Dan zou ik liegen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:48 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Je hebt 'Jij bent duidelijk intelligenter dan ik' verkeerd geschreven.
https://www.gpfans.com/nl(...)-in-japan-in-gevaar/quote:Als afgelopen maart wordt gezien als de 'Reporting Period of the breach', dan zal een eventuele straf op het huidige seizoen van 2022 worden toegepast. Mocht de FIA besluiten punten in mindering te brengen, dan rest ook nog de vraag of ze dit in het constructeurs- of coureurskampioenschap doen. Als dat laatste het geval is, dan zal Verstappen zijn titel, die hij vandaag veroverde in Japan, - in ieder geval tijdelijk - moeten inleveren. Of Verstappen dan de kans heeft de titel alsnog veilig te stellen in de resterende races, hangt dan weer af van de hoeveelheid punten die in mindering worden gebracht.
Darom staat het vraagteken in de TTquote:
En volgens Betteridge's law of headlines betekent dat dus dat het antwoord 'Nee' is.quote:
wow weer wat geleerdquote:Op zondag 9 oktober 2022 23:17 schreef Jane het volgende:
[..]
En volgens Betteridge's law of headlines betekent dat dus dat het antwoord 'Nee' is.
Jij hebt niet de cognitieve capaciteiten om die inschatting te maken.quote:
Volgens de officiele site van FIA Formula 1 wel.quote:
Het is trouwens officiële.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Volgens de officiele site van FIA Formula 1 wel.
Het is trouwens Max; eigennamen schrijf je met een hoofdletter.
Wat een rare attitude heb jij vanavond. Slaap voortaan maar lekker uit.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Volgens de officiele site van FIA Formula 1 wel.
Het is trouwens Max; eigennamen schrijf je met een hoofdletter.
Ja, dat weet ik. Maar het workstation waar ik dit op tik snapt dat niet en ik had geen zin om het elders te copy-pasten. Wat is jouw excuus?quote:
En iemand uitschelden voor slappeling is in jouw belevingswereld geen rare attitude?quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een rare attitude heb jij vanavond.
Het workstation waar ik dit op tik snapt dat niet en ik had geen zin om het elders te copy-pasten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik. Maar het workstation waar ik dit op tik snapt dat niet en ik had geen zin om het elders te copy-pasten. Wat is jouw excuus?
Als je dat nou zelf origineel had verzonnen was het grappig geweest, nu is het wel een zwaktebod.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:33 schreef Maanvis het volgende:
Het workstation waar ik dit op tik snapt dat niet en ik had geen zin om het elders te copy-pasten.
Dat was geen uitschelden, meer een conclusie.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
En iemand uitschelden voor slappeling is in jouw belevingswereld geen rare attitude?
Zie post #4quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Waarom staat er een ? in de TT?
Je bent de . vergeten achter dequote:Op zondag 9 oktober 2022 23:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als je dat nou zelf origineel had verzonnen was het grappig geweest, nu is het wel een zwaktebod.
Wanneer komen die boeken uit?quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het mysterie van Max Verstappen en de verdwenen uitgavenposten
Het mysterie van Max Verstappen en de Japanse puntentelling
Het mysterie van Max Verstappen en de mysterieuze laatste ronde
I know! Ik gebruik die dan ook nietquote:
Ik had duidelijk gelijk over je cognitieve capaciteiten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dat was geen uitschelden, meer een conclusie.
GEZALLICHquote:Op maandag 10 oktober 2022 00:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik had duidelijk gelijk over je cognitieve capaciteiten.
Zal 2006 wel zijn met Alonso en Schumacher. Villeneuve werd er halverwege het seizoen uitgeknikkerd.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:14 schreef Red_85 het volgende:
Is het eigenlijk ooit voorgekomen dat alle wereldkampioenen die er waren in een veld, allemaal minimaal 2x meervoudig wereldkampioen waren?
Straks rijden we 4 races met:
Ham 7x
Vet 4x
Alo 2x
Ver 2x
Voor de rest zijn er geen kampioenen in dit veld. Volgens mij is dat wel bijzonder.
Volgens mij zijn dit alleen mysteries voor mensen die Suske en Wiske te complex vinden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het mysterie van Max Verstappen en de verdwenen uitgavenposten
Het mysterie van Max Verstappen en de Japanse puntentelling
Het mysterie van Max Verstappen en de mysterieuze laatste ronde
Dat is de onderbouwing voor het vraagteken?quote:
nee zijn draaiende lettersquote:Op maandag 10 oktober 2022 00:45 schreef hole1988 het volgende:
Staat daar nou 2222 ipv 2022.
[ link | afbeelding ]
Overigens ook wel frappant dat Max 2 wereldkampioenschappen heeft gewonnen sinds de laatste keer dat Lewis Hamilton een race won.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:14 schreef Red_85 het volgende:
Is het eigenlijk ooit voorgekomen dat alle wereldkampioenen die er waren in een veld, allemaal minimaal 2x meervoudig wereldkampioen waren?
Ham 7x
Vet 4x
Alo 2x
Ver 2x
Voor de rest zijn er geen kampioenen in dit veld. Volgens mij is dat wel bijzonder.
Dat vind ik wel erg ver gaan. Wat boeit het?quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:14 schreef Red_85 het volgende:
Ham 7x
Vet 4x
Alo 2x
Ver 2x
Wordt wel een leuk forum als je voor elke post moet checken of het boeitquote:Op maandag 10 oktober 2022 08:45 schreef PS. het volgende:
[..]
Dat vind ik wel erg ver gaan. Wat boeit het?
Nee maar het kan ook wel erg nutteloos worden. Straks gaat het nog bijzonder worden dat er 2 coureurs rijden waarvan de moeder op dezelfde dag jarig is.quote:Op maandag 10 oktober 2022 08:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wordt wel een leuk forum als je voor elke post moet checken of het boeit
joh het zijn toch gewoon leuke feitjes. en als iemand dat wil uitzoeken of het eerder is voorgekomen is dat een paar posts.quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:00 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee maar het kan ook wel erg nutteloos worden. Straks gaat het nog bijzonder worden dat er 2 coureurs rijden waarvan de moeder op dezelfde dag jarig is.
In elk geval niet de meeste in 1 seizoen met minimaal 1 titel.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:14 schreef Red_85 het volgende:
Ham 7x
Vet 4x
Alo 2x
Ver 2x
Er zijn sinds 1980 maar 6 coureurs geweest die maar 1 titel hebben gepakt. Dus die kans is best reëel.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:14 schreef Red_85 het volgende:
Ham 7x
Vet 4x
Alo 2x
Ver 2x
quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:55 schreef DX11 het volgende:
[..]
https://www.gpfans.com/nl(...)-in-japan-in-gevaar/
Dus nee, de breach is voor de reporting period ending on 31 December 2021... Dus eventuele punten aftrek is ook voor het seizoen 2021:quote:The Cost Cap
2.3 The amount of the "Cost Cap" shall be as follows, in each case adjusted (if applicable) for Indexation:
(a) in the Full Year Reporting Period ending on 31 December 2021
Wat ze natuurlijk nooit gaan doen voor een kleine overtreding in het eerste jaar van de cost cap.quote:9.1 The following sanctions may be imposed for breach of these Financial Regulations as set out
in Article 8:
(a) A "Financial Penalty", meaning a fine in an amount to be determined on a case by
case basis.
(b) A "Minor Sporting Penalty", meaning one or more of the following:public reprimand;
(ii) deduction of Constructors' Championship points awarded for the
Championship that took place within the Reporting Period of the breach;
(iii) deduction of Drivers' Championship points awarded for the Championship
that took place within the Reporting Period of the breach;
(iv) suspension from one or more stages of a Competition or Competitions,
excluding for the avoidance of doubt the race itself;
(v) limitations on ability to conduct aerodynamic or other Testing; and/or
(vi) reduction of the Cost Cap,
provided that the penalty specified in Article 9.1(b)(vi) shall only be applied with
respect to the Full Year Reporting Period immediately following the date of the
imposition of the sanction (and subsequent Full Year Reporting Periods, where
applicable).
Raikonen heeft al 14 jaar verpest voor het bovenstaande "feitje"quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er zijn sinds 1980 maar 6 coureurs geweest die maar 1 titel hebben gepakt. Dus die kans is best reëel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |