Klinkt leuk maar niet echt realistisch in mijn ogen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:42 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het idee is dat ie daar de kans niet meer voor krijgt, omdat ie conventioneel compleet de moeder wordt gebombardeerd en er niets dan rokende puinhopen overblijven.
Van die onderzeeërs is natuurlijk ieder moment precies bekend waar ze zich bevinden, dus dat zijn de eersten die uitgeschakeld worden. En Rusland is groot, maar een groot gedeelte van dat land is totaal onbelangrijk. Je hoeft niet het gehele landoppervlak plat te bombarderen om Rusland uit te schakelen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Klinkt leuk maar niet echt realistisch in mijn ogen.
Rusland is het grootste land ter wereld en heeft ook nog onderzeeërs die kernbommen kunnen afvuren.
Bij een klein land zou dat wel een optie zijn denk ik.
Laten we vooral hopen dat we daar nooit achter komenquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Van die onderzeeërs is natuurlijk ieder moment precies bekend waar ze zich bevinden, dus dat zijn de eersten die uitgeschakeld worden. En Rusland is groot, maar een groot gedeelte van dat land is totaal onbelangrijk. Je hoeft niet het gehele landoppervlak plat te bombarderen om Rusland uit te schakelen.
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:01 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Laten we vooral hopen dat we daar nooit achter komen
Staan ze niet op vesselfinder?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:59 schreef sp3c het volgende:
probleem met onderzeeboten is juist dat het niet superduidelijk is waar ze uithangen
daar zijn ze voor
Onderschat stoere NATO niet hé.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 15:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Klinkt leuk maar niet echt realistisch in mijn ogen.
Rusland is het grootste land ter wereld en heeft ook nog onderzeeërs die kernbommen kunnen afvuren.
Bij een klein land zou dat wel een optie zijn denk ik.
Als ik iemand geen overdreven schooljuf vind is het Jippie welquote:
Misschien een fake nuclear oorlog die overal op TV te zien zou zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:14 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Nee beter niet praten en laten escaleren tot een nucleaire oorlog.
Altijd wel bijzonder om te lezen hoe de Rusland fans hun geluk halen aan de economische ondergang van hun eigen omgeving. - Knip-quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:05 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Onderschat stoere NATO niet hé.
Als Rusland wacht tot de winter zit meer dan de helft van NATO economisch aan de grond. Hopelijk hebben ze dan nog brandstof over voor hun voertuigen, wapen en munitie productie zal niet veel meer van in huis komen, en groot deel hebben ze nu al uitgedeeld.
Gelukkig hebben we dan nog UncleSam die altijd te vinden is voor een potje oorlog
Bestaan er eigenlijk wel kernbommen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien een fake nuclear oorlog die overal op TV te zien zou zijn.
ECHTE nuclear oorlog gaat niet gebeuren.
misschien soms!quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Staan ze niet op vesselfinder?
Op jouw speelplaats mogen ze vechten a volonte.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als ik iemand geen overdreven schooljuf vind is het Jippie wel
Imo, niet nee, tis voor tachtig jaar als fear propaganda gebruikt.....maar die 'nuke hoax' al een topic heeft.jquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Bestaan er eigenlijk wel kernbommen?
Dat zou me niet verbazen. Zelfde shit als tijdens corona: we gaan allemaal doooddt!!! Daarna alien invasionquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Misschien een fake nuclear oorlog die overal op TV te zien zou zijn.
ECHTE nuclear oorlog gaat niet gebeuren.
Toch zou ik het niet uitsluiten. De prikken deden hun werk niet Depopulatie staat nog steeds op de agendaquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:29 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Dat zou me niet verbazen. Zelfde shit als tijdens corona: we gaan allemaal doooddt!!! Daarna alien invasion![]()
En dat lul Elon Musk met zn spacex ships gaat alien life ontdekken of zo.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:29 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Dat zou me niet verbazen. Zelfde shit als tijdens corona: we gaan allemaal doooddt!!! Daarna alien invasion![]()
Is Spacex niet gewoon verzonnen omdat mensen de fakery van NASA begonnen te doorzienquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
En dat lul Elon Musk met zn spacex ships gaat alien life ontdekken of zo.
Meeste mensen gaat het toch gewoon geloven.
Fuckin hilarious.
Sorry voor de off topic!
Leg het es uit dan ?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:29 schreef Questular het volgende:
[..]
Sancties steunen staat gelijk aan ellende toejuichen. - Knip-
Laat dat persoonlijke maar wegquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Altijd wel bijzonder om te lezen hoe de Rusland fans hun geluk halen aan de economische ondergang van hun eigen omgeving. Weet je ik vind jullie standpunten over Rusland al niet bijster gezond, maar blij worden van je eigen ellende zolang de zondaars ook getroffen worden is een duidelijk teken dat je in een sekte zit.
Laat dat persoonlijk maar wegquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:20 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Het echt grappige is dat jij de sancties steunt en dus je eigen ellende over jezelf en naasten toejuicht.
Dat is allesbehalve gezonde instelling.
En de sekte opmerking getuigt van weinig ...
Onnodige toevoegingquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 16:29 schreef Questular het volgende:
[..]
Sancties steunen staat gelijk aan ellende toejuichen. Alleen in BNW leer je elke dat wat bij.
Bij veel mensen leeft nog het idee dat de sancties werken...quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:06 schreef Grems het volgende:
[..]
Ik lees daar vooral een observatie van de feitelijke realiteit, op licht cynische toon.
Sancties toejuichen waar je vooral zelf last van hebt lijkt mij een teken van een zeer ongezonde mate van masochisme en/of Stockholm-syndroom.
Het is vrij duidelijk dat ze werken hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:08 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Bij veel mensen leeft nog het idee dat de sancties werken...
[ afbeelding ]
Alleen niet zoals ze bedoeld waren.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 17:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is vrij duidelijk dat ze werken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |