Walen natuurlijk. Brussel is al half geannexeerd en er wordt alleen nog Frans gesproken. Op scholen wordt al geen Vlaams meer gesproken.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wacht even, maar wie zijn dan de Nazi's? De Vlamingen of de Walen?
Eerlijk gezegd denk ik dat dat aan het adres van Poetin gericht was, en niet aan jou.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
note +1
ik heb je voorgedragen voor een ban als je me Adolf noemt
Enige probleem met die logica is dat hij nu ook al roept dat ze oorlog hebben met het westen omdat die zich ermee bemoeien. Als hij er echt op uit zou zijn om terug te vallen in die slachtoffer rol (we verliezen dit enkel vanwege het boze westen), dan zou hij dat nu ook al kunnen doen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:17 schreef alopio het volgende:
Rusland wil juist een escalatie en een reactie van zowel de NAVO als een ongecontroleerde tegenreactie van de Oekraïne. Zaak ik om dus rustig je blijven en juist niet je te laten uitlokken. Het is voor Putler een soort alles of niks actie. En verliezen van de NAVO is minder erg dan verliezen van de Oekraïne (kan rusland weer in de eeuwige het westen haat ons en wil ons kapot maken rol vallen)
Tot nu toe is Oekraïne in het voordeel en maken ze progressie, ze hebben de overhand. Mede door de NAVO/EU steun. Gewoon op de huidige weg doorgaan dus. Rustig blijven, tactisch nadenken. Misschien hoopt Putler wel dat Oekraïne nu ongecontroleerd wraak wil en te snel een offensief start. Terwijl ze juist tactisch en qua discipline het tot nu toe perfect spelen. Dus niet uitlokken, en gewoon doorgaan waar ze mee bezig zijn…langzaam maar zeker de Russen eruit schoppen
Executie zonder vorm van proces.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:20 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar maakt dat het een terreuraanslag?
Bijvoorbeeld de VS heeft een kopstuk van al Qaeda gedood met een Ninja raket.
Is dat een terreuraanslag?
quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat dat aan het adres van Poetin gericht was, en niet aan jou.
quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende: [..] Nee dat is zo. Ik kom ook vaak in Seoul vanwege familie, daar is het toch beter geregeld. Overal bordjes naar de dichtstbijzijnde bunker en er zijn er duizenden volgens mij. Van heel klein tot heel groot.
Uh huh, en dan gaat rusland echt oorlog voeren ofzo?quote:
Ok, dus dan moet NL Wallonië inlijven. Maar daar wonen alleen uitkeringstrekkers.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:23 schreef Aether het volgende:
[..]
Walen natuurlijk. Brussel is al half geannexeerd en er wordt alleen nog Frans gesproken. Op scholen wordt al geen Vlaams meer gesproken.
Het legitimeert (vanuit Russisch oogpunt) een andere oorlogsvoering inderdaad.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Uh huh, en dan gaat rusland echt oorlog voeren ofzo?
Zoals?quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het legitimeert (vanuit Russisch oogpunt) een andere oorlogsvoering inderdaad.
Tijd dat we Patriots naar binnen gaan schuiven daar.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:30 schreef J.B. het volgende:
Ukrainian forces shoot down 41 out of 75 Russian missiles launched this morning – Zaluzhnyi
https://www.ukrinform.net(...)rning-zaluzhnyi.html
De meerderheid van de raketten is uit de lucht geschoten, dus het had nog veel erger kunnen zijn.
En moet daarvoor Antwerpen tot de grond toe worden platgebrand en Vlaamse schonen worden bezwangert met goed Nederlands zaad dan moet dat maar.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dat is niets meer dan een historische fout rechtzetten. Daarnaast is De Croo een clown die met zijn lul piano speelt. Lijkt me alleszins redelijk om de onafhankelijke volksrepubliek Vlaanderen te annexeren. Dat is namelijk ook gewoon de wil van het volk bestaande uit etnische Nederlanders die gebukt gaan onder de onderdrukking van de Belgische nazi's en hun terreurbewind.
Militaire doelwitten treffen haalt het nieuws niet, Rusland heeft materiaal nodig om de Westerse media te bespelen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:17 schreef Lyrewyn het volgende:
Rusland heeft vanmorgen naast zijn raketarsenaal ook zijn trollenleger weer extra ingezet, zo te lezen. Heeft zoiets nu echt nut?
En wat probeert men te bereiken met de raketaanvallen zelf? Zit er een gedachte achter? Militaire doelwitten op de korrel nemen snap ik, maar daar lijkt hier geen sprake van.
Okay, maar wat is dan het beoogde effect van deze boodschap? Moeten we bang worden?quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:34 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Militaire doelwitten treffen haalt het nieuws niet, Rusland heeft materiaal nodig om de Westerse media te bespelen.
Hier in Zwitserland hebben we ook schuilkelders onder elk huis, genoeg voor de gehele bevolking.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dit symbool moet je op letten. Als je het eenmaal een keer gezien hebt zie het overal
[ afbeelding ]
Scheelt ook dat Seoul 640(!) metro stations heeft waarvan de meeste zijn uitgerust met gasmaskers en dergelijke. En alles wordt ook onderhouden.
Als er 1 land goed voorbereid is op een nucleaire oorlog is het Zuid-Korea wel
Daar zijn ze een beetje te laat mee. Ze hebben de oorlog al verloren.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het legitimeert (vanuit Russisch oogpunt) een andere oorlogsvoering inderdaad.
Als je ziet hoeveel mensen al beginnen te kletsen over dat NL maar bunkers moet gaan bouwen, lijkt dat bij sommigen prima te werken.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:35 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Okay, maar wat is dan het beoogde effect van deze boodschap? Moeten we bang worden?
Grotendeels voor binnenlandse consumptie deze aanval denk ik. De hardliners schreeuwen om meer geweld, Poetin geeft ze dat.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Sowieso; als Rusland dit puur gedaan heeft om de NAVO uit te lokken...letten ze niet echt op. Westen heeft al duidelijk aangegeven wanneer ze gaan mee vechten. Wanneer er een nuke wordt ingezet op Oekraïne. Als Rusland dus heel graag het westen uit wil lokken weet hij wat hij moet doen.
Verwacht ik ook. En mooie vergelding voor de aanval op de brug. Vanuit zijn perspectief dan he.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Grotendeels voor binnenlandse consumptie deze aanval denk ik. De hardliners schreeuwen om meer geweld, Poetin geeft ze dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |