Hoorde ik het toch goed, wel een goede oplossing. Snap ie, oplossing hu hu huquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Daar is hij over na gaan denken na het zien van een documentaire.
Hij denkt het wel
Gelukkig heb ik nu niets te drinken of te etenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoorde ik het toch goed, wel een goede oplossing. Snap ie, oplossing hu hu hu
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nu niets te drinken of te eten![]()
hu hu hu
Totale miscommunicatie , vooral vanuit Moraquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:06 schreef ChocoFan het volgende:
Lol, erik raakt wat opgewonden met praten dus mora zegt, rustig rustig je reageert wat heftig.
Jaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Totale miscommunicatie , vooral vanuit Mora
Ja zijn denkwijze is echt uniek daarquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Omg die erik ook, ik ga toch niet naar een kroeg want daar komen vrouwen die graag naar een kroeg willen en nu over zijn sport poolstokspringen.
Die eerste indruk van mora klopt ook best wel maar meer een lulletje rozewater dan. Sukkeltje is het gewoon.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja zijn denkwijze is echt uniek daar
Hij doet nu ook nog een oproep voor straks buitenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:08 schreef ChocoFan het volgende:
Hij is 2 keer nl kampioen geweest maar geen vrouw die hem wil, ja zeg erik, denk je nou echt dat je een godsgeschenk bent of zo.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:07 schreef 5thencounter het volgende:
Polstokverspringen.. die sport ken ik nog niet
Dat ie ook denkt dat dat gebeurt, hij heeft echt een totaal verkeerd zelfbeeld.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:08 schreef puzziepie het volgende:
En dan is Erik twee keer kampioen geweest en geen vrouw die naar hem toekwam
Het is fokking triest eigenlijk hoe hij denkt.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij doet nu ook nog een oproep voor straks buiten
Er is eigenlijk niets fouts te benoemen aan hem, maar qua goeds is het het ook allemaal net nietquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die eerste indruk van mora klopt ook best wel maar meer een lulletje rozewater dan. Sukkeltje is het gewoon.
Echt ik vermaak me prima met deze streamquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is fokking triest eigenlijk hoe hij denkt.Die leeft echt op een andere planeet.
Chapeau voor mora dat ze in gesprek blijft met hem en hem wil helpen.
Nou, ik zou hem proberen te ontwijken als de pest want ik ben een flapuit die dingen nog wel eens eerlijk benoemt. Hier in de flat loopt ook zo'n typje rond als erik en ik kom hem juist heel vaak tegen helaas. Altijd blij als ie met iemand staat te praten, kan ik snel door.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Er is eigenlijk niets fouts te benoemen aan hem, maar qua goeds is het het ook allemaal net niet
Ja goede stream nu.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt ik vermaak me prima met deze stream
Ja jammer, maar was leuk evenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja goede stream nu.
Alleen wil mora stoppen met praten zegt ze.
Klinkt niet echt heel gezond.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is echt erg hoe zij hoest.
Heeft ze iets of zo.
Mijn buuf heeft COPD, klinkt net zo
Het was een grapje even vanuit haar perspectief gedachtquote:
Dat denk ik al vanaf het begin als ik hem iedere keer ziequote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:16 schreef Ebinas het volgende:
Goed duurt wel even voordat ik niet aan l*l denk als ik Erik zie
Zoe en humorquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het was een grapje even vanuit haar perspectief gedacht
Ik schiet weer in de lag nuquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat denk ik al vanaf het begin als ik hem iedere keer zieNu nog meer door mora
Niet meer te volgen nu, zeker niet als Leila naar beneden gaat pratenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:17 schreef ChocoFan het volgende:
Leila fluisteren tegen mora nu, ff verhaal vertellen over de sloffen weer en het gedoe met maddie
Ik vind hem echt creepy ook, kan hij vast niets aan doen maar hij is zo iemand die dan ook ineens naast je staat, dat je hem niet heb horen aankomen en ineens poef daar is en dat je je dan helemaal de tyfus schrikt.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik schiet weer in de lag nu![]()
Had hem niet zo benoemd maar het idd wel zo.
Dom vooral , Zoe heeft geen humorquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Niet heel erg ingewikkeld al zeg ik het zelf!
Klopt en geluid weer terug maar nu harder, weer half doof.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Niet meer te volgen nu, zeker niet als Leila naar beneden gaat praten
en je stiekem probeert aan te rakenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind hem echt creepy ook, kan hij vast niets aan doen maar hij is zo iemand die dan ook ineens naast je staat, dat je hem niet heb horen aankomen en ineens poef daar is en dat je je dan helemaal de tyfus schrikt.![]()
SL![]()
![]()
Oh brrr ja, want grenzen van een ander ken ie niet, alleen zijn eigen, zo'n klam zweethandje op je lichaamquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
en je stiekem probeert aan te raken
Lekker in je flat ookquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind hem echt creepy ook, kan hij vast niets aan doen maar hij is zo iemand die dan ook ineens naast je staat, dat je hem niet heb horen aankomen en ineens poef daar is en dat je je dan helemaal de tyfus schrikt.![]()
SL![]()
![]()
dat zie ik ook wel in hemquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
SL![]()
![]()
Het is toch geregeld?quote:
Ja en als ik naar buiten kom kom ik hem juist vaak tegen, iets met karma of zo. Als ik hem bij de winkels zie lopen ga ik snel een andere kant op.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Lekker in je flat ook![]()
![]()
Ik heb het niet zo erg met hem.
Maar ik heb vrijwilligerswerk gedaan waar ook autisten waren.
En hij doet me heel sterk denken aan iemand daar.
Maar ik vrees na dit gesprek dat dit in mijn hoofd blijft zoemen.
Zeker hoe hij erbij keek
Zeikwijfquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maar ze moet het nog wel zeker 10 keer vertellen aan anderen natuurlijk.
Zoals met Sasha laatst. En zij was heel duidelijk NIET geinteresseerdquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en als ik naar buiten kom kom ik hem juist vaak tegen, iets met karma of zo. Als ik hem bij de winkels zie lopen ga ik snel een andere kant op.![]()
En ik ken ook wat autisten, snap ook wel dat ze aan sommige dingen niets kennen doen maar ik word er gewoon kriegel van en kan er niet goed tegen. Blijf altijd vriendelijk maar daardoor denken ze dan weer dat je echt geintereseerd bent en kom je er bijna niet vanaf.![]()
![]()
Weer een SL, kut oempa loempa's
Wel een onderwerp om over te praten nu, zullen vast al veel verteld hebben aan elkaar, dan ben je wel een beetje uitgeluld op een gegeven moment dus dan is iets nieuws welkom natuurlijk en deel je dat met anderen.quote:
Ja zoiets inderdaad.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zoals met Sasha laatst. En zij was heel duidelijk NIET geinteresseerd
Hij bleef maar naast haar zitten.
Hij snapt bepaalde signalen niet , kan hij ook niets aan doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zoals met Sasha laatst. En zij was heel duidelijk NIET geinteresseerd
Hij bleef maar naast haar zitten.
Als je niet weet hoe Erik in elkaar steekt is dat wel wat sneu. Zoveel streams kijk ik niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja zoiets inderdaad.
Heel sneu voor erik dat ie dat niet doorheeft dan en heel sneu voor sasha dat ze dan niets durft te zeggen erover of met een excuus weg gaat bij hem, ongemakkelijke stiltes zijn dat dan.
Denk dat de oempa loempa van vandaag de wodka fles heeft leeggedronken.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:29 schreef ChocoFan het volgende:
We zijn weer terug op de streams en stream 2 hebben nadir en jw het over motors en corsica en poef stream naar esther die zich aan het aankleden is. zo is het niet te volgen natuurlijk oempa loempa's
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:30 schreef mangalie het volgende:
[..]
Denk dat de oempa loempa van vandaag de wodka fles heeft leeggedronken.
Kijk dan vakerquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je niet weet hoe Erik in elkaar steekt is dat wel wat sneu. Zoveel streams kijk ik niet.
Oeh dus ze wil te keer gaan tegen babs, deed ze net al een beetje op de slaapkamer.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:31 schreef puzziepie het volgende:
Met Babette valt niet te praten begrijp ik . Ze verdraait alles volgens Leila .
Mora wijst haar op het feit dat ze dat zelf ook doet of kan doen.
Hij is daar al een tijdjequote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kijk dan vakerEn niet iedereen weet hoe je met typjes zoals erik moet omgaan, zeker jonge mensen niet tenzij je in je directe omgeving zo iemand kent.
Eens, en als Sascha daar last van heeft dan moet ze haar bek lostrekken .quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je niet weet hoe Erik in elkaar steekt is dat wel wat sneu. Zoveel streams kijk ik niet.
Misschien dat we een beetje haar cyclus kunnen bepalen als we terugrekenen wanneer ze de ovenschaal in de wasbak smeet.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Lijkt het wel op.
Leila is heel de dag al aan het afwachten, op iets of iemand, volgens mij wil ze ff te keer gaan tegen iemand, ik raad leila aan even op de bokszak te gaan slaan.
Ja ok maar dan wil het nog niet zeggen dat je weet wat je moet doen, groei je op met een broer of zus of iets dan is dat toch anders en leer je dat je hele leven. Wordt je in een loods gepleurt met zo'n type en je hebt geen idee, dan kan het lang ongemakkelijk blijven lijkt mij.quote:
Gofferquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:33 schreef Seattle het volgende:
[..]
Misschien dat we een beetje haar cyclus kunnen bepalen als we terugrekenen wanneer ze de ovenschaal in de wasbak smeet.
Nee eigenlijk is hij te gemakkelijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ok maar dan wil het nog niet zeggen dat je weet wat je moet doen, groei je op met een broer of zus of iets dan is dat toch anders en leer je dat je hele leven. Wordt je in een loods gepleurt met zo'n type en je hebt geen idee, dan kan het lang ongemakkelijk blijven lijkt mij.
Dat dus, en Sascha kan zelf ook opstaan en iets anders gaan doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens, en als Sascha daar last van heeft dan moet ze haar bek lostrekken .
Okquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee eigenlijk is hij te gemakkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |