Ik ken daar een liedje van.quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Strak?Strakker dan KimKraak?
Let eens op hoe verveeld KimK kijkt als ze ergens niet bij betrokken is.quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Strak?Strakker dan KimKraak?
Ohww zonde, jammer bij de meesten gaan eerst de tieten eraanquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is afgevallen
dus iets minder strak
jij bent toch van Kim K Assquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohww zonde, jammer bij de meesten gaan eerst de tieten eraan
Babette heeft goede push up bh'squote:Op maandag 10 oktober 2022 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohww zonde, jammer bij de meesten gaan eerst de tieten eraan
Die heeft weinig tiet.quote:
popi jopiquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
en popi jopi snap ik nu helemal niets meer
die is behoorlijk plat jaquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah, en die heeft al geen tieten
Dan is ze goed geconserveerdquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
ik dacht dat Esther wel ouder was
boven de 60 in ieder geval
hoe oud is ze dan? zit bij zoequote:Op maandag 10 oktober 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
ik dacht dat Esther wel ouder was
boven de 60 in ieder geval
het is niet zozeer haar uiterlijkquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan is ze goed geconserveerd
Net van Esther geleerdquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:29 schreef Deisyy het volgende:
Zoe doet dit wel op een volwassen manier en benoemt duidelijk hoe ze het anders had kunnen doen
quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:29 schreef Deisyy het volgende:
Zoe doet dit wel op een volwassen manier en benoemt duidelijk hoe ze het anders had kunnen doen
Ojaquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Deisyy
of @:D. ?
@:D. we zitten hier
Daar kan menigeen nogal wat van leren daarquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:30 schreef Ireth het volgende:
[..]klopt, ze kan soms heel erg volwassen zijn.
Nou echt héquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:30 schreef Sestra666 het volgende:
waarom bemoeit gj zich eigenlijk met zoe?
hij moet haar niet... nu weer slijmen
ophoeren
GJ is echt een schijnheilquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:30 schreef Sestra666 het volgende:
waarom bemoeit gj zich eigenlijk met zoe?
hij moet haar niet... nu weer slijmen
ophoeren
misschien vraagt hij zo wel zijn 24 uur aanquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
Breaking News!!!!
Nakliers zwembroek is nog steeds niet terecht
Gestolen door een fucking medebewoner.. vreselijk omdat Naklier alles wél eerlijk opbiecht.. enzo
quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien vraagt hij zo wel zijn 24 uur aan
of huilie huiliequote:Op maandag 10 oktober 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien vraagt hij zo wel zijn 24 uur aan
hahahhahhaah Naklier!! Ik vind dit echt heftig nieuws en heb het zooooooooooooooo te doen met hem. Hoop dat het wel goed met hem gaat.quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
Breaking News!!!!
Gestolen door een fucking medebewoner.. vreselijk omdat Naklier alles wél eerlijk opbiecht.. enzo
Heeft ie weer een reden om dropjes te jattenquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
Breaking News!!!!
hoe krijg je het uit je toetsenbordquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
hoe vreselijk ik Maddy ook vind
vandaag doet ze dan weer echt goed
Nadir natuurlijkquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:33 schreef Ireth het volgende:
Ben benieuwd tegen wie GJ hierover weer gaat lopen klagen...
De huisvrouwen van FB hebben er een dozijn pauwen aan veren ingepropt vandaag, ze kan daar niet meer stuk geloof ikquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
Ze kan na JVL zo aan de slag bij de JUMBO.quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
Heb jij het account van Greys gehackt?quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:33 schreef greysbones het volgende:
Ik vind het ook, valt me allemaal zo mee, niet gelijk in de stress en ze probeert voor iedereen goed te doenquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:33 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hoe krijg je het uit je toetsenbord
maar ik wil dat t niet goed gaatquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:35 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik vind het ook, valt me allemaal zo mee, niet gelijk in de stressen ze probeert voor iedereen goed te doen
quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij het account van Greys gehackt?
Ik wilde ook liever een grote chaosquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:36 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
maar ik wil dat t niet goed gaat![]()
Yum yumquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
Dat water in de hottub ziet er ook weer fris uit
Ik heb 'r al genotequote:Op maandag 10 oktober 2022 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij het account van Greys gehackt?
Het is nog geen 10 uur Floor.quote:
ranzig he.. moet je hottubwater niet vervangen af en toe?quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
Heeft Jappie gisteren gedaan.quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ranzig he.. moet je hottubwater niet vervangen af en toe?
meestal doet Jappie of Jeff datquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dit, we willen wanorde, boodschappen die niet aankomen en schreeuwende mensenquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:36 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
maar ik wil dat t niet goed gaat![]()
Denk steeds aan Japie de krekel, als ik Jappie zie staan/leesquote:
Volgens mij heb ik ze gisteren of eergisteren nieuw water in dat ding zien doen?quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Misschien gebeurd dat ook wel morgen of en andere keerquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit, we willen wanorde, boodschappen die niet aankomen en schreeuwende mensen
misschien oogt het dan viezer dan het isquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ze gisteren of eergisteren nieuw water in dat ding zien doen?
Past ook wel bij hem.quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk steeds aan Japie de krekel, als ik Jappie zie staan/lees
En eliminatiesquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit, we willen wanorde, boodschappen die niet aankomen en schreeuwende mensen
Zit chloor in badzout in zei Berend tegen Esther toen zijn in de hottub keekquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dat vooral, ik ben daar wel benieuwd naarquote:
Groen? Is goed toch.... groen is gezond enzoquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
En Esther vandaagquote:
In december spreken er ook sommige dat ze willen opstappen dus op z'n vroegst begin 2023quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik verwacht die ergens eind december wel
De vrijwillige wegloopangst is nog erg hoog bij de Regie.. beter is opsparen voor laterquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik verwacht die ergens eind december wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Totale afzondering.quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:48 schreef Sociologica het volgende:
Zijn er eigenlijk ergens in het spelverloop ook keuzes aan de kijker zoals in utopia en BB? En zullen ze ergens ook spelen voor bellen/brieven naar thuis etc of is het 100% isolatie?
Post normaal niet echt maar kon de antwoorden hierop nergens terugvinden haha
Klopt..quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:48 schreef Sociologica het volgende:
Zijn er eigenlijk ergens in het spelverloop ook keuzes aan de kijker zoals in utopia en BB? En zullen ze ergens ook spelen voor bellen/brieven naar thuis etc of is het 100% isolatie?
Post normaal niet echt maar kon de antwoorden hierop niet echt ergens terugvinden haha
Nee dat gebeurt hier niet. En volledige isolatie :-). Leuk dat je er bent!quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:48 schreef Sociologica het volgende:
Post normaal niet echt maar kon de antwoorden hierop nergens terugvinden haha
JanLuL wil geen batterijen wisselen omdat het geen batterijen zijn.. hiehiehahahoho JanLuL grapje. ( het zijn oplaadbare acuutjes..)quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:51 schreef Deisyy het volgende:
Het gesprek is niet te volgen in de hottub
Dat is zo jammer aan Zoe. Ze gooit zichzelf zo op die jongens daar. Die ongemak bij Ruben lol, hij huilen van binnen dat Djedi dat niet doetquote:
mwahhhquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:55 schreef Ireth het volgende:
Eigenlijk vind ik het best wel triest dat er niet een soort van liveshow is waarin de mensen te woord komen die er uit gegaan zijn. Tis echt afserveren via de achterdeur en we spreken er geen woord meer over. Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen met de uiteindelijke winnaar..
quote:
Neuh niet vanuit de kijkers gezien, maar voor de bewoners. Dat vind ik triest. "Groetjes thuis hé! Doei! Ja hier rechtdoor en dan linksaf!"quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwahhh
ik mis er niet zoveel aan
had jij een interview met Bert gewild?
potverdikkiequote:Op maandag 10 oktober 2022 20:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Erik komt niet echt snugger over
Niet voor langquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
potverdikkie
daar issie dan![]()
![]()
Erik is zeker niet dom
maar wel heel autistisch
backgammon toch?quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:59 schreef FreshFruit het volgende:
Sas heeft triktrak gemaakt,dat is wel geinig.
[ afbeelding ]
Heb je hem ook weer.quote:
Zo als het nu gaat kunnen geen jaar volhouden zonder fatsoenlijke mindfucks zoals berichten van thuis, Mediafeedback of zinloze BN's bezoek uit vorige BB'squote:Op maandag 10 oktober 2022 20:55 schreef Ireth het volgende:
Eigenlijk vind ik het best wel triest dat er niet een soort van liveshow is waarin de mensen te woord komen die er uit gegaan zijn. Tis echt afserveren via de achterdeur en we spreken er geen woord meer over. Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen met de uiteindelijke winnaar..
Zouden ze naasten ook niet inseinen zodat die iig klaar staan?quote:Op maandag 10 oktober 2022 20:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neuh niet vanuit de kijkers gezien, maar voor de bewoners. Dat vind ik triest. "Groetjes thuis hé! Doei! Ja hier rechtdoor en dan linksaf!"
Teveel mensen. Wanneer het wat relaxter word, dan kom ik misschien wat vakerquote:
je went er echt aanquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Teveel mensen. Wanneer het wat relaxter word, dan kom ik misschien wat vaker
Leuk spel welquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:59 schreef FreshFruit het volgende:
Sas heeft triktrak gemaakt,dat is wel geinig.
[ afbeelding ]
Is bijna hetzelfde leave.quote:
Hetzelfde gevoel heb ik, kijk nauwelijks live maar upload trouw de uurfilmpjes voor zover mogelijk ...quote:
Ik wel online..quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:02 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik heb het zelf eigenlijk nooit gespeeld
en je post hier ook nog eensquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hetzelfde gevoel heb ik, kijk nauwelijks live maar upload trouw de uurfilmpjes voor zover mogelijk ...
Als ze elkaar afmaken, dan moet je mij effe appen, dan word het misschien nog leukquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
je went er echt aan
en meer mensen betekent ook dat er meer te doen is
en meer gezeik
dat gaat nog wel gebeurenquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ze elkaar afmaken, dan moet je mij effe appen, dan word het misschien nog leuk
Nah ja zeg... het loopt al 6 weken en nou ben je er pas... na rot maar lekker op weer danquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Teveel mensen. Wanneer het wat relaxter word, dan kom ik misschien wat vaker
Daar zijn de mensen je ook dankbaar voorquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hetzelfde gevoel heb ik, kijk nauwelijks live maar upload trouw de uurfilmpjes voor zover mogelijk ...
Eunice.quote:
Okay. Ben er weer vandoorquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah ja zeg... het loopt al 6 weken en nou ben je er pas... na rot maar lekker op weer dan
quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, alleen omdat ik niet buiten de top 50 wil vallen, bittere noodzaak .....
Wat een wijze vrouw.quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:05 schreef HappyCharly het volgende:
soja is niet van een koe, aldus Kim D
welke top 50?quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, alleen omdat ik niet buiten de top 50 wil vallen, bittere noodzaak .....
@utopia2.0quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je mist niet veel, het ergste al al geweest.. tip.. as weekend
Zal dan de streams eens aanslingeren. Owee als er dan niets gebeurtquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je mist niet veel, het ergste al al geweest.. tip.. as weekend
Is die ass lekker dan?quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Utopia2.0
5th is alleen maar bezig met de ass van Kim K
Ze hebben sinds deze week persoonlijk budget, en eind vd week is alles op.. ze gokken op Febo dat die alles weer op tijd aanvult.. vandaar eind vd week crisisquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zal dan de streams eens aanslingeren. Owee als er dan niets gebeurt
https://www.thuisserver.n(...)dbdiii&tab=tab_tablequote:Op maandag 10 oktober 2022 21:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Niet bij de hand, maar ik denk dat iemand die link zomaar snel gaat posten ....
nice.. ik heb geen flauw idee waar ik dat vindquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Niet bij de hand, maar ik denk dat iemand die link zomaar snel gaat posten ....
Ben benieuwd Gher...quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben sinds deze week persoonlijk budget, en eind vd week is alles op.. ze gokken op Febo dat die alles weer op tijd aanvult.. vandaar eind vd week crisis
quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Boodschappen streams. Ben er weg van. Laters all en vermaak jullie nog even
Jij was heel snel ...quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
https://www.thuisserver.n(...)dbdiii&tab=tab_table
Er zijn 2 streams he? op de 2e zitten ze in de hottubquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Fijne avond knul.quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Stomme videoland booswoestquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mijn streams zijn gecrashed, veel problemen met Videoland vandaag ....
balenquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mijn streams zijn gecrashed, veel problemen met Videoland vandaag ....
Thank God, sta er niet tussenquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.n(...)dbdiii&tab=tab_table
Even opnieuw beginnen danquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:15 schreef Sestra666 het volgende:
boodschappenlijst werkt nietdikke 600 euro
Weer een dooie mus.quote:
Thanks MrsL.quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:16 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.thuisserver.n(...)dbdjag&tab=tab_table
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Boodschappen dus eindelijk voltooid?quote:
Nee nog 6 mensen incl haarzelfquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Boodschappen dus eindelijk voltooid?
Madeleine zal wel kapot zijn nu.
Greys2quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga maar een nieuwe username aan maken
Blackbones?quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja moet snel drank in t huis komen, anders komt t morgen nietquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:23 schreef pingu66 het volgende:
Nou gooi Jeffrey de kamer uit en ga ff door met de laatste
ze heeft de bestelling er al door gegooidquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:23 schreef pingu66 het volgende:
Nou gooi Jeffrey de kamer uit en ga ff door met de laatste
quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
oh dat gaat ineens snelquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft de bestelling er al door gegooid
die van Jeff en Kim D zit er niet bij
Alleen Sasha moet nog (en Bern)
Ik ook nietquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik wil geen enkele vergelijking met Bats
ach Mario dat valt best meequote:Op maandag 10 oktober 2022 21:24 schreef mario390 het volgende:
ik gev op met dit, teveel gemist deze dagen
quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik wil geen enkele vergelijking met Bats
Je kan toch filmpjes terug kijken.. ben je zo weer op de hoogte en kan je weer mee kijkenquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:24 schreef mario390 het volgende:
Waarom zit die van jeff en kim er niet bij?quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien wel veiliger om bij de tweede levering te horenquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
doe ik me niet an hmm weet nietquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je kan toch filmpjes terug kijken.. ben je zo weer op de hoogte en kan je weer mee kijken
dat snapt Maddy ook nietquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Waarom zit die van jeff en kim er niet bij?
Nog even.. KimKraak...quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:11 schreef utopia2.0 het volgende:
dan moet je @utopia2.0 wel taggenquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog even.. KimKraak...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[Eigenbelang] In geval van Utrecht ben ik van de partij!! [/Eigenbelang]quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Al een paar keer geprobeerd, sta nog steeds open voor een real time FOK/COS meeting ergens in Nederland ...![]()
Had tijdens de vorige BB al een kroeg gereserveerd, maar ging toen helaas niet door ...
Ahh die 2.nix.. je hebt er nix anquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet je @:Utopia2.0 wel taggen
kim k heeft vandaag ook gedanst?quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog even.. KimKraak...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je bent zo weer bij johquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:24 schreef mario390 het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:24 schreef mario390 het volgende:
Dan heb je weinig gemist.quote:
Lekker slipe.quote:
Het is wat 2 streams ons laten zien aan konkelgroepjes per dag, volgende week ziet het er weer anders uit...quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:42 schreef claire3500 het volgende:
Meangirls. Lijstje op wie ze willen stemmen in code vorm
1 Jeffery
2 Wendy
3 Kenzy
4
5 Kim D
6 was JW
Volgens Wanda deze horen bij ons:
Madeleine
Marciano
Isaac
Sascha
Martin
Of heb ik dit mis?
Hoofddorp, Haarlem of Zandvoort zijn mijn opties.quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:29 schreef Ireth het volgende:
[Eigenbelang] In geval van Utrecht ben ik van de partij!! [/Eigenbelang]
Alle 3 voor mij goed, woon in Kennemerlandquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hoofddorp, Haarlem of Zandvoort zijn mijn opties.
Wat zou haar Ivo hier van vinden , dat ze op een half naakte man kruiptquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:46 schreef HappyCharly het volgende:
Wanda heet Krop, facebook al gevonden..
Zoe bosch en Djedi heeft dezelfde achternaam? Verstond niet goed, bij mij ging de livestream op stop vanwege te lang kijken hahahahahhahquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:46 schreef HappyCharly het volgende:
Zoe Boschquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:46 schreef HappyCharly het volgende:
Mooi, had bij mijn vorige poging een stuk of 15 aanmeldingen, allemaal ver buiten Kennemerland helaas ...quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Alle 3 voor mij goed, woon in Kennemerland
Dan gaat het wat mij betreft helaas niet door wegens omstandighedenquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hoofddorp, Haarlem of Zandvoort zijn mijn opties.
Geen idee,dit kreeg ik mee.quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:51 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Maar hebben Djedi en Zoe dan dezelfde achternaam?
Witte Bergen is een optie wat mij betreft ...quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:52 schreef Ireth het volgende:
Dan gaat het wat mij betreft helaas niet door wegens omstandigheden
Leuk idee die meet!quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mooi, had bij mijn vorige poging een stuk of 15 aanmeldingen, allemaal ver buiten Kennemerland helaas ...
Dus ik denk dat een meeting toch meer centraal moet worden georganiseerd, Witte Bergen ?
Daar ben ik heel vroeger een keer geweest op een feest,toepasselijke naam wel.quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Witte Bergen is een optie wat mij betreft ...
DGK meeting daar gehadquote:Op maandag 10 oktober 2022 21:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar ben ik heel vroeger een keer geweest op een feest,toepasselijke naam wel.
Ja, ga ik doen, snap dat ik off-topic ben, sorry ...quote:Op maandag 10 oktober 2022 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Leuk idee die meet!
Ik denk dat je beter even een topic kan openen
Ja, en Huub, Jaap en Erik kwamen daar spontaan langs, was een leuke dag ...quote:
Jeffrey volgens mijquote:
Nou dat is niet meer stiekemquote:Op maandag 10 oktober 2022 22:05 schreef claire3500 het volgende:
Het is Djedi van den heuvel. Ben zo benieuwd naar haar Joost, ja sorry ik ben een lurker. Je ziet steeds op stream, heel stiekem Ruben met Djedi bezig.
Wie is baas ll?quote:Op maandag 10 oktober 2022 22:04 schreef 5thencounter het volgende:
Ze kunnen wel stoer doen.. Met Baas II als KampBazin... maar het zijn maar 5 wijven met een grote bek.. met nog 28 "anderen"![]()
[ afbeelding ]
Ik gok Wanda.quote:
Nee,vreselijk arrogant menneke.quote:Op maandag 10 oktober 2022 22:23 schreef Poesjuh het volgende:
Ben ik de enige die Marciano uit de hoogte vindt doen
Ohhh de arrogantie druipt er vanafquote:Op maandag 10 oktober 2022 22:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,vreselijk arrogant menneke.
Ja manquote:Op maandag 10 oktober 2022 22:23 schreef Poesjuh het volgende:
Denkt echt boven een ander te staan en op meer recht te hebben.En heeft een dinnetje die alles voor hem doet.quote:Op maandag 10 oktober 2022 22:25 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ohhh de arrogantie druipt er vanaf
Raakt me nietquote:Op maandag 10 oktober 2022 22:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja man
Nee man
Ja toch
Broer
Ik zeg je eerlijk
Wanda is een heel vies naar jaloers mens. Ze wil Martin claimen in "haar" groepje te blijven en steukt de boel op.quote:Op maandag 10 oktober 2022 22:34 schreef Charmian het volgende:
kruisverhoor martin door wanda over babette en/of wendy...voor de liefhebbers
hahahahahha nee truequote:Op maandag 10 oktober 2022 22:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou dat is niet meer stiekem
Nee zeker niet. Enige die Marciano niet uit de hoogte vind is Marciano zelf..quote:Op maandag 10 oktober 2022 22:23 schreef Poesjuh het volgende:
Klopt maar ze worden zo erg gepamperd door productie. Straks zie je nog een bewoner even bellen met het thuisfrontquote:Op maandag 10 oktober 2022 22:41 schreef chufi het volgende:
Mexx was briefjes aan het maken ? Dat mag toch niet ?
Emailen doen ze alquote:Op maandag 10 oktober 2022 22:42 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Klopt maar ze worden zo erg gepamperd door productie. Straks zie je nog een bewoner even bellen met het thuisfront
Ik hoorde ook dat er privemails met hun contactpersoon waren .... maar goed weet het ook niet preciesquote:Op maandag 10 oktober 2022 22:45 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze mailen naar de Febo. Niet naar huis.
En KimK.quote:Op maandag 10 oktober 2022 22:41 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Enige die Marciano niet uit de hoogte vind is Marciano zelf..
oh oke dan heb ik dat mis.quote:Op maandag 10 oktober 2022 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoorde ook dat er privemails met hun contactpersoon waren .... maar goed weet het ook niet precies
Van wie?quote:Op maandag 10 oktober 2022 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoorde ook dat er privemails met hun contactpersoon waren .... maar goed weet het ook niet precies
Nee hoor, je had het goed. Ik heb Maddy niks anders horen zeggen dat ze mailtjes stuurt naar achter.quote:
En als ze daar nou contactpersonen hebben?quote:Op maandag 10 oktober 2022 22:54 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee hoor, je had het goed. Ik heb Maddy niks anders horen zeggen dat ze mailtjes stuurt naar achter.
Ook de bestellingen worden gecontroleerd.
Die pc is zo "ingericht"dat ze niet verder kunnen dan de Jumbo en Bol.
Dat kanquote:Op maandag 10 oktober 2022 22:55 schreef maily het volgende:
[..]
En als ze daar nou contactpersonen hebben?
Tuurlijkquote:Op maandag 10 oktober 2022 22:55 schreef maily het volgende:
[..]
Coach/psych.quote:Op maandag 10 oktober 2022 22:55 schreef maily het volgende:
[..]
contactpersonen bij de besteldienst van de Jumbo?quote:Op maandag 10 oktober 2022 22:55 schreef maily het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |