Ze zijn uiteindelijk zelf diegene die bellen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:12 schreef Revanches het volgende:
Jammer dat ze gepakt worden, door een fout van een ander.
Even een spoiler: we gaan ze niet allemaal daardoor pakken, kortom er zijn teams die het slimmer/handiger doen.quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze zijn uiteindelijk zelf diegene die bellen.
Yep. En hun eigen naam gebruiken aan de telefoon... dat was ook niet echt slim van ze.quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze zijn uiteindelijk zelf diegene die bellen.
Klopt, doe het dan live die zoektocht zoals dat andere duo. Of laat die man van die shop bellen met een goed verhaal.quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yep. En hun eigen naam gebruiken aan de telefoon... dat was ook niet echt slim van ze.
Bewijst maar wel weer dat je er als voortvluchtige altijd van uit moet gaan dat de hunters minimaal over dezelfde info beschikken als jij.
Zo langzamerhand kan je op zich aardig bedenken waar als deelnemers je beperkingen zitten (al dan niet in scene gezet).quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:21 schreef Selmar het volgende:
[..]
Even een spoiler: we gaan ze niet allemaal daardoor pakken, kortom er zijn teams die het slimmer/handiger doen.
Echt goed anticiperen op wat we zouden kunnen weten (en rekening houden met andere kandidaten die info weggeven) is ook onderdeel van het spel
Ik bied voor de volgende reeks een CD-i speler aan…quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:24 schreef F_r het volgende:
Mijn ouders en schoonouders hebben nog een c64 staan. Was wel leuk geweest die nog een keer te moeten afstoffen en kijken of ze nog werken
En ik heb nog wel een VHS-recorder op zolder staanquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bied voor de volgende reeks een CD-i speler aan…
Moesten de deelnemers eigenlijk zelf de kluis openen om de floppy te bemachtigen, of mocht dat ook een helper zijn?quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:21 schreef Selmar het volgende:
[..]
Even een spoiler: we gaan ze niet allemaal daardoor pakken, kortom er zijn teams die het slimmer/handiger doen.
Echt goed anticiperen op wat we zouden kunnen weten (en rekening houden met andere kandidaten die info weggeven) is ook onderdeel van het spel
Even nieuwsgierig. Hoeveel takes zijn er nodig als Marcel weer losgaat met zijn uitspraken? Of kunnen jullie je gezicht echt zo goed in de plooi houden?quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:21 schreef Selmar het volgende:
[..]
Dat vertelt het verhaal niet volgens mij, maar dat heeft ieder geval niemand gedaan…quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:31 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Moesten de deelnemers eigenlijk zelf de kluis openen om de floppy te bemachtigen, of mocht dat ook een helper zijn?
Eén take van een kwartier.quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Even nieuwsgierig. Hoeveel takes zijn er nodig als Marcel weer losgaat met zijn uitspraken? Of kunnen jullie je gezicht echt zo goed in de plooi houden?
Ze zei “Linda” ipv Lina, maar een echt andere naam had echt niks geholpen want ze wisten meteen dat zij het waren door de inhoud van het gesprekquote:Op maandag 17 oktober 2022 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yep. En hun eigen naam gebruiken aan de telefoon... dat was ook niet echt slim van ze.
Bewijst maar wel weer dat je er als voortvluchtige altijd van uit moet gaan dat de hunters minimaal over dezelfde info beschikken als jij.
Yep, dat kunnen we meestal en anders heeft onze cameraman (we hebben er 1 op HQ) ondertussen genoeg evening om even weg te draaien 😃quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Even nieuwsgierig. Hoeveel takes zijn er nodig als Marcel weer losgaat met zijn uitspraken? Of kunnen jullie je gezicht echt zo goed in de plooi houden?
Nee, het is echt ongelofelijk, maar die verzint hij in het moment. Voor flauwe woordgrappen moet je dan weer bij Jeroen zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eén take van een kwartier.
Daar worden de beste kreten uit geknipt en die worden later tussen de overige opnames geplakt…
Voor dit scenario is nauwelijks een oplossing te bedenken inderdaad. Blijkbaar is het aantal googlebare adressen beperkt genoeg dat ze ze allemaal kunnen aftappen. Dan moet je zo paranoïde zijn dat je ze niet belt en alleen het adres opzoekt om bij ze aan te bellen. Maar daar leek deze niet echt geschikt voor, het computermuseum in Helmond was dan een betere optie.quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik las alweer geklaag dat de coördinaten bij iedereen hetzelfde waren, maar laten we eerst eens afwachten waar ze überhaupt voor gebruikt gaan worden.
Verder zonde dat de dames gepakt zijn, maar dit is wel een scenario waar je rekening mee moet houden. Zou alleen niet weten hoe je het anders zou moeten aanpakken behalve strontmazzel hebben dat je iemand tegen komt die een collega heeft die het thuis kan uitlezen
Inclusief telefoonnummer. Wie belt het even?quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:47 schreef Sirolf het volgende:
De site bestaat nog!
http://floppyfactory.nl/
Gokje:deze coördinaat was de rechter-bovenhoek van de kaart van Nederland. Als er dan nog nog een komt met een coördinaat links-beneden: dan heb je een lijn. En dan voor de finale misschien het middelpunt? Dat zou dan de jachthaven kunnen zijn van Huizen of Almere-haven. Misschien moeten ze naar het eilandje Huizerhoef?quote:Op maandag 17 oktober 2022 23:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik las alweer geklaag dat de coördinaten bij iedereen hetzelfde waren, maar laten we eerst eens afwachten waar ze überhaupt voor gebruikt gaan worden.
Ja, denk ik wel. Hoe vaak zou dat per week gebeuren? Maar inderdaad zelf bellen hielp ze niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 07:22 schreef Meke het volgende:
@:Selmar , ik snap dat je niet alle whatifs in kunt vullen, maar ben wel heel benieuwd: als Paul van Loon zelf vanuit z'n computerwinkel naar het museum had gebeld en had gezegd dat er een klant een floppy uit wilde lezen en of ze de Commodore64 hadden, denk je dat jullie er dan ook op aangeslagen waren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |