Zelf een date? Of een date geregeld met Babette?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:13 schreef claire3500 het volgende:
Esther heeft een '''date'''' met Eric. Want hij wi leren om te gaan met vrouwen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:13 schreef claire3500 het volgende:
Esther heeft een '''date'''' met Eric. Want hij wi leren om te gaan met vrouwen.
wie?quote:
Geil.quote:
Het was eerst eigenlijk Esther die een date zou hebben met Eric want Eric wil leren hoe hij om moet gaan met vrouwen. Ze vertelde dit tegen Babette en die zei iets ze wil wel helpen zoiets.. en Esther liep naar hem toe of hij nog steeds wil leren daten etc, hij gaf aan dat ie dat wilde en toen vertelde ze hem: oke, want Babette wil met jou daten :-).quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zelf een date? Of een date geregeld met Babette?
Snap het niet, een aardige man, maar ook dodelijk saai.quote:
ik vind er niks aanquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Snap het niet, een aardige man, maar ook dodelijk saai.
En Babette vindt daar alleen de donkere jongens echte mannen.
Succesquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:19 schreef FreshFruit het volgende:
Straks arm schouders nek trainen.
Ze vindt hem cute! Dat is wat anders dan geil lijkt mij.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij wil leren omgaan met vrouwen etc. Meer is het niet, Babette kan dat primaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:18 schreef spapaars het volgende:
[..]
MrsL.quote:
Juist.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ze vindt hem cute! Dat is wat anders dan geil lijkt mij.
Fruitje!quote:
Topstreams.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 10:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Fruitje!
Denk dat iedereen wel weer gaat trainen voor de bokswedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |