Je begint met het over de grens schoppen van het Russische leger. Daarna zie je wel verder.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als je niet kan onderhandelen vraag ik me af hoe ze dan een einde willen maken aan een oorlog.
Wie weet zijn er nog opties.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:18 schreef quirina het volgende:
Met Rusland valt niet te onderhandelen. Niet met Putin aan het roer.
Rusland verliest op het slagveld, jonge mannen zijn bang en boos en vluchten weg, en de economie gaat (mede door de sancties en het verliezen van afzetmarkten) door het putje.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als je niet kan onderhandelen vraag ik me af hoe ze dan een einde willen maken aan een oorlog. Putin die op z'n knietjes excuses maakt en alles terug geeft gaat natuurlijk ook nooit gebeuren; dat is gewoon niet realistisch. Of hij moet van binnen uit af worden gemaakt...dat z'n opvolger eventueel kan gaan onderhandelen, maar hoe waarschijnlijk is dat?
De grenzen herstellen naar voor 2014 is wat Oekraine op dit moment in rap tempo aan het doen is. Daar hebben ze Rusland niet voor nodig. En dat is onmogelijk aan de onderhandelingstafel aangezien dat politieke zelfmoord is voor Poetin. Laat staan dat dit onderhandelbaar is zonder tegenresultaat.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar de grenzen herstellen naar die van voor 2014 zou in elk geval het eerste beginpunt moeten zijn. De voorwaarde om überhaupt over de rest te gaan praten.
Ik geef Rusland nog een halfjaar max. En dat is omdat in de winter aanvallen erg lastig is.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:58 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Uiteindelijk moeten ze toch aan tafel gaan zitten, of dit gaat nog jaren zo door.
Of hij krijgt een gaatje in z’n hoofd.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Rusland verliest op het slagveld, jonge mannen zijn bang en boos en vluchten weg, en de economie gaat (mede door de sancties en het verliezen van afzetmarkten) door het putje.
Poetin is nu 70 jaar, die gaat het echt geen 10 jaar meer volhouden. Of zijn gezondheid wordt hem fataal, of hij wordt afgezet. Dat zal dan het einde van deze oorlog worden.
Ja, lijkt mij ook de enige optie die plaats moet vinden om onderhandelen ook maar enige zin heeft. Poetin heeft zijn voortbestaan en mogelijk ook zijn leven ingezet op een positief resultaat in zijn speciale militaire operatie in Oekraine. En dat resultaat gaat er nooit komen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:56 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als je niet kan onderhandelen vraag ik me af hoe ze dan een einde willen maken aan een oorlog. Putin die op z'n knietjes excuses maakt en alles terug geeft gaat natuurlijk ook nooit gebeuren; dat is gewoon niet realistisch. Of hij moet van binnen uit af worden gemaakt...dat z'n opvolger eventueel kan gaan onderhandelen, maar hoe waarschijnlijk is dat?
Poetin heeft gegokt en verloren.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook de enige optie die plaats moet vinden om onderhandelen ook maar enige zin heeft. Poetin heeft zijn voortbestaan en mogelijk ook zijn leven ingezet op een positief resultaat in zijn speciale militaire operatie in Oekraine. En dat resultaat gaat er nooit komen.
De vraag is wanneer de rest van de mensen in de macht van Rusland dat inzien.
Oekraïne is goed bezig. Maar ik zie de Krim en de Donbas nog niet zo snel terugkeren naar Oekraïne. En zelfs als het Russische leger volledig instort en het Russische leger vertrekt, zijn het inmiddels gebieden geworden die pro-Russisch zijn. Dit omdat Oekraïners vertrokken zijn en de Russen er pro-Russen geplant hebben.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De grenzen herstellen naar voor 2014 is wat Oekraine op dit moment in rap tempo aan het doen is.
Toch kunnen zulke machtshebbers nog jaren blijven zitten. Kijk naar Kim in Noord-Korea of Assad in Syrië.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook de enige optie die plaats moet vinden om onderhandelen ook maar enige zin heeft. Poetin heeft zijn voortbestaan en mogelijk ook zijn leven ingezet op een positief resultaat in zijn speciale militaire operatie in Oekraine. En dat resultaat gaat er nooit komen.
De vraag is wanneer de rest van de mensen in de macht van Rusland dat inzien.
Hij heeft een corona besmetting opgelopen. Een week of 2 a 3 geleden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:12 schreef Starhopper het volgende:
Wat? Ligt Kirill op sterven?Dat zou wel heel goed nieuws zijn! Op Twitter meerdere berichten en ook op Russische telegramkanalen. Nog geen bevestiging in de Russia media voor zover ik weet.
[ twitter ]
Maar de Russen en pro-Russen hebben allemaal een Russisch paspoort. Dus die emigreren wel, zeker als ze hebben gecollaboreerd. Daarover maak ik me niet zo heel druk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Oekraïne is goed bezig. Maar ik zie de Krim en de Donbas nog niet zo snel terugkeren naar Oekraïne. En zelfs als het Russische leger volledig instort en het Russische leger vertrekt, zijn het inmiddels gebieden geworden die pro-Russisch zijn. Dit omdat Oekraïners vertrokken zijn en de Russen er pro-Russen geplant hebben.
Hopelijk is hij sinds zijn besmetting nog op visite geweest bij Poetin.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij heeft een corona besmetting opgelopen. Een week of 2 a 3 geleden.
Donald per parachute in De Donbass laten landen lijkt mij sowieso een prima actie, kan hij van daaruit bellen met Putin en Zelenskyquote:Op zondag 9 oktober 2022 12:59 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Wie weet zijn er nog opties.![]()
https://www.msn.com/nl-nl(...)7ce5096a7a66#image=3
Dit is wel een portret/loeder hoorquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dan zal er toch gewoon een andere puppet, met ongeveer dezelfde mening, komen?
Het is maar de vraag of ze welkom zijn in Rusland.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:15 schreef Ulx het volgende:
[..]
Maar de Russen en pro-Russen hebben allemaal een Russisch paspoort. Dus die emigreren wel, zeker als ze hebben gecollaboreerd. Daarover maak ik me niet zo heel druk.
Putin is geen Trump.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, gewoon met alle egards behandelen, complimentjes geven over zijn gespierde lichaam, zijn militair tactisch vernuft ophemelen, zijn wipkipje, zijn ideeën grotendeels goedkeuren, zeggen dat hij mooie lieve ogen heeft en tegelijkertijd niets toegeven en ergens in 2023 dump je zijn kapotgeschoten kabouterlichaampje ergens in de Stille Zuidzee.
Even wat mensenlevens redden.
Tja. Dan kunnen ze maar beter niet gaan klagen over Oekraïne,quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het is maar de vraag of ze welkom zijn in Rusland.
Maar dat is dus equivalent aan dat tijdens WO2 duitsland NL aflaad met duitsers, en we na die oorlog net gaan lopen doen alsof er 'niets aan te doen is dat er duitsers zijn' en 'we daar niks aan kunnen doen!'.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Oekraïne is goed bezig. Maar ik zie de Krim en de Donbas nog niet zo snel terugkeren naar Oekraïne. En zelfs als het Russische leger volledig instort en het Russische leger vertrekt, zijn het inmiddels gebieden geworden die pro-Russisch zijn. Dit omdat Oekraïners vertrokken zijn en de Russen er pro-Russen geplant hebben.
Te laatquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Tja. Dan kunnen ze maar beter niet gaan klagen over Oekraïne,
Adolfje had alleen een blik met te weinig benzine en een pistool. Vladje heeft wat meer opties.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:06 schreef quirina het volgende:
[..]
Of hij krijgt een gaatje in z’n hoofd.
Of hij doet een adolfje als hij niet kan winnen.
Zo Pro-Russisch zijn de gebieden die Oekraïne al bevrijd heeft nochtans niet geworden, dat blijkt wel uit de beelden waarin de Oekraïense militairen massaal gedeeld worden. Bovendien zetten de Pro-Russische collaborateurs het meteen op een lopen wanneer Oekraïne eraan komt, dat lost dat probleem ook weer meteen op.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:09 schreef luxerobots het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |