Is niet verboden toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:22 schreef greysbones het volgende:
MOriama en Rupert praten weer half NL half papiamento
Berend vertelde er gisteravond over dat hij niets begreep van die relatie en hoe Marciano haar als slaaf gebruikt.quote:
ik vind dat echt nergens over gaanquote:
Ik word toch al niet gewaardeerd.quote:
Ja die andere 'groep' zien het echt wel goed. Jeffery had ook goeie analyse over de restquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Berend vertelde er gisteravond over dat hij niets begreep van die relatie en hoe Marciano haar als slaaf gebruikt.
Er zijn dus bewoners die daarvan op de hoogte zijn.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik word toch al niet gewaardeerd.
Echt wel. Door mij!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet eens.. nou doe mij wel hoor met je geniale capsquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
Jeffrey en Wendy doen het veel,anderen niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:24 schreef Mrsloveable het volgende:
Wendy is druk bezig met stofzuigen, hebben ze daar ook een schema voor?
Best raar je woont toch met z'n allen in een loods dus iedereen moet een keer schoonmaken, stofzuigen en opruimenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jeffrey en Wanda doen het veel,anderen niet.
Zoe bijv. die vertikt het gewoon.Marciano ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Best raar je woont toch met z'n allen in een loods dus iedereen moet een keer schoonmaken, stofzuigen en opruimen
Ga lekker naar huis Djedi.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:27 schreef greysbones het volgende:
Djedi heeft nu tegen iedereen die het maar wil horen verteld dat ze moest huilen
en dat ze thuis zo mis
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet eens.. nou doe mij wel hoor met je geniale capsGroepshug!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Precies!!! Je relatie is toch zo geweldig? Ga dan!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Nou dan moet Djedi lekker weg gaan kutkind
Worden ze moe van zekerquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoe bijv. die vertikt het gewoon.Marciano ook.
het mag nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:28 schreef claire3500 het volgende:
Ik vind jammer dat ze pen en papier hebben. Ze schrijven dus briefjes naar elkaar toe, Mexx naar Djedi pff
Erik maakt ook best veel schoon.quote:
mirthe houd van beidequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mirte is wel graag met meisjes.. het is uit de kast week, komt goed uit
Ja sinds Ruben zijn pen kreeg, is de hek van het damquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
het mag niet
maar het gebeurt dus wel
![]()
![]()
En controle houden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:31 schreef R0T29 het volgende:
"Wanda heeft haar getroost...."die kan zo weer aan alle andere bewoners vertellen wat een triest figuur die Djedi is met d'r gejank
En hoe goed ze zelf was met troostenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:31 schreef R0T29 het volgende:
"Wanda heeft haar getroost...."die kan zo weer aan alle andere bewoners vertellen wat een triest figuur die Djedi is met d'r gejank
Handigquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
mirthe houd van beide
maar wil uiteindelijk een man
Klopt die was laatst met een Plumeau bezigquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Erik maakt ook best veel schoon.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:33 schreef claire3500 het volgende:
Toch best bizar dat Djedi der Joost mist want ze is al te graag maar 24/7 met Ruben..en dan lijkt het alsof ze niet Joost mist. Misschien klein beetje schuldgevoel?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:35 schreef greysbones het volgende:
Maddy zit er 8 cent overheen
dat komt door al het statiegeld
en SL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |