abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206262362
twitter
pi_206262397
CSTO brokkelt verder af.

twitter
pi_206262399
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 12:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het gaat lang niet alleen om het grondgebied. Poetin zal daarnaast eisen dat alle sancties opgeheven worden.
Dat is al geen optie.

En daarnaast zal het westen willen dat oorlogsmisdadigers berecht gaan worden. Moet Poetin zichzelf dan uitleveren aan Den Haag?

Onderhandelingen zijn gewoon zinloos met een tegenpartij als Rusland
Als je niet kan onderhandelen vraag ik me af hoe ze dan een einde willen maken aan een oorlog. Putin die op z'n knietjes excuses maakt en alles terug geeft gaat natuurlijk ook nooit gebeuren; dat is gewoon niet realistisch. Of hij moet van binnen uit af worden gemaakt...dat z'n opvolger eventueel kan gaan onderhandelen, maar hoe waarschijnlijk is dat?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 9 oktober 2022 @ 12:57:44 #274
284411 crew  heywoodu
pi_206262408
quote:

[..]
Het gaat lang niet alleen om het grondgebied. Poetin zal daarnaast eisen dat alle sancties opgeheven worden.
Dat is al geen optie.

En daarnaast zal het westen willen dat oorlogsmisdadigers berecht gaan worden. Moet Poetin zichzelf dan uitleveren aan Den Haag?

Tuurlijk, maar de grenzen herstellen naar die van voor 2014 zou in elk geval het eerste beginpunt moeten zijn. De voorwaarde om überhaupt over de rest te gaan praten.
pi_206262416
quote:

[..]
Dat is al geen optie.

Uiteindelijk moeten ze toch aan tafel gaan zitten, of dit gaat nog jaren zo door.
pi_206262419
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 12:56 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Als je niet kan onderhandelen vraag ik me af hoe ze dan een einde willen maken aan een oorlog.
Je begint met het over de grens schoppen van het Russische leger. Daarna zie je wel verder.
  zondag 9 oktober 2022 @ 12:59:07 #277
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_206262421
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 12:18 schreef quirina het volgende:
Met Rusland valt niet te onderhandelen. Niet met Putin aan het roer.
Wie weet zijn er nog opties. ;)

https://www.msn.com/nl-nl(...)7ce5096a7a66#image=3
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_206262462
quote:

[..]
Als je niet kan onderhandelen vraag ik me af hoe ze dan een einde willen maken aan een oorlog. Putin die op z'n knietjes excuses maakt en alles terug geeft gaat natuurlijk ook nooit gebeuren; dat is gewoon niet realistisch. Of hij moet van binnen uit af worden gemaakt...dat z'n opvolger eventueel kan gaan onderhandelen, maar hoe waarschijnlijk is dat?
Rusland verliest op het slagveld, jonge mannen zijn bang en boos en vluchten weg, en de economie gaat (mede door de sancties en het verliezen van afzetmarkten) door het putje.

Poetin is nu 70 jaar, die gaat het echt geen 10 jaar meer volhouden. Of zijn gezondheid wordt hem fataal, of hij wordt afgezet. Dat zal dan het einde van deze oorlog worden.
pi_206262465
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 12:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Tuurlijk, maar de grenzen herstellen naar die van voor 2014 zou in elk geval het eerste beginpunt moeten zijn. De voorwaarde om überhaupt over de rest te gaan praten.
De grenzen herstellen naar voor 2014 is wat Oekraine op dit moment in rap tempo aan het doen is. Daar hebben ze Rusland niet voor nodig. En dat is onmogelijk aan de onderhandelingstafel aangezien dat politieke zelfmoord is voor Poetin. Laat staan dat dit onderhandelbaar is zonder tegenresultaat.
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 12:58 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Uiteindelijk moeten ze toch aan tafel gaan zitten, of dit gaat nog jaren zo door.
Ik geef Rusland nog een halfjaar max. En dat is omdat in de winter aanvallen erg lastig is.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_206262481
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 13:04 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Rusland verliest op het slagveld, jonge mannen zijn bang en boos en vluchten weg, en de economie gaat (mede door de sancties en het verliezen van afzetmarkten) door het putje.

Poetin is nu 70 jaar, die gaat het echt geen 10 jaar meer volhouden. Of zijn gezondheid wordt hem fataal, of hij wordt afgezet. Dat zal dan het einde van deze oorlog worden.
Of hij krijgt een gaatje in z’n hoofd.
Of hij doet een adolfje als hij niet kan winnen.
pi_206262489
quote:

[..]
Ja, lijkt mij ook de enige optie die plaats moet vinden om onderhandelen ook maar enige zin heeft. Poetin heeft zijn voortbestaan en mogelijk ook zijn leven ingezet op een positief resultaat in zijn speciale militaire operatie in Oekraine. En dat resultaat gaat er nooit komen.
De vraag is wanneer de rest van de mensen in de macht van Rusland dat inzien.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_206262513
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 13:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ja, lijkt mij ook de enige optie die plaats moet vinden om onderhandelen ook maar enige zin heeft. Poetin heeft zijn voortbestaan en mogelijk ook zijn leven ingezet op een positief resultaat in zijn speciale militaire operatie in Oekraine. En dat resultaat gaat er nooit komen.
Poetin heeft gegokt en verloren.
pi_206262517
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 13:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
De grenzen herstellen naar voor 2014 is wat Oekraine op dit moment in rap tempo aan het doen is.
Oekraïne is goed bezig. Maar ik zie de Krim en de Donbas nog niet zo snel terugkeren naar Oekraïne. En zelfs als het Russische leger volledig instort en het Russische leger vertrekt, zijn het inmiddels gebieden geworden die pro-Russisch zijn. Dit omdat Oekraïners vertrokken zijn en de Russen er pro-Russen geplant hebben.
pi_206262521
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 13:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Toch kunnen zulke machtshebbers nog jaren blijven zitten. Kijk naar Kim in Noord-Korea of Assad in Syrië.
  zondag 9 oktober 2022 @ 13:12:46 #285
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206262545
Wat? Ligt Kirill op sterven? :D Dat zou wel heel goed nieuws zijn! Op Twitter meerdere berichten en ook op Russische telegramkanalen. Nog geen bevestiging in de Russische media voor zover ik weet.

twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door Starhopper op 09-10-2022 13:23:12 ]
  Moderator zondag 9 oktober 2022 @ 13:13:42 #286
236264 crew  capricia
pi_206262558
quote:
84s.gif Op zondag 9 oktober 2022 13:12 schreef Starhopper het volgende:
Wat? Ligt Kirill op sterven? :D Dat zou wel heel goed nieuws zijn! Op Twitter meerdere berichten en ook op Russische telegramkanalen. Nog geen bevestiging in de Russia media voor zover ik weet.

[ twitter ]
Hij heeft een corona besmetting opgelopen. Een week of 2 a 3 geleden.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  zondag 9 oktober 2022 @ 13:13:45 #287
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_206262559
twitter

Het zit Vladje niet mee
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_206262578
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 13:13 schreef ondeugend het volgende:
[ twitter ]

Het zit Vladje niet mee
Dan zal er toch gewoon een andere puppet, met ongeveer dezelfde mening, komen?
pi_206262579
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 13:09 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Oekraïne is goed bezig. Maar ik zie de Krim en de Donbas nog niet zo snel terugkeren naar Oekraïne. En zelfs als het Russische leger volledig instort en het Russische leger vertrekt, zijn het inmiddels gebieden geworden die pro-Russisch zijn. Dit omdat Oekraïners vertrokken zijn en de Russen er pro-Russen geplant hebben.
Maar de Russen en pro-Russen hebben allemaal een Russisch paspoort. Dus die emigreren wel, zeker als ze hebben gecollaboreerd. Daarover maak ik me niet zo heel druk.
  zondag 9 oktober 2022 @ 13:15:52 #290
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206262580
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2022 13:13 schreef capricia het volgende:

[..]
Hij heeft een corona besmetting opgelopen. Een week of 2 a 3 geleden.
Hopelijk is hij sinds zijn besmetting nog op visite geweest bij Poetin.
  zondag 9 oktober 2022 @ 13:16:41 #291
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_206262589
quote:
11s.gif Op zondag 9 oktober 2022 12:59 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Wie weet zijn er nog opties. ;)

https://www.msn.com/nl-nl(...)7ce5096a7a66#image=3
Donald per parachute in De Donbass laten landen lijkt mij sowieso een prima actie, kan hij van daaruit bellen met Putin en Zelensky
  zondag 9 oktober 2022 @ 13:16:52 #292
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_206262592
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 13:15 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Dan zal er toch gewoon een andere puppet, met ongeveer dezelfde mening, komen?
Dit is wel een portret/loeder hoor
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zondag 9 oktober 2022 @ 13:18:32 #293
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206262609
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 13:15 schreef Ulx het volgende:

[..]
Maar de Russen en pro-Russen hebben allemaal een Russisch paspoort. Dus die emigreren wel, zeker als ze hebben gecollaboreerd. Daarover maak ik me niet zo heel druk.
Het is maar de vraag of ze welkom zijn in Rusland.
pi_206262620
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 12:22 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Jawel, gewoon met alle egards behandelen, complimentjes geven over zijn gespierde lichaam, zijn militair tactisch vernuft ophemelen, zijn wipkipje, zijn ideeën grotendeels goedkeuren, zeggen dat hij mooie lieve ogen heeft en tegelijkertijd niets toegeven en ergens in 2023 dump je zijn kapotgeschoten kabouterlichaampje ergens in de Stille Zuidzee.

Even wat mensenlevens redden.
Putin is geen Trump.
Цой жив
pi_206262625
quote:
84s.gif Op zondag 9 oktober 2022 13:18 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Het is maar de vraag of ze welkom zijn in Rusland.
Tja. Dan kunnen ze maar beter niet gaan klagen over Oekraïne,
pi_206262636
quote:

[..]
Maar dat is dus equivalent aan dat tijdens WO2 duitsland NL aflaad met duitsers, en we na die oorlog net gaan lopen doen alsof er 'niets aan te doen is dat er duitsers zijn' en 'we daar niks aan kunnen doen!'.

Dus: al dat geïmporteerde volk mag gewoon oprotten naar rusland.
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
  zondag 9 oktober 2022 @ 13:21:36 #297
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206262637
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 13:19 schreef Ulx het volgende:

[..]
Tja. Dan kunnen ze maar beter niet gaan klagen over Oekraïne,
Te laat ;) Bijltjesdag gaat komen.
pi_206262639
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2022 13:06 schreef quirina het volgende:

[..]
Of hij krijgt een gaatje in z’n hoofd.
Of hij doet een adolfje als hij niet kan winnen.
Adolfje had alleen een blik met te weinig benzine en een pistool. Vladje heeft wat meer opties.
graag verwijderen
  zondag 9 oktober 2022 @ 13:23:55 #299
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_206262664
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2022 13:19 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Putin is geen Trump.
Kadyrov wel
pi_206262682
quote:

[..]
Zo Pro-Russisch zijn de gebieden die Oekraïne al bevrijd heeft nochtans niet geworden, dat blijkt wel uit de beelden waarin de Oekraïense militairen massaal gedeeld worden. Bovendien zetten de Pro-Russische collaborateurs het meteen op een lopen wanneer Oekraïne eraan komt, dat lost dat probleem ook weer meteen op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')