i knowquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Leverstoot is net boven de gordel![]()
En in het heetst van de strijd weet je nooit waar de klappen gaan vallen. Zin in iig.
Tja wie geven we dan meer kans.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, die is ook wat groter, rupert of berend dan.
ik gok hooguit 10quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:36 schreef Ebinas het volgende:
Volgens mij is pas 1 vd 2 klaar met zijn bestelling
quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
i know
jaren karate gedaan![]()
ze gaan ook eerst trainen
Ook dat.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hoop eigenlijk op een vastloper van de PC of een crash, moet alles opnieuw
Kijken er naar is niet leuk, zelf doen wel en in de loods lijkt het me ook wel geinig want die zullen niet tot bloedenstoe doorgaan lijkt mij.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hou niet van boksen en ga dan ook zeker niet kijken
hahahahahahahahahaahaquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
rupert en ima doen samen dacht ikquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ook dat.
Maar ik bedoel van Rupert en Ima.
Die zitten er al zo lang
Rond ze er 1 af en gaat ze door met de bolgende
Morgen nog niet klaar en dan is het tijdslot bereikt...quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:36 schreef Ebinas het volgende:
Volgens mij is pas 1 vd 2 klaar met zijn bestelling
Dan weet ik niet wat ze net afronde.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
rupert en ima doen samen dacht ik
Zie het nu voor me hoe die 2 verschillend zwaaien met die armen, berend een beetje heen en weer maaien en rupert met de armpjes op een drama manier.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Tja wie geven we dan meer kans.
Ze zullen wss allebei veel met de armen zwaaien
Wat valsquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
ik mag niet meerquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
Ik doe laatste 2 jaar kickboksen, vet geinig, vooral zo'n leverstoot, oh en ik sla alleen hoor, ben wel een oud wijf inmiddels maar is wel leuk om te doen en te leren.
Verstandig dat ze eerst gaan trainen.
quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Morgen nog niet klaar en dan is het tijdslot bereikt...
En bedanktquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zie het nu voor me hoe die 2 verschillend zwaaien met die armen, berend een beetje heen en weer maaien en rupert met de armpjes op een drama manier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |