HAHAHAHAHAH en jij die zeker ook er naast loopt lachend...quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze man.![]()
Nu zie ik de dames klauteren en Chufmeister loopt gewoon naar binnen.![]()
![]()
Ik mag het bier sjouwen,dat kan Chufi niet meer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:49 schreef claire3500 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH en jij die zeker ook er naast loopt lachend...![]()
mooi beeld is geplaatstquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik mag het bier sjouwen,dat kan Chufi niet meer.
HAHAHHAHHAA.!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:52 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Geen excuses nodig. Volgens mij is dat overbodig :-). Ik ben ook dichter
Ik ben closer dan dichter.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:52 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Geen excuses nodig. Volgens mij is dat overbodig :-). Ik ben ook dichter
ja kloptquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:54 schreef Flory het volgende:
Gaat het over wanda toch?
Het zit Maddy nu ook wel wat hoog?
Yes ruzie ruzie whooee whooee e:P hahahah MAAR eerlijk, ik vind het fijn dat ze het wat door gaat krijgen.quote:
Ik daarom ook maar aan de wijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En terecht.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:55 schreef claire3500 het volgende:
[..]
WOOOW Ruben gaat jaloers zijn!!
hahahahahahhahahahahahahaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En terecht.![]()
ondergoed
boven
slecht.
Ja doe ik al jarenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:59 schreef Flory het volgende:
[..]
Goed idee wel, mag dat na een vaccinatie?
In Grunn was het nog vooral bier altijdquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 23:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wijn is altijd een goede daar, dan blijft het langer gezelliger
Kloptquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
In Grunn was het nog vooral bier altijd
Is al overquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:06 schreef mario390 het volgende:
hoezo makte niemand en beeld van werwolfen?
Dat vind ik een goed idee, Wanda gaat haar haten. Geen keus vanuit haarquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:06 schreef claire3500 het volgende:
Maddy wil misschien een stemming gaan houden voor de 4e persoon bij de voedingsclub.
Oh ik ben dom, sorryquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:07 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Welk gesprek volg je op dit moment? Ik heb Maddy en Wendy die over Esther hebben.
Ja ik vind het ook een goeie! Zeker die gaat dan opstappen, zei ze maar ze zegt wel meer zoals tanden uit iemand zijn bek slaan...quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vind ik een goed idee, Wanda gaat haar haten. Geen keus vanuit haar
Je bent helemaal niet dom en geen sorry johquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ik ben dom, sorryZie Maddie, typ Maddie. Dank je wel
Heerlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vind ik een goed idee, Wanda gaat haar haten. Geen keus vanuit haar
lez je geen dm ?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En terecht.![]()
ondergoed
boven
slecht.
Whut what serieus?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:08 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook een goeie! Zeker die gaat dan opstappen, zei ze maar ze zegt wel meer zoals tanden uit iemand zijn bek slaan...
Er zijn er wel meer die tegen zichzelf beschermd moeten worden...quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:10 schreef Charlotte-007 het volgende:
Stel Wanda blijft nog maandenlang in de loods, wow, de buitenwereld gaat haar uitkotsen, moet ze daar niet tegen worden beschermd?
Ja Wanda had gezegd: ik heb zin om haar (Wendy) bek uit der tanden te slaan en allemaal nare dingen over haar kinderen. Ze ging echt te ver, ik moet der al niet maar sindsdien zal ik er echt nooit een leuk mens vinden.quote:
Jonkje, ik ben er al.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:11 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja Wanda had gezegd: ik heb zin om haar (Wendy) bek uit der tanden te slaan en allemaal nare dingen over haar kinderen. Ze ging echt te ver, ik moet der al niet maar sindsdien zal ik er echt nooit een leuk mens vinden.
Kan je beetje terug lezen :-)
https://eenjaarvanjeleven(...)en-4-jarige-kleuter/
Ben het zo met je eens. Ik vraag me echt af of der familie wel door heeft, hoe erg zij online word gehekeld. Lijkt mij dat je toch je familielid gaat googlen..quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:10 schreef Charlotte-007 het volgende:
Stel Wanda blijft nog maandenlang in de loods, wow, de buitenwereld gaat haar uitkotsen, moet ze daar niet tegen worden beschermd?
Eens.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:11 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja Wanda had gezegd: ik heb zin om haar (Wendy) bek uit der tanden te slaan en allemaal nare dingen over haar kinderen. Ze ging echt te ver, ik moet der al niet maar sindsdien zal ik er echt nooit een leuk mens vinden.
ik heb weken niet tweets gelezen maar denk wanda werd daarquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:10 schreef Charlotte-007 het volgende:
Misschien denken die hetzelfde als wijquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:12 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ben het zo met je eens. Ik vraag me echt af of der familie wel door heeft, hoe erg zij online word gehekeld. Lijkt mij dat je toch je familielid gaat googlen..
Dat is ook waar. Heb wel de indruk dat zij wel meest word gehekeldquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er zijn er wel meer die tegen zichzelf beschermd moeten worden...
Ja, niet persé omdat mensen een hekel over zichzelf afroepen, maar omdat zo'n loods niet goed voor hen isquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:13 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dat is ook waar. Heb wel de indruk dat zij wel meest word gehekeld
HAHAHAHAH dat zou ook heel goed kunnen!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien denken die hetzelfde als wij
Nee zo heftig is het ook weer niet. Zoveel kijkers zijn er ook niet. Tenminste ik denk dat het allemaal wel mee valt. Het programma en de deelnemers krijgen vooralsnog minder aandacht als BB.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:10 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ahh staan daar stream verslagen?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:11 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik denk ook echt dat zij dat niet doet, ik denk ook echt dat zij denkt dat ze het goed doet ( dat zegt ze ook vaak). Laatste uitzending laat precies zien, wie Wanda echt is.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, niet persé omdat mensen een hekel over zichzelf afroepen, maar omdat zo'n loods niet goed voor hen is
Ga ik dat in de gaten houden. Mis het behoorlijk even een snel overzicht.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:19 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, daar is het wat sneller dan hier.
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:16 schreef Charlotte-007 het volgende:
Trouwens de verantwoording ligt ook gedeeltelijk bij de makers van het programma wat Wanda betreft.
Moest ivm het bestellen bij Maddy toch?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:17 schreef Silves het volgende:
[..]
Meneer wil om 10.00 wakker worden gemaakt, wat een air heeft dit menneke.
Dat is zeker waar. Ze gaan wel wat los online maar het is niet BB qua kijkers. Heb idee dat het in dat opzicht best wel een teleurstelling is voor ome john.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:17 schreef engine het volgende:
[..]
Nee zo heftig is het ook weer niet. Zoveel kijkers zijn er ook niet. Tenminste ik denk dat het allemaal wel mee valt. Het programma en de deelnemers krijgen vooralsnog minder aandacht als BB.
@daan13 volgens mij ook en @Dutchrealitytv :-)quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:18 schreef Flory het volgende:
[..]
Voor de fans![]()
Weet even hun usernames niet
Lekker voor hemquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:21 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Ze gaan wel wat los online maar het is niet BB qua kijkers. Heb idee dat het in dat opzicht best wel een teleurstelling is voor ome john.
ja..gaat erom een jonge knul, die perse zijn 10 u wil slapen, luilekkerland alom.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:21 schreef Flory het volgende:
[..]
Moest ivm het bestellen bij Maddy toch?
Snap ik maar ik voel me even aangesproken en ik doe mijn best voor streamverslagen maar heb ook een gezin dus niet 24 uur per dag de tijd voor dit programma.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ga ik dat in de gaten houden. Mis het behoorlijk even een snel overzicht.
Ja begrijp ik ook niet zo goed, dat verwacht je hooguit bij iemand die dagelijks Mac troep eet enzoquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jeez... Erik en leververvetting door slecht voedsel... dat is extreem
ja en zo dun.. als Berend dat nou hadquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:26 schreef Flory het volgende:
[..]
Ja begrijp ik ook niet zo goed, dat verwacht je hooguit bij iemand die dagelijks Mac troep eet enzo
Daar las ik vandaag ook iets over ... dat komt ook door alcohol, maar dan door het lichaam (darmen) zelf geproduceerdquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jeez... Erik en leververvetting door slecht voedsel... dat is extreem
Dank! Weer wat geleerd!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar las ik vandaag ook iets over ... dat komt ook door alcohol, maar dan door het lichaam (darmen) zelf geproduceerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mirthe laat haar borsten zien - 11 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hij vroeg eerst om 11 uurquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:25 schreef Silves het volgende:
[..]
ja..gaat erom een jonge knul, die perse zijn 10 u wil slapen, luilekkerland alom.
En gepraat en dat mag niet, maar heeft geen consequentiesquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:29 schreef Charlotte-007 het volgende:
En toch wordt er veel gerookt op beeld.
hij moet chronisch bijslapenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:30 schreef Flory het volgende:
[..]
Hij vroeg eerst om 11 uur![]()
Acht uur slaap is wel genoeg idd, tenzij hij moet bijslapen.
Je doet echt superquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:26 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Snap ik maar ik voel me even aangesproken en ik doe mijn best voor streamverslagen maar heb ook een gezin dus niet 24 uur per dag de tijd voor dit programma.
Het zou fijn zijn als er net iets meer hulp komt voor de streamverslagen. Ik vind het wel leuk om te doen hoor. En soms zijn er al wat mensen die ook input geven wat fijn is.
Gaaf dat je het doet, alleen ik kijk er niet genoeg voor, sorryquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:26 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Snap ik maar ik voel me even aangesproken en ik doe mijn best voor streamverslagen maar heb ook een gezin dus niet 24 uur per dag de tijd voor dit programma.
Het zou fijn zijn als er net iets meer hulp komt voor de streamverslagen. Ik vind het wel leuk om te doen hoor. En soms zijn er al wat mensen die ook input geven wat fijn is.
Door welk voedsel dan? Snacks enzo?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar las ik vandaag ook iets over ... dat komt ook door alcohol, maar dan door het lichaam (darmen) zelf geproduceerd
Je bent niets verplicht hoor. Had het niet over jou. <3quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:30 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Je doet echt super. Ik moet ook even wat meer gaan doen deze week, ga het oppakken want ik vind het wel echt leuk om te doen.
Maar niet op TV ... Oh wacht ff tv aan en Videoland kijken ...quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:29 schreef Charlotte-007 het volgende:
En toch wordt er veel gerookt op beeld.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Simpele samenvatting van artikel op nu.nl van amc onderzoek dacht ik
Ja en Weet ik :-)quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:31 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Je bent niets verplicht hoor. Had het niet over jou. <3
Zo was het absoluut niet bedoeld. Ik waardeer het zeer als iemand er tijd voor neemt maar het is natuurlijk geen verplichting.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:26 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Lief!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:34 schreef engine het volgende:
[..]
Zo was het absoluut niet bedoeld. Ik waardeer het zeer als iemand er tijd voor neemt maar het is natuurlijk geen verplichting.
Ik heb zelf ook even weinig tijd. Misschien dat ik nog een poging waag wat te helpen als ik weer wat meer live kan zien
Freek kondigt vanalles aan, dus ooit zal het wel kloppenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:34 schreef Charlotte-007 het volgende:
Het wordt echt tijd voor een bommetje, eliminatie opdracht, dit is echt te gezapig, zelfs @:Freaky denkt dat het deze week gaat gebeuren.
Je bent een engel, interessant! Dat zou dan idd ook wel bij Erik het geval zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
gevonden
https://www.nu.nl/gezondh(...)ijgt.html?redirect=1
En zo niet kan de voorspelling aangepast wordenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Freek kondigt vanalles aan, dus ooit zal het wel kloppen
Don't mention me!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Freek kondigt vanalles aan, dus ooit zal het wel kloppen
Kun je misschien beter gewoon drinkenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je bent een engel, interessant! Dat zou dan idd ook wel bij Erik het geval zijn
Dat laatste valt wel op ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:37 schreef Charlotte-007 het volgende:
Babette is ook bij iedereen anders. Dat psychologisch gedoe van haar is zo vermoeiend om aan te horen dat ik niet meer naar haar luister en stiekem heeft ze gewoon een zwak voor Jeffrey.
Ze moet haar plekje ook maar zien te vinden als buitenlandse.En ze heeft meer lef als menigeen.quote:
Naja... er zijn daar meer buitenlanders, die wel sympathiek zijn. Ik vind het een verwend nest. Moet d'r niet en het maakt daarbij voor mij niet uit of ze allochtoon of autochtoon isquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ze moet haar plekje ook maar zien te vinden als buitenlandse.En ze heeft meer lef als menigeen.
Oh qua persoonlijke smaak moet ik haar ook niet haha.....sorry ik probeer eigenlijk meestal objectief te reageren.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... er zijn daar meer buitenlanders, die wel sympathiek zijn. Ik vind het een verwend nest. Moet d'r niet en het maakt daarbij voor mij niet uit of ze allochtoon of autochtoon is
Haha oké, sorryquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:49 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Oh qua persoonlijke smaak moet ik haar ook niet haha.....sorry ik probeer eigenlijk meestal objectief te reageren.
Ze probeert de gesprekken aan te gaan en ik vind haar verder wel ok .. Ze valt meer op dan een Sashaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:42 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ze moet haar plekje ook maar zien te vinden als buitenlandse.En ze heeft meer lef als menigeen.
En volgens mij kan die heftig exploderen. Met die ovenschaal hebben we nog maar een stukje gezien.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze probeert de gesprekken aan te gaan en ik vind haar verder wel ok .. Ze valt meer op dan een Sasha
Ja vroeger in waar ze vandaan kwam was ze vaak aan het vechten op school ....quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:57 schreef engine het volgende:
[..]
En volgens mij kan die heftig exploderen. Met die ovenschaal hebben we nog maar een stukje gezien.
Ken je haar van vroeger?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vroeger in waar ze vandaan kwam was ze vaak aan het vechten op school ....
Dat zou ik leuk vindenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 01:15 schreef Charlotte-007 het volgende:
Eerste homoseksuele koppel seks hebben in een rls?
Ja maar 1 stream nog .. want zo druk om 2 te checken ... Ondertussen is de eierdief weer actiefquote:Op woensdag 12 oktober 2022 01:13 schreef Flory het volgende:
Zo te horen zitten er in het rook en drinkhoekje ook nog mensen
Twee setjes dusquote:Op woensdag 12 oktober 2022 01:20 schreef Charlotte-007 het volgende:
Jeffrey Kenzy Rupert en Imadin in de hottub.
Jup, Isaac is er inmiddels uit en de rookhoek mogen we niet zien.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 01:20 schreef Charlotte-007 het volgende:
Jeffrey Kenzy Rupert en Imadin in de hottub.
ik zou ook pissed of worden, het spel spelen potverdikkie toch?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 01:22 schreef chufi het volgende:
Ja Jeffrey ... keihard werken , maar wat levert het op ? ok een overkapping , krijg je dan wat van de FEBO nee ... tis omdat de winter er aan komt ... ze leven daar van spel tot spel en verder van eten drinken roddelen en zeiken
Maddy kijkt morgen scheel naar d'r beeldschermquote:Op woensdag 12 oktober 2022 01:32 schreef Flory het volgende:
Isaac vertelt zijn grap in de keuken aan Ruben.
Oh, Maddy, Babette en Leila zitten buiten in de rookhoek.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 01:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maddy kijkt morgen scheel naar d'r beeldscherm
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 01:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Weer genoeg geluierd voor vandaag, tijd voor het alarm om te nomineren
Staat haar ook bijzonder goedquote:Op woensdag 12 oktober 2022 01:40 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind die trui echt zo leuk.
[ afbeelding ]
Op dit tijdstip, geniaalquote:Op woensdag 12 oktober 2022 01:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Weer genoeg geluierd voor vandaag, tijd voor het alarm om te nomineren
Ik hou van die stijl,spaar zelf Oxbow truien.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 01:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Staat haar ook bijzonder goed
Ja ik ook! Houden van die stijl, ik draag Primarkquote:Op woensdag 12 oktober 2022 01:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hou van die stijl,spaar zelf Oxbow truien.
Ik draag waar ik me goed bij voelquote:Op woensdag 12 oktober 2022 01:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ik ook! Houden van die stijl, ik draag Primark
Is iets anders qua prijs .quote:Op woensdag 12 oktober 2022 01:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ik ook! Houden van die stijl, ik draag Primark
Ja die meid is te mooi voor woordenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 01:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik draag waar ik me goed bij voel![]()
En Mirthe staat volgens mij wel bijna alles
Het zal vast wel teveel gedoe zijn omdat rond deze tijd te organiseren, maar het zou geniaal zijnquote:
Yeps eigenlijk de mooiste daar.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 01:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja die meid is te mooi voor woorden
Hahahaha iedereen met een halve hartstilstand in bedquote:Op woensdag 12 oktober 2022 01:53 schreef Flory het volgende:
[..]
Het zal vast wel teveel gedoe zijn omdat rond deze tijd te organiseren, maar het zou geniaal zijn
En ze loopt er niet mee te shinen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 01:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja die meid is te mooi voor woorden
Ja, al vind ik het figuurtje van KimK ook mooiquote:Op woensdag 12 oktober 2022 01:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Yeps eigenlijk de mooiste daar.
De dartelste wel ... springt fier en vrolijk in het rond van die naar daarquote:Op woensdag 12 oktober 2022 01:53 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Yeps eigenlijk de mooiste daar.
Nee dat maakt het mooierquote:Op woensdag 12 oktober 2022 01:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ze loopt er niet mee te shinen.
Dat maakt haar juist nog extra mooi.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 01:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ze loopt er niet mee te shinen.
Great minds thinks alikequote:Op woensdag 12 oktober 2022 01:55 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dat maakt haar juist nog extra mooi.
edit andere Kimquote:Op woensdag 12 oktober 2022 01:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, al vind ik het figuurtje van KimK ook mooi
Kim met de enorme heupen toch?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 01:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Yep maar die heeft haar stem en haar dingetje niet mee.. , ze zit volgens mij daar wel in een soort kuur om het te verbeteren nu
Ja maar ik vind haar leuker dan de andere mean girls.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 01:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Yep maar die heeft haar stem en haar dingetje niet mee.. , ze zit volgens mij daar wel in een soort kuur om het te verbeteren nu
ja ik was in de war , die komt niet op 2 hierquote:Op woensdag 12 oktober 2022 01:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kim met de enorme heupen toch?
Ik vind KimD best leuk.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 01:56 schreef Charlotte-007 het volgende:
Kim K staat op nummer 2 qua knapheid.
Ja.quote:
Dat is wel fijn voor haarquote:Op woensdag 12 oktober 2022 01:59 schreef chufi het volgende:
[..]
ja waarvoor ze in behandeling is ... ook nu schijnt (of controle )
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 02:00 schreef chufi het volgende:
Ze hebben allemaal wel een dingetje begint nu langzaam op te vallen
Ja toch.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 02:00 schreef chufi het volgende:
Ze hebben allemaal wel een dingetje begint nu langzaam op te vallen
Net Erik met zn Lever ... 2 vluchtelingen .. Rupert zal vast ook wel iets hebben /// GJ wil beroemd worden .. Alicia kan goed zingen maar net niet goed genoeg ... Jasper kan hard op motors maar wil een Rus van de koude ijsvlakte zijn ... en zo doorquote:
Op die fiets... Dacht in de zin van er was wat mis mee, maar dat kon ik niet voor iedereen verzinnen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 02:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Net Erik met zn Lever ... 2 vluchtelingen .. Rupert zal vast ook wel iets hebben /// GJ wil beroemd worden .. Alicia kan hoed zingen maar net niet goed genoeg ... Jasper kan hard op motors maar wil een Rus van de koude ijsvlakte zijn ... en zo door
Bij de een is iets mis bij de ander is het wat anders , maar ze hebben allemaal een verhaalquote:Op woensdag 12 oktober 2022 02:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Op die fiets... Dacht in de zin van er was wat mis mee, maar dat kon ik niet voor iedereen verzinnen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 02:05 schreef Charlotte-007 het volgende:
slaap lekker lieve mede cossers
Welterustenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 02:05 schreef Charlotte-007 het volgende:
slaap lekker lieve mede cossers
Ja klopt, dat maakt de mensen interessantquote:Op woensdag 12 oktober 2022 02:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de een is iets mis bij de ander is het wat anders , maar ze hebben allemaal een verhaal
Tot morgnquote:Op woensdag 12 oktober 2022 02:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Laiverds ik ga even een paar uur slapen
oordoppen tegen geluidquote:Op woensdag 12 oktober 2022 02:13 schreef chufi het volgende:
Janet loop langs en haalt dr oortjes uit ... heeft ze muziek of is ze doof... nee dat laatste niet want anders moet ze ze inhouden juist om goed te luisteren
En Tinus op zijn BSA.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 02:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit Jasper weer op de motor te skeuren
De egoboost van GJ... kickt ie opquote:Op woensdag 12 oktober 2022 02:27 schreef chufi het volgende:
Ah talkshow is woensdag ... later vanavond
Had Billy ook niet een talkshow?quote:
Niet dat ik weet, of verdrongen...quote:Op woensdag 12 oktober 2022 02:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had Billy ook niet een talkshow?
Kan me ook niet herinnerenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 02:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, of verdrongen...
Tadaaaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 02:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, of verdrongen...
1 poging wel,en dat was toch een faal.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 02:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ok, maar dat is er alleen nooit van gekomen dan.
Ik ga ook maar eens terugkijken.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 02:36 schreef freaky40 het volgende:
Weet niet of het de uitzending heeft gehaald. En als dat zo is zal ik het wel eens tegen komen, ooit. Ben nu bij aflevering 163 van seizoen 1 pas met het herkijken van Utopia. En dit speelde in de 2e periode dat Billy terug was want dat was met Chipp er nog bij.
Waar kijken we dat eigenlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2022 02:36 schreef freaky40 het volgende:
Weet niet of het de uitzending heeft gehaald. En als dat zo is zal ik het wel eens tegen komen, ooit. Ben nu bij aflevering 163 van seizoen 1 pas met het herkijken van Utopia. En dit speelde in de 2e periode dat Billy terug was want dat was met Chipp er nog bij.
Ik vind haar sneakyquote:Op woensdag 12 oktober 2022 02:43 schreef chufi het volgende:
Alicia houdt de boel wel heel erg in dr stille gaten ...
Lol, vertrouw die meid voor geen cent, nu zogenaamd vertrouwelijk met GJ praten (uithoren)quote:
Die mogen ook briefjes schrijven naar elkaar en praten zonder microfoon.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 02:48 schreef chufi het volgende:
Iedereen is nog wakker .. allen de mensen die we nooit zien liggen al te slapen en de Meangirls krijgen de vrije hand van de FEBO ... ongehoord
Ja ... geen vooroordelen maar ut ervaring danquote:Op woensdag 12 oktober 2022 02:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Lol, vertrouw die meid voor geen cent, nu zogenaamd vertrouwelijk met GJ praten (uithoren)
Ja waar zijn die zwart bolletjes gebleven ? tussen de bh's, onder haar shirt , zag ik laatst bij haar ... FEBO doet daar niets tegen tis verbergen van je micro, wat eenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 02:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die mogen ook briefjes schrijven naar elkaar en praten zonder microfoon.
helemaal mee eensquote:Op woensdag 12 oktober 2022 02:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja waar zijn die zwart bolletjes gebleven ? tussen de bh's, onder haar shirt , zag ik laatst bij haar ... FEBO doet daar niets tegen tis verbergen van je micro, wat eenzou moeten zijn
Gele kaart is toch ook meteen een boete van 10.000?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 03:00 schreef chufi het volgende:
FEBO !!! Lees even terug en let ff op morgen en zo .. 10K boete ook zou leuk zijn voor de verandering
Nee maar ik geef ze een suggestie !quote:Op woensdag 12 oktober 2022 03:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gele kaart is toch ook meteen een boete van 10.000?
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 03:03 schreef chufi het volgende:
Alicia wil toilet papier lenen ... oops shit happened
ach ja ... boeien en anders wat leter tochquote:Op woensdag 12 oktober 2022 03:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
beetje maar en ze moet morgen om 11 uur trainen
Ligt mssn op de verkeerde kamerquote:Op woensdag 12 oktober 2022 03:12 schreef chufi het volgende:
Myrthe baalt dat ze altijd de laatste is ... van de meiden dan denk ik
Myrthe is jaren onderdrukt geweest door haar gelovige ouders en familiequote:Op woensdag 12 oktober 2022 03:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Is Mirthe ook aangeschoten of lijkt dat zo? GJ moet haar zeggen dat ze wc op slot moet doen
ja hoorde het haar vertellen, ze waren het er ook niet mee eens dat ze hier aan mee zou doen. SBS heel fout. Sneu hoor, laat je kinderen hun eigen fouten maken, vallen en weer opstaan, maar sta altijd voor ze klaar om ze op te vangen als het nodig is.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 03:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Myrthe is jaren onderdrukt geweest door haar gelovige ouders en familie
Moet eerlijk zeggen dat ik dit ook liever niet van mijn dochter zou willen zien, wat ze uitspoken, moet je allemaal niet willen zien en weten.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 03:21 schreef chufi het volgende:
Vorige week kroop vooral Ima deep tegen haar aan
Oh ! Dios !! Madre mia wat doet ze ... verder niks volgens mij maar ja soms gaan die handjes onder de dekensquote:Op woensdag 12 oktober 2022 03:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat ik dit ook liever niet van mijn dochter zou willen zien, wat ze uitspoken, moet je allemaal niet willen zien en weten.
Geen idee, die camera's zijn zo goedkoop, onze beveiligingscamera's hebben betere nightvision dan die rommel in de loodsquote:Op woensdag 12 oktober 2022 03:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ! Dios !! Madre mia wat doet ze ... verder niks volgens mij maar ja soms gaan die handjes onder de dekens
Chinees 2e hands meuk van de regeringquote:Op woensdag 12 oktober 2022 03:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen idee, die camera's zijn zo goedkoop, onze beveiligingscamera's hebben betere nightvision dan die rommel in de loods
Meest komt uit Chinaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 03:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Chinees 2e hands meuk van de regering
Wij hebben foscam camera's Kan je in NL kopen, maar bij Ali stuk goedkoper .Maar waar worden ze gemaakt?quote:
Ik heb geen cams .. woon 4 hoog en half boven het water ,... weinig challenge voorquote:Op woensdag 12 oktober 2022 03:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wij hebben foscam camera's Kan je in NL kopen, maar bij Ali stuk goedkoper .Maar waar worden ze gemaakt?
De nachtbeelden in de loods zijn zo slecht, dat je moet gokken wie er in het bed ligtquote:Op woensdag 12 oktober 2022 03:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen cams .. woon 4 hoog en half boven het water ,... weinig challenge voor
Goedemorgen!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 06:19 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen COS!
Diepe rust nog in de loods. Toch mis ik nog steeds de monologen van Bert op de vroege ochtend. Het is nu wachten op Erik, hoewel hij de laatste tijd ook niet meer zo vroeg op staat.
Morguh KWquote:Op woensdag 12 oktober 2022 06:19 schreef KoningWouter het volgende:
Goedemorgen COS!
Diepe rust nog in de loods. Toch mis ik nog steeds de monologen van Bert op de vroege ochtend. Het is nu wachten op Erik, hoewel hij de laatste tijd ook niet meer zo vroeg op staat.
Mequote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:18 schreef Flory het volgende:
[..]
Voor de fans![]()
Mequote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:18 schreef Flory het volgende:
[..]
Voor de fans![]()
Dank je welquote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:22 schreef claire3500 het volgende:
[..]
@:daan13 volgens mij ook en @:dutchrealitytv :-)
Kijk je ook de tv uitzendingen? Daarin zijn ze veel in beeld.quote:
Sommige mensen snappen dat niet. En andere doen het bewust om anderen te pesten als je sommige bewoners mag geloven.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 07:02 schreef Dotteke het volgende:
Stap dan uit bed en ga een slok drinken als je zo aan het hoesten bent in een kamer waar meer mensen liggen te slapen denk ik dan.
O echt bewust hoesten om andere wakker te maken denken ze?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 07:05 schreef engine het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen dat niet. En andere doen het bewust om anderen te pesten als je sommige bewoners mag geloven.
Ze houden het goed vol deze morgen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 07:56 schreef engine het volgende:
Imading kruipt steeds dichter naar Mirthe.
Gebruiken die geen dekbedovertrekken?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:10 schreef 5thencounter het volgende:
Showkutje Mirtje is wakker, tussen haar "boys"![]()
[ afbeelding ]
Blijkbaar, dekbedden wassen lijk me meer werkquote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:14 schreef maily het volgende:
[..]
Gebruiken die geen dekbedovertrekken?![]()
Ook geen slopen om de kussens volgens mijquote:
De meesten slapen intussen wel in dubbele kleding, misschien scheelt datquote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Ook geen slopen om de kussens volgens mij
heb ze ook nog nooit die boel even buiten zien luchten
Wat zal het daar stinken in die kamers....
Jawel, maar hele korte momenten natuurlijk, iedereen moet in die 25 min. in beeld.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 06:38 schreef engine het volgende:
[..]
Kijk je ook de tv uitzendingen? Daarin zijn ze veel in beeld.
Zo te zien, dekbedden MET overtrek en daarover heen dekbedden zonder, misschien dekbedden die over zijn van andere bewoners?quote:
Dat sneue suffe setje, weg ermeequote:Op woensdag 12 oktober 2022 00:18 schreef Flory het volgende:
[..]
Voor de fans![]()
Ik heb alleen de eerste uitzending gezien, dat ze het huis in gingen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:51 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik kijk helemaal geen tv uitzendingen..
Heb daar een stukje van gezien op videoland zelf.. misschien dat ik afleveringen nog wel een keer terug kijk..quote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste uitzending gezien, dat ze het huis in gingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |