Jaja.. hopelijk niet nog meer sport toestellenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:04 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Precies.. hij gaat iets bestellen voor hun allemaal blablablabla
Ik wilde jou ontbijt op bed brengen maar je sliep nog.quote:
Pff alsjeblieft niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja.. hopelijk niet nog meer sport toestellen
Pindakaas gok ikquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:08 schreef ChocoFan het volgende:
Wat was dat bruine op die lepels nou? lepel chocopasta of zo?
Poep.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:08 schreef ChocoFan het volgende:
Wat was dat bruine op die lepels nou? lepel chocopasta of zo?
Wanda heeft iig niet gewonnenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Verkeerde winnaar, ik wilde drama, nog meer dramaaaaaaaa
Oh dat is ook bruin ja, maar zag er wel donker uit. Daarom dacht ik chocopasta, hoe dan ook, zag er vooral ranzig uit.quote:
Gelukkig niet , anders hadden we dat maaaanden aan moeten horenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt en Erik ook niet gelukkig.
Ja is ook chocopastaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat is ook bruin ja, maar zag er wel donker uit. Daarom dacht ik chocopasta, hoe dan ook, zag er vooral ranzig uit.
quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:05 schreef Aggie46 het volgende:
Isaac had 2565 kg.
Hoorde ik hem zeggen
Oh dat was echt verschrikkelijk geweest.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig niet , anders hadden we dat maaaanden aan moeten horen
Geen sjoelbak?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:08 schreef claire3500 het volgende:
Hij zegt nu al: dartbord, badminton. Hij gaat gewoon doen wat iedereen wil mega saai gedoe. Duidelijk opdracht van Febo
Ja inderdaadquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:12 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Eliminatie lijkt wel geschrapt in het programma.
Vrijdag kan nog.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:12 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Eliminatie lijkt wel geschrapt in het programma.
Neuh, nooit 2 opdrachten op 1 dag en ook nooit 2 dagen achter elkaar. Zit altijd een dag tussen i.v.m. voldoende content voor de TV uitzendingen.quote:
Ze lopen toch een paar dagen achter? Kunnen ze toch gewoon de "content" verdelen over een paar afleveringen?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Neuh, nooit 2 opdrachten op 1 dag en ook nooit 2 dagen achter elkaar. Zit altijd een dag tussen i.v.m. voldoende content voor de TV uitzendingen.
Nee meestal behandelen ze 1 opdracht in 1 aflevering, behalve de dansmarathon die begint vanavond maar zal wel wat langer uitgespreid worden over de afleveringen omdat het meer dagen betrof net als bij de puzzel.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze lopen toch een paar dagen achter? Kunnen ze toch gewoon de "content" verdelen over een paar afleveringen?
Was Berend, maar die riep dat over meerquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:16 schreef puzziepie het volgende:
Iemand had geroepen :'Mexx die gaat naar huis ole ole ' Babette en Kim vonden dat zielig
En Djedi ook en KimD ook, maar iets minderquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:16 schreef mario390 het volgende:
wart leren we ouit de opdracht?
zoe is echt verpeilt dom
785 kilo pff
tja, dan spreek je jezelf toch tegen?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee meestal behandelen ze 1 opdracht in 1 aflevering, behalve de dansmarathon die begint vanavond maar zal wel wat langer uitgespreid worden over de afleveringen omdat het meer dagen betrof net als bij de puzzel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |