou helpen, maar daar kiezen ze zelf niet voor.
Ik zie alles.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waar jij al niet op let![]()
Zo langzamerhand komt de een na de ander uit bed
De 1 eet wat meer, de ander misschien een extra bakje koffie, maar daar kunnen ze blijkbaar niet mee leven.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze was pissig dat er geen melk meer was
hoezo zou ze dan melk van de groep mogen??
dat is wel te hopenquote:
En ze denken het te kunnen verhelpen met van die vlieg strips op te hangen hahahaaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:47 schreef Korak het volgende:
Djeezus, die vliegen in de keuken ...
Ik denk dat er toch nog ergens het kadaver van boer Teun ligt te rotten
nee alles afgemetenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
De 1 eet wat meer, de ander misschien een extra bakje koffie, maar daar kunnen ze blijkbaar niet mee leven.
groot gelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:53 schreef pingu66 het volgende:
Jasper die zegt het is zelfservice omdat hij geen drie dingen tegelijk kan koffie/thee &pap&brood...lamstraal
ja maaarquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:56 schreef spapaars het volgende:
Gewoon alles op tafel zetten van 9 tot 11 daarna afruimen en pech voor de uitslapers.
Alsof er hele hordes mensen binnenstormen. Af en toe komt er iemand langs.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:53 schreef pingu66 het volgende:
Jasper die zegt het is zelfservice omdat hij geen drie dingen tegelijk kan koffie/thee &pap&brood...lamstraal
Met dat wijs je het precies aan, ze gunnen elkaar weinig.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maaar
dan pakt iemand misschien wel 3 boterhammen![]()
![]()
![]()
Als dat betekent dat een ander er maar 1 heeft lijkt dat me best kwalijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maaar
dan pakt iemand misschien wel 3 boterhammen![]()
![]()
![]()
de 1 eet meer dan de anderquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Als dat betekent dat een ander er maar 1 heeft lijkt dat me best kwalijk.
Dat dus!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Alsof er hele hordes mensen binnenstormen. Af en toe komt er iemand langs.
Die tijd van armoede hebben ze al een tijdje achter de rug.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Als dat betekent dat een ander er maar 1 heeft lijkt dat me best kwalijk.
helemaal met je eensquote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met dat wijs je het precies aan, ze gunnen elkaar weinig.
aangevenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:03 schreef Ireth het volgende:
Mirthe stond geloof ik 2cm dik boter op haar 2 boterhammen te smeren. Vervolgens nog pindakaas oid, ze heeft 5 minuten staan smeren op die 2 plakken brood!
en toch zit Esther er bijna aan vastgeplaktquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:04 schreef claire3500 het volgende:
Geen romance tussen JW en Esther. JW wil voorlopig geen vriendin zoiets heeft ie tegen Esther gezegd.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:05 schreef FreshFruit het volgende:
Maddy nog steeds aan het bestellen.
Klopt en ze heeft even navraag gedaan bij JW of hij dat niet erg vind, ze zei; ik ben graag veel bij je vind je dat niet erg?. En hij vind het fijn..quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
en toch zit Esther er bijna aan vastgeplakt
Jij ook.quote:
ik zou het niet door mijn strot kunnen krijgenquote:
Best logisch, generatiegenoten.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:06 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Klopt en ze heeft even navraag gedaan bij JW of hij dat niet erg vind, ze zei; ik ben graag veel bij je vind je dat niet erg?. En hij vind het fijn..
Ja ze schelen niet erg veel.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Best logisch, generatiegenoten.
Zelf een date? Of een date geregeld met Babette?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:13 schreef claire3500 het volgende:
Esther heeft een '''date'''' met Eric. Want hij wi leren om te gaan met vrouwen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:13 schreef claire3500 het volgende:
Esther heeft een '''date'''' met Eric. Want hij wi leren om te gaan met vrouwen.
wie?quote:
Geil.quote:
Het was eerst eigenlijk Esther die een date zou hebben met Eric want Eric wil leren hoe hij om moet gaan met vrouwen. Ze vertelde dit tegen Babette en die zei iets ze wil wel helpen zoiets.. en Esther liep naar hem toe of hij nog steeds wil leren daten etc, hij gaf aan dat ie dat wilde en toen vertelde ze hem: oke, want Babette wil met jou daten :-).quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zelf een date? Of een date geregeld met Babette?
Snap het niet, een aardige man, maar ook dodelijk saai.quote:
ik vind er niks aanquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Snap het niet, een aardige man, maar ook dodelijk saai.
En Babette vindt daar alleen de donkere jongens echte mannen.
Succesquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:19 schreef FreshFruit het volgende:
Straks arm schouders nek trainen.
Ze vindt hem cute! Dat is wat anders dan geil lijkt mij.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij wil leren omgaan met vrouwen etc. Meer is het niet, Babette kan dat primaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
MrsL.quote:
Juist.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze vindt hem cute! Dat is wat anders dan geil lijkt mij.
Fruitje!quote:
Topstreams.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Fruitje!
Denk dat iedereen wel weer gaat trainen voor de bokswedstrijd
quote:
Wat Grees dus zegt, vind naar boks training kijken ook niks..quote:
Postbode Siemen.quote:
Jij maakt daar geil van, dat heeft ze dus nooit gezegd.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze vindt hem cute! Dat is wat anders dan geil lijkt mij.
Dan komt er vast geen eliminatie , want anders komt het boksschema misschien wel in de warquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Fruitje!
Denk dat iedereen wel weer gaat trainen voor de bokswedstrijd
Die komt er de komende maanden niet, omdat toch teveel in begin weg zijn gegaanquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan komt er vast geen eliminatie , want anders komt het boksschema misschien wel in de war
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:24 schreef claire3500 het volgende:
Jeffery gaat ontbijtje maken voor Kim D? ivm gisteravond
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jij maakt daar geil van, dat heeft ze dus nooit gezegd.
Hoop toch niet dat dit een bedenksel van de Febo is, want het is een rare wending.
Nee dat deed zij niet, dat deed iemand anders. Ik zei dat Babette Erik gaat inwijden , niets meer en niets minder.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jij maakt daar geil van, dat heeft ze dus nooit gezegd.
Hoop toch niet dat dit een bedenksel van de Febo is, want het is een rare wending.
Zou echt erg zijn, de komende maanden dan zijn alle toernooi's gedaan, kaarten spellen zijn dan ook wel klaar. Moet dan toch wel iets qua reuring komen. Hoop dat Isaac dan tenminste zijn 500 euro volledig aan zichzelf uitgeeftquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die komt er de komende maanden niet, omdat toch teveel in begin weg zijn gegaan
Nja denk sowieso dit jaar niet meer dus de drie maanden van dit jaar. pas in het nieuwe jaar misschien? Misschien met een spelopdracht die heel erg moeilijk is enz?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:26 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Zou echt erg zijn, de komende maanden dan zijn alle toernooi's gedaan, kaarten spellen zijn dan ook wel klaar. Moet dan toch wel iets qua reuring komen. Hoop dat Isaac dan tenminste zijn 500 euro volledig aan zichzelf uitgeeft
weet iemand waar ik dat kan zien?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 02:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Via DG hij had linkje gedeeld in topic hiervoor :-). En anders via DMquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:29 schreef patrick37 het volgende:
[..]
weet iemand waar ik dat kan zien?
kan het nergens vinden
kapot saai, als er geen eliminatie komt. Denk dat ik dan ergens ga afhaken merk dat ik echt saai aan het vinden ben, steeds dat gekaart.. maar goed ik heb stille hoop :-). Spel opdracht die echt moeilijk of met een bizarre twist is lijkt me te gek.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja denk sowieso dit jaar niet meer dus de drie maanden van dit jaar. pas in het nieuwe jaar misschien? Misschien met een spelopdracht die heel erg moeilijk is enz?
Jemig, wat een drama om een nuttige tip, en hulp voor een ander, zeg. Kennelijk zijn hier regels voor, en ernstige bezwaren. Pffff.... !!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:29 schreef patrick37 het volgende:
[..]
weet iemand waar ik dat kan zien?
kan het nergens vinden
Wil je deze onder een spoiler zetten.quote:
In de ochtend gebeurd er sowieso maar weinig eigenlijk, en als bb begint kijk ik dat denk ik toch meerquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:31 schreef claire3500 het volgende:
[..]
kapot saai, als er geen eliminatie komt. Denk dat ik dan ergens ga afhaken merk dat ik echt saai aan het vinden ben, steeds dat gekaart.. maar goed ik heb stille hoop :-). Spel opdracht die echt moeilijk of met een bizarre twist is lijkt me te gek.
dank je welquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:31 schreef Harry het volgende:
[..]
Hier: https://www.bitchute.com/channel/J96ELlIL2NP8/
Die ander tijdschrift en Zoe wil bootycalls en nog meer plastisch chirurgie wat een trio...lolquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:32 schreef spapaars het volgende:
Wil een eigen BH lijn beginnen,
[ afbeelding ]
Fijn dat je hem ook nog ff quotequote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:31 schreef Harry het volgende:
[..]
Hier:geen link hier plaatsen dann werd hij weer gecancelt dit kann per dmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het idee dat het in de avond ook hetzelfde gaat zijn maar goed, ik heb echt goeie hoop. Dit jaar ga ik ook echt BB kijken :-). Heb vorig jaar ook niet gekeken en lees echt positieve verhalen was veel leuker.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In de ochtend gebeurd er sowieso maar weinig eigenlijk, en als bb begint kijk ik dat denk ik toch meer
Ik heb al wat paar voor ze :pquote:
Zoe kan Samantha wel om tips vragen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:34 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Die ander tijdschrift en Zoe wil bootycalls en nog meer plastisch chirurgie wat een trio...lol
Waardeloos dit.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook even de link verwijderen aub
Dat geprobeerd, na zoeken gelukt, maar kennelijk mag dat ook niet volgens een paar intimiderende DM's.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wil je deze onder een spoiler zetten.
volgens mij heb ik je straks de tip gegeven even een dm te sturenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:31 schreef Harry het volgende:
[..]
Jemig, wat een drama om een nuttige tip, en hulp voor een ander, zeg. Kennelijk zijn hier regels voor, en ernstige bezwaren. Pffff.... !!
HAHAHAHAHquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoe kan Samantha wel om tips vragen.
Die intimiderende DM's zijn niet voor niets.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:42 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat geprobeerd, na zoeken gelukt, maar kennelijk mag dat ook niet volgens een paar intimiderende DM's.
Wilde enkel iemand helpen...... Link weggehaald.
Doel je nou op mij?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:42 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat geprobeerd, na zoeken gelukt, maar kennelijk mag dat ook niet volgens een paar intimiderende DM's.
puzz tochquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Doel je nou op mij?![]()
Dit slaat werkelijk nergens op
Jezus wat een overdreven gedoe hier soms, wtf. Je helpt even iemand... man wat een gedoe.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:42 schreef Harry het volgende:
[..]
Jij kan best intimiderend zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Doel je nou op mij?![]()
Dit slaat werkelijk nergens op
Lees Verida haar post even.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:44 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Jezus wat een overdreven gedoe hier soms, wtf. Je helpt even iemand... man wat een gedoe.
Ik had daar geen idee van.... Nogmaals, wilde snel iemand helpen. Link is weg.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij heb ik je straks de tip gegeven even een dm te sturen
als links hier gedeeld worden zijn de filmpjes binnen no time verdwenen
en worden over gebruikt
en daarvoor doet DGK het niet
weet je hoeveel problemen DGK heeft gehad en hoeveel plekken hij al gebanned is omdat hij hier filmpjes post voor onsquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:44 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Jezus wat een overdreven gedoe hier soms, wtf. Je helpt even iemand... man wat een gedoe.
Precies dit.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je hoeveel problemen DGK heeft gehad en hoeveel plekken hij al gebanned is omdat hij hier filmpjes post voor ons
daarom gaat het op deze manier nu
We zijn DGK heel erg dankbaar dat hij hier uberhaupt zoveel tijd in wil steken
en een beetje begrip daarvoor is meer dan op de plaats
Is beslist niet overdreven. DGK steekt veel tijd in het maken van filmpjes en door zo een link te delen, loop je grote kans dat zijn filmpjes ( voor de zoveelste keer) worden verwijderd.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:44 schreef claire3500 het volgende:
[..]
je weet niet wat Puzz heeft gestuurdquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:46 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Had ik toen niet gezien maar alsnog hoef je niet iemand te intimideren.
Ik weet natuurlijk niet dat als een link word geplaatst DGK zijn filmpjes weg worden gehaald, Harry over duidelijk ook niet. Dat werd er ook niet bij gezegd. En natuurlijk zou ik dat erg vinden..quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je hoeveel problemen DGK heeft gehad en hoeveel plekken hij al gebanned is omdat hij hier filmpjes post voor ons
daarom gaat het op deze manier nu
We zijn DGK heel erg dankbaar dat hij hier uberhaupt zoveel tijd in wil steken
en een beetje begrip daarvoor is meer dan op de plaats
Dit kan ook allemaal via DMquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij heb ik je straks de tip gegeven even een dm te sturen
als links hier gedeeld worden zijn de filmpjes binnen no time verdwenen
en worden over gebruikt
en daarvoor doet DGK het niet
Dit kan ook gewoon via een DMquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Die intimiderende DM's zijn niet voor niets.
Het is in het verleden al meerdere malen gebeurd dat DGK al zijn filmpjes kwijt is doordat iemand gewoon een link plaatste.
Gewoon niet doen, voortaan een spoiler of een DM
Je wordt langzaam kinds daar wellicht?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:49 schreef greysbones het volgende:
waarom zit alicia bij Babette op schoot te eten
ze is toch volwassen?
Een eliminatie? please pleasequote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Janet organiseert iets speciaal voor de dames om 12.00 uur.
lol .. ik acht de kans klein dat Janet dat organiseert.. maar van mij mag ze Wanda over het hek gooien.quote:
Tering!! Ik stuurde de link . heb gewoon netjes gevraagd of hij die link wilde verwijderen en als ik dan als antwoord terugkrijg dat hij geen bezwaar ziet om die link te plaatsen , is mijn enige reactie dat hij niet voor een ander gaat bepalen wat wel of niet belangrijk is. Het afdoen als onbelangrijk vind ik nog ergerquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
je weet niet wat Puzz heeft gestuurd
Goed gedaan hoor,ik maakte maar een grapje.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tering!! Ik stuurde de link . heb gewoon netjes gevraagd of hij die link wilde verwijderen en als ik dan als antwoord terugkrijg dat hij geen bezwaar ziet om die link te plaatsen , is mijn enige reactie dat hij niet voor een ander gaat bepalen wat wel of niet belangrijk is. Het afdoen als onbelangrijk vind ik nog erger
Ik ben heel netjes geweest. Wat een ander daarvan maakt is zijn probleem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:57 schreef FreshFruit het volgende:
Ook jij spoileren s.v.p.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke codenamenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Alicia : er was gisteravond ruzie tussen pietje en peach... ik krijg nog te horen wat.
Pietje = Jeff
Peach = KimD
Lijkt het op.
Done.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:57 schreef FreshFruit het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:05 schreef claire3500 het volgende:
Enige wat ik nog wil zeggen. Jullie zijn allemaal ( bepaalde personen na) echt enorme kutwijven. Meteen zo als een bitch reageren op Harry, wanneer hij even iemand helpt,. Hij was nergens van bewust. Je kan dan ook meteen zeggen: liever geen linkjes want anders word alles verwijderd van DGK. NIEMAND was duidelijk tegen hem of zelfs vriendelijk. Ik merk dat hier heel snel, bitcherig word gereageerd op mensen of mod's die voorkeur hebben voor personen hier. Negatieve energie, wat hier is ben ik zo zat. Communicatie is zo onder niveau. Wees dan duidelijk!! Gisteravond ook zo bitcherig doen tegen Charlotte, ga lekker de loods in en ga met Wanda dan hele dag tetteren. ik ben weg hier.
voor de mensen waar ik lief contact mee heb gehad. Jullie zijn toppers![]()
maar ik verwijder mijn account. Zullen sommigen blij mee zijn (ben ik ook!) kunnen jullie weer op een ander afgeven met jullie Wanda 2 groepje!!
Ik hoorde iets over een spandoek makenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat gaat Janet met de hoeslaken doen?
Je reageert naar mijn idee nu wel lichtelijk overdreven. Harry loopt hier al een poosje mee, weet naar mijn idee ook wel wie wat en hoe bedoelt en kent volgens mij de meeste inmiddels ook wel qua manier van reageren.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:05 schreef claire3500 het volgende:
Enige wat ik nog wil zeggen. Jullie zijn allemaal ( bepaalde personen na) echt enorme kutwijven. Meteen zo als een bitch reageren op Harry, wanneer hij even iemand helpt,. Hij was nergens van bewust. Je kan dan ook meteen zeggen: liever geen linkjes want anders word alles verwijderd van DGK. NIEMAND was duidelijk tegen hem of zelfs vriendelijk. Ik merk dat hier heel snel, bitcherig word gereageerd op mensen of mod's die voorkeur hebben voor personen hier. Negatieve energie, wat hier is ben ik zo zat. Communicatie is zo onder niveau. Wees dan duidelijk!! Gisteravond ook zo bitcherig doen tegen Charlotte, ga lekker de loods in en ga met Wanda dan hele dag tetteren. ik ben weg hier.
voor de mensen waar ik lief contact mee heb gehad. Jullie zijn toppers![]()
maar ik verwijder mijn account. Zullen sommigen blij mee zijn (ben ik ook!) kunnen jullie weer op een ander afgeven met jullie Wanda 2 groepje!!
Was eerst de bedoeling dat Esther met Erik ging 'daten', maar Esther vroeg of Babet dat wilden, is Erik les geven hoe hij met vrouwen moet omgaanquote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:09 schreef freaky40 het volgende:
Maar even, Erik en daten met Babette. Is dat echt, of een mooi TV momentje ingegeven door de Febo om Erik even voor schut te zetten wat we zo vaak zien bij gekkies in LLDL...
Ja ik hoorde het alquote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over een spandoek maken
Niet serieus dus want Esther vind JW leuk en Babette kan ik me niet voorstellen dat ze echt iets in Erik ziet.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was eerst de bedoeling dat Esther met Erik ging 'daten', maar Esther vroeg of Babet dat wilden, is Erik les geven hoe hij met vrouwen moet omgaan
Nee gewoon een gezellig gesprek en vertellen hoe hij met vrouwen moet omgaan.. wel leuk voor de tv uitzending natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:11 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet serieus dus want Esther vind JW leuk en Babette kan ik me niet voorstellen dat ze echt iets in Erik ziet.
Dank U, ik begin de weg kwijt te rakenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Alicia : er was gisteravond ruzie tussen pietje en peach... ik krijg nog te horen wat.
Pietje = Jeff
Peach = KimD
Lijkt het op.
Pietje kreeg Peach vannacht aan het huilen.Ging mij iets te ver ook.Maar ze hebben het alweer goed gemaakt.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:13 schreef juul. het volgende:
[..]
Dank U, ik begin de weg kwijt te raken
Jeff liet zich vannacht weer van zijn prettigste kant zienquote:Op donderdag 13 oktober 2022 11:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pietje kreeg Peach vannacht aan het huilen.Ging mij iets te ver ook.Maar ze hebben het alweer goed gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |