Het was gewoon de waarheid. Zeiksnorquote:
FFquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:38 schreef Dotteke het volgende:
Wie laatste post had mag TT opgeven dan zet ik hem er in
FFquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:38 schreef Dotteke het volgende:
Dat was ikquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:38 schreef Dotteke het volgende:
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was ik
Mario weegt zich naakt.
Mario zit niet in de loodsquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was ik
Mario weegt zich naakt.
hou opquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was ik
Mario weegt zich naakt.
quote:
Nah die naamtopics zijn niet zo handig voor de cosquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was ik
Mario weegt zich naakt.
Een topic report, modjes krijgen dan een melding of zo, is meestal om iemand die vervelend doet te verraden bij de modjes.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:41 schreef HappyCharly het volgende:
Hoera!! En wat is een tr?
ontopic: Wanda gaat nu tegen het groepje weer herhalen van haar discussie met Maddy .. iedereen begrijpt haar uiteraard volkomen..
Momentje.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario zit niet in de loods![]()
Ga geen TT doen over een user
Heb je wat anders?
topic reportquote:
Oehh.....quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een topic report, modjes krijgen dan een melding of zo, is meestal om iemand die vervelend doet te verraden bij de modjes.
Dan kan niemand haar in de rede vallenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:43 schreef greysbones het volgende:
Wanda wil graag zoveel lullen
dat ze steeds sneller gaat praten
totaal off topic Niznoquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
topic report
hiermee kun je een mod wijzen op dat er wat aan de hand is. Bij elke post staat rapporteer als optie en onder en boven aan het topic een geel driehoekjeding
als je daar een melding maakt krijgen de mods het modsignaal op hun telefoon dat er wat aan de hand is in hun forum
Hahahaha dat zei ik van de week nog. Pfffquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:43 schreef greysbones het volgende:
Wanda wil graag zoveel lullen
dat ze steeds sneller gaat praten
Mijn dank is grootquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een topic report, modjes krijgen dan een melding of zo, is meestal om iemand die vervelend doet te verraden bij de modjes.
Oploskoffie is opgelostquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:44 schreef FreshFruit het volgende:
Wanda wil graag zoveel lullen als TT.
Dot.
Ja super irritantquote:
Verrék.. dat je er was..quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:44 schreef Nizno het volgende:
en nu maak ik dat ik weg kom voor ik van offtopic wordt beschuldigd door de mods hier.
Enjoy the COS!
Thank you!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
topic report
hiermee kun je een mod wijzen op dat er wat aan de hand is. Bij elke post staat rapporteer als optie en onder en boven aan het topic een geel driehoekjeding
als je daar een melding maakt krijgen de mods het modsignaal op hun telefoon dat er wat aan de hand is in hun forum
Omdat Wanda haar macht verliest op Maddy en dat bevalt haar allerminstquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:45 schreef engine het volgende:
Wanda gaat Maddy nu al afzeikenweekje geduurd. De maand duurt nog lang.
Lieve schat ik ben meestal het onderwerpquote:
maddy als manager geeft een totaal ander effect dan verwacht maaar I like itquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:45 schreef engine het volgende:
Wanda gaat Maddy nu al afzeikenweekje geduurd. De maand duurt nog lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |