Nooit in de loods, wel in het spelquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Manuela is er helemaal nooit ingegaan.
Nog altijd een enorme rotstreek. Totaal onnodig.quote:
Was ook echt heel sneu.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:43 schreef engine het volgende:
[..]
Nog altijd een enorme rotstreek. Totaal onnodig.
Ze ligt voornamelijk in bedquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:44 schreef Daana316 het volgende:
Vind het leuk om te weten of Sas nog samen met bern is omdat ik ze een passend koppeltje vind.
Mail de redaktiequote:Op zondag 9 oktober 2022 21:44 schreef Daana316 het volgende:
Vind het leuk om te weten of Sas nog samen met bern is omdat ik ze een passend koppeltje vind.
Okee dat kan. Ze waren net aan het kroelen in bedquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:44 schreef Daana316 het volgende:
Ik vind ze ook leuk samen. Ze lagen net samen in bed. Worden ook wel vaak uit beeld gehouden heb ik het idee.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:44 schreef Daana316 het volgende:
Nee ze hadden iets anders te doen de afgelopen paar dagenquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:44 schreef engine het volgende:
Is de overkapping af trouwens? Zie nog een bult hout buiten liggen.
En daarna gewoon praktisch niemand meer wegsturen. Ik zou ook woestboos zijn.quote:
Misschien omdat ze zo saai zijn?quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:45 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik vind ze ook leuk samen. Ze lagen net samen in bed. Worden ook wel vaak uit beeld gehouden heb ik het idee.
Dat waren maar 6 mensen tegelijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ze hadden iets anders te doen de afgelopen paar dagen
Man man moesten zes mensen dansen tegelijk....quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee ze hadden iets anders te doen de afgelopen paar dagen
Rare actie, daarmee geven ze een beetje het idee dat het een keiharde spelshow zal zijn, maar dat is het natuurlijk helemaal niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:45 schreef engine het volgende:
[..]
En daarna gewoon praktisch niemand meer wegsturen. Ik zou ook woestboos zijn.
quote:
De rest van de tijd hingen ze voor dood op de bank of op bedquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:46 schreef engine het volgende:
[..]
Man man moesten zes mensen dansen tegelijk....
ze waren gisteren of dag ervoor best lang in beeld.Uitvoerig aan het zoenen en kriebelen etcquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:45 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik vind ze ook leuk samen. Ze lagen net samen in bed. Worden ook wel vaak uit beeld gehouden heb ik het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |