Of alleen voor verblijfsvergunning.quote:
Spasiba, hier zijn weer je 20 roebels Ivan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:32 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Wat een afgang was dat voor een "grootmacht" (die hulp kreeg van 40+ landen!!!) tegen een beweginkje.
Daarom hebben ze ook die alliantie van 27+ landen nodig tegen Rusland.
"Waar twee vechten, hebben twee schuld"quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:56 schreef Perrin het volgende:
Succes met onderhandelen hè.
[ twitter ]
Geef Rusland wat het wil en dan stopt het bloedvergieten!!!!111111quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:56 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Groet,quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geef Rusland wat het wil en dan stopt het bloedvergieten!!!!111111
En dat land sturen/stuurden wij als Europa dan bijna een miljard euro per dag voor onze fossiele brandstoffen. Totaal beyond-achterlijk gekkenwerk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:58 schreef Aloulu het volgende:
[..]
"Waar twee vechten, hebben twee schuld"
In de tijd dat we dachten dat hij het wel alleen bij de Krim zou houden.....terwijl de Master Strateeg zich al jaren aan het voorbereiden was op deze militaire operatie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:59 schreef Perrin het volgende:
En dat land sturen/stuurden wij als Europa dan bijna een miljard euro per dag voor onze fossiele brandstoffen. Totaal beyond-achterlijk gekkenwerk.
ATACMSquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:03 schreef quirina het volgende:
Er moeten zeker meer wapens komen in Oekraïne.
Die stukken vuilnis moeten gewoon weer terug naar Rusland.
Ik heb ze niet geteld, ik weet alleen dat er heel van die mafkezen zijn die er zo in staan.quote:
Achja, je hebt overal mafkezen voor..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik heb ze niet geteld, ik weet alleen dat er heel van die mafkezen zijn die er zo in staan.
Hier valt niet mee te praten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:56 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Met ondertitelingquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:56 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Is zo'n mijn waarvan de lading horizontaal geplaatst staat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:06 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Lijkt eerder een raket aan die rookpluim te zien.
Kijk, weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:11 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is zo'n mijn waarvan de lading horizontaal geplaatst staat.
[ afbeelding ]
Wmb is er geen directe relatie. Om gecoördineerd ins blaue hinein (75) lange afstandsraketten/drones af te schieten op geselecteerde (burger)doelen is imo niet iets dat je FF zomaar doet. Het plan lag al klaar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 09:30 schreef ExTec het volgende:
Deed al even de ronde, bij deze bevestigd door het witte huis.
[ twitter ]
Gisteren was dus geen vergelding van de krim brug ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |