Gelukkig steekt ie z'n andere arm niet omhoogquote:
Ze moeten alle Leo's gewoon afschieten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:46 schreef Tagliano het volgende:
Heb ik wel eens gezegd dat ik Leo Oldenburger niet moet
Gemengd douchen?quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:47 schreef de_boswachter het volgende:
Of ik wil volleyballen in de omgeving Leidsche Rijn krijg ik als advertentie hier.
Hier gaat iets mis.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:47 schreef de_boswachter het volgende:
Of ik wil volleyballen in de omgeving Leidsche Rijn krijg ik als advertentie hier.
Hier gaat iets mis.
Beenhakker mag nog wel even doorquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:47 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ze moeten alle Leo's gewoon afschieten.
Inderdaad, ik associeer jou niet direct met fysieke inspanningquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:47 schreef de_boswachter het volgende:
Hier gaat iets mis.
Is Tagliano een Rus?quote:
Hoe was de race?quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb maar 4 uur geslapen.
Ik vermoed dat ik dit de komende anderhalf uur wat in kan halen.
Ik ken nog wel een oorlogsgifje over een mod maar dat pad moet ik niet bewandelen zekerquote:
quote:
Wat leuk dat je tweede zin een vrij vergelijkbaar akkefietje betrof!quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:51 schreef GGMM het volgende:
Casillas beweert nu dat zijn account was gehackt (lol)
Zak in elkaar joh.
Ik vind dat altijd heel zwak.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:51 schreef GGMM het volgende:
Casillas beweert nu dat zijn account was gehackt (lol)
Zak in elkaar joh.
Je zou bijna denken dat ik hem daarom typtequote:Op zondag 9 oktober 2022 16:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat leuk dat je tweede zin een vrij vergelijkbaar akkefietje betrof!
Dat gaat wel verquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ik hem daarom typte
laatste stukje ontbreekt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ik hem daarom typte
Wat een flikkerquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd heel zwak.
5 goals incasseren tegen het Nederlands Elftal zegt al genoeg.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd heel zwak.
Hier laat Simons zich veel te makkelijk vallen wel hoorquote:
Maar PSV heeft verder geen defensieve problemenquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:58 schreef Tagliano het volgende:
Gewoon tussen 5 man door naar de keeper toe lopen waarom ook niet
Gohquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:58 schreef Coco het volgende:
@:Mexicanobakker heeft al verlies ingecalculeerd.
Gelijkspelletjequote:Op zondag 9 oktober 2022 16:58 schreef Coco het volgende:
Hij schijnt al tegenstanders te scouten in de KKDquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:58 schreef Coco het volgende:
Terwijl dat statistisch niet vanzelfsprekend is.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:58 schreef Coco het volgende:
Is ook al 11 jaar geleden dat PSV hier won.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:58 schreef Coco het volgende:
Waar?quote:
Laten we het nou niet over Emmen hebben.quote:
Pad thaiquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb een pastasalade gemaaktquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ceuta, in Marokko: Sebta, is een Spaanse exclave, militair steunpunt en vrijhaven aan de Noord-Afrikaanse kust. Een autonome stad behorende tot Spanje, op een schiereiland bij de Straat van Gibraltar. Ceuta ligt aan de Middellandse Zee, evenals de 300 kilometer oostelijker gelegen stad Melilla.quote:
Gevogeltequote:Op zondag 9 oktober 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik twijfel nog tussen bami of wat bestellen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Volkoren wraps met kipreepjes, wat sla en erg veel knoflooksaus.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bami bestellen dus.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen bami of wat bestellen.
Ik kijk eigenlijk zelden meer darts sinds het bij Viaplay zit.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:07 schreef Tagliano het volgende:
Dit kabbelt
Ik neem overigens aan dat ik jullie vanavond allemaal in DRT zie?!??
Ik heb dit jaar ook heel weinig neiging gevoeld al kwam dat ook door andere zakenquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk zelden meer darts sinds het bij Viaplay zit.
Oh je hoeft het niet meer klaar te maken, nee dan is dat niet echt logisch neequote:Op zondag 9 oktober 2022 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets bestellen wat ik al in huis heb.
Vriendin laten koken.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets bestellen wat ik al in huis heb.
Wat staat er op het programma?quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:07 schreef Tagliano het volgende:
Dit kabbelt
De finale tussen MvG en Aspinall, jawel (dubbel in)quote:
En toen je het over bestellen had bedoelde je eten?quote:
Daar kunnen mooie gifjes uit komen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De finale tussen MvG en Aspinall, jawel (dubbel in)
Verwacht geen spannende finale. Maar Koert genot?quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:07 schreef Tagliano het volgende:
Dit kabbelt
Ik denk iets Thais.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En toen je het over bestellen had bedoelde je eten?
Geen idee, ik kijk geen Viaplayquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:10 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Verwacht geen spannende finale. Maar Koert genot?
Ik kan me nauwelijks herinneren wanneer ik voor het laatst een wedstrijd heb gekeken. Viaplay-aids.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:07 schreef Tagliano het volgende:
Dit kabbelt
Er is een nieuwe stream met betere kwaliteit en minder achterstand.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kan me nauwelijks herinneren wanneer ik voor het laatst een wedstrijd heb gekeken. Viaplay-aids.
Hoe laat is het vanavond? Dan kijk ik even op goudenpijlgoden.
20:45, ik DM je wel een betere streamquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kan me nauwelijks herinneren wanneer ik voor het laatst een wedstrijd heb gekeken. Viaplay-aids.
Hoe laat is het vanavond? Dan kijk ik even op goudenpijlgoden.
Ik ben na acht streamingsdiensten wel een keer klaar.quote:
Ik weiger een kutzender als Viaplay te nemen, zeker als ik dan ook nog die klote F1 sponsorquote:
8? Wat heb je wel niet allemaal.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben na acht streamingsdiensten wel een keer klaar.
Netflixquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:19 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
8? Wat heb je wel niet allemaal.
Geen Videoland voor euh ja GTST?quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Netflix
Amazon Prime Video
Disney+
Funimation
Hulu
HBO Max
Peacock
Crunchyroll
F1TV
ViaPlay
Discovery+quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Netflix
Amazon Prime Video
Disney+
Funimation
Hulu
HBO Max
Peacock
Crunchyroll
F1TV
ViaPlay
Waarom zou ik in godsnaam geld betalen om darten te kijken als ik zonder enige moeite een streampje heb.quote:
Wtf is Hulu? Ik heb er zelf 6.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:24 schreef Coco het volgende:
[..]
Netflix
Amazon Prime Video
Disney+
Funimation
Hulu
HBO Max
Peacock
Crunchyroll
F1TV
ViaPlay
Handmaidstalegoden. Al leen ik mijn zus haar account.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen Videoland voor euh ja GTST?
Ja dit (maar dat geldt voor veel meer streamingsdiensten)quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het kunnen betalen is het probleem niet maar ik kijk niet vaak genoeg. En dan moet ik een hoop extra euro's betalen omdat zij F1 hebben...
Spelhervattingen en omschakeling met een bevlieging van Gakpo... meer is het nietquote:
Het is dat @GGMM ook kijkt, anders was ik afgehaakt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Spelhervattingen en omschakeling met een bevlieging van Gakpo... meer is het niet
Alles op rood, quitte of dubbelquote:
Als ze overtrainen of geen goede krachttraining doen ligt het niet aan de medische staf.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:26 schreef TheVulture het volgende:
Blessures en PSV blijft toch een leuke rubriek, wat zitten daar in hemelsnaam voor mensen in de medische staf
Meestal wordt minutieus in kaart gebracht hoeveel en wat ze doen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als ze overtrainen of geen goede krachttraining doen ligt het niet aan de medische staf.
Ruud is voor de kerst weg als het zo doorgaat....quote:
Maak er een topic over!quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ruud is voor de kerst weg als het zo doorgaat....
Dan zou je dit jaar het halve trainersbestand in de Eredivisie kunnen vervangenquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ruud is voor de kerst weg als het zo doorgaat....
Vraag anders Drizzt om een stream, dan kan je mooi vanavond kijkenquote:
Arne, Alfred en Ruud lekker klaverjassen net als Gio, Frank en Cocu.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zou je dit jaar het halve trainersbestand in de Eredivisie kunnen vervangen
Hebben beide nog een vierde man nodigquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Arne, Alfred en Ruud lekker klaverjassen net als Gio, Frank en Cocu.
Leuke rubriek jaquote:
Dit dan weer niet. Noppert in oranje etcquote:
Hij komt net van Go Ahead en speelt nu een paar potjes leuk bij Heerenveen, dat gaat wel erg snel lijkt mequote:Op zondag 9 oktober 2022 17:58 schreef LordVoldermort het volgende:
Die Noppert kan ook wel een stap hoger
oh verwend kindje simons krijgt zijn zin nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 17:58 schreef Tagliano het volgende:
Volgens mij vindt Simons de stijl van Nijhuis niet zo leuk
Dat ben ik op zich wel met hem eens
Dat riep ik toen ook over Dumbfries.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij komt net van Go Ahead en speelt nu een paar potjes leuk bij Heerenveen, dat gaat wel erg snel lijkt me
Liever niet. Hij zit nu prima op zijn plek.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:58 schreef LordVoldermort het volgende:
Die Noppert kan ook wel een stap hoger
Heeft die maar een jaartje bij Heerenveen gezeten?quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat riep ik toen ook over Dumbfries.
Alleen die kwam van Sparta.
Ja.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hij komt net van Go Ahead en speelt nu een paar potjes leuk bij Heerenveen, dat gaat wel erg snel lijkt me
Correct.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heeft die maar een jaartje bij Heerenveen gezeten?
Ik vind 10 goeie Eredivisie wedstrijden tegenwoordig al een hele prestatie. Dat lukt er verder geen een.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer zo. Je valt al in positieve zin op als je niet elke week staat te blunderen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:00 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vind 10 goeie Eredivisie wedstrijden tegenwoordig al een hele prestatie. Dat lukt er verder geen een.
Hoe komt het dat jij weet hoe die blik eruit zietquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:10 schreef TweedeKlum het volgende:
Nijhuis kijkt naar Simons als de mongoloïde zoon die hij niet wilde.
Oh ja, bij PSV kennen ze die namen vast niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
ondertussen fortuna eventjes grote naam in Yilmaz, wonderkind Embaló (voorheen begeert door manchester city, real madrid)
Zo kijkt 'ie altijd. Kijkt gewoon een beetje raar uit z'n ogen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:14 schreef TweedeKlum het volgende:
Keessie kijkt bezeten. Of drugs, dat kan natuurlijk ook.
Dat was vroegah toch een stuk minder, onze Keessie Wonderboy.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo kijkt 'ie altijd. Kijkt gewoon een beetje raar uit z'n ogen.
Heerenveen scoort zelden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:20 schreef Zorro het volgende:
PSV staat voor bij Heerenveen
PSV heeft de 0 nog
Is er iemand die gelooft dat dat dit geen 1-1 wordt?
Daar weet de PSV-verdediging vast een oplossing voor.quote:
Ja. Misschien is het een goede tactiek om gewoon maar elke bal richting hem te rossen en dan met z'n allen gaan kijken of hij er wat leuks mee doet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:21 schreef Heeinz het volgende:
Moet toch lekker zijn om zo'n beslissende speler te hebben
Je bent in de war met Luuk de Jongquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. Misschien is het een goede tactiek om gewoon maar elke bal richting hem te rossen en dan met z'n allen gaan kijken of hij er wat leuks mee doet.
Vind PSV verder ook niet echt slecht vandaag, althans de vlagen die ik er van kan kijken.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:21 schreef Heeinz het volgende:
Moet toch lekker zijn om zo'n beslissende speler te hebben
quote:
Bizar dat je Maik de Boer laat langskomen als je wordt ingebeld zonder cameraploeg of wat dan ook.quote:
Geef hem nog het voordeel van de twijfel als talent voor de toekomst op het middenveld om vervolgens op elke positie te worden misbruikt inclusief druk.quote:
Hoe is Arsenal - Pool?quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:34 schreef Oriente het volgende:
Wat een verongelijkt schijthoofd heeft die Simons
Voor de Eredivisie is hij prima toch?quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geef hem nog het voordeel van de twijfel als talent voor de toekomst op het middenveld om vervolgens op elke positie te worden misbruikt inclusief druk.
Zeker maar hier doelde ik op zijn toch wel bijzonder irritante gedrag op zijn tijd.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor de Eredivisie is hij prima toch?
Ik heb liever dat je niet over mijn piemel fantaseert en dit meen ik oprecht.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:37 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die straks nog Vitesse - Fortuna gaan kijken hebben een bedorven piemel.
Ja, irritant ventje als je 'm tegen hebt. En hij heeft een verongelijkte nichterige kutkop.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker maar hier doelde ik op zijn toch wel bijzonder irritante gedrag op zijn tijd.
El Ghazi opstellen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat gaat psv na het WK doen als het Leeds gerucht omtrent Gakpo werkelijkheid is?
Ja ik snap ook niet helemaal waarom @tong80 lid is van zijn fanclub.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Onder Van Wonderen is het aanvallend he-le-maal niets. Leuk hoor dat het verdedigend best aardig staat, maar je mag ook wel eens wat creëren.
Het is wel bijzonder overigens dat Heerenveen het dit jaar verdedigend best goed doet. Dat is echt lang geleden. Maar ik mis ook wel het attractieve aanvalsspel wat ze echt wel kunnen spelen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet helemaal waarom @:tong80 lid is van zijn fanclub.
Je moet ergens beginnen met het renoveren van je team na die verschrikkelijke jaren van wanorde hiervoor.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Het is wel bijzonder overigens dat Heerenveen het dit jaar verdedigend best goed doet. Dat is echt lang geleden. Maar ik mis ook wel het attractieve aanvalsspel wat ze echt wel kunnen spelen.
True. Ik verwacht misschien ook wel te veel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen met het renoveren van je team na die verschrikkelijke jaren van wanorde hiervoor.
Van Mulder naar Noppert
Turkije en Amerika hebben een moeizame relatie.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Lieve mensen, ik zie dat er weer geen basisplaats weggelegd is voor mijn idool Cole Bassett. Zou hij er soms geen pepernoot van kunnen? Of hebben Slot, Ultee, Vergoossen en Velazquez het verkeerd gezien?
Is ook meer gebaseerd op vorig jaar.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet helemaal waarom @:tong80 lid is van zijn fanclub.
Zou je weleens gelijk in kunnen hebben. Vermoedelijk is er een complot gaande om Cole Bassett stelselmatig buiten de ploeg te houden. Nou, ik heb er geen goed woord voor over.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Turkije en Amerika hebben een moeizame relatie.
Ze kunnen bij Vitesse beter die doeken van Glory lenen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het Gelredome zit weer goed vol.
Al zijn zondagwedstrijden om 20.00 uur, toegegeven, wel echt aids.
Ja, elk contact is nu even geel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Vier in acht minuten voor Vitesse zie ik op de app
quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:59 schreef Alpha0 het volgende:
Waar kan ik die goal van Gakpo tegen Heerenveen zien?
Ook wel een enorme kutselectie dat Vitesse.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:44 schreef de_boswachter het volgende:
Cocu (ex PSV) kan er weer eens geen reet van. Goh.
Er zijn maar weinig ploegen met een slechtere selectie inderdaad. Wat een troep.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ook wel een enorme kutselectie dat Vitesse.
Genot.quote:
Ja, gaat lastig zat voor ze worden dit seizoen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig ploegen met een slechtere selectie inderdaad. Wat een troep.
Had hij het programma ook wel voor met Excelsior, Volendam en Vitesse in deze vorm. Prima resultaten verder vanzelfsprekend maar het perfecte moment om in te stappenquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:15 schreef TheVoice4ever het volgende:
weer Vita als matchwinner
Erdogan speelde ook stukken beter dan in begin van seizoen, meer voor de bal gaan dan onnodige kaarten pakken
Velazquez eerste trainer hier in clubhistorie 3 overwinningen op rij, op hoogste niveau
Ik wilde je vergezellen, maar je zei dat je mij voorlopig niet serieus zou nemen, dus stik er maar inquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik voel mij hier zo verdomd alleen.
WOW. Waar heb ik dit gezegd?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wilde je vergezellen, maar je zei dat je mij voorlopig niet serieus zou nemen, dus stik er maar in
kijk nu fortuna rkc ook wel laggequote:Op zaterdag 15 oktober 2022 19:48 schreef MC-M het volgende:
[..]
Wat.
Noppert en Kees op 't oude nest.
de wonderen zijn de wereld nog niet uit zorroquote:Op zaterdag 15 oktober 2022 23:06 schreef Zorro het volgende:
De mods hebben het deze avond prima in de hand gehouden.
Dat mag ook wel eens gezegd worden.
Nee, slecht verdedigd, maar hij stond na die goal nogal irritant te doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |