Jaja.. hopelijk niet nog meer sport toestellenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:04 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Precies.. hij gaat iets bestellen voor hun allemaal blablablabla
Ik wilde jou ontbijt op bed brengen maar je sliep nog.quote:
Pff alsjeblieft niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja.. hopelijk niet nog meer sport toestellen
Pindakaas gok ikquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:08 schreef ChocoFan het volgende:
Wat was dat bruine op die lepels nou? lepel chocopasta of zo?
Poep.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:08 schreef ChocoFan het volgende:
Wat was dat bruine op die lepels nou? lepel chocopasta of zo?
Wanda heeft iig niet gewonnenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Verkeerde winnaar, ik wilde drama, nog meer dramaaaaaaaa
Oh dat is ook bruin ja, maar zag er wel donker uit. Daarom dacht ik chocopasta, hoe dan ook, zag er vooral ranzig uit.quote:
Gelukkig niet , anders hadden we dat maaaanden aan moeten horenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en Erik ook niet gelukkig.
Ja is ook chocopastaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat is ook bruin ja, maar zag er wel donker uit. Daarom dacht ik chocopasta, hoe dan ook, zag er vooral ranzig uit.
quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:05 schreef Aggie46 het volgende:
Isaac had 2565 kg.
Hoorde ik hem zeggen
Oh dat was echt verschrikkelijk geweest.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig niet , anders hadden we dat maaaanden aan moeten horen
Geen sjoelbak?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:08 schreef claire3500 het volgende:
Hij zegt nu al: dartbord, badminton. Hij gaat gewoon doen wat iedereen wil mega saai gedoe. Duidelijk opdracht van Febo
Ja inderdaadquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:12 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Eliminatie lijkt wel geschrapt in het programma.
Vrijdag kan nog.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:12 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Eliminatie lijkt wel geschrapt in het programma.
Neuh, nooit 2 opdrachten op 1 dag en ook nooit 2 dagen achter elkaar. Zit altijd een dag tussen i.v.m. voldoende content voor de TV uitzendingen.quote:
Ze lopen toch een paar dagen achter? Kunnen ze toch gewoon de "content" verdelen over een paar afleveringen?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Neuh, nooit 2 opdrachten op 1 dag en ook nooit 2 dagen achter elkaar. Zit altijd een dag tussen i.v.m. voldoende content voor de TV uitzendingen.
Nee meestal behandelen ze 1 opdracht in 1 aflevering, behalve de dansmarathon die begint vanavond maar zal wel wat langer uitgespreid worden over de afleveringen omdat het meer dagen betrof net als bij de puzzel.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze lopen toch een paar dagen achter? Kunnen ze toch gewoon de "content" verdelen over een paar afleveringen?
Was Berend, maar die riep dat over meerquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:16 schreef puzziepie het volgende:
Iemand had geroepen :'Mexx die gaat naar huis ole ole ' Babette en Kim vonden dat zielig
En Djedi ook en KimD ook, maar iets minderquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:16 schreef mario390 het volgende:
wart leren we ouit de opdracht?
zoe is echt verpeilt dom
785 kilo pff
tja, dan spreek je jezelf toch tegen?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee meestal behandelen ze 1 opdracht in 1 aflevering, behalve de dansmarathon die begint vanavond maar zal wel wat langer uitgespreid worden over de afleveringen omdat het meer dagen betrof net als bij de puzzel.
Ruben is niet dik geloof ik?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:20 schreef ChocoFan het volgende:
Ruben was 109 kilo, hij is niet blij
Vanmorgen nog gezeik over twee broodjes voor Esther , waarin Wanda vond dat ze consequent wilde blijven over dat soort zakenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:20 schreef ChocoFan het volgende:
Ruben vraagt of ie 2 broodjes ei mag maken voor djedi
eerder een zwaar hoofdquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:21 schreef ChocoFan het volgende:
Ruben zegt dat het komt omdat ie zware ballen heeft.
Hij is ook vrij groot en iets te dik, zullen vast die zware ballen zijn ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ruben is niet dik geloof ik?
Het is echt te zielig voor woorden, hoe verliefd hij is en hoe zij doet alsof het niet zo is.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:20 schreef ChocoFan het volgende:
Ruben vraagt of ie 2 broodjes ei mag maken voor djedi
Oh dat had ik gemist. Gezeur om niets daar ook iedere keer.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Vanmorgen nog gezeik over twee broodjes voor Esther , waarin Wanda vond dat ze consequent wilde blijven over dat soort zaken
Dan moet hij zijn handjes gebruikenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij is ook vrij groot en iets te dik, zullen vast die zware ballen zijn ja.
Ja is echt raar, snap die ruben ook niet maar ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:22 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Het is echt te zielig voor woorden, hoe verliefd hij is en hoe zij doet alsof het niet zo is.
als de 109 heeft heeft berend 140quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ruben is niet dik geloof ik?
Nee ik ook niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja is echt raar, snap die ruben ook niet maar ja.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan moet hij zijn handjes gebruiken
En wat aan die zware gedachten van hem doen
kenzy heeft gewogen en dan nog dat waren maar 16 man/vrouwquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:23 schreef greysbones het volgende:
toch ook toeval he
degene die gisteren de weging heeft gedaan
heeft gewonnen
Gewicht inschatten met schoenen is best lastigquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
kenzy heeft gewogen en dan nog dat waren maar 16 man/vrouw
ik hoor het ook iemand in de loods roepen dus don't be ashamedquote:
Ik zeg wat ik vind. Punt.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Doe es normaal tegen anderen man
Oh echt,quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik hoor het ook iemand in de loods roepen dus don't be ashamed
Ook zonderquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gewicht inschatten met schoenen is best lastig
Dat is makkelijker dan metquote:
Pas op hoor, er komt een COS weegopdr. aanquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:28 schreef ChocoFan het volgende:
Ga ik nu een eitje bakken, kan het niet loslaten.
Ja dat vind ik dan weer jammer dat het nu daar alleen maar over gaat .quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:27 schreef ChocoFan het volgende:
Isaac zegt nu dat ie mora op 110 had maar ze is over de 130
100% eensquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dan weer jammer dat het nu daar alleen maar over gaat .
Berend weegt ook veel
En dat blijf ik doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Laat gaan mario, ik vind het ook erg kinderachtig hoe hij (ook ) tegen jou spreekt.
Laat gaan mario. Het \zegt meer van de ander als van jou. Negeer die ventquote:
Ik weiger.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Pas op hoor, er komt een COS weegopdr. aan
Was volgens mij meer zo van dat ze er gewoon naast zaten qua raden.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dan weer jammer dat het nu daar alleen maar over gaat .
Berend weegt ook veel
ze hebben nu toch van die vliegenstrips hangen en krijgen nieuwe bij een batterijwissel?quote:
Mja .. er zitten daar zoveel vliegen , vanmorgen zag ik ze ook overal in een slaapkamerquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:37 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben nu toch van die vliegenstrips hangen en krijgen nieuwe bij een batterijwissel?
Je zou toch zeggen dat dat verschil zou moeten maken.
en toch deed zij het allein, hij ging nur met dequote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:34 schreef claire3500 het volgende:
Marciano en zijn Kim gaan samen de was doen. Emancipatie zeg
Ze komen af op de rotte appels.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja .. er zitten daar zoveel vliegen , vanmorgen zag ik ze ook overal in een slaapkamer
Oh echt? Verbaast me dan ook niet hahaaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
en toch deed zij het allein, hij ging nur met de
meestemmer
het is helemaal niet de beurt van Kimquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:34 schreef claire3500 het volgende:
Marciano en zijn Kim gaan samen de was doen. Emancipatie zeg
Maar die moeten dan toch ergens vandaan komen?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja .. er zitten daar zoveel vliegen , vanmorgen zag ik ze ook overal in een slaapkamer
Ja maar wel van zijn kamer volgens mij en Marciano kan dat natuurlijk niet alleen hequote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is helemaal niet de beurt van Kim
vertelquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:39 schreef engine het volgende:
Martin wil niet zeggen wie hij zou elimineren.
Maar ik weet wel beter
Dat bepaalt marciano wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is helemaal niet de beurt van Kim
Jeffreyquote:
Wie denk je wie hij gaat doen? Gaat ie mee met Wanda enzo?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:39 schreef engine het volgende:
Maar ik weet wel beter
iemand die niet deelt??quote:
Op het platteland heb je ook eerder last van vliegen. op een boerderij bijvoorbeeld . De omgeving /locatie zal er ook wel een rol in spelen ?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar die moeten dan toch ergens vandaan komen?
Dan moet er toch ergens iets liggen te rotten ofzo?
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:39 schreef engine het volgende:
Maar ik weet wel beter
ik woon redelijk op het plattelandquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Op het platteland heb je ook eerder last van vliegen. op een boerderij bijvoorbeeld . De omgeving /locatie zal er ook wel een rol in spelen ?
Maar met deze hoeveelheid vliegen zou er minstens een varkensschuur naast moeten zitten.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Op het platteland heb je ook eerder last van vliegen. op een boerderij bijvoorbeeld . De omgeving /locatie zal er ook wel een rol in spelen ?
kun je zien hoe slecht Babette de boel inschatquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:42 schreef claire3500 het volgende:
Babette zegt: roddels zijn aan het opdrogen..........
Precies en ook qua reflectie ze roddelde gisteren ganse dag of ze had het overzichzelf hahahaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
kun je zien hoe slecht Babette de boel inschat
Wij woonden op een boerderij , hadden ze ook niet. maar een boerderij is ook koeler en wij hadden geen koeien en varkens . met vee heb je daar wel last vanquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik woon redelijk op het platteland
tussen de boerderijen
maar zoveel vliegen heb ik niet
Dat is wat ik denkquote:
Bizar veelquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar met deze hoeveelheid vliegen zou er minstens een varkensschuur naast moeten zitten.
Het zijn er echt heel erg veel, zelfs voor op het platteland
Ze is zelf aan het opdrogen...quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
kun je zien hoe slecht Babette de boel inschat
ik vind het al een opgedroogde pruimquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is zelf aan het opdrogen...
ik begrijp ook niet waarom ze niet een keer grondig uitzoeken waar al die vliegen vandaag komen. Sla ze allemaal dood, maak alles schoon en check wat er aan de hand is. Die paar strips gaan ook het verschil niet maken..quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Maar die moeten dan toch ergens vandaan komen?
Dan moet er toch ergens iets liggen te rotten ofzo?
Denk niet dat Marciano weet hoe een wasmachine werktquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
ik heb gezien nu zij heeft wat in de machine
gedaan, maar de vent was er niet
Een beetje spuug van onderen doet wonderen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind het al een opgedroogde pruim![]()
![]()
Die doet niets , dat is de taak van een vrouwquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:46 schreef engine het volgende:
[..]
Denk niet dat Marciano weet hoe een wasmachine werkt
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:47 schreef claire3500 het volgende:
Martin, Babette en Wendy twijfelen aan 'eerlijkheid' van de opdracht omdat het wegen anoniem was.
Ze hebben van de week mest uitgestrooid daarnaastquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wij woonden op een boerderij , hadden ze ook niet. maar een boerderij is ook koeler en wij hadden geen koeien en varkens . met vee heb je daar wel last van
ja dat denk ik ookquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:46 schreef engine het volgende:
[..]
Denk niet dat Marciano weet hoe een wasmachine werkt
Er is van de week mest uitgestrooid naast de loodsquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik begrijp ook niet waarom ze niet een keer grondig uitzoeken waar al die vliegen vandaag komen. Sla ze allemaal dood, maak alles schoon en check wat er aan de hand is. Die paar strips gaan ook het verschil niet maken..
Commentaar geven vanaf de zijlijn doet hijquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die doet niets , dat is de taak van een vrouw
Kim Dquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:48 schreef claire3500 het volgende:
Ze willen op Kenzy gaan?? Of toch Djedi omdat Madeleine aangaf dat Ruben nog twijfelde?
ah okquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Er is van de week mest uitgestrooid naast de loods
Ik had zelf ook een kleine berekening gemaakt en ik zat er niet ver vanaf , het was gewoon een schatting maken ,quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:47 schreef claire3500 het volgende:
Martin, Babette en Wendy twijfelen aan 'eerlijkheid' van de opdracht omdat het wegen anoniem was.
Wat Puzzie net post.Wij hadden op de manege ook bijna geen last.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:47 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze hebben van de week mest uitgestrooid daarnaast
hij heeft gisteren ook de weging gedaanquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had zelf ook een kleine berekening gemaakt en ik zat er niet ver vanaf , het was gewoon een schatting maken ,
snap niet dat ze daar zo moeilijk over lopen doen . Daarnaast denk ik dat Isaac sowieso meer kennis heeft van gewicht en lengte bij een persoon .
Die uitzending moet ik dus ff gaan bekijkenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:49 schreef engine het volgende:
[..]
Commentaar geven vanaf de zijlijn doet hij
Gisteren was in de tv uitzending dat Marciano in de voedingsclub komt.... Kerel kan geen eens koken maaaar weet alles van voeding
daar krijg je niet heel veel meer vliegen vanquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:48 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Er is van de week mest uitgestrooid naast de loods
Dat ook idd.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft gisteren ook de weging gedaan
Zijn ook andere vliegen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar krijg je niet heel veel meer vliegen van
is droge mest(nat mag namelijk niet)
Het was sowieso een rare uitzending want Wanda wilde Kenzy uit de kookgroep pesten en dat haar afnemen omdat ze dat leuk vind en daar zat Maddy bij en toch kiest ze voor Kenzy in de kookgroep.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:49 schreef engine het volgende:
[..]
Commentaar geven vanaf de zijlijn doet hij
Gisteren was in de tv uitzending dat Marciano in de voedingsclub komt.... Kerel kan geen eens koken maaaar weet alles van voeding
Ja klopt. Miste veel informatie. Beetje hak op de tak.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het was sowieso een rare uitzending want Wanda wilde Kenzy uit de kookgroep pesten en dat haar afnemen omdat ze dat leuk vind en daar zat Maddy bij en toch kiest ze voor Kenzy in de kookgroep.
En was 72quote:
euhhhquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En was 72
Bern: dan ben je 5 kilo kwijt.
quote:
het is pro mens 1-2 kilo kleding weg te rechnenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En was 72
Bern: dan ben je 5 kilo kwijt.
Aflevering 27?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja klopt. Miste veel informatie. Beetje hak op de tak.
Dat zou ze gaan minderen toch?quote:
Lijkt me een leuke TT.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is pro mens 1-2 kilo kleding weg te rechnen
ik weeg me naakt
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zou ze gaan minderen toch?
Hii allemaal!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:52 schreef greysbones het volgende:
Isaac over dat Boks gelul
die verteld nu hele verhalen aan Ima
jeezz ga gewoon oefenen
leer hem de basis
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:58 schreef Jen24 het volgende:
[..]
Hii allemaal!
Dat heet een trainer/coach.
Open jij dan maar.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iets minder persoonlijk lijkt me wel handiger
aah Puzzquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iets minder persoonlijk lijkt me wel handiger
Het is wel een aardige twist want spreekt hij zijn budget aan of gebruikt hij het voor zich zelf. En als ik hoor dat hij er spelletjes van wil aanschaffen beloofd dat niet al te veel goeds, in alle opzichten want wie zit er op spelletjes te wachten terwijl ze al zoveel hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:59 schreef 5thencounter het volgende:
Dat was het hoogtepunt van de dag. een mindfuck gedropt om één bewoner veel geld te geven daags voordat alle algemene middelen opgevreten zijn.. balletje ligt nu bij Isaac De Redder die water in wijn moet veranderen en de manna uit de Hemel moet schudden.. Mooi spelletje Psych.
27 volgens mij ja. De laatste in ieder gevalquote:
genoegquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is wel een aardige twist want spreekt hij zijn budget aan of gebruikt hij het voor zich zelf. En als ik hoor dat hij er spelletjes van wil aanschaffen beloofd dat niet al te veel goeds, in alle opzichten want wie zit er op spelletjes te wachten terwijl ze al zoveel hebben.
Ze hebben ook veel moeite met de juiste lidwoorden te gebruikenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:45 schreef greysbones het volgende:
waarom zeggen al die mensen daar JOUN![]()
![]()
Hij gaat vast wel bij iedereen De Biecht afnemen in ruil voor Absolutie financiële hulp .. te beginnen bij de Zwembroek diefquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is wel een aardige twist want spreekt hij zijn budget aan of gebruikt hij het voor zich zelf. En als ik hoor dat hij er spelletjes van wil aanschaffen beloofd dat niet al te veel goeds, in alle opzichten want wie zit er op spelletjes te wachten terwijl ze al zoveel hebben.
Ik ga toch maar niet kijken , had net ff gekeken maar het loopt zo ver achter dat ik het alweer had gezienquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:01 schreef engine het volgende:
[..]
27 volgens mij ja. De laatste in ieder geval
Maar was verder niet heel boeiend. De aflevering van maandag was leuker.
Ik heb een leuke tip maar wacht even op @Souryquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga toch maar niet kijken , had net ff gekeken maar het loopt zo ver achter dat ik het alweer had gezien
en wiltquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:03 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze hebben ook veel moeite met de juiste lidwoorden te gebruiken
quote:
Bloesje wat te strak zit ook nietquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
die pruiken maken haar echt niet mooier
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bloesje wat te strak zit ook niet
Check dat bloesje dan.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
die pruiken maken haar echt niet mooier
Ja, als ze staat valt het waarschijnlijk wel goed.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:08 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
komt omdat ze ook altijd zo onderuit zit
Misschien ligt er nog een geëlimineerde deelnemer in een kastquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik woon redelijk op het platteland
tussen de boerderijen
maar zoveel vliegen heb ik niet
Manuelaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:09 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Misschien ligt er nog een geëlimineerde deelnemer in een kast
Echt geniaal.quote:
ik kijkte vad.28 en is nog niet managerquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:01 schreef engine het volgende:
[..]
27 volgens mij ja. De laatste in ieder geval
Maar was verder niet heel boeiend. De aflevering van maandag was leuker.
Maar het slaat nergens op. Mora heeft gesuggereerd dat leila iemand leuk vindt ofzoquote:
Jij wou toch zeggen wat jij zeg, wat jij zeggenquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:12 schreef engine het volgende:
[..]
Maar het slaat nergens op. Mora heeft gesuggereerd dat leila iemand leuk vindt ofzo
Mij vertellen, heel nederland hoort dat ookquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:12 schreef Moeraskat het volgende:
Deze taal barrière ruzie tussen Moraima en Leila is hilarisch
Ik ga stuk.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:12 schreef Moeraskat het volgende:
Deze taal barrière ruzie tussen Moraima en Leila is hilarisch
geef me nu een kus en een knuffelquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij wou toch zeggen wat jij zeg, wat jij zeggen
BEN GEEN LESBIVROUW, die vond ik toch wel heel geinig hoor.
De ondertitelaars kunnen weer aan de slag...quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:12 schreef HappyCharly het volgende:
Ik vind Leila en Moraima moeilijk te volgen.. omdat ze allebei net niet helemaal normaal Nederlands praten en/ of een sterk accent hebben..
ja echt hequote:
iisaacquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:15 schreef 5thencounter het volgende:
Lelilaatje's oogjs gaan helemaal glinsteren als ze -wie?- ziet.. maar ze wil niet dan Moir het over Heel Nederland uitbazuint
[ afbeelding ]
Isaac :-)quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:15 schreef 5thencounter het volgende:
Lelilaatje's oogjs gaan helemaal glinsteren als ze -wie?- ziet.. maar ze wil niet dan Moir het over Heel Nederland uitbazuint
[ afbeelding ]
Isaac.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:15 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je nog zo'n ouwe buis tv staan ?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:16 schreef Moeraskat het volgende:
Dat printje van de blouse van Moraima moet verboden worden op tv.
Nee, maar ik vind dat super irritant.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je nog zo'n ouwe buis tv staan ?
Ik heb daar ook snel last van.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind dat super irritant.
Gelukkig ben ik dus niet de enigequote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:20 schreef FreshFruit het volgende:
Morgen weer Psych ,jammer dat we dat niet kunnen zien.
Volgens jou was de weegschaal al een dingetjequote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:20 schreef FreshFruit het volgende:
Morgen weer Psych ,jammer dat we dat niet kunnen zien.
Auw.quote:
en het liefst 100 keer.. "Zie je, het lag niet aan mij!"quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:21 schreef Moeraskat het volgende:
Maddy moet even bewijzen dat ze het zelf niet fout gedaan heeft. Onzeker ding
Laat me even uitpraten...quote:
van bepaalde mensen mag je niet vaak herhalenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:24 schreef 5thencounter het volgende:
Laat me even uitpraten
Laat me even uitpraten
Laat me even uitpraten
Laat me even uitpraten
bloed irritant als iemand traag denkt maar zeker ook bloed irritant wanneer iemand door je heen praat continu.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:24 schreef HappyCharly het volgende:
Wanda n Maddy vinden elkaar ook steeds minder leuk.
Maddy wil per se uitpraten, anders vergeet ze het (haar eigen stream of thoughts?) Wanda begrijpt haar dan al lang en reageert midden in de zin. Dat vindt Maddy storend.
Hierin begrijp ik Wanda wel. Bloedirritant als iemand zo traag denkt..
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:24 schreef HappyCharly het volgende:
Maddy wil per se uitpraten, anders vergeet ze het (haar eigen stream of thoughts?) Wanda begrijpt haar dan al lang en reageert midden in de zin. Dat vindt Maddy storend.
Waddiequote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:25 schreef 5thencounter het volgende:
Wie runt de tent daar eigenlijk.. Wanda of Maddie...
Maddie een Ban... roep een Modquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
van bepaalde mensen mag je niet vaak herhalen
schijnt agressief te zijn
Yes to both, zie mijn tweede tekstquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bloed irritant als iemand traag denkt maar zeker ook bloed irritant wanneer iemand door je heen praat continu.
De vraag stellen is eigenlijk al beantwoorden.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:25 schreef 5thencounter het volgende:
Wie runt de tent daar eigenlijk.. Wanda of Maddie...
wanda denkt constant te weten wat een ander wil vertellenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bloed irritant als iemand traag denkt maar zeker ook bloed irritant wanneer iemand door je heen praat continu.
Dat heb ik ook. Het is toch juist prima dat ze andere er bij trekt. Dat wordt als negatief gezienquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:25 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind dat Maddy het best goed doet. Jammer dat dat nare dominante Wanda clubje zo bepalend is
Dat gaat goed tot het einde van de maand. Daarna is Maddy onbruikbaar en laat Wanda haar keihard vallen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:24 schreef HappyCharly het volgende:
Ik was langzaam en afgeleid dus had het nog niet gelezenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Yes to both, zie mijn tweede tekst
Dat gaat ze uiteraard nooit krijgen. Wanda vindt sowieso dat zij alles beter weet.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
wanda denkt constant te weten wat een ander wil vertellen
vult ook constant in
ze moet maar eens geduld leren hebben
Helemaal eens. Vind dat Maddie het in ieder geval veel beter doet dan ik had verwachtquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:25 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind dat Maddy het best goed doet. Jammer dat dat nare dominante Wanda clubje zo bepalend is
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik was langzaam en afgeleid dus had het nog niet gelezen
Ik zou d’r echt wel een preek hebben gegevenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
wanda denkt constant te weten wat een ander wil vertellen
vult ook constant in
ze moet maar eens geduld leren hebben
Zou ik maar niet doen als ik jou was Freaky je kan normaal doen tegen elkaarquote:
Ja dat zou zomaar eens kunnen.. ik zie sowieso behoorlijk wat scheurtjes ontstaan in hun relatie..quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:27 schreef engine het volgende:
[..]
Dat gaat goed tot het einde van de maand. Daarna is Maddy onbruikbaar en laat Wanda haar keihard vallen.
Slecht excuus.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik was langzaam en afgeleid dus had het nog niet gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |