SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
De gebieden die Oekrane nu bevrijdt, zijn vrij recent bezet. Niet sinds 2014.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:25 schreef J.B. het volgende:
[..]
Zo Pro-Russisch zijn de gebieden die Oekrane al bevrijd heeft nochtans niet geworden, dat blijkt wel uit de beelden waarin de Oekraense militairen massaal gedeeld worden. Bovendien zetten de Pro-Russische collaborateurs het meteen op een lopen wanneer Oekrane eraan komt, dat lost dat probleem ook weer meteen op.
Unbreakable brotherhood 2022.quote:
Ik zit te wachten tot de Poetinisten hier komen verkondigen dat het Russische leger geen oefening nodig heeft.quote:
Mwah, Polen, Nederland en andere landen zijn in WW2 ook niet bepaald pro-Duits geworden gedurende de 5-6 jaar bezetting die er heeft plaatsgevonden. Grootste probleem voor Oekrane lijkt mij vooral de herbouw van het land nadat het door de buren compleet in puin geschoten is.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:34 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De gebieden die Oekrane nu bevrijdt, zijn vrij recent bezet. Niet sinds 2014.
Fijn dat je dit na 8 maanden oorlog eindelijk ziet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Krijg een beetje de indruk dat de inval van Oekrane door de Russen niet zo goed gaat.
Verder denk ik dat Poetin er in west Europa niet populairder op geworden is.
Is het niet gewoon dubbelspoor?quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:10 schreef ExTec het volgende:
En de spoorlijn was volgens rus natuurlijk alweer in gebruik, gisteravond.
[ twitter ]
Zou het?quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Krijg een beetje de indruk dat de inval van Oekrane door de Russen niet zo goed gaat.
Ik denk dat het wel goedkomt met Oekrane. De Staat heeft zich bewezen als een goed doordacht en georganiseerd orgaan. Je ziet duidelijk het verschil tussen een echte overheid en regimes in bananenrepublieken zoals Afghanistan en Irak. Het systeem in Oekrane heeft zich zeer goed staande gehouden, eigenlijk zijn de meeste dingen die je van een overheid verwacht 'gewoon' doorgegaan tijdens de oorlog.quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:07 schreef J.B. het volgende:
[..]
Mwah, Polen, Nederland en andere landen zijn in WW2 ook niet bepaald pro-Duits geworden gedurende de 5-6 jaar bezetting die er heeft plaatsgevonden. Grootste probleem voor Oekrane lijkt mij vooral de herbouw van het land nadat het door de buren compleet in puin geschoten is.
Even los van wie het heeft gedaan of waarom, vraag ik me wel af of het bewust hierbij is gebleven. Met een klein beetje meer moeite was de brug onherstelbaar beschadigd (of zo beschadigd dat het langer zou duren om het te repareren).quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:06 schreef ExTec het volgende:
Uiteindelijk is het dus toch best gunstig dat er 1 rijbaan over is op de Kerch brug. 1 van de 4 banen betekent ook dat het eenrichtingverkeer is, ipv 2 banen naar het oosten en 2 naar het westen. Op het filmpje zie je dus ook idd niks Krim inkomen.
Maar de ratten hebben een geitenpaadje om op te rotten.
[ twitter ]
Ja het is gunstig dat mensen massaal de krim verlaten. Minder burgerslachtoffers als Oekraine het straks weer terug gaat innemen (ja, ik twijfel daar ook aan, maar het is een goed begin).quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:06 schreef ExTec het volgende:
Uiteindelijk is het dus toch best gunstig dat er 1 rijbaan over is op de Kerch brug. 1 van de 4 banen betekent ook dat het eenrichtingverkeer is, ipv 2 banen naar het oosten en 2 naar het westen. Op het filmpje zie je dus ook idd niks Krim inkomen.
[ twitter ]
Johquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Mooi toch? Diegene die niet bij Oekrane willen horen zijn onderweg naar Rusland. Diegene die dat wel willen blijven.quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:06 schreef ExTec het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |