Hier lezen ze vaak mee tijdens rlsquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ze slim zijn lezen ze af en toe zulke fora als dit over hun programma
Oja ze hadden zeker niks meerquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:07 schreef Charlotte-007 het volgende:
Het roken is wellicht voorbij.
Ze kunnen gras rokenquote:
Kunstgras ja?quote:
Ik verwacht een keer een bedankjequote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:07 schreef Flory het volgende:
[..]
Hier lezen ze vaak mee tijdens rls
Als je echt wil, kan datquote:
Als je maar genoeg trek hebt.quote:
Bedankje voor alle tipsquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ik verwacht een keer een bedankje
ja heb soms echt idee dat ze mee lezenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ze slim zijn lezen ze af en toe zulke fora als dit over hun programma
In het verleden wel, dus nu vast ook nogquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:11 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ja heb soms echt idee dat ze mee lezen
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:12 schreef Flory het volgende:
[..]
In het verleden wel, dus nu vast ook nog
Je doet even een hint nu?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:12 schreef Moeraskat het volgende:
Zou leuk zijn als nu dat alarm af gaat
Nou ik wacht daar al een maand opquote:
Ja dat snap ik ook niet, zou zo tof zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:12 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:12 schreef Moeraskat het volgende:
Hoeveel zouden denken dat het een brandalarm is?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:16 schreef engine het volgende:
[..]
Allemaal paniek en geen tijd meer om te overleggen. Ik ben voor.
Gewoon meer betalen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:13 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook niet, zou zo tof zijn.
Is vast teveel gedoe, personeel etc.
Brandalarm is ook prima.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoeveel zouden denken dat het een brandalarm is?
Met sprinklersquote:
ja denkl ookquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:12 schreef Flory het volgende:
[..]
In het verleden wel, dus nu vast ook nog
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Great minds thinks alike
Geregeld. Zijn eindelijk buiten met Jeff, Wendy etcquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:21 schreef Flory het volgende:
Regelen jullie even streams vd anderen?
Kan ik even verhuizen naar boven
Wel mooi om te zien.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:21 schreef claire3500 het volgende:
wat een liefde hier op cos deze avond.
Dit zijn betere streamsquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:22 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Geregeld. Zijn eindelijk buiten met Jeff, Wendy etc
quote:
Teringjantje wat een verschil hè!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
He he eindelijk leuke streams
Hahah hier nog vol aan de koffiequote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Ik wil ook nog niet naar boven eigenlijk. Maar ook wel
Eens :-)quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel mooi om te zien.
Ik kan hier wel wat mee.
In gin tonic ook lekker.quote:
Ja het is veel fijner om naar dit te kijken. Hun hele energie is andersquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:26 schreef Kakadylo het volgende:
M'n gemoedstoestand verandert ook meteen gelijk
Wahahaha jaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:27 schreef claire3500 het volgende:
Jeff heeft gelijk mbt hele dag in bed liggen.
Oh zou je niet snel denkenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:27 schreef FreshFruit het volgende:
Laatst geleerd dat augurk en wodka ook een mooie combi is.
Trekt een maag dat welquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:27 schreef FreshFruit het volgende:
Laatst geleerd dat augurk en wodka ook een mooie combi is.
Zoals het meisje uit The Ringquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:28 schreef Moeraskat het volgende:
Alicia zou stiekem in hoekjes eten
en doet aan de Ring praktijken :pquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:28 schreef Moeraskat het volgende:
Alicia zou stiekem in hoekjes eten
Nee idd... vreemd...quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:28 schreef Moeraskat het volgende:
Ik snap dat op de grond slapen ook niet
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zoals het meisje uit The Ring
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Trekt een maag dat wel
Geef mij maar baileys
Ja ze willen al wat gaan wisselen maar mag nog niet van Febo.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:29 schreef Kakadylo het volgende:
Die kamers straks verdelen dmv loodjes als het aan mij lag
Zeker, lekker drankje erbijquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:29 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja ziet er echt gezellig uit he
Nu al?!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ik ook
(al zit ik gezellig naast de kerstboom)
Kerstboom? Nu alquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ik ook
(al zit ik gezellig naast de kerstboom)
Ben benieuwd of ze daar een kerstboom krijgen of makenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Laatste weekend september
quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die hele kamer drie moet uit mekaar getrokken worden!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:29 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja ze willen al wat gaan wisselen maar mag nog niet van Febo.
Ik hoop het voor zequote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze daar een kerstboom krijgen of maken
Erik zaagt er wel eentjequote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zou echt fantastisch zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die hele kamer drie moet uit mekaar getrokken worden!
Heb je ook een kersttrui aan?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Muziek welquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je ook een kersttrui aan?
En Wham op of Mariah Carey?
FTFYquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:31 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Zo maar echt hoor :-)! Heerlijk hele avond slap ouwehoeren.
Ja.. het was echt zo. Smerig.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat hoorde ik toch wel goed. Dacht dat het aan mij lag
#metooquote:
Het is een spelshow en geen ponyclub dus jawelquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:32 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dat zou echt fantastisch zijn
Hee wat een goed ideequote:
Ik gebruikte google en die zei dat ookquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:34 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Fixed that for you.. dat betekent het toch? HAHAHHA ja sorry weet niet alle afkorting...![]()
Ik vind knakworsten alleen al smerigquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, maar klinkt idd ... bijzonder
Ik ben het met je eens maar ik hoop dat ze het dan als spel element doen en dat alles door elkaar word gehusseld.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is een spelshow en geen ponyclub dus jawel
Ik ook hahahahahhahaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik gebruikte google en die zei dat ook
Kan gewoonquote:
Nou ik niet. Gegarandeerd een spel waarin ze kerstspul kunnen "winnen".quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat doe ik dus al jaren.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:34 schreef Flory het volgende:
[..]
Met ons niet joh, streams erbij, wat lekkers
Het mooie aan die groep is dat zij dat over en weer kunnen hebbenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
"jij weet wel hoe je dingen slap maakt he Wen"
Mensen eruit, rommel erinquote:Op
donderdag 13 oktober 2022 00:35 schreef engine het volgende:
[..]
Nou ik niet. Gegarandeerd een spel waarin ze kerstspul kunnen "winnen".
Staat inmiddels een hele boxring in de tuin. Ben meer benieuwd of ze aan het eind van het jaar nog ruimte hebben voor al hun rommel.
Gadverquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:36 schreef Moeraskat het volgende:
Mijn collega vreet altijd koude frikandellen zo uit de doos
ja ik vind dat dus echt leuke humor.. beetje plagen etcquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het mooie aan die groep is dat zij dat over en weer kunnen hebben
Precies. Ik zou me daar wel bij aan kunnen sluiten.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het mooie aan die groep is dat zij dat over en weer kunnen hebben
Schijnt lekker te zijn. En Kim kan het nu wetenquote:
Ben echt wel gek op frikandellen, vooral speciaal, maar wel gaar en beetje bruin enzoquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Schijnt lekker te zijn. En Kim kan het nu weten
Zeker wel,en meerdere hier nu.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Precies. Ik zou me daar wel bij aan kunnen sluiten.
Werd tijd dat ze dit inzienquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zeker wel,en meerdere hier nu.![]()
![]()
Misschien als je dakloos bent ofzoquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:38 schreef Moeraskat het volgende:
Zei het tochze bevestigen het ook gewoon
Neeeheee.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:39 schreef Flory het volgende:
[..]
Misschien als je dakloos bent ofzo
Ik ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ieders mening respecteer ik zeer!
Ik heb ook mijn redenen om het hier op FOK! te vieren.En dat bevalt me prima.quote:
Welterustenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo zijn nu om half 1 zoveel posts? ik dacht is slapen
Met streamsquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn redenen om het hier op FOK! te vieren.En dat bevalt me prima.
Ik probeer me te beheersen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:42 schreef Flory het volgende:
[..]
Ben net terug van de koelkast, niks waar ik zin in heb
Zou een behoorlijke tegenvaller zijn mochten ze niet over dit soort zaken nadenken dus laat staan het uitvoeren ervanquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:35 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens maar ik hoop dat ze het dan als spel element doen en dat alles door elkaar word gehusseld.
Ook,als ik maar alleen ben.quote:
hhahahha dat jij koffie nu kan drinken :-). Kan je wel later slapen? Geniet ervan :-)!!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dan ben ik niet de enige die trek krijgtdacht dat ik een vreetbeest ben
Maar ik heb lekker koffie
maar nu niet uit de magnetronquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:45 schreef Moeraskat het volgende:
Oh lord ze gaan meer frikandellen eten…
Over een paar uur welquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:45 schreef claire3500 het volgende:
[..]
hhahahha dat jij koffie nu kan drinken :-). Kan je wel later slapen? Geniet ervan :-)!!
Ik ben jou zo enorm beu, eerst zeggen dat we het niet meer over Gerry mogen hebben, ala, en vervolgens ben je zelf tig keer off topic, erg jammer van jequote:
Brandalarmquote:
HAHAHHA Jeff met zijn uitspraken heerlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:46 schreef Poesjuh het volgende:
Kim d deed de frikandellen 8 minuten op 900 watt in de magnetron, zo hard als wortels zei Jeff
Zijn gelijk alle frikandellen gaarquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Brandalarm
Brandalarm.
Loods in de fik,
klinkt lekker warm.
ik lach niet hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zijn gelijk alle frikandellen gaar
Frikandelquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zijn gelijk alle frikandellen gaar
Ben je alvast aan het oefenen voor het Sinterklaas idee van Wanda?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Frikandel
Frikandel.
Met een grote fik
gaan ze lekker
snel.
Geen idee, kapot?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waar die is gebleven idd? Al tijden niet gezien
Jammer welquote:
Zo'n ding heeft dan ook geen pootjes en kan dus niet lopen vandaar denk ik!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waar die is gebleven idd? Al tijden niet gezien
Alles in de fik, een gitaar waar de snaren met een ping breken van de hitte en gare frikandellenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jammer welzou nu wel passen in de setting.
Ja dan hebben we het heel gezellig om naar te kijkenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:53 schreef Moeraskat het volgende:
Deze vier mogen van mij wel bij de laatste
Helemaal eens.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:53 schreef Moeraskat het volgende:
Deze vier mogen van mij wel bij de laatste
Ze waren een verhaal aan het maken. Die waren frikandellen aan het verkrachten geloof ikquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:54 schreef puzziepie het volgende:
Wat zeiden ze nou net over Mirthe ,Jerold en 6 anderen?
Ah okayquote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze waren een verhaal aan het maken. Die waren frikandellen aan het verkrachten geloof ik
Je zou mijn TR`s eens moeten lezen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 00:56 schreef Charlotte-007 het volgende:
oeh en ineens stil, zal vast niet door mij zijn maar serieus even, ga niet iemand anders erop attenderen dat hij of zij off topic bezig is en vervolgens zelf off topic bezig te zijn een tijdje later, dat doet iedereen toch wel eens af en toe en moet kunnen, dus dat.
Jeff was een stevige drinkert.quote:
Pls noquote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:01 schreef Kakadylo het volgende:
Besef even indien nu weer die andere stream zou worden aangezwengeld
U bedient zich van een mooi taalgebruik valt me op.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:01 schreef Kakadylo het volgende:
Besef even indien nu weer die andere stream zou worden aangezwengeld
Zal wel even een andere plek (of etablissement) gaan opzoeken danquote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
U bediend zich van een mooi taalgebruik valt me op.
Geen enkele vrouw in die loods zou ik die beschrijving willen toekennenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:04 schreef Moeraskat het volgende:
KimD zegt dat ze zichzelf heel knap vindt
Daar heb ik wel veel respect voorquote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:06 schreef Moeraskat het volgende:
KimD: ik ben echt alles behalve onzeker. Ik durf hier gewoon te zeggen dat ik mezelf heel knap vind. En het boeit me niet wat jullie er van vinden.
Dat bedoel ik toch niet confrerequote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zal wel even een andere plek (of etablissement) gaan opzoeken dan
Ze kan ook goed loslaten.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:08 schreef Moeraskat het volgende:
KimD is makkelijk te triggeren.
Maar past prima in het groepje
Zo! Echt welquote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:08 schreef Moeraskat het volgende:
KimD is makkelijk te triggeren.
Maar past prima in het groepje
(Air) Mexx moest er anders nog behoorlijk wat moeite voor doenquote:
(Air) Mexx HAHAHAHHAAquote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
(Air) Mexx moest er anders nog behoorlijk wat moeite voor doen
Ja,niet leuk.quote:
KimD ging een beetje door over de opmerking van Jeff over de verbouwde kop van haar. Ze vond dat niet zo leuk… en nu loopt het gegrap een beetje uit de hand door het geprik van Jeffquote:
Hij blijft wel doorgaan ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
KimD ging een beetje door over de opmerking van Jeff over de verbouwde kop van haar. Ze vond dat niet zo leuk… en nu loopt het gegrap een beetje uit de hand door het geprik van Jeff
Hadden ze ook gedronken?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:15 schreef Moeraskat het volgende:
KimD is aan het huilen gemaakt door Jeff.
Haar grenzen heeft ze wel echt aangegeven.
Jeff geeft dr gelijk en maakt het wel weer goed met een knuffel.
Ja, hij gaat soms echt te lang door in z’n grappen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:14 schreef Flory het volgende:
[..]
Hij blijft wel doorgaan ja.
Wat over Jasper?
Ach ze gaat huilen
Jaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, hij gaat soms echt te lang door in z’n grappen.
Maar hij ziet het wel in nu.quote:
Ik vond het wel meevallenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:18 schreef FreshFruit het volgende:
Dit ging te ver.En het waren geen grapjes meer.
Ging wel net te lang door. Was duidelijk dat ze het niet meer leuk vond. Dan moet je wel stoppen ook.quote:
Jij bent ook iets harder PP.quote:
Kim ging zelf ook door, misschien kan ze hier wat van leren, want ze mogen elkaar welquote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ging wel net te lang door. Was duidelijk dat ze het niet meer leuk vond. Dan moet je wel stoppen ook.
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ging wel net te lang door. Was duidelijk dat ze het niet meer leuk vond. Dan moet je wel stoppen ook.
Nee, ze zei dat ze het niet meer leuk vond.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kim ging zelf ook door, misschien kan ze hier wat van leren, want ze mogen elkaar wel
Ja precies.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:22 schreef Flory het volgende:
[..]
Defensie, dan verwacht je dat wel ja.
Niet altijd blijkbaar.
Blijft een mens met grenzen hèquote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:22 schreef Flory het volgende:
[..]
Niet altijd blijkbaar.
Zeker niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:22 schreef Flory het volgende:
[..]
Niet altijd blijkbaar.
Had gewoon gekekenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:25 schreef mario390 het volgende:
ja wat zei hij tegen kim d of over haar?
Lees even terug anders, staat in dit topicquote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:25 schreef mario390 het volgende:
Een directe manier van plagen zoals mannen onderling doen terwijl je aan haar zag dat ze er eigenlijk niet op zat te wachtenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:25 schreef mario390 het volgende:
dat deed hij ook in de erste 10 dagen bij en anderequote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een directe manier van plagen zoals mannen dat onderling doen terwijl je aan haar zag dat ze er eigenlijk niet op zat te wachten
Doel je op Gerry? Vooral ongemakkelijk was dat!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat deed hij ook in de erste 10 dagen bij en andere
meid
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Doel je op Gerry? Vooral ongemakkelijk was dat!
Jeffrey bedoelt het goed maar het komt wat onhandig uit zijn strot. In ieder geval is hij geen slijmbal.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 01:24 schreef Kakadylo het volgende:
Uiteraard is ieder mens 'onzeker' en lach je het vaak weg. Echter vraagt KimD er in zekere zin ook wel om aangezien ze het geregeld luidkeels ZELF nadrukkelijk benadrukt. Jeff doet me aan mezelf denken op dit soort momenten. Het willen oplossen en daardoor juist soms erger maken. Als iemand je verder niet boeit dan steek je die energie bovendien ook niet in diegene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |