Nou huldequote:
Echt?quote:
Spuitjequote:
Nee joh. Haske leuk. Ik heb een paar dagen geleden gevraag op een topic te openen met haar naam erin.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Whut? Serieus? Die arme meid gaat dood als ze de COS leest
Iedere bewoner heeft toch al een eigen topic?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee joh. Haske leuk. Ik heb een paar dagen geleden gevraag op een topic te openen met haar naam erin.
Doe maar nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:06 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee joh. Haske leuk. Ik heb een paar dagen geleden gevraag op een topic te openen met haar naam erin.
ow ja. Foutje van mijquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:07 schreef D. het volgende:
[..]
Iedere bewoner heeft toch al een eigen topic?
geen ideequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:05 schreef D. het volgende:
[..]
*wijst naar TT
Was een quote van Wanda.
Of zou ze iets anders bedoelen?
Je moet 'm ook eerst uitpakkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:07 schreef freaky40 het volgende:
Niet te haggelen die verpakte shoarma.
Ze hebben geen andere keuze dus tjaquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:07 schreef freaky40 het volgende:
Niet te haggelen die verpakte shoarma.
Dat heeft een naam. Dat kreunend praten Vocal vryquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:07 schreef Charmian het volgende:
Die Kim K praat ook net of ze zit te schijten, of was dat al vastgesteld hier?
Dan maar niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze hebben geen andere keuze dus tja
arme meid?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Whut? Serieus? Die arme meid gaat dood als ze de COS leest
Ik mag hopen dat ze de moeite hebben genomen om zelf knoflooksaus te makenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:09 schreef Mrsloveable het volgende:
En met extra knoflook smaakt t best nog wel..
Weet ik niet heb nog geen flessen knoklooksaus gezien..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze de moeite hebben genomen om zelf knoflooksaus te maken
Droge meukquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:10 schreef freaky40 het volgende:
Alleen maar vet altijd aan die shoarma. Kipshoarma is beter.
Hebben ze vorige keer wel gedaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En de emmer mayo was ook opquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet ik niet heb nog geen flessen knoklooksaus gezien..
Ik eet sowieso liever kebabquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:10 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind dat toch best heel snelquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:10 schreef D. het volgende:
[..]
Hebben ze vorige keer wel gedaan
Daarom was de mayo-emmer zo snel leeg
Ik eet het ook niet, supermarktshoarmaquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:10 schreef freaky40 het volgende:
Voor de helft volgens mij, zag ik op een caps toen ima er wat uithaalde..quote:
Joehoe mayo jogurt en knoflookquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weet ik niet heb nog geen flessen knoklooksaus gezien..
Lekkerder, maar ook qua kosten beterquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |