Jawel hoor. De Russische economie is gekrompen en krimpt nog steeds, ze kunnen geen chips en nauwelijks nog grondstoffen voor hun industrie krijgen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:35 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Alleen niet zoals ze bedoeld waren.
Zeggen ze ja, maar dat weten we ook niet zeker.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jawel hoor. De Russische economie is gekrompen en krimpt nog steeds, ze kunnen geen chips en nauwelijks nog grondstoffen voor hun industrie krijgen.
Een goed voorbeeld is dat Rusland nu t64 tanks van stal moet halen.
En ook een compleet en utter twat.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:27 schreef Kijkertje het volgende:
Ronald Reagan was trouwens ook een acteur.
Het was niet de bedoeling dat Europa economische zelfmoord pleegt door al die sancties. (Of misschien ook wel wie zal t zeggen)quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:38 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jawel hoor. De Russische economie is gekrompen en krimpt nog steeds, ze kunnen geen chips en nauwelijks nog grondstoffen voor hun industrie krijgen.
Een goed voorbeeld is dat Rusland nu t64 tanks van stal moet halen.
Dat is achteraf.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Beetje semantische discussie dit. Onderhandelen met een partij waarvan je zeker weet dat hij zijn woord gaat breken zou ik niet meer onderhandelen noemen.
Idd... het westen sust zichzelf ermeequote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:40 schreef Tingo het volgende:
[..]
Zeggen ze ja, maar dat weten we ook niet zeker.
quote:Heeft Rusland nog voldoende raketten om dit spervuur vol te houden? Dit zeggen militaire experts
Toen Rusland deze week Oekraïne bombardeerde, vroegen militaire waarnemers zich af hoeveel en welke soorten raketten Rusland nog in zijn arsenaal heeft. Met andere woorden, hoelang kan het Kremlin het spervuur nog volhouden?
...
https://www.hln.be/buiten(...)re-experts~adcc0f9b/
En dat is?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:35 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Alleen niet zoals ze bedoeld waren.
Sure ze zullen vast nog wel wat hebben maar de issue dit m in de spare parts en mogelijkheden om eventueel nieuwe bij te produceren, daarom halen ze tanks uit wit-rusland weg en drones uit Iran, de rest van de wereld gaf amper of geen gehoor..quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Idd... het westen sust zichzelf ermee
Net als alweer de vraag of ze nog raketten hebben
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:06 schreef Grems het volgende:
[..]
Ik lees daar vooral een observatie van de feitelijke realiteit, op licht cynische toon.
Sancties toejuichen waar je vooral zelf last van hebt lijkt mij een teken van een zeer ongezonde mate van masochisme en/of Stockholm-syndroom.
Alle informatie uit Rusland is propaganda, behalve als t ons goed uitkomt....quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
[..]
Rusland had al lang failliet moeten zijn volgens de experts. Gevolg is dat de EU economische zelfmoord aan het plegen is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
En dat is?
Zoals ik afgelopen week al aangaf is dat Rusland op papier heel veel tanks heeft maar momenteel amper iets kan repareren of onderhouden onderdelen vervangen.
Wat doet men nu dus, met pakt de T62 tank en gaan die upgraden voor zover mogelijk.
Om maar even een voorbeeld te geven.
Leg mij nou eens uit wat dit bijdraagt aan deze discussie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:05 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Alle informatie uit Rusland is propaganda, behalve als t ons goed uitkomt....
Volgens welke experts?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:07 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Rusland had al lang failliet moeten zijn volgens de experts. Gevolg is dat de EU economische zelfmoord aan het plegen is.
Ik kan me nog herinneren dat in het begin van de oorlog er geroepen werd door Oekraine dat Rusland deze oorlog tot max mei zou kunnen vol houden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:07 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Rusland had al lang failliet moeten zijn volgens de experts. Gevolg is dat de EU economische zelfmoord aan het plegen is.
De Russen hebben maar musketten en boogschutters.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:02 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
[..]
Kijk als het niet goedschiks gaat kan ik ook alle off-topic posts en persoonlijke aanvallen gelijk wegvegen. Zeg maar waar jullie voorkeur naar toe gaat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:18 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ronald Reagan 40 jaar geleden en nu Joe Biden.
Ik zal kijken of ik het nog kan vinden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Kun je iets duidelijker zijn, zoveel tv kanalen en zoveel programma's.
Dat is toch gewoon een algemeen gebruikte termquote:
Militaire experts ? Wie zijn ze? Er staan geen namen in de krant ?quote:
Heeft Rusland nog voldoende raketten om dit spervuur vol te houden? Dit zeggen militaire experts
https://www.hln.be/buiten(...)re-experts~adcc0f9b/
Maar dat hij tekens ziet dat UncleScorp in een sekte zit blijft staan. Goed bezig weer, lekker neutraal.quote:
Welke experts?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 18:07 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Ja idd...ik dacht kzal maar al zwijgenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:22 schreef Grems het volgende:
[..]
Maar dat hij tekens ziet dat UncleScorp in een sekte zit blijft staan. Goed bezig weer, lekker neutraal.
Het zal wel een doorverwijzing naar het FB-topic worden alwaar men vrijwel meteen zal laten weten dat ze niet in discussie gaanquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:31 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja idd...ik dacht kzal maar al zwijgen
Het was een vraag aan iemand anders, het tv programma wordt voor me opgezocht. Vanwaar deze opmerking?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 19:18 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een algemeen gebruikte term![]()
Vb:
[..]
Militaire experts ? Wie zijn ze? Er staan geen namen in de krant ?
Verder in het artikel :
- militaire waarnemers
- sommige analisten
- russische functionarissen
- sommige waarnemers
Niemand valt erover als de MSM zulke bewoordingen gebruikt.
Dus waarom die vraag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |