quote:Op maandag 20 maart 2023 21:12 schreef koffieleuk het volgende:
Ticket én t-shirt besteld![]()
Jaaaa wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.allebei de kanten zijn mijn #1 en #2
![]()
quote:Op maandag 20 maart 2023 21:12 schreef koffieleuk het volgende:
Ticket én t-shirt besteld![]()
Ohhh die had ik nog niet gezien, wat tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Supergaaf dat t-shirt met Poe Poe en Cha Cha Cha.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:00 schreef koffieleuk het volgende:
Om 18:00 worden er nog meer acts aangekondigd, misschien ook nog even een rode kreeft van Amazon bestellen.
Misschien eens wat originelers. En vorige keer duurde het wel ziekelijk lang, niet? We kunnen ook wel keer zonder de oudjes.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:06 schreef NailQueen het volgende:
Er moeten toch ook nog support acts uit eigen land bekend gemaakt worden? Een Lenny Kuhr, Ruth Jacott, Getty Kaspers en een Maggie McNeal (we zijn wel in Amsterdam he?)
Het zijn maar voorbeelden he. En vorig jaar viel het wel mee. Het was Getty Kaspers die zonodig te laat moest komen.quote:Op vrijdag 24 maart 2023 15:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Misschien eens wat originelers. En vorige keer duurde het wel ziekelijk lang, niet? We kunnen ook wel keer zonder de oudjes.
Even mezelf quoten als reminder om "Hey" en "Wait" op mijn handen te schrijvenquote:Op woensdag 22 maart 2023 21:52 schreef NailQueen het volgende:
But hey. Wait. What you say? Do you wanna dance? Ook Malta komt!![]()
quote:
Waarom zouden artiesten bang zijn voor Amsterdam? Of denken ze dat de bijlmer een grote hood is?quote:Op maandag 27 maart 2023 18:12 schreef Greys het volgende:
Iedereen met Twitter even liken graag zodat ze de liefde voelen als ze naar Amsterdam komen en niet bang hoeven zijn.
[ twitter ]
Omdat sommige fans zich in Spanje tijdens de preparty daar afgelopen zaterdag enorm misdragen hebben tijdens het optreden van deze band omdat ze vonden dat iemand anders voor San Marino had moeten gaan en ze haar naam door hun optreden hebben lopen gillen. En iedereen hoopt en ervan uitgaat dat fans zich in Amsterdam beter weten te gedragen juist. Omdat tijdens Eurovision in Concert men vaak gewoon voor iedereen juicht en klapt. Zoals het hoort.quote:Op maandag 27 maart 2023 19:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Waarom zouden artiesten bang zijn voor Amsterdam? Of denken ze dat de bijlmer een grote hood is?
Nee want dat ene concert op 15 april is ook van de Warnermusic kalender af!quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:00 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
JUICHEN
Als het maar niet een 1 april grap is
quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:05 schreef Em31 het volgende:
naah echt leukik werd helemaal blij voor jullie toen ik het zag
Nou, Londen heeft haar zojuist ook aangekondigd dus het zou me niks verbazen als…quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:47 schreef NailQueen het volgende:
Laat de andere landen maar Loreen hebben. Wij hebben Kaarija!
Ach ook prima. Maar nog niet iedereen heeft Kaarija!quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, Londen heeft haar zojuist ook aangekondigd dus het zou me niks verbazen als…
Ik denk eigenlijk dat alle artiesten de combi Amsterdam en London doen. Het is de dag na elkaar, 45 minuten vlucht. Of er moet echt iets anders zijn waar ze niet onderuit kunnen zoals postcard opname ofzo.quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, Londen heeft haar zojuist ook aangekondigd dus het zou me niks verbazen als…
Dan hoop ik dat Portugal nog komtquote:Op woensdag 29 maart 2023 11:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat alle artiesten de combi Amsterdam en London doen. Het is de dag na elkaar, 45 minuten vlucht. Of er moet echt iets anders zijn waar ze niet onderuit kunnen zoals postcard opname ofzo.
Servië staat nu ook alleen voor Londen.quote:Op woensdag 29 maart 2023 11:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat Portugal nog komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |