quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:17 schreef Maanvis het volgende:
Doornbos zeikt ff Alard kalff af, met zijn 'het gas werkt 2 kanten op' , noemt zijn naam niet
3 punten voor pole, 2 voor #2, 1 voor #3quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat ik het logischer vind om punten uit te delen over de verreden afstand in plaats van of die wel of niet is afgebroken.
Volgens mij startten ze de race op inters. De herstart was pas op full wets.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:14 schreef daNpy het volgende: [..] Dat is niet wat ik bedoel. Dat Max tóch hard door de bocht ging op banden die geen gevoel geven
![]()
Ik was niet serieus.quote:
Zei Allard toch ook?quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:24 schreef Maanvis het volgende:
Kijk, @:tijn , Olav zegt gewoon dat "We ons moeten schamen dat we die regel niet kenden "
die heb ik niet meer gehoordquote:
Het is ook wel zo dat het goed zou zijn als ze beter op de hoogte zijn van de regels, dat wil ik niet weerleggen hoor. Dat geldt voor de commentators, de journalisten, maar vooral voor de teams zelf.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:24 schreef Maanvis het volgende:
Kijk, @:tijn , Olav zegt gewoon dat "We ons moeten schamen dat we die regel niet kenden "
Dat weet ik. En ik zei hetzelfde als jij.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
die heb ik niet meer gehoord
maar hier zat iedereen te zeiken dat eerst race control het maar had moeten zeggen tijdens de wedstrijd, en toen bleek dat die wat anders te doen hebben moet de communciatieafdeling maar alle twitter berichten gaan corrigeren oid
iedereen die jij volgtquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is ook wel zo dat het goed zou zijn als ze beter op de hoogte zijn van de regels, dat wil ik niet weerleggen hoor. Dat geldt voor de commentators, de journalisten, maar vooral voor de teams zelf.
Ik denk alleen dat wanneer íedereen het mis heeft, je verder moet kijken of er niet een onderliggend probleem is dat je kunt aanpakken.
Er waren er hier op FOK! genoeg die het zeiden maar die werden overschreeuwdquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Welke prominent zag het tijdens de race wel goed?
Is dat zo? Ik heb die posts niet gezien.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er waren er hier op FOK! genoeg die het zeiden maar die werden overschreeuwd
Berger bij FOXquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is ook wel zo dat het goed zou zijn als ze beter op de hoogte zijn van de regels, dat wil ik niet weerleggen hoor. Dat geldt voor de commentators, de journalisten, maar vooral voor de teams zelf.
Ik denk alleen dat wanneer íedereen het mis heeft, je verder moet kijken of er niet een onderliggend probleem is dat je kunt aanpakken.
Ik ook niet, maar het was wel leuk geweest als dat zo was tochquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik heb die posts niet gezien.
Heeft er überhaupt iemand gereageerd toen de virtuele punten in beeld kwamen? Ik zag het ook wel, maar ging er gemakshalve vanuit dat het een fout was zoals iedereenquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het was wel leuk geweest als dat zo was toch
TIJDENS de race of vlak na afloop? Wie dan?quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er waren er hier op FOK! genoeg die het zeiden maar die werden overschreeuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |