Nou huldequote:
Echt?quote:
Spuitjequote:
Nee joh. Haske leuk. Ik heb een paar dagen geleden gevraag op een topic te openen met haar naam erin.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Whut? Serieus? Die arme meid gaat dood als ze de COS leest
Iedere bewoner heeft toch al een eigen topic?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee joh. Haske leuk. Ik heb een paar dagen geleden gevraag op een topic te openen met haar naam erin.
Doe maar nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee joh. Haske leuk. Ik heb een paar dagen geleden gevraag op een topic te openen met haar naam erin.
ow ja. Foutje van mijquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:07 schreef D. het volgende:
[..]
Iedere bewoner heeft toch al een eigen topic?
geen ideequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:05 schreef D. het volgende:
[..]
*wijst naar TT
Was een quote van Wanda.
Of zou ze iets anders bedoelen?
Je moet 'm ook eerst uitpakkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:07 schreef freaky40 het volgende:
Niet te haggelen die verpakte shoarma.
Ze hebben geen andere keuze dus tjaquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:07 schreef freaky40 het volgende:
Niet te haggelen die verpakte shoarma.
Dat heeft een naam. Dat kreunend praten Vocal vryquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:07 schreef Charmian het volgende:
Die Kim K praat ook net of ze zit te schijten, of was dat al vastgesteld hier?
Dan maar niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze hebben geen andere keuze dus tja
arme meid?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Whut? Serieus? Die arme meid gaat dood als ze de COS leest
Ik mag hopen dat ze de moeite hebben genomen om zelf knoflooksaus te makenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:09 schreef Mrsloveable het volgende:
En met extra knoflook smaakt t best nog wel..
Weet ik niet heb nog geen flessen knoklooksaus gezien..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze de moeite hebben genomen om zelf knoflooksaus te maken
Droge meukquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:10 schreef freaky40 het volgende:
Alleen maar vet altijd aan die shoarma. Kipshoarma is beter.
Hebben ze vorige keer wel gedaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En de emmer mayo was ook opquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet ik niet heb nog geen flessen knoklooksaus gezien..
Ik eet sowieso liever kebabquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:10 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind dat toch best heel snelquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:10 schreef D. het volgende:
[..]
Hebben ze vorige keer wel gedaan
Daarom was de mayo-emmer zo snel leeg
Ik eet het ook niet, supermarktshoarmaquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:10 schreef freaky40 het volgende:
Voor de helft volgens mij, zag ik op een caps toen ima er wat uithaalde..quote:
Joehoe mayo jogurt en knoflookquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet ik niet heb nog geen flessen knoklooksaus gezien..
Lekkerder, maar ook qua kosten beterquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze kunnen nou eenmaal niet bij de slager bestellenquote:
Nou bel 112quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
Iets fluistert mij in dat daar de rest van het jaar geen moment geen eten is.. en dat ze dat daar allemaal ook weten,
Ow ik dacht dat hij leeg wasquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Voor de helft volgens mij, zag ik op een caps toen ima er wat uithaalde..
Volgens mij kunnen ze in overleg best thuisbezorgd gebruikenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze kunnen nou eenmaal niet bij de slager bestellen
Ik vind haar ook heel onsympathiekquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Leila vind ik zo'n verschrikkelijk mensWeet niet waarom
Da's de 2e emmerquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat hij leeg was
Hoe komen ze aan die emmer btw? Volgens mij kan je die niet bij Jumbo bestellen
Mooie damequote:
Ik lees net in de wandelgangen dat de emmer half leeg vol isquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ie leeg was?
Iedereen mocht pakken, dus als aasgieren stortte men zich erop
Vooral niet met die grote hoeveelheden die zij in de pan gooien, dat gaat een beetje liggen sudderenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:13 schreef freaky40 het volgende:
Shoarma is per definitie beter van de echte shaormazaak, daar grillen ze het echt en krijgt het een krokante bite. Dat kun je nooit in een koekenpan voor elkaar krijgen.
De hele dag aan een bos haar werken is óók werken..ok wat gaat dat ouwe wijf nu voor nuttigs doen?quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees net in de wandelgangen dat de emmer half leeg vol is
quote:
Bol.com misschien heb geen ideequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja... ze ego... ik weet het niet, mijn nekharen gaan overeind staan. Zie en hoor liever een Wandaquote:
Maar dan zijn zo ook aardig wat meer centen kwijt, zij moeten een beetje op de kleintjes lettenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:13 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze in overleg best thuisbezorgd gebruiken
Op Martin?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan zijn zo ook aardig wat meer centen kwijt, zij moeten een beetje op de kleintjes letten
Ik vind het wel erg jammer die afro is soms zo cool.quote:
Een hele rij fietsjes voor de poortquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan zijn zo ook aardig wat meer centen kwijt, zij moeten een beetje op de kleintjes letten
okequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heeft een naam. Dat kreunend praten Vocal vry
Dit is toch niet stijl, dit is pluis. Ze had beter niets aan haar haar kunnen laten doen.quote:
quote:
Ziet er ook niet echt mooi uit, ook hier veel vet randjes. Brr. Daar heb ik een broertje dood aan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral niet met die grote hoeveelheden die zij in de pan gooien, dat gaat een beetje liggen sudderen
Nou, er zijn grenzen natuurlijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ze ego... ik weet het niet, mijn nekharen gaan overeind staan. Zie en hoor liever een Wanda
Ja, die was heel snel leeg.quote:
Niks gewoon.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is toch niet stijl, dit is pluis. Ze had beter niets aan haar haar kunnen laten doen.
Is het ook, maar dit ook wel..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg jammer die afro is soms zo cool.
Als je het op een hoog vuur bakt bak je dat vet wel weg, maar nu nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ziet er ook niet echt mooi uit, ook hier veel vet randjes. Brr. Daar heb ik een broertje dood aan.
no wayquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ze ego... ik weet het niet, mijn nekharen gaan overeind staan. Zie en hoor liever een Wanda
Ik heb er niet zo'n moeite meequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee al die foute schapen krullen is zo nep.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is het ook, maar dit ook wel..
Ik vermoed dat ze een zakelijk account hebben ...quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
eerst komt er nog een hoop vocht uit, dus als ze te snel stoppen met die berg krijgen ze van die gekookte staafjes. Net zo goor als die berg patat van vorige week.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je het op een hoog vuur bakt bak je dat vet wel weg, maar nu niet
Nope. Ook FF niet die je goedemorgen wenstquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:24 schreef Sestra666 het volgende:
Niks gemist dus vandaag.. heb f wat terug gelezen.
Of via Bolquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze een zakelijk account hebben ...
LOLquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:02 schreef D. het volgende:
'Centraal' gemist
Heeft Wanda Maddy nog geconfronteerd over het ongewenste keukenbezoek?
Het ligt er ook allemaal zo dik bovenop bij GJ , bahquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:28 schreef Sestra666 het volgende:
[..]ik vind hem net een peter jan rens
creep
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:28 schreef Sestra666 het volgende:
[..]ik vind hem net een peter jan rens
creep
quote:
Tijdens Centraalquote:
Ow, dat laatste (afzwakgedeelte) deel had ik gemist, jammerquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Tijdens Centraal![]()
Wanda heeft in de keuken wel Maddy verzocht de keuken uit te gaan, op de Wanda manier.
Maddy gaf aan dat zij als zij wilde in de keuken kon zijn
Later kwam Maddy terug en zwakte haar statement weer af met sorry enz.
Weet niet meer precies, maar het stelde niets voor.
Ze willen haar wel pakken op alles dan.quote:
Ja van alles zelfs qua etenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:36 schreef Sestra666 het volgende:
lol, je kan echt mayo bestellen bij bol.com
Je kan bijna alles daar bestellenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:36 schreef Sestra666 het volgende:
Heel veel dingen.. Het zal je Verbazenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:36 schreef Sestra666 het volgende:
Bol is een overkoepeling. Je moet wel mazzel hebben als ze zich aan de afspraken gaan houden.quote:
Misschien moeten ze dit bestellenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:38 schreef 5thencounter het volgende:
Waar op die trap? Nou daar.. Maddies wachtkamer
[ afbeelding ]
Ik maak nooit grapjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:36 schreef Sestra666 het volgende:
Kan me er wel wat bij voorstellen zoals Ima het zei.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:39 schreef puzziepie het volgende:
Beetje ver kiekn , trekkers enzoow
[ afbeelding ]
Ik kan het me ook voorstellenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kan me er wel wat bij voorstellen zoals Ima het zei.
Geeft toch een beetje "binding"
Wil je hier iets mee zeggen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nope. Ook FF niet die je goedemorgen wenst
Zoietsquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:47 schreef D. het volgende:
[..]
Wat zei ze?
"Ik weet niet hoe Jasper heet"?
nee, blablabla misschien wint jeffrey offe ehm hoe heet je ook alweer... zoietsquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:47 schreef D. het volgende:
[..]
Wat zei ze?
"Ik weet niet hoe Jasper heet"?
Heeft die muts niet in de gaten dat haar eigen haar zo cool isquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wil je hier iets mee zeggen?
Ses is wel mijn vriendin.
lekker overzichtquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:44 schreef 5thencounter het volgende:
Wat is er met die trap? .. ze hebben Maddie helemaal niet nodig...
[ afbeelding ]
Bij Moirena staat:quote:
Nou sterker nog, dat is het ook...quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:52 schreef Dutch_view het volgende:
Kijk dit pas de laatste tijd maar het lijkt net een GGZ instelling op tv
Ze zit zich nog te denken aan welke sport het gaat wordenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Bij Moirena staat:
Er moeten 40 kilo’s vanaf… dus al de tijd die ze straks niet besteedt aan het huishouden en de opvang… kan ze lekker in het sporten steken.
eten en slapenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:53 schreef lojanda het volgende:
Wat doet die Moirena eigenlijk de hele dag? Ik zie haar nooit iets doen.
Zie mijn post boven jouquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Wie ligt hier in bed?
[ afbeelding ]
Die meid is die gozer zat. Bern ofzo die had dit niet zo ingeschatquote:
Wat een onzinquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Die meid is die gozer zat. Bern ofzo die had dit niet zo ingeshat
Vaak wel inderdaad.. heb het ook wel een paar keer per jaarquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:57 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Migraine is wel echt vervelend. Ik heb het niet vaak gelukkig maar liggen helpt vaak wel
Jajajajaquote:
On topic maar weerquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vaak wel inderdaad.. heb het ook wel een paar keer per jaar
Ligt ze alleen? Naja misschien ook wel fijn als je migraine hebt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Wie ligt hier in bed?
[ afbeelding ]
Ze ligt er alleen...quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:59 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ligt ze alleen? Naja misschien ook wel fijn als je migraine hebt.
quote:
Hahahahaquote:
Leuk knus plekje (:quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Zij eten lekker onder de overkapping, met een haardje aan prima vertoeven
[ afbeelding ]
Nog even, het gaat wat kouder wordenquote:
Ze hebben idd knoflooksaus gemaakt van verse knoflookquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:57 schreef Ebinas het volgende:
Ik heb het idee dat er wel knoflooksaus is gemaakt.
Eerder vandaag stonden een aantal rond die emmer iets te pellen.
Ik vroeg me nog af, zijn dat garnalen of zo.
Shot was te ver af.
Nu denk ik dat ze knoflook stonden te "pellen"
Kijk !!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hebben idd knoflooksaus gemaakt van verse knoflook
Laat het plebs maar binnen eten..oh wacht Moraima zit er nog...quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[ afbeelding ]
Nouquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
Gezellig... volgend jaar wonen ze er allemaal nog..
Sashjaquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:07 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeffie over kippedij.. zo lekker mals..![]()
Wie ligt er in bed met migaine?
ma flodder als zij met kohle de gzicht insmeertquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[ afbeelding ]
Kan zo de kast weer in.. het bordquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan zo de kast weer in.. het bord
Die gooit dus niks wegquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
''s ochtends zie ik het hem ook doen met zijn schaaltje.
Jajajajaquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
ma flodder als zij met kohle de gzicht insmeert
En Maddy gaat met de eer strijken alsof het haar ideee isquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:13 schreef Ebinas het volgende:
Bordje over.
Eunice stelt voor naar de bouwers.
Is goed
HAHHAHA !quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:13 schreef 5thencounter het volgende:
Rupert en Ima gaan vast naar bed.. maar Moira cockblokt![]()
[ afbeelding ]
Die zit het liefst de hele dag bovenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:18 schreef mangalie het volgende:
Maddy moet kijken of ze een mailtje heb........Dom wijf, komt op het grote scherm als er mail voor de manager is...
nee boodschappen met Estherquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:21 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft JantjeLollie echt een kist vol lollie's?
ik kan de maan nu al zienquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:22 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Jewel sinds 20:00 is toch de maanHAHAHAHAA lol
Is het een kunstlollie, die maanden meegaat? Uitspoelen na gebruik...quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee boodschappen met Esther
en een kratje pitt bier
hij heeft ook speculaasjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is het een kunstlollie, die maanden meegaat? Uitspoelen na gebruik...
vind er sowieso een aantal erg handtastelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:23 schreef spapaars het volgende:
Zie die Esther ook aan iedereen hangen.
Handtastelijk vrouwtje wel.
Wat een wonder en in de loods was het vanaf 20:00 en bij ons eerder... HAHAHAHquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan de maan nu al zien
maar hij is niet zo vol als gisteravond
Pff maar echt ook dat continu samen slapen, knuffelen, kriebelen etc..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind er sowieso een aantal erg handtastelijk
ik zou daar niet van gediend zijn
Als een man dat zou doen had die een waarschuwing gekregen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind er sowieso een aantal erg handtastelijk
ik zou daar niet van gediend zijn
blijkbaar wat Martin doet ook geen probleemquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als een man dat zou doen had die een waarschuwing gekregen.
Die zit ook op het randje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
blijkbaar wat Martin doet ook geen probleem
zoals hij vanmiddag deedquote:
Inderdaad. Martin liet vandaag aan al die vrouwen zijn mini Martin zien. Toen Wendy dronken was en der borsten zo bewoog voor hem ofzo kreeg ze een waarschuwing... vind dat wel heel erg kromquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als een man dat zou doen had die een waarschuwing gekregen.
Precies!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoals hij vanmiddag deed
ik had hem wel een handje geholpen met de punt van een natte handdoek
pitt bierquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:28 schreef 5thencounter het volgende:
Nou de tyfus![]()
Aparte kratte... Febo overtreft zichzelf.. No-Way dat Jumbo dit heeft geregeld![]()
[ afbeelding ]
lolquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:28 schreef 5thencounter het volgende:
Nou de tyfus![]()
Aparte kratte... Febo overtreft zichzelf.. No-Way dat Jumbo dit heeft geregeld![]()
[ afbeelding ]
aan de foto te zien zijn het er 4quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En de andere zijn kratjes bier ja, 3 had ik gehoord dat besteld waren.
Jaja en bij Jumbo zit een vakkenvuller alles te sorteren voor het TV programma van JdM..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:29 schreef ChocoFan het volgende:
Zijn gewoon jumbo kratten, ik herken ze.
Lol, nog iemand dan, hoorde jeffrey eerder zeggen dat ze er 3 hadden besteld. Geen idee wat het statiegeld is van zo'n krat, hadden ze beter een treetje bier kunnen bestellen, heb je dat statiegeld niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
aan de foto te zien zijn het er 4
3,60 toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, nog iemand dan, hoorde jeffrey eerder zeggen dat ze er 3 hadden besteld. Geen idee wat het statiegeld is van zo'n krat, hadden ze beter een treetje bier kunnen bestellen, heb je dat statiegeld niet.
Nee dat niet maar die kratten zijn van de jumbo gewoon. Geen idee hoe het verder zit met die boodschappen, toen maddy net die grijze zak in haar handen had en zij dacht dat er potloden in zaten riep ik hier al, nee dom wijf daar zit shag en dergelijke in, dat krijg je in gesealde grijze zakken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja en bij Jumbo zit een vakkenvuller alles te sorteren voor het TV programma van JdM..
Ohhw,, geld maakt alle deuren open
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee dat niet maar die kratten zijn van de jumbo gewoon. Geen idee hoe het verder zit met die boodschappen, toen maddy net die grijze zak in haar handen had en zij dacht dat er potloden in zaten riep ik hier al, nee dom wijf daar zit shag en dergelijke in, dat krijg je in gesealde grijze zakken.
Geen idee en we zullen wel zien wie straks een krat bier mee neemt.quote:
Marciano wil al bier 'overkopen' van Jeffquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee en we zullen wel zien wie straks een krat bier mee neemt.Zie er nu inderdaad 4 staan beneden.
ze moeten even sorterenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:34 schreef ChocoFan het volgende:
En volgens mij zitten al die boodschappen gewoon door elkaar en zijn ze het nu aan het uitzoeken, alleen koeling wordt weer in andere zakken geleverd bij de jumbo maar zit dan ook bij de gewone boodschappen, zie nu gewoon chaos met al die briefjes en kratten en mandjes.
Lol, dan kan jeff het duurder terugverkopen of ruilen tegen betere shit of gewoon keihard NEE zeggen, allemaal opties voor jeff.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Marciano wil al bier 'overkopen' van Jeff
dat was ook zijn hele ideequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, dan kan jeff het duurder terugverkopen of ruilen tegen betere shit of gewoon keihard NEE zeggen, allemaal opties voor jeff.
Ik denk dat de regie niets heeft gedaan, jumbo pakt het in kratten en dan mag je het zelf uitzoeken, zie ik nu ook gebeuren. Is ook niets afgeplakt. En zoveel boodschappen gaan in veel kratjes ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
Ohw,, het is nog veel leuker.. Jumbo moest blijkbaar wel 33 kratten leveren...
Met alles doorelkaar![]()
Briljant
Dat is zeker,quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:35 schreef HappyCharly het volgende:
ik vind dit toch best vermakelijk om te zien.. en Wanda is een kenau maar ze heeft wle overzicht
Die klets ook niet, dan gaat het ook snelquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:36 schreef greysbones het volgende:
Kenzi is snel
die hoor je niet
maar heeft al een mand vol
dronken Jappie incomingquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:37 schreef ChocoFan het volgende:
Er moeten 2 flessen wodka zijn. Ben benieuwd of ze er bij zijn.
Die kratjes zijn al een vermogen aan inruilgeld.. die hadden best groter gekund als alles op een hoop ligtquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat de regie niets heeft gedaan, jumbo pakt het in kratten en dan mag je het zelf uitzoeken, zie ik nu ook gebeuren. Is ook niets afgeplakt. En zoveel boodschappen gaan in veel kratjes ja.
heb je zondag echt die wrijf sessie gemist??quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:37 schreef puzziepie het volgende:
OMG Esther met haar verzorgende rol naar JW
Wrom niet?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:38 schreef spapaars het volgende:
Ga de Jumbo verraden, ze leveren sterke drank en dat mag niet meer.
Heb ik gezienquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je zondag echt die wrijf sessie gemist??
het was echt![]()
buiten zaten ze met zn 2-en
Ja maar.. zijn toch de kratjes van de jumbo, ken je niets aan veranderen, ah heeft ook zulke kratjes maar dan in het blauw en picnic komt boven met grotere kratten waar je dan de tasjes makkelijk uit kan halen en heb je geen kratten met statiegeld, alleen de tasjes en die kosten geen drol.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die kratjes zijn al een vermogen aan inruilgeld.. die hadden best groter gekund als alles op een hoop ligt
quote:
Dus tochquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
sindsdien zijn ze een soort van een setje
saampies boodschappen
dan gaat esther pannenkoeken bakken
belachelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vanwege de nieuwe alcoholwet mogen ze niet meer online verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |