Hoe lang doe je met die make-up poety pilly?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:56 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe komt even de boel extra vertragen.
Lekker door de jogurtquote:
In het geval van Zoe altijd verstandigquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:58 schreef 5thencounter het volgende:
Ze staan op het punt van geen eten meer hebben.. bestel je magere shit
quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het geval van Zoe altijd verstandig
Bij de aldie zakken (sorry)quote:
Nee hoorquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moet je snel zijn tussen bevroren en smakeloze rooie blubber..ervaringsdeskundige
De blobvis heeft dat ookquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:59 schreef Ebinas het volgende:
Door die opmerking van Jeff over de mondhoeken die alleen maar naar beneden hangen bij Zoe, kan ik niets anders meer zien bij haar
Iedereen doet datquote:
Het lijkt nog ook, haar blikquote:Op maandag 10 oktober 2022 17:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De blobvis heeft dat ook
[ afbeelding ]
En bedankt,ik nu ook.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:59 schreef Ebinas het volgende:
Door die opmerking van Jeff over de mondhoeken die alleen maar naar beneden hangen bij Zoe, kan ik niets anders meer zien bij haar
Nou smeerkaas is een dingetje.quote:Op maandag 10 oktober 2022 17:02 schreef mangalie het volgende:
Heel verhaal over smeerkaas...Schiet op scheurbek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |