Dat ze ook een bitch isquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:12 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Wat werd er gezegd over sasha? Heb t niet mee gekregen.
Als je je oogkleppen afdoet zie je dat zij ook kan bitchenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:14 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Serieus? Waar komt dat dan weer vandaan.
Dat klopt wel een beetje maar Wanda heeft over iedereen wat. Behalve zichzelf.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je je oogkleppen afdoet zie je dat zij ook kan bitchen
We hadden het over Sachaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:16 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb wel een paar voorbeelden.
Dat gedoe met haar bril.Wat ze wss zelf had gedaan.
Ze denkt mensen de keuken uit te trappen die een broodham smeren.
En dat gedoe met haar doofheid kan ik ook niet hebben,ze denkt daardoor overal voorrang op te krijgen.
Ik ben zelf halfdoof,dus meen dit te mogen zeggen.
Ik zat nog in het vorige topic ja.quote:
Ben helemaal met je eens mbt Esther. Ze kan ook wel zeuren etcquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zat nog in het vorige topic ja.
Wanda is ook natuurlijk een geweldig en goed mens. Valt helemaal niks verkeerd over te zeggenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:16 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Dat klopt wel een beetje maar Wanda heeft over iedereen wat. Behalve zichzelf.
Ik hoop dat dit zo waar is hahahahahhahaaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:30 schreef claire3500 het volgende:
Het zou voor GJ super zijn, als alarm straks afgaat en eliminatie plaatsvind. Kan hij in zijn talkshow met zijn 'oh geweldige' interview technieken vragen over stellen
Gelijk publiekelijk stemmen zonder het spel te wetenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:32 schreef greysbones het volgende:
Als het een eliminatie is
hoop ik dat er iemand van team wanda gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |